Ik heb niet echt zin om naar de sport school te gaan maar druk wel 3/4 keer in de week op. Is dit wat?quote:Your body is closest to a Mesomorph. You have a naturally fit body but to maintain it or improve it you should exercise and diet correctly for your type. Strength training can be done more often and for longer sessions then would be good for an Ectomorph, but you must still be carefull not to overdo it. You should train with moderate to heavy weighs and at a moderate pace, not resting too long between sets. You will find you gain muscle quite easy (some women and even men might not want to get too bulky, but this won't happen suddenly. When you are happy with your muscle size simply train to maintain it). Stick to a good healthy diet to keep you lean and muscular, and watch for any slow creeping fat gains. Engage in and enjoy aerobic activities, sports, etc. but do not overdo.
rest van de spieren?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:53 schreef Drommeldaris het volgende:
Net die ecto/meso dinges gedaan
[..]
Ik heb niet echt zin om naar de sport school te gaan maar druk wel 3/4 keer in de week op. Is dit wat?
Doe momenteel die met sprongetjes, hand naar de andere hand, hand naar achter, zon slangenachtige pushup en nog 1 waar ik even niet zo goed op kom. Had het filmpje ergens op dit forum gevonden alleen kan hem zo snel niet weer vinden :/
1/3 etenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 06:04 schreef Stereotomy het volgende:
Als je aan spier / kracht / spierkracht wil toenemen moet je naar de sportschool, goed eten en voldoende rust nemen.
Misschien de (losse) squat als eerste doen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:00 schreef Fanta-stick het volgende:
Zometeen de beentjes.
Hip adductor 4 x 10 x 65
Hip abductor 4 x 10 x 75
Squat los
10 x 40
10x 45
10 x 50
10 x 50
Sumo squat( thats some ass to the grass)- smith
4 x 10 + 5 kg
Stiff leg deadlift(of hoe het ook heet)
12 x 27 kg
12 x 32 kg
10x 37 kg
10 x 42 kg
30 minuten cardio + 20 minuutjes naar huis fietsen(telt ook mee toch)
Ik wil eerst goed opwarmen...ik heb namelijk last gehad van mijn knie.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:14 schreef DjMark het volgende:
[..]
Misschien de (losse) squat als eerste doen?
Lijkt me de belangrijkste oefening die ook het meeste energie kost?
Squatten werkt bij mij erg goed tegen kniepijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik wil eerst goed opwarmen...ik heb namelijk last gehad van mijn knie.
Ok, en als dit zo goed voelt, lekker blijven doen!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik wil eerst goed opwarmen...ik heb namelijk last gehad van mijn knie.
Hoe lang ben je hier in totaal ong. mee bezig Fanta?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:00 schreef Fanta-stick het volgende:
Zometeen de beentjes.
Hip adductor 4 x 10 x 65
Hip abductor 4 x 10 x 75
Squat los
10 x 40
10x 45
10 x 50
10 x 50
Sumo squat( thats some ass to the grass)- smith
4 x 10 + 5 kg
Stiff leg deadlift(of hoe het ook heet)
12 x 27 kg
12 x 32 kg
10x 37 kg
10 x 42 kg
30 minuten cardio + 20 minuutjes naar huis fietsen(telt ook mee toch)
Maar om eerlijk te zijn voelt het nu alsof ik niks heb gedaanquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:57 schreef 16meter het volgende:
Tuurlijk. Lang slapen + goed eten = beter herstel = minder spierpijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |