Beter publiek dan beachboi'squote:Op donderdag 30 juni 2011 19:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik bedoel letterlijk die kinderen. Op de achtergrond.
Etenquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:42 schreef Opdekop het volgende:
Ik heb elke keer super vaak slapende benen in de dagen nadat ik mn benen heb getraind.. wat doe ik fout?
Dumbbell floor presses, kickbacks, dumbbell raises (lateral en front), concentration curls?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:59 schreef Luchtkoker het volgende:
Wat zijn een beetje decent oefeningen die ik thuis kan doen met dumbbells met m'n been in het gips?Ik kan dus niets doen wat echt m'n been vereist oid.
Atm doe ik bicep curls, dumbbell chest press en shoulder press. Verder kan ik niet echt dingen bedenken die ik zonder inclined bankje en voeten kan doen
Ik heb alleen slapende benen als ik een tijdje in een bepaalde houding zit. Waarschijnlijk zit je na de training een tijdje in dezelfde houding, waardoor je been gaat slapen? Verder gewoon een paar keer stampen als die slaapt, dan is het zo over.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:42 schreef Opdekop het volgende:
Ik heb elke keer super vaak slapende benen in de dagen nadat ik mn benen heb getraind.. wat doe ik fout?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |