Zou jij een voorbeeld kunnen en willen posten van wat je vriendin ongeveer eet op een dag?quote:Op zondag 3 juli 2011 06:15 schreef ZetaOS het volgende:
Ik laat mijn vriendin altijd lunges, lunges en nog een lunges doen, Soms ook pullups doen, staande squat zonder gewicht maar 60 reps of zo.
Tevens hebben wij een Technogym hometrainer fiets staan (Jaja! 220 euro op een veiling gekocht), daar zit ze een paar keer per week op law en order te kijken.
Veder heb ik haar op een eiwitrijk dieet gezet, leifst 5x per dag een kleine portie eten.
Bij ons vind je geen snoep in de kastjes. Ze drinkt alleen nog te veel melk.
Nu mijn zinnen gezet op een trilplaat, maar wel een echte, had er laatst 1tje voor ¤750 kunnen overnemen uit een failliete boedel, maar was me nog net te veel.
Niks faal, keep it up.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:55 schreef Opdekop het volgende:
Wat ik eet wil ik wel opschrijven maar is veel te weinig om een beetje christelijk spierherstel te bevorderen I guess.
Lunges vind ik trouwens ook wel een fijne, alleen is in mijn sportschool niet echt veel ruimte om dit te doen bij de dumbells dus sta altijd midden in de sportschool hehe. Faal.
Was er al bang voorquote:Op zondag 3 juli 2011 22:52 schreef seto het volgende:
Denk dat jij en Opdekop de enige vrouwen in deze reeks zijn
Ok, ben sowieso wel benieuwdquote:Op zondag 3 juli 2011 22:55 schreef Opdekop het volgende:
Wat ik eet wil ik wel opschrijven maar is veel te weinig om een beetje christelijk spierherstel te bevorderen I guess.
Lunges vind ik trouwens ook wel een fijne, alleen is in mijn sportschool niet echt veel ruimte om dit te doen bij de dumbells dus sta altijd midden in de sportschool hehe. Faal.
Mijn vriendin is fitness atlete, maar heeft niet echt 'n vast voedingsschema, ze doet het allemaal 'n beetje on the fly. Ze kijkt in de koelkast en dan bedenkt ze 'n maaltijd, maar het ziet er dan bijv. zo ongeveer uit op 'n (cut)dag:quote:Op zondag 3 juli 2011 23:02 schreef JackieBrown het volgende:
Was er al bang voornouja misschien mannen met een fitte vriendin?
Dank je! Wel veel boterhammen trouwensquote:
Reverse grip bench presses doe ik regelmatig de laatste tijd.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:07 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Nog maar een keer dan omdat niemand nog reageerde.
Supinated is trouwens reverse grip, voor het geval mensen het niet wisten.
Ja maar als je niet zoveel warm eten binnenkrijgt is het denk ik wel nodig. Zou niet weten wat ik anders moet eten. het is ook meer m'n doelstelling, soms lukt het [meestal op dagen dat ik tijd heb], als ik het druk heb lukt het me ook niet om continu te blijven eten hoor. Vandaag heb ik bijvoorbeeld nog maar 2 koekjes gehad omdat ik me verslapen had. Proberen of ik zo in Amsterdam nog wat fatsoenlijk voedsel kan scoren ergens.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dank je! Wel veel boterhammen trouwenskrijg ik echt niet weg.
Dat valt bij mij juist weer zo zwaar op de maag.
Ik zou je chick aanraden om als LAATSTE maaltijd kwark te gebruiken dit is namelijk een casseine eiwit ( langzaam verteerbaar ) en dat is wel zo fijn als je slaaptquote:Op zondag 3 juli 2011 23:21 schreef Diabox het volgende:
Wordt precies zo afgewogen ja met 'n keukenweegschaaltje hehe.
Zijn prachtige benen kan ik je verzekerenEn ze drukte van de week ook 1x 60 kg
wat zijn je stats als ik vragen mag?:Pquote:Op maandag 4 juli 2011 12:41 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ja maar als je niet zoveel warm eten binnenkrijgt is het denk ik wel nodig. Zou niet weten wat ik anders moet eten. het is ook meer m'n doelstelling, soms lukt het [meestal op dagen dat ik tijd heb], als ik het druk heb lukt het me ook niet om continu te blijven eten hoor. Vandaag heb ik bijvoorbeeld nog maar 2 koekjes gehad omdat ik me verslapen had. Proberen of ik zo in Amsterdam nog wat fatsoenlijk voedsel kan scoren ergens.
Ik denk dat je Diabox weinig over voeding hoeft wijs te maken.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:26 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Ik zou je chick aanraden om als LAATSTE maaltijd kwark te gebruiken dit is namelijk een casseine eiwit ( langzaam verteerbaar ) en dat is wel zo fijn als je slaapt
ooh dus dan mag ik ook mn mening niet geven ofzo?quote:Op maandag 4 juli 2011 13:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik denk dat je Diabox weinig over voeding hoeft wijs te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |