quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:55 schreef Trashcanman het volgende:
Waar beschuldigde ze je dan zoal van?
Het moet wel een fokster zijnquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:52 schreef Q. het volgende:
Wat een freaky mens zeg. Je mag blij zijn dat je daar van af bent.
Het is geen topic waarmee ik wil uithuilen. Ben er inmiddels goed klaar meequote:Op donderdag 16 juni 2011 09:55 schreef Trashcanman het volgende:
Waar beschuldigde ze je dan zoal van?
quote:Na een maand begon ze me weer mails te sturen. Ca 350 stuks in 4 weken.
wtfquote:Toen startte het sms-circus en ontving ik ca 1200 (!!!) smsjes in een maand tijd.
Goed verhaal! Ik heb nog nooit zo'n ex meegemaakt dus ze doen niet mee met deze verkiezingquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:45 schreef Wanderingwhy het volgende:
Voortkomend uit Ex from Hell een topic over de ergste (h-)ex van 2011.
Vertel hier je ergste ervaring qua relatiebreuk en vergeet vooral niet te vermelden - indien van toepassing - hoe het 'naspel' van je ex geweest is.
Voor de duidelijkheid: het is NIET de bedoeling dat je:
- hier gaat natrappen naar je ex;
- toespelingen maakt of zoveel prijs geeft dat je (h)-ex herkenbaar kan zijn voor anderen;
- gaat speculeren over ziektebeelden of psychische gestoordheid
Ben benieuwd hoe erg het kan zijn. Om een aftrap te geven:
Na een relatie van een dik jaar maakte ze het van de ene op de andere dag uit door middel van een mailtje. Geen kwestie van doof of blind voor signalen zijn van mijn kant, sterker nog; onze relatie was juist de laatste maanden veel beter geworden en de "je bent een onderdeel van me" smsjes en ook andere liefdesbetuigingen waren niet van de lucht. Zelfs nog 24uur voordat de bewuste mail binnenkwam.
De mail die ik kreeg had een Word-doc als bijlage met drie blz beschuldigingen/zwartmakerij waar de honden geen brood van lustten. Daar zaten ook heel zware beschuldigingen tussen. Ineens was alles verkeerd aan me en het startte met "Eigenlijk had ik al vanaf dag 1 mijn bedenkingen over onze relatie....".
Vanaf dat moment verbood (wtf?) ze me alle contact met haar. Natuurlijk belde ik toch maar dat werd opzettelijk direct weggedrukt. Sms werd niet beantwoord. Op de mails die ik stuurde volgen haatmails retour. Ik zag het allemaal verkeerd.
Na een paar weken stopte ik ermee. Het sloeg nergens op. Imo was ze compleet de weg kwijt en dat werd me door omstanders bevestigd. Met haar moeder of zus kon ik geen contact maken, die waren door haar dusdanig bewerkt met zwarte modder over mij dat ze dat niet wilden.
Na een maand begon ze me weer mails te sturen. Ca 350 stuks in 4 weken. Zich voordoende als een ander maar ik wist dat alleen zij dat kon zijn. Ik reageerde wel. Zich voordoende als een ander was ze niet hatelijk maar ze speelde een toneelstukje van heb ik jou daar. Ik zag het als een mogelijkheid dat ze mss wakker aan het worden was of zoiets. Na vier weken was ik dit beu en maakte haar duidelijk dat ik wist dat ze me met die alter-ego niet voor de gek kon houden.
Toen startte het sms-circus en ontving ik ca 1200 (!!!) smsjes in een maand tijd. Allemaal respectloze haatsmsjes. Er was geen touw aan vast te knopen en het ging van vreemd naar gek naar bizar.
Dit is mijn aftrap
Hoe het afgelopen is met haar vraag ik me niet af. "Afgelopen" lijkt me ook niet het goede woord. Ze heeft gewoon weer een nieuw vriendje en succes ermee voor haar (en vooral voor d'r nieuwe vriendje).quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Goed verhaal! Ik heb nog nooit zo'n ex meegemaakt dus ze doen niet mee met deze verkiezing, maar wat ik me wel afvraag: Hoe is het afgelopen met haar? Zit ze nu in een gesticht ofzo?
Wtf?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:33 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn labiele exen variëren van "ik hoop dat je het leuk vindt met die hoer en haar lekker neukt" (nadat ik zei dat ik met een willekeurige vriendin naar een whiskey proeverij ging die zij georganiseerd had) tot "beter dat je gewoon doodgaat dat zou alles oplossen" om vervolgens met een mes op me af te lopen. (omdat ik niet meewilde na de verjaardag van haar moeder)
Klinkt erger dan dat het is (was een klein steakmes, plus ik was twee koppen groter dan haar). Maar ze was een beetje raar. Bleek dat ze ook zichzelf wel eens sneed enzo. Kwam ooit een keer op haar kamer, toen gaf ze me een zoen en glimlach waarna ze zonder iets te zeggen een kwartier lang oncontroleerbaar heeft zitten janken. Was geen land mee te bezeilen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:39 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Wtf?ik zie wat je schrijft maar heb ff moeite om het door te laten dringen....hoe liep dat af?
Als ze zoiets tegen je zeggen dan kan je toch niets serieus meer terugzeggen, ik zou volgens mij de ballen uit mijn broek lachen als een vriendin dat tegen mij zou zeggen in zo'n situatie.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:33 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn labiele exen variëren van "ik hoop dat je het leuk vindt met die hoer en haar lekker neukt" nadat ik zei dat ik met een willekeurige vriendin naar een whiskey proeverij ging die zij georganiseerd had) tot "beter dat je gewoon doodgaat dat zou alles oplossen" om vervolgens met een mes op me af te lopen. (omdat ik niet meewilde na de verjaardag van haar moeder)
Dus jij loopt constant met zo'n beeldje op zak?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:23 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ik naief? Pfff...ik heb in zo'n kadozaak een nep-Oscar gekocht en die reik ik haar uit als ik haar ooit nog eens tegenkom
Bij wijze van spreken....quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:07 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Dus jij loopt constant met zo'n beeldje op zak?
Soms moet je het omdraaien...dat ze pas als de relatie voorbij is hun ware persoon laten zienquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:18 schreef TheaTraal het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom mensen, wanneer hun relatie voorbij is, een totaal ander persoon laten zien?
Heb het nog nooit goed begrepen..
Pijn verdriet, gekrenkte egootjes.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:18 schreef TheaTraal het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom mensen, wanneer hun relatie voorbij is, een totaal ander persoon laten zien?
Tuurlijk.....quote:
Ik zeg: "Leef je uit!"quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:34 schreef Silenus het volgende:
Mijn ex-vriendinnen (als in: vriendinnen) waren/zijn altijd hele leuke vrouwen, nooit ook maar enige vorm van ruzie of labiliteit mee gehad.
Maar met DATES daarentegen, tsjongejongejonge! Ik heb me een paar misperen gehad hoor! Jammer dat dit topic er niet over gaat anders had ik nu een stel verhalen waar jullie uren van hadden kunnen smullen.
Hou je niet zo aan het jaartal...op het moment dat je er nu nog mee loopt 'speelt' het toch nog?quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:13 schreef Black_Ninja het volgende:
Tot hoever mogen we terug? Ik heb nog wel 2 ex'en van een paar jaar geleden waar de honden geen brood van lusten.
Ben benieuwd naar het verhaal er omheen....quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:08 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb slechts één mooi litteken op mijn linkerhand van haar messcherp gemanicuurde nageltjes als oorlogswond.
Het viel eigenlijk mee, wil er niet teveel mee bezig zijn, maar het haalt het niet bij de kwaliteitsverhalen die hier al verteld zijn. Hoe dan ook, ze deed poeslief toen ik het uitlegde dat het zo niet verder kon, maar ergens zat er toch een hoop woede in haar die ze op mijn hand botvierde.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:25 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar het verhaal er omheen....
Wel, mijn laatste ex heeft niet echt iets ergs gedaan. Maar hij loopt me gewoon na als een hondje.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:40 schreef Wanderingwhy het volgende:
Waar blijven de vrouwen met hun terror-ex'en?
Je bent bi ?quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:45 schreef MissMayhem het volgende:
[..]
Wel, mijn laatste ex heeft niet echt iets ergs gedaan. Maar hij loopt me gewoon na als een hondje.
Zielige berichtjes op facebook, smsjes in de zin van: 'Ik hoop dat het je goed gaat want met mij gaat het niet goed. Ik kan moeilijk slapen, ik mis je. Jij bent de enige van wie ik ooit gehouden heb.'
FYI- We hebben maar 2 maanden 'iets' gehad..
Ik heb het uitgemaakt omdat ik hem de hele tijd betrapte op leugens. Tjah, dat is iets waar ik echt niet tegen kan..![]()
Mijn vorige ex daarintegen heeft het wel heel bont gemaakt.![]()
Ze ging naar mijn moeder als ik werken was om te vragen waar ik geweest was en daar te gaan verkondigen dat ik vreemd was gegaan en dat ik een slet en een hoer was. Ik zou alles neuken was losliep (als dat het geval was dan had ik geen werk nodig om aan geld te komen).
Ze smste me elke dag met de vraag: 'Wie ben je nu weer aan het neuken?'
Tjah, zo een mensen heb je ook he.. Als je niet met hun het bed in wil dan ben je een hoer..
Gelukkig ben ik nu van haar af..
quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Een ex zei me ineens dat ze al een vriend had, ik dus eigenlijk helemaal haar vriend niet was, en dat ze een huis met die ander had gekocht in Zeeland.
Het verhaal? Klinkt als een runner-up voor de ergste ex......quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Een ex zei me ineens dat ze al een vriend had, ik dus eigenlijk helemaal haar vriend niet was, en dat ze een huis met die ander had gekocht in Zeeland.
Ok in dat geval...quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:22 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Hou je niet zo aan het jaartal...op het moment dat je er nu nog mee loopt 'speelt' het toch nog?
(oftewel; het gaat er niet om dat het in 2011 gebeurd moet zijn, maar om de tot op heden "meest waanzinnige breuk/ex")
Het is al vrij lang geleden hoor, dus die van 2011 wordt ze niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:12 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Het verhaal? Klinkt als een runner-up voor de ergste ex......
Dat is echt niet alleen vrouwen eigen hoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:19 schreef Weissman het volgende:
Die verhalenthe horror
En ik maar denken dat mijn ene ex labiel plus enorm jaloers waswat is dat toch met vrouwen en jaloezie ?
I knowquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is echt niet alleen vrouwen eigen hoor
Kon jou niet het huis uitzetten indien jij daar gewoon ingeschreven was. Gewoon contract over laten zetten op jouw naam, klaar.quote:
Wettelijk gezien ligt dat dus iets anders. Als zij als enige de huurovereenkomst heeft ondertekend is zij dus de enige "eigenaresse" van de huurwoning. Als zij dan het huurcontract opzegt heb je als inwonende geen poot om op te staan. Je krijgt pas recht van gewenning na 2 jaar en dan kan je het contract overnemen. Na 3 maanden kan je dus niks. Anders zou iedereen die al een tijd ingeschreven staat geld kunnen gaan vragen om woningen op hun naam te zetten en deze na een maand op de naam van een andere persoon te zetten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Kon jou niet het huis uitzetten indien jij daar gewoon ingeschreven was. Gewoon contract over laten zetten op jouw naam, klaar.
Ze ging ermee akkoord dat jij daar bleef wonen, had in die periode meteen het ijzer gesmeed.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:39 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Wettelijk gezien ligt dat dus iets anders. Als zij als enige de huurovereenkomst heeft ondertekend is zij dus de enige "eigenaresse" van de huurwoning. Als zij dan het huurcontract opzegt heb je als inwonende geen poot om op te staan. Je krijgt pas recht van gewenning na 2 jaar en dan kan je het contract overnemen. Na 3 maanden kan je dus niks. Anders zou iedereen die al een tijd ingeschreven staat geld kunnen gaan vragen om woningen op hun naam te zetten en deze na een maand op de naam van een andere persoon te zetten.
In dit geval bleek uiteindelijk dat wij beide op het contract stonden en had ze mijn toestemming nodig om zich uit te mogen schrijven
Mjah, beetje hetzelfde als bij vrouwen he.. sms terreur, bedreigingen, rare streken, onredelijk gedrag. Mannen zijn in principe net zo raar als vrouwenquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:46 schreef Bisamrat het volgende:
Valt op dat er 'alleen' maar rare ex-vriendinnen zijn in deze verhalen. Waar zijn de verhalen van rare ex-vrienden, ben wel benieuwd hoe gestoord een kerel kan worden haha. Verder zelf geen 'ex from hell' gehad gelukkig.
Niet lullig bedoeld maar wat mij betreft sta jij voorlopig op nr 1quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:42 schreef Tanin het volgende:
6 maanden tot die schoolreis, nog een maand tot ik het uitmaakte (hoewel ik in die maand dus nauwelijks met haar gesproken heb)
Dat laatste weet ik niet, veel steun van ouders en vrienden.
Je maakt er meer dan 1 nieuwsgierig mee nuquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, beetje hetzelfde als bij vrouwen he.. sms terreur, bedreigingen, rare streken, onredelijk gedrag. Mannen zijn in principe net zo raar als vrouwen
Wat had ik moeten doen dan? Leuk om een contract op te laten stellen tussen haar en mij maar daar heeft de woningbouw weinig boodschap aan als ze het had opgezegd (uitgaande van het feit dat het alleen op haar naam stond)quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ze ging ermee akkoord dat jij daar bleef wonen, had in die periode meteen het ijzer gesmeed.
Ik herken het, op het slaan na.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:51 schreef simmu het volgende:
simmu heeft er ook een
samenwonen met lief. lief ging steeds meer drinken, haalde 1 x uit. ik waarschuwde: doe je maar 1 x, nog een keer en ik ben weg (ik ben een optimist). enfin. na een maand ging het vrij voorspelbaar weer mis. politie erbij en alles. gedoe, gezever en meer gedoe. na 2 weken en veel drama had ik een eigen woning. helaas was dat niet het einde van de ellende. gast stond midden in de nacht stomdronken op mijn slaapkamerraam te bonken, stond me op te wachten in de portiek, heeft zich nog eens een weg naar binnen geslagen (via mijn gezicht......)
uiteindelijk via een advocaat en een afgedwongen aanklacht (politie wilde niet meewerken: nee mevrouwtje, u kunt geen aanklacht indienen wtf) van het kreng afgekomen.
later sprak ik zn moeder nog eens: "ja simmu, de mannen in onze familie zijn nu eenmaal zo"quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik herken het, op het slaan na.
wtf? die schoonzus is gewoon blijven hangen in die familie?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:59 schreef simmu het volgende:
[..]
later sprak ik zn moeder nog eens: "ja simmu, de mannen in onze familie zijn nu eenmaal zo"voormalige schoonzus loopt ook regelmatig met een blauw oog rond
quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:59 schreef simmu het volgende:
[..]
later sprak ik zn moeder nog eens: "ja simmu, de mannen in onze familie zijn nu eenmaal zo"voormalige schoonzus loopt ook regelmatig met een blauw oog rond
Hoelang zat er tussen jullie exit en haar vriendverzoek? (mmmh....zeker weer een bron opgedroogd bij d'r en behoefte aan aandacht die even niet voor het grijpen was...quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:05 schreef Daniel1976 het volgende:
Mijn ex sliep met mijn beste vriend, deed dingen waar ik bijna aan onder door zou zijn gegaan.
En toen ik eindelijk verlost van haar was kreeg ik nog een bezoekje van een zooitje marokkanen die een pipa tegen mijn kop zetten terwijl ze bezig waren het huis leeg te halen. Vervolgens kreeg ze het wel voor elkaar om via de rechter mijn huurhuis op te eisen, waar ik voordat ze bij mij kwam wonen 15K aan verspijkerd had.
Nadat ik eerst het huis van top tot teen aan de binnenkant paars legergroen en roze geschilderd had heb ik het huis verlaten.
Sindsdien nooit meer wat van gezien. Totdat mevrouw ineens vorige week het idee had om een vriendverzoek via een netwerksite te sturen, de brutaliteit.
Maar idd ook mijn familie voorliegen om ons zo tegen elkaar uit te spelen etc etc etc. Zij heeft het boek gelezen hoe het moet, dat mag duidelijk zijn.
Voor de rest wordt het allemaal iets te persoonlijk om te vertellen enzo hier op FOK! maar ik kan bevestigen dat dit nog maar het topje van de ijsberg was.
juh, bij mijn weten is die nu getrouwd met de broer van mijn ex ja. tis heel triest allemaal. in die hele familie is het doodnormaal dat je als vent een borrel pakt (of 10) en je wijf een lel geeft als die niet netjes doet wat je zegt dat ze moet doen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:02 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
wtf? die schoonzus is gewoon blijven hangen in die familie?
quote:
Met je broer lijkt me erger!quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat overspel betreft wel het ergste wat je kan gebeuren.
Dat ook ja.quote:
We lezen hier natuurlijk ook de uitzonderlijke gevallenquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:15 schreef CherryLips het volgende:
Waarom ben ik single, ik ben echt een lot uit de loterij als ik dit lees
Dat ben jij sowieso.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:15 schreef CherryLips het volgende:
6 jaar, maar dan nog.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:08 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Hoelang zat er tussen jullie exit en haar vriendverzoek? (mmmh....zeker weer een bron opgedroogd bij d'r en behoefte aan aandacht die even niet voor het grijpen was...)
Wat zei die beste vriend eigenlijk nadat je erachter was gekomen ?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:38 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
6 jaar, maar dan nog.
Had ik verteld dat we getrouwd waren?
Pfff...lijkt me - ook al is het 6jr terug - nog steeds een moeilijke tijd om aan terug te denken....quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:38 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
6 jaar, maar dan nog.
Had ik verteld dat we getrouwd waren?
als ik jouw posts zie moet ik altijd aan dat nummer van garbage denken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:15 schreef CherryLips het volgende:
Erg erg, het leven gaat verder. Alleen mijn motto, zij betekent ellende dus met een boog er omheen. Het zou niet zo goed zijn als ik daar nu nog van wakker zou liggen. Dat is dan overigens totaal verspeelde energie ook.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:44 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Pfff...lijkt me - ook al is het 6jr terug - nog steeds een moeilijke tijd om aan terug te denken....
(maar snap nu beter waarom ze je de woning uitkreeg, vanwege dat getrouwd zijn dus)
Jap en het leuke was hij had medelijden met mij. Dus was hij zo gek dat hij op zijn naam voor mij een abbo (met telefoon afsloot), dat heeft hem dan weer 2500 euro gekost. Het is een dure wip geweest voor hem.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat zei die beste vriend eigenlijk nadat je erachter was gekomen ?
Probeerde ie het nog recht te lullen ?
Maar wat zei ie dan ? Waarom deed ie het ?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:51 schreef Daniel1976 het volgende:
Jap en het leuke was hij had medelijden met mij. Dus was hij zo gek dat hij op zijn naam voor mij een abbo (met telefoon afsloot), dat heeft hem dan weer 2500 euro gekost. Het is een dure wip geweest voor hem.
Dit is zooo lelijk dat de tranen je bijna in de ogen schieten. Zo verschrikkelijk egoistisch en achterbaksquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:13 schreef Black_Ninja het volgende:
Ex 1:
Met haar heb ik 6 jaar een relatie gehad. Omdat mijn ouders het niet met mijn keuze eens waren waren dat vrij lastige jaren en uiteindelijk zijn de ruzies zo hoog opgelopen (na 5 jaar) dat ik het huis uit ben gegaan (voor haar dus kan je wel zeggen).
Het huis waar ik ben gaan wonen was prima en ik woonde daar hartstikke leuk. Het koste weinig, leuke omgeving en was precies groot genoeg. Helaas was het dan weer niet groot genoeg om samen te gaan wonen (1,5 kamer woning (woon en slaapkamer waren 1)) en na een jaartje op mezelf kwam ze met het idee om te gaan samenwonen. Op zoek gegaan naar een andere woning en uiteindelijk een leuke woning gevonden. Was wel een stuk duurder dan waar ik toen woonde maar samen konden we dat prima betalen. Ook was de woning een stuk groter dan waar ik woonde maar ach dan konden we af en toe een beetje privacy bewaren.
Na nog geen 3 maanden daar te wonen (en veel verbouw geld van mijn kant) kwam ze met de mededeling dat ze het gevoel kwijt was. En 2 dagen later was ze weg en was het uit. Nu dachten we dat de woning op haar naam stond en mocht ik van haar daar blijven wonen zolang ik netjes de huur betaalde. De huur kon ik net aan betalen maar ik zat wel erg krap hierdoor. Een andere woning was niet zo snel te vinden voor een normale prijs en terug naar mijn ouders was geen optie dus ik zat klem waar ik zat en omdat ik veel moest werken om de huur te kunnen blijven betalen. Hierdoor kwam mijn studie ook nog eens onder druk te staan.
Nog geen 3 maanden later kreeg ik een telefoontje dat ze de woning ging opzeggen want ze wilde toch de mogelijkheid hebben zich ergens anders in te kunnen schrijven. Wat bleek mevrouw was al maanden vreemd gegaan (voor de verhuizing en erna) en had besloten om te gaan samenwonen met de andere persoon. Daarom moest ik maar het huis uit, en als ik niks kon vinden dan maar de straat op.
Vooral als je weet wat ik in die 6 jaar allemaal wel niet voor haar heb gedaan. Maar hé positief bekijken, in die 6 jaar was ze lekker, inmiddels is er het een en ander aan haar verbouwt en ben ik blij er vanaf te zijnquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:54 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Dit is zooo lelijk dat de tranen je bijna in de ogen schieten. Zo verschrikkelijk egoistisch en achterbaks
Gewoon 24/7 naar een 0909-sekslijn gebeld?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:51 schreef Daniel1976 het volgende:
Jap en het leuke was hij had medelijden met mij. Dus was hij zo gek dat hij op zijn naam voor mij een abbo (met telefoon afsloot), dat heeft hem dan weer 2500 euro gekost. Het is een dure wip geweest voor hem.
Sorry, in sommige gevallen kan ik genadeloos gemeen zijn.
Tsja wil je echt zijn flauwe excuses horen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Maar wat zei ie dan ? Waarom deed ie het ?
Want ik ben echt benieuwd wat een beste vriend in zo'n situatie nog zegt...
Zoiets ja.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:04 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Gewoon 24/7 naar een 0909-sekslijn gebeld?
That's just sad.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:29 schreef kippiedippie het volgende:
Mijn ex?(21) zei dat ie 17 vriendinnen had gehad, en dat hij was verkracht door een klasgenoot, zij had hem vastgebonden, mes tegen zijn keel en blablabla. Hij was daar heen gegaan toen we ruzie hadden. Dus ik geloof het hele verkrachtingsverhaal niet, want hij ging met haar mee naar huis vanuit school.Toen ik daarna nog een keer vroeg over het aantal exen was het op eens 21. Volgens mij was het voor hem al een vriendin als ie hoi had gezegd oid, want hij had zijn looks nou niet bepaald mee.
Verder was zijn huis een zwijnenstal, je kon niet normaal lopen op de grond. overal lag zelfs brood en oud eten op de grond.. Toen lag er bij mijn in mijn kamer een keer een shirt op de grond, en toen durfde ie te zeggen dat het een zwijnenstal in mijn kamer was.
Als we ruzie hadden pakte hij altijd mijn mobiel af zodat ik niet mijn moeder kon bellen om me op te halen, hij smeet dat ding altijd op de grond.. Aanleiding van één ruzie was een smsje naar een klasgenoot dat ik in bus 8 zat naar school.
tis altijd jouw schuld. die ken ik ja. nog zo'n gouden van ex schoonmoeders (het vervolg op "zo zijn de mannen in de famlie nu eenmaal") "daar moet je mee om kunnen gaan".quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:08 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Tsja wil je echt zijn flauwe excuses horen.
Zij had het gedaan, ze had hem verleidt en hem duidelijk gemaakt dat het tussen ons niet zo lekker liep enzo.
Uhu tuurlijk, waar 2 neuken hebben 2 schuld.
Van die vriend was het aan de ene kant wel jammer, dat was dan al een zeer goede vriend sinds mijn 12e ofzo. Je hebt zoveel gedeelde historie.
Ja ik was gewoon even benieuwd, had dit wel verwacht, maar toch...quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:08 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Tsja wil je echt zijn flauwe excuses horen.
Zij had het gedaan, ze had hem verleidt en hem duidelijk gemaakt dat het tussen ons niet zo lekker liep enzo.
Uhu tuurlijk, waar 2 neuken hebben 2 schuld.
Van die vriend was het aan de ene kant wel jammer, dat was dan al een zeer goede vriend sinds mijn 12e ofzo. Je hebt zoveel gedeelde historie.
Ik heb er ook hele lieve en aardige exen tussen zittenquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:16 schreef ondeugend het volgende:
Ik besef me weer opnieuw dat ik in het algemeen erg bof met mijn exen.
Ik geniet er ook van, leuk leesvoer. Nu begin ik een beetje te begrijpen waarom vrouwen de viva en dergelijke lezenquote:
je zou ze bijna bundelen in een boekquote:
Ik geloof dat het allemaal een complot is; een soort van gentlemen's agreement onder vrouwen. Wat me opvalt is dat het bij mannen meestal blijft bij vreemd gaan, geweld of onderdrukkend gedrag. Vrij voorspelbaar allemaal. Maar bij vrouwen is het echt te ziek voor woorden gew, ze weten precies hoe ze je moeten kwetsen en doen om je gek te krijgen; hoe verzin je het allemaal ? Staan de "maak-je-ex-razend" tips ook in die vrouwenbladen ?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:44 schreef danny130 het volgende:
[..]
Ik geniet er ook van, leuk leesvoer. Nu begin ik een beetje te begrijpen waarom vrouwen de viva en dergelijke lezen
Wil je haar nu terug?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:10 schreef Barbusse het volgende:
Damn, wat een topic dit...en ik dacht dat mijn ex een heks was
Topje van de ijsberg?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:14 schreef TheaTraal het volgende:
Een ex van mij had het uit gemaakt omdat ik zijn huis niet wilde schoonmaken. Daarnaast moest ik een keuze maken voor hem of mijn familie.
Jaren later, 2 weken voordat hij met zijn huidige vrouw zou gaan trouwen, smste hij dat hij me miste en of ik langs wilde komen voor seks
Te triest voor woorden. Sowieso, een ver familielid van me was ook zo'n kutkneus. Hij smste zijn ex ook vlak voor het huwelijk of ze het toch niet opnieuw zouden proberen. En toen zij hem wederom afwees is ie alsnog gaan trouwen, zo van 'dan dit maar'. Ik snap dat écht nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:14 schreef TheaTraal het volgende:
Een ex van mij had het uit gemaakt omdat ik zijn huis niet wilde schoonmaken. Daarnaast moest ik een keuze maken voor hem of mijn familie.
Jaren later, 2 weken voordat hij met zijn huidige vrouw zou gaan trouwen, smste hij dat hij me miste en of ik langs wilde komen voor seks
Je krijgt dan toch sterk de neiging om de nieuwe partner even in te lichten...quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:25 schreef Velma het volgende:
[..]
Te triest voor woorden. Sowieso, een ver familielid van me was ook zo'n kutkneus. Hij smste zijn ex ook vlak voor het huwelijk of ze het toch niet opnieuw zouden proberen. En toen zij hem wederom afwees is ie alsnog gaan trouwen, zo van 'dan dit maar'. Ik snap dat écht niet![]()
![]()
![]()
Die muts? Nee, dank jequote:
ik kan je uit ervaring vertellen dat het niet gewaardeerd wordt om de nieuwe van je ex in te lichten over kwalijke praktijken. dan ben je namelijk opeens zelf de heks. ik heb zelf uiteindelijk niks gezegd. vond ik heel moeilijk, aangezien de nieuwe vlam kinderen heeft.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:27 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Je krijgt dan toch sterk de neiging om de nieuwe partner even in te lichten...
dus die ervaring is nerrgens op gebaseerd, of is daar ook een sappig verhaal over?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:49 schreef simmu het volgende:ahd
[..]
ik kan je uit ervaring vertellen dat het niet gewaardeerd wordt om de nieuwe van je ex in te lichten over kwalijke praktijken. dan ben je namelijk opeens zelf de heks. ik heb zelf uiteindelijk niks gezegd. vond ik heel moeilijk, aangezien de nieuwe vlam kinderen heeft.
Nee ik denk dat ze zeg maar pas zichzelf kunnen zijn op het moment dat ze het uitmaken en daarvoor altijd een ander speelde. Dus eigenlijk heb je dan nooit je echte ex leren kennen, maar wie ze speelde. En dan worden ze nog boos ook dat je dat niet zagquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:18 schreef TheaTraal het volgende:
Ik precies hetzelfde , sommige zie ik niet meer, maar met de meeste heb ik nog een goede verstandhouding, en het is altijd leuk die weer te zien.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:16 schreef ondeugend het volgende:
Ik besef me weer opnieuw dat ik in het algemeen erg bof met mijn exen.
Jezus dit gaat wel heel erg verquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:18 schreef Joe-Momma het volgende:
Een kleine greep uit mijn tijd met een (h)ex.
Eigenlijk zijn er zoveel bizare dingen gebeurt waarvan ik de meeste heb verdrongen of gedwongen ben vergeten.
Maar dit gebeurte op een gegeven moment.
Na een break van 1,5 jaar besloten we samen de relatie nog een kans te geven (we hadden er immers ruim 5 jaar opzitten) ik dacht het lag aan mij dat de relatie stuk liep. (Was meer systematisch aangepraat door haar) dus ik mijn uiterste best gedaan er toch iets moois van te maken. Alles volgens het boekje.
Op een gegeven moment kwam ik op het punt dat ik een woning wou kopen. Alles uitgezocht meerdere afspraken gehad bij makelaars en hypotheek adviseurs en zo tot de conclusie gekomen dat een hypotheek voor ons op dat moment het beste uitkwam icm 2 levens verzekeringen (1voor haar 1voor mij). Ik had haar toen immers nodig om dat beetje extra hypotheek te krijgen. Voor de (ex) woning van haar ouders over te nemen (haar oudelijk huis notabene). Na een hoop aandringen ging ze eindelijk mee naar de H.A voor een gesprek. Alles in sesamstraattaal aan haar uitgelegd.
En het leek tot haar door te dringen.
Zitten we er s'avonds over te praten. Kom mevrouw met het rare idee dat ik haar wou vermoorden en de levensverzekering op strijken. WTF!!!
Dus wou ze liever niet meedoen!! *shootme*
Duidelijk een gevalletje teveel tv gekeken.
Dus kon ik het ook op m'n buik schrijven.
Achteraf ben ik natuurlijk haar dankbaar voor die spastische actie van haar want stel je voor dat ik nog met die nutcase opgescheept zou zitten en al 'vechtend' over straat over de verdeling van het huis. :S
In de 1ste instantie lijkt het niet zo erg dit is ook slecht maar een tipje van de sluier, er hebben zich in de jaren nog veel meer zieke gevalletjes zich voorgedaan.
Maar zoals ik al zei het meeste is verdrongen vergeten of wil ik nevernooit meer aandenken.
Wat een zieke tijd was dat.
Verder zie ik wel een aantal overeenkomsten met de op. Zoals ziekelijk vaak bellen, gemoedstoestanden die net zo vaak op en neer gaan als een achtbaan. Overklaarbare uitbarstingen in beide richtingen. Van overdreven super happy, naar zo diep in de put dat ze geen uitweg meer zag.
Poepoeh. Wat ben ik fucking blij daar vanaf te zijn. Er ging een wereld voor mij open.
Zelf geloof ik meer in de tussenvorm. Ik ben het met je eens dat ze iemand 'spelen' die ze graag willen zijn op dat moment. Na mijn breuk kwam er veel zwart aan de oppervlakte bij haar waar ik feitelijk gezien weinig mee van doen heb.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:19 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nee ik denk dat ze zeg maar pas zichzelf kunnen zijn op het moment dat ze het uitmaken en daarvoor altijd een ander speelde. Dus eigenlijk heb je dan nooit je echte ex leren kennen, maar wie ze speelde. En dan worden ze nog boos ook dat je dat niet zag![]()
Verder ben ik blij dat ik aan geen van deze voorbeelden kan tippen
Dit klinkt zooooo herkenbaar. Ik deed echt alles voor d'r. En ze was idd ookquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:56 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Vooral als je weet wat ik in die 6 jaar allemaal wel niet voor haar heb gedaan. Maar hé positief bekijken, in die 6 jaar was ze lekker, inmiddels is er het een en ander aan haar verbouwt en ben ik blij er vanaf te zijnEn mijn huidige vriendin is helemaal geweldig!
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:27 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Je krijgt dan toch sterk de neiging om de nieuwe partner even in te lichten...
Dit inderdaad. De nieuwe van de vlam wil het niet horen en dan ben jij de vuige hoer. Ze moeten er altijd zelf achterkomen, helaas.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:49 schreef simmu het volgende:
ik kan je uit ervaring vertellen dat het niet gewaardeerd wordt om de nieuwe van je ex in te lichten over kwalijke praktijken. dan ben je namelijk opeens zelf de heks. ik heb zelf uiteindelijk niks gezegd. vond ik heel moeilijk, aangezien de nieuwe vlam kinderen heeft.
Die is behoorlijk matteklap ja....quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:52 schreef Q. het volgende:
Wat een freaky mens zeg. Je mag blij zijn dat je daar van af bent.
En om de boel nog wat leuker te maken:quote:Op maandag 26 juli 2010 15:04 schreef goofy_goober het volgende:
Ik heb het uitgemaakt met mijn vriendin, omdat ik me gewoon 'opgebrand' voelde. Ik leek meer op haar psych dan haar vriend, want ze projecteerde al haar ellende op mij. Ook had ze vaak last van stemmingswisselingen, was ze heel erg zwart-wit in haar denken (mensen waren cool of sukkels, geen tussenweg), ontzettend jaloers en erg onzeker over zichzelf. Dit verhulde ze dan door overdreven aandacht te zoeken bij anderen en zich erg zelfverzekerd voor te doen. Ze had een hoop vage msn-vriendjes en ze leek te kicken op hun aandacht. Ik daarentegen kon op een gegeven moment niks meer goed doen bij haar.
Toen het uit was deed ze eerst heel dramatisch dat ik haar miezerige (dat zei ze dus letterlijk) leven zou hebben verziekt en een dag later kreeg ik te horen dat alles mijn schuld was wat er mis was gegaan in onze relatie en dat ze wel zo een nieuwe en betere vriend zou vinden. Daar heeft ze in ieder geval niet over gelogen, want ze is gelijk overgestapt op een ander.
Daarna kwam ze nog met rare verhalen over dat haar vorige ex haar zou achtervolgen en stalken. Na wat sms'jes heen en weer werd de boel omgedraaid en beweerde ze dat ik erachter zou zitten. Toen heb ik haar gezegd dat ze moest opkankeren met haar zieke gedrag. We hebben verder ook geen enkel contact meer nu, dus ik heb kennelijk afgedaan.
Later hoorde ik van een kennis dat ze tegen anderen heeft gezegd dat ik haar zou stalken en haar slecht zou hebben behandeld, waarschijnlijk om weer aandacht te krijgen en om als het onschuldige slachtoffer gezien te worden. Daar was ze tijdens de relatie ook altijd erg bedreven in dat soort geintjes.
Mja, mijn ex is een erg goed voorbeeld van iemand met een borderline persoonlijkheidsstoornis. Wat een gestoord wijf was dat zeg! Ook gelijk mijn enige relatie die ik via internet (nee, niet Fok!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:13 schreef goofy_goober het volgende:
Ik ben tijdens mijn relatie met haar tot tweemaal toe lastig gevallen door een ex-scharrel en een labiel figuur die ze aan het lijntje hield toen wij eventjes een 'pauze' hadden.
De eerste was een narcist die het niet kon verkroppen dat ze hem had gedumpt voor mij en uit wraak zowat mijn hele internethistorie opgesnuffeld had om me bij haar zwart te maken. Daarbij heeft hij naar het schijnt een keer 's nachts voor mijn appartement gestaan om me wat aan te doen. Ondanks dit heeft ze nog heel lang contact met hem gehouden en het zou me niets verbazen als ze intussen dit contact weer heeft opgepakt. Wat dat betreft is ze verzot op aandacht, positief of negatief. Dat zal wel iets met haar niet zo leuke jeugd te maken hebben, hoewel ik er nu twijfels bij heb hoeveel daarvan is verzonnen en aangedikt.
De tweede was een echte psychopaat van 40 jaar (zij was 22) die me via FOK! heeft benaderd (hij zat zelf ook op FOK!) omdat 'ie 'dringende info' had over mijn ex. Bleek dat zij hem tijdens één van hun vele chatsessies enkele privédingen over ons had verteld en hem enkele berichten van mij had laten lezen uit dit topic, waarna hij een smerig plan had bedacht om mij helemaal uit the picture te werken bij haar.
Dat plan bestond uit mij benaderen via pm om hem toe te voegen op MSN, om me daarna er sneaky in te luizen door mij vervelende dingen te laten zeggen over haar. Dit deed hij door net te doen alsof hij hetzelfde als mij had meegemaakt met haar, maar in feite gebruikte hij mijn eigen verhalen tegen me. Daarna veranderde hij zijn eigen antwoorden in het MSN log en stuurde dit aan haar door. "Kijk eens wat voor een nare dingen je ex-vriend allemaal zegt over jou!" De fout die hij maakte was dat hij tegen haar zei dat ik hem via een vals profiel op Facebook had benaderd. Maar ik kende hem niet want ze had het nooit over hem gehad, dus ra ra hoe kan dat?
Hoewel ik hier dus verder niets mee te maken had, vond ze om de één of andere bizarre reden toch dat het mijn schuld was. Ze trok zelfs partij voor die ex-scharrel en die psychopaat. De tweede heeft uiteindelijk zelfs bijgedragen aan de definitieve breuk tussen ons omdat ze mij die dingen altijd kwalijk bleef nemen (terwijl ik er niet eens wat aan kon doen, zij kende die mafketels).
Wauw, dit klinkt echt als een beschrijving van een ex van me (die gelukkig zo ver als ik weet verandert is). Maar die is nooit zo ver gegaan als wat je in het tweede deel beschrijft. Jeetje dude.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:11 schreef goofy_goober het volgende:
Ik heb het uitgemaakt met mijn vriendin, omdat ik me gewoon 'opgebrand' voelde. Ik leek meer op haar psych dan haar vriend, want ze projecteerde al haar ellende op mij. Ook had ze vaak last van stemmingswisselingen, was ze heel erg zwart-wit in haar denken (mensen waren cool of sukkels, geen tussenweg), ontzettend jaloers en erg onzeker over zichzelf. Dit verhulde ze dan door overdreven aandacht te zoeken bij anderen en zich erg zelfverzekerd voor te doen. Ze had een hoop vage msn-vriendjes en ze leek te kicken op hun aandacht. Ik daarentegen kon op een gegeven moment niks meer goed doen bij haar.
Dat vond ik dus ook. Haar dagen waren geteld ;') (met mij dan).quote:
Dat van dat constante negeatieve denken herken ik duidelijk. Ik werd er zelf helemaal gestoord van omdat ik juist vaak alles positief bekijk.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:43 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Joe-Momma: Die paranoia en achterdocht komt me wel heel heel bekend voor....
Wat me nog wel bijstaat is dat er dan absoluut niet met ze te praten is. Alsof alles in hun hoofd omgedraaid wordt naar de negatieve optie. Wat negatief is blijft negatief en wat positief is wordt automatisch negatief (pff....uit die opzegmail die ze me stuurde: "je gaf me wel eens kado'tjes, wat had je daarmee goed te maken en wat wou je daarmee afkopen?").
Wel een ziek verhaal overigens, wees idd maar blij dat je er nu vanaf bent...
En de mijne.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wauw, dit klinkt echt als een beschrijving van een ex van me (die gelukkig zo ver als ik weet verandert is). Maar die is nooit zo ver gegaan als wat je in het tweede deel beschrijft. Jeetje dude.
Goofy, er is vrijwel geen topic waarin jij post dat er sprake is van borderline. Gezien je stukje hierboven heb je het zelfs over een narcist en een psychopaat. Blijkbaar heb je kaas gegeten van labeltjes of hecht je er grote waarde aan. Gezien de voorkeur van je ex voor mensen met persoonlijkheidsproblematiek vraag ik me dan ook af welk labeltje jij op jezelf zou plakken.quote:
Deze discussie ga ik niet met je aan. Het hierboven beschreven verhaal is alweer meer dan een jaar geleden, dus slechts geplaatst als zijnde vermaak voor de lezers van dit topic. Dit is ook tevens mijn laatste reactie op jou. Als je wil discussieren over labeltjes en psychoses dan stuur je me maar een dm of pm. Hoe borderliners hun prooi kiezen weet ik ook niet, dat zou je aan een borderliner moeten vragen. Wat ik wel weet is dat het me veel ellende heeft bezorgd en dat ik dat in jaar een redelijke kennis heb vergaard van de persoonlijkheidsstoornis borderline en narcisme.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Goofy, er is vrijwel geen topic waarin jij post dat er sprake is van borderline. Gezien je stukje hierboven heb je het zelfs over een narcist en een psychopaat. Blijkbaar heb je kaas gegeten van labeltjes of hecht je er grote waarde aan. Gezien de voorkeur van je ex voor mensen met persoonlijkheidsproblematiek vraag ik me dan ook af welk labeltje jij op jezelf zou plakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.spamklacht.nlquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:45 schreef Wanderingwhy het volgende:
Na een maand begon ze me weer mails te sturen. Ca 350 stuks in 4 weken.
Toen startte het sms-circus en ontving ik ca 1200 (!!!) smsjes in een maand tijd.
Wees blij dat je er nu achter komt.. Als ik het zo lees is het een vrouw met potentie om veel schade aan te richten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:02 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Het is geen topic waarmee ik wil uithuilen. Ben er inmiddels goed klaar mee. Maar ik ben wel benieuwd hoe 'erg' het kan zijn en wat anderen meegemaakt hebben, vandaar ook de topictitel
Beschuldigingen? Oh....citaatje? "Je hebt me voorgelogen, bedrogen, misbruikt, gemanipuleerd en gebruikt..." De redenen die ze gaf? Mmh...heb ik niet want die heeft ze nooit kunnen noemen. Verder was ik wel een vreemdganger, leugenaar en verkrachter.
Dat van vreemdganger onderbouwde ze wel: Ik had ooit 4 rondslingerende losse tampons van haar opgeruimd van het benedentoilet naar het boventoilet bij mij thuis. Dat was voor haar voldoende reden als onderbouwing voor vreemdgaan want "voor wie verstop je me? Voor 1 of meerdere vrouwen?..."
Ook zo bizar....als ik iets ontkende of zei bullshit zag ze dat als een bevestiging van mijn kant dat ze gelijk had met haar beschuldiging, zo van: "zie je wel, je ontkent dus eigenlijk bevestig je het", wtf???
Check.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:49 schreef Maanvis het volgende:
kasta, ze werkte dus bij je begrijp ik half uit je verhaal?
is ze uiteindelijk nog ontslagen daar?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Check.
Per definitie een disaster waiting to happen; relaties op het werk.
En dit moest natuurlijk gezegd wordenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:59 schreef Daniel1976 het volgende:
Wat een intense zelfbeheersing heb jij kastanova!
Zelf weg gegaan om bij een parfumerie te gaan werken, daar hadden ze namelijk geweldige kerstpakketten had ze gehoord.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
is ze uiteindelijk nog ontslagen daar?
Nah, dat is ook wel volledig mijn schuld hoor; een trio gehad met 2 dames waarbij zij niet uitgenodigd was.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:02 schreef bioloogje het volgende:
Al ben ik nu wel benieuwd waarom die ene ex jou nu als de duivel himself ziet![]()
Wat heb je haar aangedaan?
Valt op zich wel mee hoor...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:59 schreef Daniel1976 het volgende:
Wat een intense zelfbeheersing heb jij kastanova!
Dit, als ik Kastanova was geweest had ik nu nog 20 jaar in de cel gezeten volgens mij.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:50 schreef Silenus het volgende:
Kan alleen maar respect opbrengen voor mensen die het dan lukken om zo iemand niet gewoon uit je auto te gooien en door te rijden.
Ik zou het echt niet kunnen.
nou, nu beoordeel je de situatie terwijl je haar niet kent. maar het zou best zo kunnen zijn dat indien ze uit de auto gegooid was dat ze dan of als een kind op straat zou gaan liggen of in blinde paniek mensen zou gaan roepen etcquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:50 schreef Silenus het volgende:
Kan alleen maar respect opbrengen voor mensen die het dan lukken om zo iemand niet gewoon uit je auto te gooien en door te rijden.
Ik zou het echt niet kunnen.
Naja, in het begin denk je dat het de leeftijd (20) en algehele naïviteit is, maar naarmate je haar vaker ziet begint het toch wel enigszins door te schemeren.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:07 schreef Djieluh het volgende:
Kasta heb een vraagje?
Heb je niet in het begin kunnen zien dat deze meid toch issues had? Over het algemeen kun je toch wel zoiets inschatten of niet, of verbergde ze dit zo goed?
Greetz
Oh, dat was het ook met name hoor... In die uren tijd heb je behoorlijk wat tijd om de verschillende scenario's af te wegen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nou, nu beoordeel je de situatie terwijl je haar niet kent. maar het zou best zo kunnen zijn dat indien ze uit de auto gegooid was dat ze dan of als een kind op straat zou gaan liggen of in blinde paniek mensen zou gaan roepen etc. dus voor kasta was het denk ik e beste situatie
Jezus wat een labiel mokkel man! Ik heb ook wel wat gestoorde vrouwtjes ontmoet maar deze slaat echt alles. Moord verzinnen ed..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:52 schreef Catbert het volgende:
Geinspireerd door Kasta, omdat ik bijna het idee kreeg dat we dezelfde ex gehad hebben:
Het is al weer een jaar of 6 terug ofzo, een meid die ik indirect via internet heb leren kennen. In eerste instantie een leuke slimme meid, deed een WO studie, prima figuur, leuk koppie, en bloedgeil. De eerste weken ging het prima, af en toe wel wat kleine ruzietjes waarbij ze nogal door kon zagen, maargoed dat was ik wel gewend van een vorige ex dus toen nog niet zo'n issue.
Het begon toen ze van het ene op het andere moment bedacht dat ze met haar studie in Enschede wou stoppen en ik met m'n domme hoofd aanbood dat ze wel een paar weken bij mij mocht logeren terwijl ze naar een kamer ging zoeken. In eerste instatie deed ze nog alsof ze op zoek was, maar al gauw bleek dat ze het wel prima vond om bij mij te wonen en geen ruk meer deed aan het op zoek gaan naar een woning. Ruzies gingen van 'af en toe' naar 'dagelijks', over niks bijzonders, en ze had hele rare introverte buien waarin ze ook letterlijk een ander stemmetje opzette. D'r ouders waren ook raar, dus ik vraag me hard af waar dat precies misgegaan is. Op een gegeven moment was ik het zat, en heb haar gemeld dat ik wou kappen en dat ze m'n huis uit moest. Gelukkig hebben haar ouders haar geholpen met de meuk uit mijn huis halen. Opgelost denk je dan, maar nee hoor.
In de eerste plaats had ze nu opeens wel in no time een kamer nog geen 2 minuten LOPEN bij mij vandaan. Ook begon ze eerst met een charme offensief dat in eerste instantie goed aansloeg. Het speet haar, en ze begreep dat samenwonen zo snel niet kon en wou gewoon vrienden blijven en we zouden wel zien waar het zou eindigen. Klinkt relaxed, toch? Ze wou wel graag ook blijven seksen want dat mistte ze ook nogal, tja, welke kerel wil dat nou niet. Oh, en ze wou ook graag een keer een trio met een andere meid erbij, bingo!
Zo gezegd, zo gedaan. In het begin was ze weer die leuke vlotte meid die ze in het begin was. Die trio is er zelfs van gekomen, met een studievriendin van haar. Was helemaal leuk en prima, tot ik later met die vriendin stond te zoenen in de keuken (we waren ff aan het frituren, die ex lag dronken op de bank) en zei (ex) kwam kijken waar we bleven: die was echt pissig. Later nog verder gegaan met z'n drieeen maar toen we naar huis gingen flipte ze echt compleet: dat dat niet de afspraak was en hoe ik het in m'n hoofd haalde m'n tong in d'r vriendin te steken die ook nog eens ene hoer was en probeerde mij te stelen van haar. Uren ruzie gehad waarbij ze gewoon NIET op wou zouten. De ging helemaal de andere kant op; ging dreigen met wat ze met m'n auto zou doen, m'n huis, en wat ze allemaal naar m'n werkgever zou mailen. Ze vertikte het bovendien naar haar huis te gaan, ging net zo lang bij mij aanbellen tot ik opendeed (ik was er op een gegeven moment vandoor gefietst, had zo iets van fuck it). Weer slaande ruzie, begon hysterisch met zaken te gooien. Ik heb haar toen nog een tik in d'r gezicht gegeven omdat ze echt doordraaide, en toen kwam ze meteen met het idee dat ze aangifte ging doen van mishandeling, dat ze zichzelf wel eerst een paar blauwe plekken zou meppen om het geloofwaardig te maken. Nou, dat zet je wel aan het denken, want ze kan praten als brugman als ze in een charmante bui is.
Uiteindelijk na uren (4 uur 's ochtends op een doordeweekse dag) is ze naar haar kamer gegaan. Tijdje geen contact gehad, tot ze een keer in paniek belde: een vriendin van haar zou bij haar langskomen vanuit het zuiden, maar ze was al uren te laat en ze maakte zich enorme zorgen. Ik haar geprobeerd gerust te stellen, opgehangen, stond ze even later voor m'n deur: die vriendin was dood gevonden in een weiland bij een station tussen haar woonplaats en Utrecht. Ik natuurlijk redelijk in shock, en geprobeerd haar te troosten, etc. Maar d'r ging iets kriebelen, gewoon de manier waarop ze reageerde, ze wou toch seks enzo, en ging raar reageren toen ik niet wou. De volgende dag na lang denken toch het hoofdbureau van dat district gebeld, want ik vertrouwde het niet toen er niks in het nieuws kwam. Bleek dus gewoon niet waar te zijn. Nog een collega van haar gebeld, en een ander verhaal dat de vriend van die collega haar en m'n ex bedreig hadden (eerder verhaal) bleek ook gelogen te zijn.
Tja, en als je iemand met die leugens confronteert, dan denk je dat het haar wel duidelijk is. Maar nee hoor, eerst was ze kwaad natuurlijk, later janken en beloofde ze beterschap, en na een tijdje stilte kwam ze weer met een of ander wazig lulverhaal aan m'n deur. Ik gaf aan dat ik de stad in ging en geen tijd had, maar ze moest me spreken. Ik had met vrienden afgesproken in de stad dus ik dacht 'fuck it' en ben via de achteringang naar buiten gegaan de stad in; was 'opeens' m'n band lek gestoken![]()
Het hele verhaal is toen wel ten einde gekomen: die avond in de stad een met een meid die ik al kende een relatie gekregen en haar dat de volgende ochtend via SMS laten weten (ik had 20 smsjes van haar toen ik m'n GSM aanzette de volgende ochtend). Kreeg toen een SMSje dat ik een gore klootzak was en ze me nooit meer wou zien. Als ik dat geweten had, had ik veel eerder gewoon een vriendin verzonnen.
Ja, ik had daar geen ervaring mee dat mensen echt liegen in een relatie, laat staan zo iets. Je begrijpt dat je ook enorm boos bent, en je hard genaaid voelt, maar ook enorm machteloos. Als het een kerel was geweest had 'ie, hoewel ik niet geloof in geweld, gewoon klappen gekregen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:05 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Jezus wat een labiel mokkel man! Ik heb ook wel wat gestoorde vrouwtjes ontmoet maar deze slaat echt alles. Moord verzinnen ed..
Yup. Ik heb naast haar nog een meid via RP leren kennen. Lekker ding, ook een leuke meid, tot je er na 2 maanden achterkomt dat ze daddy issues heeft. Voor mij geen dates meer via internet. Never.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:05 schreef JiggyJ het volgende:
Pff wat een verhalen hier zeg..
Moet wel eerlijk bekennen dat het me vaak opvalt dat ik vaak lees dat dit soort gevallen via het internet gevonden zijn, bevestigt wel een vooroordeel
Herkenbaar!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:52 schreef Catbert het volgende:
Tja, en als je iemand met die leugens confronteert, dan denk je dat het haar wel duidelijk is. Maar nee hoor, eerst was ze kwaad natuurlijk, later janken en beloofde ze beterschap, en na een tijdje stilte kwam ze weer met een of ander wazig lulverhaal aan m'n deur.
Voor mij gold hetzelfde, jouw verhaal haalde een hoop herinneringen van mezelf naar bovenquote:
Dat is het probleem ook; ik voelde me enorm machteloos. Je kunt als kerel niet een vrouw ff alle hoeken van het huis laten zien. En die tik die ik d'r gaf werkte wel, maar als je dan meldt dat ze aangifte doet bij de politie en om haar verhaal kracht bij te zetten haarzelf wel wat blauwe plekken mept (nog vergeten te vertellen; ze had ook een zichzelf bekrassen periode om daarmee medelijden te wekken, dat werkte bij mij helaas voor haar averechts) doe je het ook aardig in je broek.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:24 schreef TheaTraal het volgende:
Het valt me wel op dat vrouwen veel zieker reageren dan mannen.
Mannen zijn vaak botte lullen die vreemd gaan, verslaving hebben of liegen.
Maar sommige vrouwen zijn wel zo verknipt
Mijn ex (man) heeft mij ook 2 maanden lang nog minstens 1 e-mail per dag geschreven plus een rare brief. Tja..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:24 schreef TheaTraal het volgende:
Mannen zijn zo heerlijk simpel.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:24 schreef TheaTraal het volgende:
quote:
Internet(daten) is volgens mij een heilige graal voor dat soort labiele types.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:05 schreef JiggyJ het volgende:
Pff wat een verhalen hier zeg..
Moet wel eerlijk bekennen dat het me vaak opvalt dat ik vaak lees dat dit soort gevallen via het internet gevonden zijn, bevestigt wel een vooroordeel
Eindelijk bevestigt een vrouw het ookquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:24 schreef TheaTraal het volgende:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:55 schreef Weissman het volgende:
Ik geloof dat het allemaal een complot is; een soort van gentlemen's agreement onder vrouwen. Wat me opvalt is dat het bij mannen meestal blijft bij vreemd gaan, geweld of onderdrukkend gedrag. Vrij voorspelbaar allemaal. Maar bij vrouwen is het echt te ziek voor woorden gew, ze weten precies hoe ze je moeten kwetsen en doen om je gek te krijgen; hoe verzin je het allemaal ? Staan de "maak-je-ex-razend" tips ook in die vrouwenbladen ?
Wat een feest der herkenning... (feest?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Herkenbaar!.
Op een gegeven moment was ik het zelfs dusdanig zat dat ze leugen op leugen stapelde en echt met droge ogen kon beweren dat gemaakte afspraken volledig door mij verzonnen waren.
En ze was een popje van een meid, dus als er anderen betrokken waren bij die afspraken, lukte het haar ook nog verdomd aardig om het zó te draaien dat alles míjn schuld was omdat ik van alles zat te verzinnen.
Op een gegeven moment ben ik dan ook daadwerkelijk overgegaan op het, met haar medeweten, ópnemen van de gesprekken met m'n telefoon.
Kansloos natuurlijk, maar hé, dat bespaarde me in ieder geval de eventuele kansloze discussies als ze het achteraf weer zou ontkennen.
Naja, direct bij de eerste de beste afspraak die ik opgenomen had (wat betreft de eerder genoemde kaartjes) ging het alweer mis en ontkende ze alles.
Geluidsopname? Wist ze helemaal niks van.
"Maar dit is jouw stem toch."
Ja okay, dat dan weer wel, maar ik zat in de ICT dus ik had het gewoon geknipt en geplakt uit andere gesprekken die ik zonder haar medeweten had opgenomen.
Ter info; de opname ging letterlijk als volgt: "Ik [naam ex] beloof bij deze op [datum] dat [afspraak] nagekomen zal worden.
Mocht ik dus daadwerkelijk dusdanige knip- en plakskills had ik dus nu waarschijnlijk gezellig Madonna zitten remixen ofzo.
Maar het meest verbazingwekkende van dit alles is de manier waarop zij er telkens op in ging; ze leek telkens ook écht heilig overtuigd van het feit dat ze in al die gevallen volledig gelijk had.
Echt indrukwekkende shit voor iemand die altijd al wel een bovenmatige interesse heeft gehad voor de menselijke psyche.
Serieus?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
Eindelijk bevestigt een vrouw het ook![]()
Zoals eerder gezegd
[..]
Vrouwen oefenen van kinds af aan hoe ze hun naasten het bloed onder de nagels vandaan kunnen halen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik geloof dat het allemaal een complot is; een soort van gentlemen's agreement onder vrouwen. Wat me opvalt is dat het bij mannen meestal blijft bij vreemd gaan, geweld of onderdrukkend gedrag. Vrij voorspelbaar allemaal. Maar bij vrouwen is het echt te ziek voor woorden gew, ze weten precies hoe ze je moeten kwetsen en doen om je gek te krijgen; hoe verzin je het allemaal ? Staan de "maak-je-ex-razend" tips ook in die vrouwenbladen ?
Daarom allemaal terugsturen naar hun eigen land !!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vrouwen oefenen van kinds af aan hoe ze hun naasten het bloed onder de nagels vandaan kunnen halen.
Ik moet zeggen dat ik ook een beetje smul van dit topic op één of andere manier. En nee niet alle vrouwen zijn labiel (debiel). Ik ben toch soms van mening dat uiterlijk meer belangrijker is dan het innerlijk. Tuurlijk gaat dat vaak op het éérste gezicht, maar toch vind ik een hoop verhalen puur dom dat ze erin trappen, en er jaren mee in zee gaanquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Daarom allemaal terugsturen naar hun eigen land !!
Vetgedrukt > Lady Gaga?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik ook een beetje smul van dit topic op één of andere manier. En nee niet alle vrouwen zijn labiel (debiel). Ik ben toch soms van mening dat uiterlijk meer belangrijker is dan het innerlijk. Tuurlijk gaat dat vaak op het éérste gezicht, maar toch vind ik een hoop verhalen puur dom dat ze erin trappen, en er jaren mee in zee gaan
In de meeste gevallen kom je pas later in de relatie erachter dat het nutjobs zijn. Maargoed, het was een leerervaring. Bij de kleinste signalen van instabiliteit loop ik tegenwoordig meteen gillend wegquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:10 schreef Soury het volgende:
Ik moet zeggen dat ik ook een beetje smul van dit topic op één of andere manier. En nee niet alle vrouwen zijn labiel (debiel). Ik ben toch soms van mening dat uiterlijk meer belangrijker is dan het innerlijk. Tuurlijk gaat dat vaak op het éérste gezicht, maar toch vind ik een hoop verhalen puur dom dat ze erin trappen, en er jaren mee in zee gaan
???quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:45 schreef Wanderingwhy het volgende:
Vertel hier je ergste ervaring qua relatiebreuk en vergeet vooral niet te vermelden - indien van toepassing - hoe het 'naspel' van je ex geweest is.
Voor de duidelijkheid: het is NIET de bedoeling dat je:
- hier gaat natrappen naar je ex;
Respect als je bij je eerst vriendje bent gebleven, gebeurd niet vaak.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:49 schreef erodome het volgende:
Tjee, soms is het best handig om gewoon geen exen te hebben
De dingen die ik over jou heb mogen aanhoren maakt jou ook niet echt tot een lieverdje... geen schurk, maar absoluut geen heer.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:00 schreef Friek_ het volgende:
Ik wilde eerst een klein verhaal typen, maar in vergelijking met de verhalen hier zijn al mijn exen stuk voor stuk lieverdjes. Ze hebben me bovendien amper lastig gevallen achteraf, dus zo spannend is het allemaal niet.
Zonder verhaal geen nominatie hequote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:42 schreef happynjitram het volgende:
Niet zo erg als mijn exverloofde, die wil ik graag nomineren
Leef je uitquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:42 schreef happynjitram het volgende:
Niet zo erg als mijn exverloofde, die wil ik graag nomineren
Verhalen, my dear, verhalen !!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:39 schreef FireFox1 het volgende:
Ik win:
Mijn ex heeft er voor gezorgd dat ik 2 jaar lang mijn kinderen niet heb kunnen zien.
Mwoah... geen behoeft aan voor de rest. Ik ben al bijna 5 jaar bezig dit te verwerkenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Verhalen, my dear, verhalen !!
We willen sensatie en drama lezen. De haat moet van je getypte pixels afdruipen
Ook goedquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mwoah... geen behoeft aan voor de rest. Ik ben al bijna 5 jaar bezig dit te verwerkenMijn ex heeft mijn leven totaal overhoop gehaald met 2 zelfmoordpogingen en een tijdelijke opname bij de GGD tot gevolg. Ook ben hierdoor 3 jaar lang intensief behandeld door een psychiater.
De afgelopen 2,5 jaar heb ik het een plekje kunnen geven, en mag ik sindsdien mijn kinderen (na 15 rechtszaken) weer zien.
En na 2,5 jaar indoctrinatie van moeders met 'je vader dit', en 'je vader dat'.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mwoah... geen behoeft aan voor de rest. Ik ben al bijna 5 jaar bezig dit te verwerkenMijn ex heeft mijn leven totaal overhoop gehaald met 2 zelfmoordpogingen en een tijdelijke opname bij de GGD tot gevolg. Ook ben hierdoor 3 jaar lang intensief behandeld door een psychiater.
De afgelopen 2,5 jaar heb ik het een plekje kunnen geven, en mag ik sindsdien mijn kinderen (na 15 rechtszaken) weer zien.
Ik vermoed dat hier wel een winnaar in had gezeten qua, ergste ex.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, dat gelukkig nietquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:05 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
En na 2,5 jaar indoctrinatie van moeders met 'je vader dit', en 'je vader dat'.
Dank je welquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:13 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hier wel een winnaar in had gezeten qua, ergste ex.![]()
Maar open wonden openhalen is niet het idee van dit topic volgens mij. Ik hoop iig dat je er ooit helemaal overheen komt en dat je nog lang mag genieten van je kinderen. Zo'n verhaal gun je niemand.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dank je welMijn kinderen geven mij heel veel kracht om verder te gaan
Morgen mag ik mijn eerste Vaderdag mét mijn kinderen meemaken
Ik heb er iid geen ervaring mee (gelukkig) wel dat de verliefdheid snel overging in ergernis, bv het bijna elke dag ongevraagd voor de deur staan en constant bellen. Maar dat was ook geen relatie te noemen om dat ik na een aantal weken al door had dat het me niet lekker zat.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:36 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Vetgedrukt > Lady Gaga?
Over "puur dom dat ze erin trappen".......Ik gun je niet de ervaringen wat sommigen hier hebben gepost. Begrijp dat je alleen maar laat zien dat je niet weet wat je zegt als je dat soort woorden hier neerzet.
Nouja, als je zelf met dergelijke zware psychische problemen zit is het natuurlijk wel terecht dat ze je kinderen daar tegen proberen te beschermen, dat hoeft dan niet persé de schuld van je ex te zijn ook al wijt je de oorzaak van de problemen wel aan hem/haarquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, dat is pas gekomen nádat ik mijn kinderen niet mocht zien. Daarvoor heb ik nooit psychische klachten gekendquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nouja, als je zelf met dergelijke zware psychische problemen zit is het natuurlijk wel terecht dat ze je kinderen daar tegen proberen te beschermen, dat hoeft dan niet persé de schuld van je ex te zijn ook al wijt je de oorzaak van de problemen wel aan hem/haar
Ach, iedere gek zijn gebrek. Ik vind het ook knap dat mensen een 4-jarige studie kunnen afmaken of een monogame relatie in stand kunnen houden.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:28 schreef don-diablo het volgende:
Interessante verhalen in dit topic. Ik kan er niet over meepraten, maar petje af voor hoe mensen met de situaties zijn omgegaan.
+1quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ach, iedere gek zijn gebrek. Ik vind het ook knap dat mensen een 4-jarige studie kunnen afmaken of een monogame relatie in stand kunnen houden.
Ik heb er wel een...quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:40 schreef Wanderingwhy het volgende:
Waar blijven de vrouwen met hun terror-ex'en?
Hey Weissman, niet het gras voor mijn voeten als TS wegmaaien he?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:07 schreef Weissman het volgende:
Is dit inmiddels de tussenstand ?
1. kastanova
2. Daniel1976
3. ....
4. Weissman
5. ....
Damn, zou bijna in de verleiding komen om nog wat meer te vertellenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:07 schreef Weissman het volgende:
Is dit inmiddels de tussenstand ?
1. kastanova
2. Daniel1976
3. ....
4. Weissman
5. ....
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:01 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Damn, zou bijna in de verleiding komen om nog wat meer te vertellen
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:01 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Damn, zou bijna in de verleiding komen om nog wat meer te vertellen
Zeg, moet ik mn verhaal smeuïger maken ofzo? Details?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:55 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Hey Weissman, niet het gras voor mijn voeten als TS wegmaaien he?
Maandag de tussenstand, qua nr 1 zit je helemaal goed....
Ik begrijp werkelijk waar niet waarom (vaak vrouwen) dat doen... Ik kon mijn ex wel schieten en heb weleens gedacht dat het gemakkelijker zou zijn als hij gewoon dood neerviel, maar ik zou mijn kinderen het nooit aandoen dat ze hun vader niet meer zouden kunnen zien. (Of ik moest bang zijn dat hij hen iets aan zou doen, maar daarvoor heb ik vooralsnog geen reden)quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:46 schreef FireFox1 het volgende:
JB wint.
Want ondanks dat mijn ex mij 2 jaar lang van de kinderen weg hield, was ze gewoon een hele lieve meid tijdens de relatie. Alleen daarna was ze een ongelooflijke bitch.
Firefox; ik begrijp je verhaal niet zo en zeker niet op dit topic. Op een ander topic heb je duidelijk verteld dat je je anders aardig rot gedragen hebt in de tijd dat je nog met je ex was en er ook niet of niet veel voor je kids was. Je schreef toen ook dat je veel spijt had... Hoe moet ik dat lezen met wat je hier schrijft? Het lijkt alsof er hier dan wat informatie qua "het complete plaatje" ontbreekt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:46 schreef FireFox1 het volgende:
JB wint.
Want ondanks dat mijn ex mij 2 jaar lang van de kinderen weg hield, was ze gewoon een hele lieve meid tijdens de relatie. Alleen daarna was ze een ongelooflijke bitch.
Het valt me ook op dat de verhalen hier van mannen komen. Het is een feit dat ook mannen lichamelijk en geestelijk mishandeld worden. Wat ik ook tussen de regels lees is dat mannen bang zijn (en terecht met die labiele debiele) om zelf aan te worden aangeklaagd. En erger hun eigen kinderen niet meer mogen zien. Wat dat betreft is het een goed topicquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik begrijp werkelijk waar niet waarom (vaak vrouwen) dat doen... Ik kon mijn ex wel schieten en heb weleens gedacht dat het gemakkelijker zou zijn als hij gewoon dood neerviel, maar ik zou mijn kinderen het nooit aandoen dat ze hun vader niet meer zouden kunnen zien. (Of ik moest bang zijn dat hij hen iets aan zou doen, maar daarvoor heb ik vooralsnog geen reden)
Hee! Ik had ook een verhaalquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Het valt me ook op dat de verhalen hier van mannen komen. Het is een feit dat ook mannen lichamelijk en geestelijk mishandeld worden. Wat ik ook tussen de regels lees is dat mannen bang zijn (en terecht met die labiele debiele) om zelf aan te worden aangeklaagd. En erger hun eigen kinderen niet meer mogen zien. Wat dat betreft is het een goed topic
Dan gaan mijn ouders ook bij het vuilquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ok, meer dus
Wij zijn 8,5 jaar samen geweest, hij was wat ouder dan ik en ik was echt helemaal ondersteboven van hem.
Hij had moeite met mijn vrienden, ze waren allemaal óf feministische lelijke wijven, óf domme eikels en die hoefden niet meer bij ons over de vloer te komen. Ik luisterde daar liever niet naar, maar dat was niet gemakkelijk, hij gedroeg zich ook heel lullig naar hen, dus wilden ze ook niet graag meer komen.
Op een gegeven moment ging hij dus de computer meenemen naar zijn werk omdat hij niet wilde dat ik nog op internet zou komen, want dan had ik allemaal contact met andere mannen en mensen die mij wijsmaakten dat onze relatie niet goed was![]()
(Hij sloeg me en alles in huis was van hem, er was niets van mij bij en ik verdiende te weinig enz enz)
Ik dacht er al heel lang over om weg te gaan, maar de druppel was dat ik op een gegeven moment pijn kreeg bij de sex, ik verloor bloed en het deed gewoon echt zeer. Volgens hem zei ik dat omdat ik vreemd ging en wilde ik gewoon geen sex meer...
Bij het uitstrijkje bleek dat ik een voorstadium van baarmoederhalskanker had en dat een deel van mijn bloedvaatjes te dicht onder het oppervlak lagen en ik moest geopereerd worden (poliklinisch) Dat was vroeg in de middag en ik gaf hem aan dat hij de kindjes dan op zou moeten halen van school, omdat ik niet wist hoe lang het zou duren.
Hij zei dat hij moest werken en dat ik maar moest zorgen dat ik op tijd was.
Toen besloot ik dus dat ik er echt genoeg van had.
Dat heb ik hem verteld en in eerste instantie deed hij net of het hem niets kon schelen, hij schreef zich meteen in op relatieplanet () en had ook verschillende dates terwijl we nog in een huis woonden. Dat deed me niet zo heel veel,want ik was er dus echt klaar mee, dus ging hij weer slaan en heeft hij me verkracht, dat zou me wèl over moeten halen ofzo
Ik heb aan aangifte gedacht, maar dat niet gedaan (en daar soms wel spijt van gehad, nog steeds)
Hij belde na die verkrachting mijn ouders om te zeggen dat ik SM wilde en dat ik gestoord was. Hij heeft ook mijn werkgever gemaild met die informatie en die meldde me dat het hen niet uitmaakte, maar dat ze wel vonden dat ik dat moest weten.
Daarna heeft hij nog contact gezocht met mijn huisarts en haar verteld dat ik een slechte moeder was, dat ik niet voor mijn kinderen kon zorgen en of ik nog contact met haar had gehad over mijn psychische gesteldheid (ik had hem (volgens hem) gezegd dat ik hulp zou zoeken voor mijn problemen (en hij wilde weten of ik dat gedaan had, zij heeft hem duidelijk gemaakt dat ze dat niet mocht zeggen)
Toen ik een huisje kreeg en met de kindjes verhuisd ben dreigde hij het huis in brand te steken, begon hij over familiedrama's en dat hij wel snapte wat die mensen dreef, hij zei dus dat hij de kindjes zou ontvoeren en wat al niet meer...
Hij heeft me ruim een half jaar lang dagelijks gebeld:" ik houd van je, ik wil je terug, alles gaat anders worden.".
En dan vervolgens diezelfde avond of middag:" Ik haat je, je hebt mijn leven verziekt, ik ga je doodmaken."
En toen mijn kat dood ging zei hij dat dat mijn lot was, alles waarvan ik hield in dit leven zou langzaam sterven en mij alleen laten... hum.
Ook heeft hij mijn hele internetgeschiedenis uitgeprint en daarmee gezwaaid om te bewijzen dat ik verslaafd was en contact gezocht met mensen met wie ik contact had, Die heeft hij bedreigd.
Hij heeft hier op fok een keer mijn naam en telefoonnummer neergegooid met een account dat hij speciaal daarvoor had aangemaakt (en is toen dus ook meteen gebanned)
Hij papte heel erg aan met mijn moeder en stiefvader (en daar heeft hij nog vrij veel contact mee) en die hebben nu nog deels het beeld dat ik degene ben die fout zat.
Hij kreeg een vriendin waarop hij zei dat hij de kindjes niet meer zo vaak wilde zien (want zij vond dat maar niets) Vervolgens ging dat uit en wilde hij ze weer wel vaker zien en nu heeft hij een vriendin en maken ze beide regelmatig opmerkingen over mij tegen de kindjes dat ik waardeloos ben, min of meer. Zij kunnen dat gelukkig goed relativeren, maar het is gewoon erg rot om te horen als kind...
Nja, tegen mij is hij dus rustig, maar dat heeft lang geduurd. Ik ben niet meer bang iig en heb een schat van een vriend(Via internet leren kennen
) waarmee we nu alweer ruim een jaar samenwonen.
Wat ik in 'De Kunst Van Het Loslaten Van Je Ex' topics heb gelezen zou je haar ondanks alles wat ze je heeft aangedaan nog steeds zo terugnemen. Dan ben je eerder een loser dan een winner.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:39 schreef FireFox1 het volgende:
Ik win:
Mijn ex heeft er voor gezorgd dat ik 2 jaar lang mijn kinderen niet heb kunnen zien.
Zet die vrouw op nummer 1quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hee! Ik had ook een verhaal
Maar ik snap wat je zegt, vrouwen kunnen echt heel nare dingen doen.
Ik ben zelf helemaal niet van het wraak nemen ofzo en dat maakt het soms zo onbegrijpelijk wat mensen elkaar aandoen.
Is dit een wedstrijd dan?quote:
Dat ben ik ookquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:20 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Wat ik in 'De Kunst Van Het Loslaten Van Je Ex' topics heb gelezen zou je haar ondanks alles wat ze je heeft aangedaan nog steeds zo terugnemen. Dan ben je eerder een loser dan een winner.
Inderdaad. Tering zeg...quote:
"It's complicated"quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:08 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Firefox; ik begrijp je verhaal niet zo en zeker niet op dit topic. Op een ander topic heb je duidelijk verteld dat je je anders aardig rot gedragen hebt in de tijd dat je nog met je ex was en er ook niet of niet veel voor je kids was. Je schreef toen ook dat je veel spijt had... Hoe moet ik dat lezen met wat je hier schrijft? Het lijkt alsof er hier dan wat informatie qua "het complete plaatje" ontbreekt.
Ik kan me dan namelijk goed voorstellen dat je ex je dan een tijdje 'niet meer moet'. Wat je ook beschrijft aan rechtszaken e.d., dat leest als een soort van (v)echtscheiding. Dat je zegt dat je je kids een tijdje niet gezien hebt lijkt me natuurlijk vreselijk. Heel vervelend natuurlijk en een fijne vaderdag!
wel een beetje blind dat je het niet zag hoor, eerlijk. Wat voor reden heeft ze anders om veel met jouw beste vriend te smsen? Lekkere beste vriend btw.. hoe is t eigenlijk precies gegaan met die vriendengroep daarna? Wie koos wiens kant etcquote:Op zondag 19 juni 2011 01:58 schreef Stifler. het volgende:
Ik kwam terug van vakantie, en relatie ging sindsdien minder. We hadden 2 jaar lang al wat. Met de maand ging het achteruit. Geen seks meer etc... Ze begon steeds meer met mijn beste vriend te sms'n enzo; maar goed ik zocht daar niets achter.
Kerst dat jaar, had zij een gala met school, ik was al afgestudeerd mocht daar niet meer heen. Ik om 12 uur 's nachts toch via via geregeld dat ik naar binnen kon. Stond ik daar mooi; roos in mijn handen, netjes in pak; haartjes op zijn mooist. Staat ze daar voluit met die andere te fozen..
Die andere was dus mijn beste vriend ja... Bleek dat dit al paar maanden speelde. Grote ruzie in de vriendengroep, vriendengroep uit een, ik vriendinnetje kwijt. vind ik wel een mooie nominatie.
De meeste hebben voor mij gekozen; want dat doe je gewoon niet aan je vriends meisje zitten.quote:Op zondag 19 juni 2011 04:16 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
wel een beetje blind dat je het niet zag hoor, eerlijk. Wat voor reden heeft ze anders om veel met jouw beste vriend te smsen? Lekkere beste vriend btw.. hoe is t eigenlijk precies gegaan met die vriendengroep daarna? Wie koos wiens kant etc
Vreemd gaan is al kut, vreemd gaan met een hele goede vriend van je, dat is nog veel kutter.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:33 schreef Stifler. het volgende:
[..]
De meeste hebben voor mij gekozen; want dat doe je gewoon niet aan je vriends meisje zitten.
En kijk we hadden gewoon hechtte vriendengroep; zij zat er ook in, en iedereen ging goed met elkaar om. Dus kunnen ze best veel sms'n .. Maarja het is wel jammer hoe het gelopen is.
Dat klopt echt zo, en ik voel me heerlijk dat ik er vanaf benquote:Op zondag 19 juni 2011 11:20 schreef Daniel1976 het volgende:
@achterlijke_gladiool die kun je dus ook maar beter kwijt zijn dan rijk, bah.
Dus als een man bevriend is met een vrouw dan wantrouw je dat?quote:Op zondag 19 juni 2011 13:18 schreef VenusDeMilo het volgende:
Ik snap nooit zo erg waarom die mensen denken dat je vriend bij alles wat hij doet vreemd zou gaan. Ik wantrouwde mijn ex omdat hij wel erg close was met andere vrouwen, maar als mijn huidige vriend met zij maten uitgaat weet ik dat hij gewoon bier drinkt en gamed en niet zit te vozen met een of ander sletje (ik hoor ze ook gewoon als ik bel dat ik bijvoorbeeld niet thuis eet ofzo)
Nee, niet bevriend, hij was heel handtastelijk en slijmde altijd enorm, dat vind ik niet kunnen. Ik heb ook mannelijke vrienden waar niks mee gebeurt, en mijn huidige vriend heeft ook vrouwelijke vrienden waar hij niks mee doet.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:33 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Dus als een man bevriend is met een vrouw dan wantrouw je dat?
In dat geval ben je niet veel beter.
Denk maar aan het spreekwoord "zoals de waard is, vertrouwd hij zijn gasten...". Het is ook al eerder genoemd als 'projectie', waarbij eigen gedrag e.d. juist de ander verweten wordtquote:Op zondag 19 juni 2011 13:18 schreef VenusDeMilo het volgende:
Ik snap nooit zo erg waarom die mensen denken dat je vriend bij alles wat hij doet vreemd zou gaan. Ik wantrouwde mijn ex omdat hij wel erg close was met andere vrouwen, maar als mijn huidige vriend met zij maten uitgaat weet ik dat hij gewoon bier drinkt en gamed en niet zit te vozen met een of ander sletje (ik hoor ze ook gewoon als ik bel dat ik bijvoorbeeld niet thuis eet ofzo)
Hehe, mijn vader was erger.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zeg, moet ik mn verhaal smeuïger maken ofzo? Details?
Vind dat ik best wel reden heb om op 1 te komen
quote:Op zondag 19 juni 2011 14:03 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Hehe, mijn vader was erger.![]()
Die kneep de keel dicht van m'n broer, s'nachts, terwijl ie sliep.
Dan kunnen we elkaar een hand geven, en ik weet voor mezelf dat als mijn huidige vriendin ook zo gaat doen dat ik gelijk een eind maak aan mijn relatie.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:04 schreef Premium_Quality het volgende:
@achterlijke_gladiool, daarom wantrouw ik mensen die extreem jaloers zijn. Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
Je vader is geen ex. En om dat in dit topic te vermelden zie ik als ordinair aandacht zoeken.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:03 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Hehe, mijn vader was erger.![]()
Die kneep de keel dicht van m'n broer, s'nachts, terwijl ie sliep.
quote:Op zondag 19 juni 2011 17:45 schreef Minezus het volgende:
Gezien de gebeurtenissen die je beschrijft en het feit dat je er kennelijk daadwerkelijk nu nog lol uit haalt ook zou ik zeggen: Zoek professionele hulp. Serieus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was an atheist until I realized I was God
Nope.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:54 schreef Minezus het volgende:
je hebt zeker alleen het onderste gedeelte gelezen...
En ik kan mezelf inmiddels toch wel ervaringsdeskundige noemen en blijf er bij: Zoek professionele hulp.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:57 schreef Minezus het volgende:
ik haal er nu geen lol meer uit ik schaam me er nog voor. maar ik vind die opmerking gewoon nog steeds grappig. maar goed ik had dit topic gelezen en ik wou jullie een voorbeeld van een achterliggende gedachte geven. en dat omstandigheden ook veel uitmaken ( is geen excuus ) alhoewel ik dit nu anders zou aanpakken.
Nou ja, in jouw verhaal zijn jullie beide geen lieverdjes geweest, en hebben jullie beide wel professionele hulp kunnen gaan zoeken. Als ik de andere verhalen uit dit topic moet geloven waren dat prima mensen waarbij alles goed ging totdat de partner is gaan flippen tijdens of na de relatie. Daar vind ik jouw verhaal wel enigszins in verschillen met de rest.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:57 schreef Minezus het volgende:
ik haal er nu geen lol meer uit ik schaam me er nog voor. maar ik vind die opmerking gewoon nog steeds grappig. maar goed ik had dit topic gelezen en ik wou jullie een voorbeeld van een achterliggende gedachte geven. en dat omstandigheden ook veel uitmaken ( is geen excuus ) alhoewel ik dit nu anders zou aanpakken.
• Ontkenningsfasequote:Op zondag 19 juni 2011 18:07 schreef Minezus het volgende:
Ik vind profesionele hulp niet echt nodig. Zoeits zou me nu niet meer overkomen.
Maar dat kan ik ook van jou zeggen. Jij laat over je heen lopen, en blijkbaar wekt dit verhaal een bepaalt soort wrok bij jouw op, waardoor je mij aanvalt.
Maar goed never mind case closed!
Ik heb het idee dat er bij allemaal ook al iets mis was tijdens de relatie hoor... Ik vind het alleen wel pijnlijke details. O, en ik heb geen vervelende ex, alleen een die bleef zeuren om seks.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:02 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Nou ja, in jouw verhaal zijn jullie beide geen lieverdjes geweest, en hebben jullie beide wel professionele hulp kunnen gaan zoeken. Als ik de andere verhalen uit dit topic moet geloven waren dat prima mensen waarbij alles goed ging totdat de partner is gaan flippen tijdens of na de relatie. Daar vind ik jouw verhaal wel enigszins in verschillen met de rest.
Hoe oud ben je nu dan?quote:Op zondag 19 juni 2011 18:07 schreef Minezus het volgende:
Ik vind profesionele hulp niet echt nodig. Zoeits zou me nu niet meer overkomen.
Maar dat kan ik ook van jou zeggen. Jij laat over je heen lopen, en blijkbaar wekt dit verhaal een bepaalt soort wrok bij jouw op, waardoor je mij aanvalt.
Maar goed never mind case closed!
Dit sowieso.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:25 schreef Mry het volgende:
Ik vind het wel dapper van Minezus dat ze ook eerlijk haar eigen aandeel in het verhaal vertelt. Haar ex heeft echt wel zoveel gestoorde dingen gedaan dat ze er makkelijk een ex-bash verhaal van had kunnen maken en zelf het zielige meisje had kunnen spelen. In plaats daarvan kijkt ze ook naar zichzelf.
Of ze hulp wil is nog altijd haar eigen keuze. Soms kun je vervelende gebeurtenissen ook gewoon zelf verwerken zonder dat er een professional aan te pas hoeft te komen.
Verder denk ik dat hier sowieso wel meer verhalen staan waar twee kanten aan zitten....
Ik vind dat een lastige. Sommige mensen zijn gewoon niet goed bij hun hoofd.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:25 schreef Mry het volgende:
Ik vind het wel dapper van Minezus dat ze ook eerlijk haar eigen aandeel in het verhaal vertelt. Haar ex heeft echt wel zoveel gestoorde dingen gedaan dat ze er makkelijk een ex-bash verhaal van had kunnen maken en zelf het zielige meisje had kunnen spelen. In plaats daarvan kijkt ze ook naar zichzelf.
Of ze hulp wil is nog altijd haar eigen keuze. Soms kun je vervelende gebeurtenissen ook gewoon zelf verwerken zonder dat er een professional aan te pas hoeft te komen.
Verder denk ik dat hier sowieso wel meer verhalen staan waar twee kanten aan zitten....
You mad, you...you evil !!quote:Op maandag 20 juni 2011 00:21 schreef Cactus1 het volgende:
Ik doe wel goede ideeën op in dit topic. Eerst maar weer eens een nieuw slachtoffer zoeken
Pff ik herken veel in jouw verhaal..quote:Op zondag 19 juni 2011 23:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind dat een lastige. Sommige mensen zijn gewoon niet goed bij hun hoofd.
Ik heb altijd heel erg de neiging gehad om dingen bij mezelf te zoeken, ik kon tijdens onze relatie heel onzeker doen en daar kon mijn ex niet tegen. ik kon er dan weer niet tegen dat hij me geen knuffel wilde geven als ik zó'n bui had. Ik kon erg doorgaan over dingen en daar ging ik echt wel ooit te ver in. Wat er gebeurde tijdens onze relatie heb ik altijd fout gevonden van ons beiden.
Ik kan echter zonder blikken of blozen zeggen dat ik ná onze relatie niets meer heb gedaan wat zijn gedrag ook maar enigszins zou kunnen rechtvaardigen. Voor mij was het over en dan ben ik niet lastig. (wel naar een andere ex toe omdat ik moeite had met begrijpen waarom hij me gedumpt hadveel bellen enzo)
Ik begrijp dingen graag, zoek overal een verklaring voor, ik kon er echter geen vinden voor zijn gedrag.
Vooral idd het zwartmaken bij mijn moeder, mijn baas, huisarts en dreigen de kinderen iets aan te doen waren voor mij totaal onbegrijpelijk... Mij fysiek pijn doen, ok, dat was ik 'gewend' maar als je het idee hebt dat iemand je constant in de gaten houdt, je het leven zuur maakt en lastig valt...
Ik heb overspannen thuis gezeten en sliep met een klauwhamer onder mijn bed uit angst.
Ik zou dus niet perse kunnen zeggen dat er een andere kant móet zijn... (mijn ex had volgens de psycholoog psychopatische (!) en narcistisch trekken btw)
Try me, pleasequote:Op maandag 20 juni 2011 00:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit was je sollicitatie? Ik neem het in overweging
Heftig. Ik heb vrijwel exact hetzelfde meegemaakt! Zieke wijven hoor. Het heeft me bepaalde dingen geleerd. Dat ik nu weet dat ik op mijn eigen gevoel kan vertrouwen. Dat als iemand me iets vertelt, dan kan diegene de hele boel bij elkaar liegen, alles. Dus ik ben meer op mijn hoede. Als je zoiets nooit mee hebt gemaakt, dan weet je dat niet, kan je dat niet voorstellen. Het heeft mij een flinke knauw gegeven, maar het heeft me ook dingen geleerd die ik anders niet zou weten. Ik hoop dat je volgende relatie een normale relatie zal zijn, en je deze shit zo achter je kan laten.quote:
Maar het lijkt me ook niet gezond dat je zoveel afvalt, je afzondert van je familie en vrienden omdat je vriendin wat ergs is overkomen. Stel dat zoiets mij zou overkomen, dan zou ik toch wel iemand naast me willen hebben die sterk is en er zelf niet aan onderdoor gaat.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:50 schreef Mercer het volgende:
[..]
Heftig. Ik heb vrijwel exact hetzelfde meegemaakt! Zieke wijven hoor. Het heeft me bepaalde dingen geleerd. Dat ik nu weet dat ik op mijn eigen gevoel kan vertrouwen. Dat als iemand me iets vertelt, dan kan diegene de hele boel bij elkaar liegen, alles. Dus ik ben meer op mijn hoede. Als je zoiets nooit mee hebt gemaakt, dan weet je dat niet, kan je dat niet voorstellen. Het heeft mij een flinke knauw gegeven, maar het heeft me ook dingen geleerd die ik anders niet zou weten. Ik hoop dat je volgende relatie een normale relatie zal zijn, en je deze shit zo achter je kan laten.
Believe you me, liefde doet rare dingen met je; veel erger dan de ergste drugsquote:Op maandag 20 juni 2011 00:56 schreef Cactus1 het volgende:
Maar het lijkt me ook niet gezond dat je zoveel afvalt, je afzondert van je familie en vrienden omdat je vriendin wat ergs is overkomen.
Kut zeg. Gelukkig had ik het met mijn ex eerder door dat ze me voor zat te liegen. Helaas heb ik me ook zorgen lopen maken over een zogenaamde abortus die compleet verzonnen was bijvoorbeeld, om het nog maar niet te hebben over die zogenaamde moord. Heb d'r wel eens in al m'n woede toegewenst dat het haar echt zou overkomen.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:27 schreef Bredemug het volgende:
Waarom ze loog? Daar zal ik nooit achterkomen.
Je hebt wel een punt, maar je kan er met je hoofd niet bij dat iemand je zo hard voorliegt. Dat gaat zo tegen je gevoel in dat je het gewoon niet voor kunt stellen. Als je er dan achter komt wordt je ook enorm kwaad. Zulke vrouwen spelen met vuur, als mijn ex een slechtere had getroffen had ze wel eens gewond kunnen raken. M.i. nieteens zo onterecht ook.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:56 schreef Cactus1 het volgende:
Daarbij vind ik het wel erg makkelijk om alles op je ex af te schuiven, maar als je zelf gewoon sterk en nuchter in je schoenen staat, dan laat je het echt niet zo ver komen als Bredemug. Eigenlijk zou ik ook wel graag alle kanten van alle exen horen, want aan elk verhaal zitten 2 kanten en we krijgen hier alleen de kanten van het 'slachtoffer' te horen, maar welke rol heeft die persoon zelf waardoor het gedrag in stand wordt gehouden of misschien wel verergert?
Yeah, maar toegeven, het is wel een bizar verhaal. Dat iemand verteld dat ze is verkracht door een groepje mannen..quote:Op maandag 20 juni 2011 00:58 schreef Weissman het volgende:
[..]
Believe you me, liefde doet rare dingen met je; veel erger dan de ergste drugsen helemaal als je jong en onzeker bent
Als beide personen stabiel zijn dan klopt het wat je zegt, dat is logisch, maar wanneer er totaal geen waarde wordt gehecht aan je steun en hulp door de persoon van wie je houdt, dan denk je als man/vrouw ''ik doe waarschijnlijk niet genoeg'' en probeer je MEER te doen voor haar en MEER, maar nog steeds wordt je ''gebruikt'' en natuurlijk ga je eronder lijden. Een verkrachting is niet zomaar iets ''ergs'' het is iets wat je hele leven verandert.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar het lijkt me ook niet gezond dat je zoveel afvalt, je afzondert van je familie en vrienden omdat je vriendin wat ergs is overkomen. Stel dat zoiets mij zou overkomen, dan zou ik toch wel iemand naast me willen hebben die sterk is en er zelf niet aan onderdoor gaat.
Wat daten jullie allemaal voor gestoorde mensenquote:Op maandag 20 juni 2011 01:03 schreef Catbert het volgende:
[..]
Kut zeg. Gelukkig had ik het met mijn ex eerder door dat ze me voor zat te liegen. Helaas heb ik me ook zorgen lopen maken over een zogenaamde abortus die compleet verzonnen was bijvoorbeeld, om het nog maar niet te hebben over die zogenaamde moord. Heb d'r wel eens in al m'n woede toegewenst dat het haar echt zou overkomen.
[..]
Je hebt wel een punt, maar je kan er met je hoofd niet bij dat iemand je zo hard voorliegt. Dat gaat zo tegen je gevoel in dat je het gewoon niet voor kunt stellen. Als je er dan achter komt wordt je ook enorm kwaad. Zulke vrouwen spelen met vuur, als mijn ex een slechtere had getroffen had ze wel eens gewond kunnen raken. M.i. nieteens zo onterecht ook.
Heb je mijn verhaal gelezen over m'n ex die me verteld had dat een vriendin van haar vermoord was?quote:Op maandag 20 juni 2011 01:09 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Yeah, maar toegeven, het is wel een bizar verhaal. Dat iemand verteld dat ze is verkracht door een groepje mannen..
Van alle meiden met wie ik gedate heb was ze de enige gestoorde gelukkig. Wel ff een leerervaring, tegenwoordig ben ik compleet allergisch voor alles wat enigzins een 'nutcase' zou kunnen zijn.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:10 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Wat daten jullie allemaal voor gestoorde mensen
Nog niet. Maar ik heb wel genoeg gelezen hier, hoe kunnen zulke zieke mensen bestaanquote:Op maandag 20 juni 2011 01:11 schreef Catbert het volgende:
[..]
Heb je mijn verhaal gelezen over m'n ex die me verteld had dat een vriendin van haar vermoord was?
Dat wel. Mijn ex verzon ook na dat het uit was dat ze de prostitutie was ingegaan om aan geld te komenquote:Op maandag 20 juni 2011 01:09 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Yeah, maar toegeven, het is wel een bizar verhaal. Dat iemand verteld dat ze is verkracht door een groepje mannen..
Wat denk je zelf? Lees het verhaal maar, staat een paar pag. terug.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:12 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Nog niet. Maar ik heb wel genoeg gelezen hier, hoe kunnen zulke zieke mensen bestaanEn hoe kun je daar een relatie mee aangaan? Of merk je dat nog niet als je er aan begint
Ik voel me wel heerlijk normaal over mijn gedrag nadat het uit was als ik dit soort dingen lees.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat wel. Mijn ex verzon ook na dat het uit was dat ze de prostitutie was ingegaan om aan geld te komenDat terwijl ze een topsalaris had en nog steeds heeft.
Inderdaad, je leert wel veel over waar je de volgende keer voor moet uitkijken en bedanktquote:Op maandag 20 juni 2011 00:50 schreef Mercer het volgende:
[..]
Heftig. Ik heb vrijwel exact hetzelfde meegemaakt! Zieke wijven hoor. Het heeft me bepaalde dingen geleerd. Dat ik nu weet dat ik op mijn eigen gevoel kan vertrouwen. Dat als iemand me iets vertelt, dan kan diegene de hele boel bij elkaar liegen, alles. Dus ik ben meer op mijn hoede. Als je zoiets nooit mee hebt gemaakt, dan weet je dat niet, kan je dat niet voorstellen. Het heeft mij een flinke knauw gegeven, maar het heeft me ook dingen geleerd die ik anders niet zou weten. Ik hoop dat je volgende relatie een normale relatie zal zijn, en je deze shit zo achter je kan laten.
In het geval van mijn ex zal ze ongetwijfeld me compleet zwart lopen maken. Oh, en dan is alles wat ik vertel gelogen natuurlijk. Maargoed, ze heeft een keer de fout gemaakt me te vertellen wat haar 'grootste angst' is zegmaar dus ik denk niet dat ze als ze zich hierin zou herkennen zou proberen mij zwart te maken.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:14 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Ik voel me wel heerlijk normaal over mijn gedrag nadat het uit was als ik dit soort dingen lees.
Maar toch, je verwacht gewoon van mensen niet dat ze zo liegen. Het is werkelijk verbijsterend. Het liefst zou ik hun kant ook willen horen, maarja.
Tuurlijk. Als haar favoriete ijs uitverkocht was, nam ze dat een stuk stabieler op. In eerste instantie merkte ik ook niet aan d'r dat ze raar was, dat hele 'clingy' begon pas later.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:20 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Maar het zal ongetwijfeld de liefde zijn wat die exen ook tot zo'n gestoordheidsniveau brengt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |