Is geen probleem hoor het kan zelf heel goed voor je zijn. Wel raad ik je aan eerst krachttraining te doen alvorens je gaat cardioën. Vooral als je af wilt vallenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:25 schreef Viper86 het volgende:
Ik weet niet of deze vraag hier helemaal op zijn plaats is, maar stel hem toch.![]()
Is het erg om op dezelfde dag cardio en fitness te doen? M'n schema zit nu zo in elkaar dat ik maar 2 keer per week kan rennen wegens andere verplichtingen. Is het erg om dan voor één dag fitness en rennen tegelijk te doen, eventueel 's ochtends rennen en 's middags fitness bijvoorbeeld?
Is het misschien meest handig om het op een dag te doen wanneer ik niet m'n benen train, maar bijv. m'n borstpieren of armspieren? Of juist wel op een beentraindag ( mooi woord voor scrabble), als warmingup ofzo?
Ben wel een hevige bokstraining gewend maar krijg al lamme armen als ik hiernaar kijkquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:12 schreef kidkash19 het volgende:
Mn experimentje voor volgende week
Heb er nu al zin in
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:26 schreef 16meter het volgende:
[..]
Waarom geef je valse informatie? Troll?
Niet alleen je armenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:20 schreef seto het volgende:
[..]
Ben wel een hevige bokstraining gewend maar krijg al lamme armen als ik hiernaar kijk
hoe kom je aan zo een touw?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:12 schreef kidkash19 het volgende:
Heb er nu al zin in
Sick.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:12 schreef kidkash19 het volgende:
Heb er nu al zin in
Gewoon uit de havenquote:
Waarom zou je last van je onderarmen krijgen met squattenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:49 schreef Jahr00n het volgende:
Damn hoor je van squatten gestoorde spierpijn in je rug en onderarmen te krijgen.
Hard knijpen in de stang? ( denk het niet)quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom zou je last van je onderarmen krijgen met squatten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |