abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 juli 2011 @ 15:55:50 #176
69994 seto
-|||--------|||-
pi_98984003
Doe je al squats Opdekop?
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_98984836
Nope, maar misschien durf ik het binnenkort aan. Ik voel spieren in mn armen zitten namelijk.
Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.
pi_99002693
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 06:15 schreef ZetaOS het volgende:
Ik laat mijn vriendin altijd lunges, lunges en nog een lunges doen, Soms ook pullups doen, staande squat zonder gewicht maar 60 reps of zo.
Tevens hebben wij een Technogym hometrainer fiets staan (Jaja! 220 euro op een veiling gekocht), daar zit ze een paar keer per week op law en order te kijken.
Veder heb ik haar op een eiwitrijk dieet gezet, leifst 5x per dag een kleine portie eten.
Bij ons vind je geen snoep in de kastjes. Ze drinkt alleen nog te veel melk.

Nu mijn zinnen gezet op een trilplaat, maar wel een echte, had er laatst 1tje voor ¤750 kunnen overnemen uit een failliete boedel, maar was me nog net te veel.

Zou jij een voorbeeld kunnen en willen posten van wat je vriendin ongeveer eet op een dag?

Of zijn er vrouwen in dit topic die willen delen wat ze zo ong. eten op een dag??
  zondag 3 juli 2011 @ 22:52:47 #179
69994 seto
-|||--------|||-
pi_99002817
Denk dat jij en Opdekop de enige vrouwen in deze reeks zijn :P
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_99002930
Wat ik eet wil ik wel opschrijven maar is veel te weinig om een beetje christelijk spierherstel te bevorderen I guess.

Lunges vind ik trouwens ook wel een fijne, alleen is in mijn sportschool niet echt veel ruimte om dit te doen bij de dumbells dus sta altijd midden in de sportschool hehe. Faal.
pi_99003009
quote:
14s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:55 schreef Opdekop het volgende:
Wat ik eet wil ik wel opschrijven maar is veel te weinig om een beetje christelijk spierherstel te bevorderen I guess.

Lunges vind ik trouwens ook wel een fijne, alleen is in mijn sportschool niet echt veel ruimte om dit te doen bij de dumbells dus sta altijd midden in de sportschool hehe. Faal.
Niks faal, keep it up. ^O^
pi_99003317
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:52 schreef seto het volgende:
Denk dat jij en Opdekop de enige vrouwen in deze reeks zijn :P
Was er al bang voor :P nouja misschien mannen met een fitte vriendin?

quote:
14s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:55 schreef Opdekop het volgende:

Ok, ben sowieso wel benieuwd ^O^
pi_99003621
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:02 schreef JackieBrown het volgende:
Was er al bang voor :P nouja misschien mannen met een fitte vriendin?
Mijn vriendin is fitness atlete, maar heeft niet echt 'n vast voedingsschema, ze doet het allemaal 'n beetje on the fly. Ze kijkt in de koelkast en dan bedenkt ze 'n maaltijd, maar het ziet er dan bijv. zo ongeveer uit op 'n (cut)dag:

1:
whey 30 gram
havermout 25 gram
1/2 appel

2:
mozarella 125 gram
tomaat 250 gram
basilicum 7 gram
olijfolie 5 gram

3:
whey 30 gram
magere kwark 250 gram

4
tilapiafilet 150 gram
prei 100 gram
champignons 100 gram
olijfolie 5 gram

5:
whey 30 gram
magere kwark 250 gram

6:
sla 100 gram
gerookte zalm 100 gram

totaal van zo'n 1600 kcal.

stats van haar zijn overigens 1m62, 64 kg, 19% bodyfat
pi_99004010
Thanks Diabox! Alles wordt ook zo precies afgewogen?
En ze squat 5 x 90 kg he :D Ben benieuwd naar haar benen!

Zit er enigszins in de buurt, alleen aardig meer bf :')
pi_99004326
Wordt precies zo afgewogen ja met 'n keukenweegschaaltje hehe.

Zijn prachtige benen kan ik je verzekeren :D En ze drukte van de week ook 1x 60 kg :)
  zondag 3 juli 2011 @ 23:22:50 #186
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_99004375
vrouwen horen niet gespierd te zijn
pi_99004639
Ehh ja, ik heb ook niet dat ik elke dag precies dit eet, gewoon wat er in huis is en waar ik trek in heb en of ik haast heb etc etc.

's Ochtends:
2[ofmeer]boterhammen en thee
yoghurt met cornflakes of allbran en verse sinaasappelsap of karnemelk of zoiets

Tussendoor:
fruit
plakje ontbijtkoek [ ik weet, veel suikers maar voor mn ochtend dipje helpt het wel ]

's Middags:
4 of meer boterhammen
als ik aan het werk ben [fruit]salade erbij, op school niksss.

Tussendoor:
2boterhammen

's Avonds:
Aardappelen/rijst/pasta groenten, soms vlees/kip.

Tussendoor:
Kwark met meestal fruit, soms pinda's [ las ik hier van iemand, noten er doorheen, die shit is echt masterlijk lekker ]

Als ik dan nog honger heb, pinda's/cashewnoten of crackers of fruit.
Op dagen dat ik naar de sportschool ga heb ik ook zo'n proteinbar, een helft voor en een helft na sporten, moet toch iets proberen ipv gelijk potten van 30kg whey in te slaan ;D

sidenote:
Nog lang niet genoeg/juiste voedingsstoffen etc maar ik ben al heel blij dat ik tot nu toe alle extreem ongezonde dingen heb laten staan. En met ongezond bedoel ik zo ongeveer alle dingen die alleen f snel vullen zoals snoepjes/chocoladedingetjes/chips/zoutjes [hoewel ik wel nog eens een dropje snoep na het middageten op het werk]
  zondag 3 juli 2011 @ 23:32:55 #188
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_99004792
Opzich is het niet slecht. Wat doe je op die boterhammen?
Bedankt Hans.
pi_99005013
Nja het ziet er niet slecht uit als je het zo ziet inderdaad, maar avondeten is echt een ding bij mij. Warm eten krijg ik niet zo goed weg, 6boterhammen als ik trek heb=geen probleem maar ik eet ongeveer 1 aardappel en 1 schepje groenten en dan nog laat ik wel eens iets staan. Niet omdat het niet lekker is maar omdat het zo zwaar op mn maag valt.

Beleg is meestal 's ochtends hagelslag of nu omdat het zomer is ook wel regelmatig aardbeitjes uit den tuinnn. Mee naar school 2kaas 2pindakaas 2hagelslag, thuis meestal 's middags/'s avonds nog pindakaas.

[jaja ik heb wel een klein beetje geluisterd naar jullie tips, smeer mezelf er alleen nog niet mee in na het douchen ofzoiets]
pi_99005074
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:29 schreef Opdekop het volgende:

...knip..

Dank je! Wel veel boterhammen trouwens :o krijg ik echt niet weg.
Dat valt bij mij juist weer zo zwaar op de maag.
  maandag 4 juli 2011 @ 10:30:37 #191
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_99013537
Ik eet de laatste tijd eigenlijk helemaal geen boterhammen meer.. Sochtends Whey / Brinta Shake, tussen de middag rijst en kip , savonds wat de pot schaft en avond snack is kwark en misschien wat ongezouten noten.

Als ik hiertussen echt een vreetkick krijgt (af en toe na de training dus, neem ik wel eens een boterham pindakaas)
pi_99013884
Standaard 10x grof volkoren met boter en pindakaas mee voor over de dag.
pi_99014256
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 23:07 schreef Agentperry het volgende:

[..]

Nog maar een keer dan omdat niemand nog reageerde.

Supinated is trouwens reverse grip, voor het geval mensen het niet wisten.
Reverse grip bench presses doe ik regelmatig de laatste tijd.
Ben er nog niet echt over uit wat ik er van vind, de oefening zelf voelt apart, mijn borst gaat wel goed de laatste tijd, maar kan niet precies zeggen dat het aan deze 'nieuwe' oefening ligt.
Merk wel dat ik de bar vrij breed beet moet pakken, anders krijg ik last van mijn polsen.
pi_99017337
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:39 schreef JackieBrown het volgende:

[..]

Dank je! Wel veel boterhammen trouwens :o krijg ik echt niet weg.
Dat valt bij mij juist weer zo zwaar op de maag.
Ja maar als je niet zoveel warm eten binnenkrijgt is het denk ik wel nodig. Zou niet weten wat ik anders moet eten. het is ook meer m'n doelstelling, soms lukt het [meestal op dagen dat ik tijd heb], als ik het druk heb lukt het me ook niet om continu te blijven eten hoor. Vandaag heb ik bijvoorbeeld nog maar 2 koekjes gehad omdat ik me verslapen had. Proberen of ik zo in Amsterdam nog wat fatsoenlijk voedsel kan scoren ergens.
  maandag 4 juli 2011 @ 12:44:54 #195
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_99017444
Brinta kan ik wel goed wegkrijgen zo in de ochtend. Haal anders een pot whey en doe dat erdoor.
  maandag 4 juli 2011 @ 13:26:25 #196
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_99018841
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:21 schreef Diabox het volgende:
Wordt precies zo afgewogen ja met 'n keukenweegschaaltje hehe.

Zijn prachtige benen kan ik je verzekeren :D En ze drukte van de week ook 1x 60 kg :)
Ik zou je chick aanraden om als LAATSTE maaltijd kwark te gebruiken dit is namelijk een casseine eiwit ( langzaam verteerbaar ) en dat is wel zo fijn als je slaapt :P
  maandag 4 juli 2011 @ 13:29:09 #197
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_99018942
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 12:41 schreef Opdekop het volgende:

[..]

Ja maar als je niet zoveel warm eten binnenkrijgt is het denk ik wel nodig. Zou niet weten wat ik anders moet eten. het is ook meer m'n doelstelling, soms lukt het [meestal op dagen dat ik tijd heb], als ik het druk heb lukt het me ook niet om continu te blijven eten hoor. Vandaag heb ik bijvoorbeeld nog maar 2 koekjes gehad omdat ik me verslapen had. Proberen of ik zo in Amsterdam nog wat fatsoenlijk voedsel kan scoren ergens.
wat zijn je stats als ik vragen mag?:P
  maandag 4 juli 2011 @ 13:31:11 #198
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_99019034
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 13:26 schreef Partyboy1991 het volgende:

[..]

Ik zou je chick aanraden om als LAATSTE maaltijd kwark te gebruiken dit is namelijk een casseine eiwit ( langzaam verteerbaar ) en dat is wel zo fijn als je slaapt :P
Ik denk dat je Diabox weinig over voeding hoeft wijs te maken.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 4 juli 2011 @ 13:32:15 #199
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_99019082
quote:
14s.gif Op maandag 4 juli 2011 13:31 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik denk dat je Diabox weinig over voeding hoeft wijs te maken.
ooh dus dan mag ik ook mn mening niet geven ofzo?
pi_99020660
Net erg matige training gehad, amper geslapen vannacht + dit weekend maar wilde per se in mijn maandag/woensdag/vrijdag ritme blijven. Autist die ik ben. :')

Overigens heb ik nog steeds last van mijn rechterkuit, ik weet niet welke spier of pees het om gaat, maar wanneer je hurkt (atg), drie seconden wacht en gaat staan verkrampt hij. Ik durf er niet echt mee te squatten voor het geval hij het helemaal begeeft en ik naar beneden donder. :P Iemand een idee wat dit kan zijn?

Tevens

Die zielepoot blijft mij maar lastigvallen. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')