Wat eet je verspreid over de dag?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:46 schreef JackieBrown het volgende:
Hey, misschien kunnen jullie me helpen, weet niet of ik hier goed zit anders hoor ik het vast wel.
Als ik squats en lunges doe word ik áltijd duizelig, vaak ook zodanig dat ik echt lang moet gaan zitten, of m'n sets niet af kan maken, waar ik natuurlijk wel van baal.
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd:
- Eten voor het trainen: niks/een appel/een boterham/dextro-energy / een aardige maaltijd en dan paar uur wachten en dan gaan / tussendoor siroop drinken ( werd ik ook nog eens misselijk)
- Verschillende warming-ups (doe ik sowieso wel)
- Op verschillende tijdstippen trainen
- Vaker/minder vaak benen, meer/minder gewicht
Hebben jullie misschien een idee waar het aan kan liggen?
En/of tips??
Niet om te bashen hoor, maar dit kon alleen van een vrouw komenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:04 schreef Opdekop het volgende:
Zou het niet kunnen liggen aan je evenwichtsorgaan? Heb je het ook op andere momenten?
Ik heb het alleen bij beenoefeningen. Ook als ik ze op een apparaat doe, zoals de seated leg press.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:04 schreef Opdekop het volgende:
Zou het niet kunnen liggen aan je evenwichtsorgaan? Heb je het ook op andere momenten?
Zou het kunnen liggen aan wat ik gedurende de hele dag eet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Post van de week.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:17 schreef bascross het volgende:
[..]
Dat is vooral relevant bij specifieke buikspieroefeningen als crunches. Die doe ik zelf niet, want ik vind ze onnodig. Als je die oefeningen doet die ik net zei en dat meerdere malen per week zit je goed. Je buikspieren worden dan erg sterk.
Als je graag een sixpack wil om chicks te hosselen kan dat ook, maar dat is gewoon een kwestie van een laag vetpercentage.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik heb het alleen bij beenoefeningen. Ook als ik ze op een apparaat doe, zoals de seated leg press.
[..]
Zou het kunnen liggen aan wat ik gedurende de hele dag eet?
Wat zijn anders voedingsmiddelen die ik extra zou kunnen eten én gezond zijn?
Kwark kan ik niet eten.Daar haal ik 12:00 nog niet eens mee, laat staan dat ik aan het einde van middag nog fatsoenlijk kan squatten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Die pinda's moet je ook niet vermorzelen maar juist smeren gekquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:49 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik doe om de dag abs thuis. Ze zijn al best sterk geworden
Wie wil voelen? Beetje chubby maar ik kan zo een pinda vermorzelen.
Shit.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:51 schreef Jahr00n het volgende:
Met alleen squat en deadlift kom je er niet man. Sowieso dat gezwaai met gewichten is overrated doe gewoon crunches.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik heb het alleen bij beenoefeningen. Ook als ik ze op een apparaat doe, zoals de seated leg press.
[..]
Zou het kunnen liggen aan wat ik gedurende de hele dag eet?
Wat zijn anders voedingsmiddelen die ik extra zou kunnen eten én gezond zijn?
Kwark kan ik niet eten.Slecht voedingsschemaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snelle suikers voor je insulinepeil VOOR de training( 1 banaan ofzo ). paar gr eiwitten is ook handig) tijdens de training een klein beetje dextrose nemen wil ook helpen.
Ik eet minimaal 5 keer zo veel inderdaad. Met zo'n voedingsschema zul je niet afvallen of spieren opbouwen.quote:
Een fout die mensen snel maken is willen ze afvallen gaan ze een crashdieet volgenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:06 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik eet minimaal 5 keer zo veel inderdaad. Met zo'n voedingsschema zul je niet afvallen of spieren opbouwen.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:48 schreef JackieBrown het volgende:
Ja zal best, ik ben dan ook een vrouw die op d'r gewicht probeert te letten
Nee.quote:cruesli
Probeer je af te vallen? Cruesli heeft veel suiker (ook de light-versie), niet echt aan te raden dus als je gewicht kwijt wilt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]maar is zo lekker zoet... light ook niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |