Ik koop mijn pindakaas idd bij een natuurwinkel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:55 schreef bascross het volgende:
Misschien heeft DjMark een biologische winkel?
Oké bedankt voor de tipquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:58 schreef bascross het volgende:
[..]
Squaten, deadliften en chinnen is goed voor je buikspieren.
En de rest van de dag eet jij ook geen voedsel met sacharose, glucose of fructose?quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:05 schreef DjMark het volgende:
[..]
Ik koop mijn pindakaas idd bij een natuurwinkel.
En dan zit er geen suiker in.
Dat is vooral relevant bij specifieke buikspieroefeningen als crunches. Die doe ik zelf niet, want ik vind ze onnodig. Als je die oefeningen doet die ik net zei en dat meerdere malen per week zit je goed. Je buikspieren worden dan erg sterk.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:08 schreef obsama het volgende:
[..]
Oké bedankt voor de tipMaar vooral de vraag is of je buikspieren hetzelfde kunt trainen als bijv borst of rug ? (dus explosief heen, rustig terug edit: en niet teveel herhalingen (12/15))
Volgens mij ging het hier over al-dan-niet goede pindakaas.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En de rest van de dag eet jij ook geen voedsel met sacharose, glucose of fructose?
Die 1.5 gram koolhydraten per boterhambeleg pindakaas..._!!!!!
1. Jij verspreidt misinformatie over transvetten. Transvetten in pindakaas (maar ook in frituurvet e.d.) zijn sinds jaren geen probleem meer in Nederland, dus onnodige bangmakerij van jouw kant. Lees je in voor je dingen roept.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:19 schreef DjMark het volgende:
[..]
Volgens mij ging het hier over al-dan-niet goede pindakaas.
Dan geef ik aan wat in mijn ogen de beste pindakaas is.
Wat je daarmee doet moet je zelf weten, maar erover gaan trollen heeft weinig zin lijkt me.
Zo wil men dat vaak genoeg geloven.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
1. Jij verspreidt misinformatie over transvetten. Transvetten in pindakaas (maar ook in frituurvet e.d.) zijn sinds jaren geen probleem meer in Nederland, dus onnodige bangmakerij van jouw kant. Lees je in voor je dingen roept.
2. Of er nou een paar korrels suiker zijn toegevoegd aan Calvé pindakaas: zet het in perspectief.
3. Biologisch / Organisch != automatisch 'gezonder', dat hangt van veel meer factoren af dan het labeltje.
Handig voor op brood jaquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:21 schreef Partyboy1991 het volgende:
Een goed alternatief voor pindakaas is vind ik gewone pinda's.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:07 schreef Seam het volgende:
Tering in de zomer is fitness op vrijdag en zaterdag dicht
Las het vandaag ja. Nog enthousiast die fitnesspas aangeschaft om in de zomer te trainenquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:07 schreef Seam het volgende:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:07 schreef Seam het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |