Maar dat volk doet ook niks anders dan trainen, sommigen zijn echt enorm daar. Blijkbaar kun je zonder gewichten wel een groot fysiek krijgen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:35 schreef ZetaOS het volgende:
Skippen naar 1min 45 sec.
(direct doorlinken werkte helaas niet:-( )
Leuk stukje van een minuut of 5 over trainen in de bak.
Veel grote gasten, geen Whey, Creatine, Jack3d, Crack, of Post-workoutshakes.
hmm lekker hahaquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:20 schreef fathank het volgende:
250 ml melk, 50 gram whey vanille en een paar goede scheppen aardbeienkwark.
Goeie milkshake![]()
En ze hebben ook heel gezond eten daar in prison.....quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Maar dat volk doet ook niks anders dan trainen, sommigen zijn echt enorm daar. Blijkbaar kun je zonder gewichten wel een groot fysiek krijgen.
er wordt genoeg de gevangenis in gesmokkeld danwel legaal binnen gebracht. Een pot whey is heus niet uitzonderlijk om te hebbe daar.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:01 schreef guapo het volgende:
[..]
En ze hebben ook heel gezond eten daar in prison.....
Koolhydraten, eiwitten en vetten
Ze smokkelen vast poeder naar binnen maar ik denk niet dat het whey zal zijn.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:03 schreef ukga het volgende:
[..]
er wordt genoeg de gevangenis in gesmokkeld danwel legaal binnen gebracht. Een pot whey is heus niet uitzonderlijk om te hebbe daar.
Oke, dank je wel.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:38 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Is geen probleem hoor het kan zelf heel goed voor je zijn. Wel raad ik je aan eerst krachttraining te doen alvorens je gaat cardioën. Vooral als je af wilt vallen
Respect. Je vriendin ziet er dan vast ook wel goed uit.quote:
Als je niet al te vet bent: let niet teveel op de weegschaal, maar let vooral op je figuur.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:48 schreef JackieBrown het volgende:
Ja zal best, ik ben dan ook een vrouw die op d'r gewicht probeert te letten
Eerlijk gezegd krijg ik veel meer ook niet naar binnen.
Ja. Tenzij je het in de Smith doet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:16 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
Rekenen jullie bij BP gewicht de 20 kg van de stang eigenlijk mee of niet?
Nog maar een keer dan omdat niemand nog reageerde.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:36 schreef Agentperry het volgende:
Iemand trouwens ervaring met supinated grip presses?
Klopt, is ook 'n fitnessatletequote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:49 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Respect. Je vriendin ziet er dan vast ook wel goed uit.
Ik heb zelf ooit getraind met een vrouw die 10x85kg squatte: die was ook zeer aangenaam om naar te kijken.
KT doet wonderen voor het vrouwenlichaam, alleen hebben maar weinig vrouwen dat door.
Geheel mee eens. Ondanks ik thuis train.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:06 schreef Schultenpauper het volgende:
TVP.
Voor de mensen die twijfelen over thuis trainen of naar de sportschool kan ik adviseren naar de sportschool te gaan.
Ik heb toevallig de gear voor niks van iemand gekregen, maar als je er geld in moet stoppen zou ik dat investeren in een sportschool abo.
Je loopt n.l. echt tegen veel limieten aan n.l. gewicht wisselen was bij mij veel werk en mijn je kunt zo snel zwaarder gaan dat je echt veel moet investeren om thuis echt uit de voeten te kunnen.
Ik ben zelf op dit moment dus aan het kijken voor een sportschool (regio Roermond, Limburg).
Ja, grote gasten, maar wil er toch niet zitten geen chicks niks:-(quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:49 schreef ukga het volgende:
Sommige zijn enorm door de anabolen. Op 4 minuut 30 seconden komt een beest voorbij wandelen, daar zeg je U tegen
Haha, alpha.quote:Op zondag 3 juli 2011 06:15 schreef ZetaOS het volgende:
Ik laat mijn vriendin altijd lunges, lunges en nog een lunges doen, Soms ook pullups doen, staande squat zonder gewicht maar 60 reps of zo.
Tevens hebben wij een Technogym hometrainer fiets staan (Jaja! 220 euro op een veiling gekocht), daar zit ze een paar keer per week op law en order te kijken.
Veder heb ik haar op een eiwitrijk dieet gezet, leifst 5x per dag een kleine portie eten.
Bij ons vind je geen snoep in de kastjes. Ze drinkt alleen nog te veel melk.
Ja het is belangrijk, ze heeft nu maat 32/33 vrij ideaal, en dat wil ik ook zou houden.quote:Op zondag 3 juli 2011 09:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, alpha.Ik heb mijn vriendin ook aardig geindoctrineerd over eten, lege kcals, mijn haat aan al die gezoete en gesuikerde troep, te dikke kinderen die niets meer lusten, enzovoort.
nee ik ook niet. Ik denk dat niemand daar wil zijn ( op een paar geflipte gangsters na )quote:Op zondag 3 juli 2011 09:00 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ja, grote gasten, maar wil er toch niet zitten geen chicks niks:-(
10 jaar later, 3 maal jillah 2 maal vader....quote:Op zondag 3 juli 2011 11:31 schreef ukga het volgende:
[..]
nee ik ook niet. Ik denk dat niemand daar wil zijn ( op een paar geflipte gangsters na )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |