Dumbbell floor presses, kickbacks, dumbbell raises (lateral en front), concentration curls?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:59 schreef Luchtkoker het volgende:
Wat zijn een beetje decent oefeningen die ik thuis kan doen met dumbbells met m'n been in het gips?Ik kan dus niets doen wat echt m'n been vereist oid.
Atm doe ik bicep curls, dumbbell chest press en shoulder press. Verder kan ik niet echt dingen bedenken die ik zonder inclined bankje en voeten kan doen
Ik heb alleen slapende benen als ik een tijdje in een bepaalde houding zit. Waarschijnlijk zit je na de training een tijdje in dezelfde houding, waardoor je been gaat slapen? Verder gewoon een paar keer stampen als die slaapt, dan is het zo over.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:42 schreef Opdekop het volgende:
Ik heb elke keer super vaak slapende benen in de dagen nadat ik mn benen heb getraind.. wat doe ik fout?
Ik weet niet of je nu een grapje maakt of niet? Zou iedereen die aan het cutten zijn hier ook last van hebben dan? Ben ongeveer 2kg aangekomen afgelopen 3 weken.quote:
Mja dat heb ik normaal gesproken ook als ik te lang in een bepaalde houding zit maar het valt me echt op dat het sneller is als ik benen getraind heb. Zelf als ik normaal zit, dus geen kleermakerszit of mn benen omhoog of andere gekke posities.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:16 schreef bascross het volgende:
[..]
Ik heb alleen slapende benen als ik een tijdje in een bepaalde houding zit. Waarschijnlijk zit je na de training een tijdje in dezelfde houding, waardoor je been gaat slapen? Verder gewoon een paar keer stampen als die slaapt, dan is het zo over.
klinkt als een doorsnee gym....quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:21 schreef Diabox het volgende:
Gister getraind bij "Healthclub Gold's Gym" in Nieuwegein. Leek de KGB wel, moest naam, adres, postcode, woonplaats, telefonnummer, geboortedatum en handtekening geven EN ze moesten 'n foto van me maken (en ik moest 10 euro betalen) Gym hing tevens vol met camera's. Daar komt ik echt nooit meer.
Ik ben bij ziek veel gyms geweest en ik heb nog nooit voor 'n keertje willen trainen m'n NAW gegevens hoeven te droppen + foto. Zelfde geldt overigens voor m'n vriendin, die is personal trainster, en die is echt bij héél veel gyms geweest, die had dat ook nog nooit meegemaakt.quote:
Hij heeft letterlijk het stukje betreft pindakaas en transvetten van het internet gekopieerd en gedaan of het zijn eigen tekst is.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
1. Jij verspreidt misinformatie over transvetten. Transvetten in pindakaas (maar ook in frituurvet e.d.) zijn sinds jaren geen probleem meer in Nederland, dus onnodige bangmakerij van jouw kant. Lees je in voor je dingen roept.
2. Of er nou een paar korrels suiker zijn toegevoegd aan Calvé pindakaas: zet het in perspectief.
3. Biologisch / Organisch != automatisch 'gezonder', dat hangt van veel meer factoren af dan het labeltje.
Ja je hebt wel gelijk, brood is eigenlijk een kut product. Niet gezond, zelfs volkorenbrood bevat wat vreemde stoffen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:06 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
haha broodwat een kut product
Dit is exact de training die ik naast P90X doe.quote:
Maar we hunkeren ook naar vrouwelijk vleesquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:47 schreef Opdekop het volgende:
My god ik denk iedereen is wel een beetje afgekoeld met dat beachboygedoe na 2 weken maar whaaatever.
Zo iets, er is 1 gast die is zo gruwelijk groot in "fitness from the streets" die traint absoluut in een gym een aan de buik te zien een GH gebruiker. Denk 8% vet.quote:
voor eenmalig trainen is het nogal raar ja, maar dat had je ook niet gezegt in je post :pquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:15 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ik ben bij ziek veel gyms geweest en ik heb nog nooit voor 'n keertje willen trainen m'n NAW gegevens hoeven te droppen + foto. Zelfde geldt overigens voor m'n vriendin, die is personal trainster, en die is echt bij héél veel gyms geweest, die had dat ook nog nooit meegemaakt.
Voor en nadelen idd.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:31 schreef 16meter het volgende:
Daar ben ik ook lid geweest. Wel een goede gym (qua apparatuur), maar twijfelachtig ledenbestand en onprettige sfeer inderdaad..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |