abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 juni 2011 @ 14:58:37 #149
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98294502
quote:
3s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:52 schreef kastanova het volgende:

[..]

Check.
Per definitie een disaster waiting to happen; relaties op het werk.
is ze uiteindelijk nog ontslagen daar?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 17 juni 2011 @ 14:59:06 #150
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_98294523
Wat een intense zelfbeheersing heb jij kastanova!
pi_98294661
ik kan me wel vinden in wat kastanova zei; we hebben uiteindelijk allemaal wel wat voor die persoon gevoelt, leuke tijden meegemaakt en vast ook lekkere sex gehad :p maar dit topic gaat nu over het negatieve, en dan met name over de extreme gevallen _O-
  vrijdag 17 juni 2011 @ 15:02:13 #152
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_98294665
Al ben ik nu wel benieuwd waarom die ene ex jou nu als de duivel himself ziet ;)
Wat heb je haar aangedaan? :9
pi_98294734
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:59 schreef Daniel1976 het volgende:
En dit moest natuurlijk gezegd worden :D

Chaupeau voor je zelfbeheersing _O_
pi_98294871
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:58 schreef Maanvis het volgende:

[..]

is ze uiteindelijk nog ontslagen daar?
Zelf weg gegaan om bij een parfumerie te gaan werken, daar hadden ze namelijk geweldige kerstpakketten had ze gehoord.
Vervolgens is ze daar kort na de kerst weer vertrokken, kerel ontmoet met geld in overvloed, zij huisvrouw en ging allemaal geweldig.
Paar maanden later was hij met de noorderzon vertrokken, bleken al zijn grote verhalen bullshit te zijn en bleef zij met schuldeisers achter (en dan praten we niet over tienduizenden euro's, maar daarboven)
Maar het is natuurlijk nog maar de vraag wat daar allemaal van waar is.

Naja, zie haar nog regelmatig op hyves voorbij floepen met profielfoto's met iedere keer weer een andere "dit is echt de perfécte kerel" waar ze dan weer een relatie mee heeft.
Hoop dat ze inderdaad nog een keer rust in haar hoofd zal vinden wat dat betreft :).
I was an atheist until I realized I was God
  vrijdag 17 juni 2011 @ 15:07:56 #155
269400 Djieluh
Flagged For Awesome
pi_98294894
Kasta heb een vraagje?

Heb je niet in het begin kunnen zien dat deze meid toch issues had? Over het algemeen kun je toch wel zoiets inschatten of niet, of verbergde ze dit zo goed?

Greetz
pi_98294974
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:02 schreef bioloogje het volgende:
Al ben ik nu wel benieuwd waarom die ene ex jou nu als de duivel himself ziet ;)
Wat heb je haar aangedaan? :9
Nah, dat is ook wel volledig mijn schuld hoor; een trio gehad met 2 dames waarbij zij niet uitgenodigd was.

Op zich wel jammer; we konden het namelijk wel goed met elkaar vinden; maar ach, Qué será, será :).
pi_98295581
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:59 schreef Daniel1976 het volgende:
Valt op zich wel mee hoor...
Maar ik gebruik simpelweg uit principe geen geweld tegen mensen die overduidelijk zwakker zijn, ook niet uit zelfverdediging.

Alhoewel ik er wel bij moet vermelden dat deze ex me toch behoorlijk ver richting het randje heeft gekregen. Maar in het geval van die auto-akkefietje heb ik me afgereageerd het dashboard, een half jaar later waren m'n knokkels nog zichtbaar.

En in een ander geval was het de schutting.
Moesten naar een bruiloft en dat was behoorlijk haast werk; vanuit het werk moest ik voor sluitingstijd m'n telefoon ophalen en dan aankleden tijdens het eten en naar de bruiloft.
Wilde zij persé mee naar de winkel terwijl het mij een strakker plan leek dat ik haar naar het werk bij haar ouders afzette zodat ze direct met het eten en aankleden begon.
Maar nee, ze wilde persé mee naar de winkel en ze kon toch ook gewoon bij mij eten en zich aankleden; ze had immers kleding bij zich..
En na weer een eindeloze discussie haar toch maar meegenomen zodat we in ieder geval op pad konden.
Op de terugweg van de winkel begon het al; blinde paniek omdat ze nu niet meer voldoende tijd had om zich aan te kleden.
Eenmaal thuis aangekomen wilde ze toch ineens persé naar haar ouders (ruim uur rijden) gebracht worden omdat "mijn witbrood anders smaakte dan het witbrood van haar moeder" (what. the. fuck.?! )

Had ik haar eindelijk overtuigd (na een half uur!!!) om het eten naar binnen te duwen, besloot ze op dat moment ineens weer dat de kleding die ze bij zich had niet zo leuk was en dat ze alsnog naar haar ouders moest.
Wat daarop volgde was een vreemdsoortig blinde paniek inclusief een soort geïmproviseerde hyperventilatie-aanval :?.
Naja, met zo'n iemand kan ik ook niet op de bruiloft aankomen, dus met de andere bruiloftsgasten afgesproken dat we na zouden komen en op weg naar haar ouders.
Zijn we halverwege, begint ze te huilen dat ze me niet boos wilde maken en dat ze bij nader inzien toch maar besloten had om met de anderen mee te rijden... AAAAAAAAAARRRGH!
Ik weer omkeren, komen we thuis aan, begint de blinde paniek weer incl. het hyperventileren, ze kon toch niet met die kleding naar een bruiloft dus óf we gingen alsnog naar haar ouders voor andere kleding, of ze ging niet mee.

Nou, toen moest de schutting er dus even aan geloven.
pi_98295924
Respect @ Kastanova _O_

Ik moet stiekem wel bekennen dat ik behoorlijk zit te smullen van al deze rampverhalen :9 :@
I am the hope of the Universe. I am the answer to all living things who cry out for peace. I am protector of the innocent. I am the light in the darkness. I am truth... ally to good, nightmare to you!
  vrijdag 17 juni 2011 @ 15:48:32 #159
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98296558
wow kasta, tering zeg wat een verhaal!
maar hoe zit dat dan met zo'n psycho bitch.. heeft zo iemand alleen af en toe die momentjes of is het iedere week raak?
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 17 juni 2011 @ 15:50:54 #160
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_98296656
Kan alleen maar respect opbrengen voor mensen die het dan lukken om zo iemand niet gewoon uit je auto te gooien en door te rijden.

Ik zou het echt niet kunnen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_98296723
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:50 schreef Silenus het volgende:
Kan alleen maar respect opbrengen voor mensen die het dan lukken om zo iemand niet gewoon uit je auto te gooien en door te rijden.

Dit, als ik Kastanova was geweest had ik nu nog 20 jaar in de cel gezeten volgens mij.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 15:52:40 #162
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_98296745
Geinspireerd door Kasta, omdat ik bijna het idee kreeg dat we dezelfde ex gehad hebben:

Het is al weer een jaar of 6 terug ofzo, een meid die ik indirect via internet heb leren kennen. In eerste instantie een leuke slimme meid, deed een WO studie, prima figuur, leuk koppie, en bloedgeil. De eerste weken ging het prima, af en toe wel wat kleine ruzietjes waarbij ze nogal door kon zagen, maargoed dat was ik wel gewend van een vorige ex dus toen nog niet zo'n issue.

Het begon toen ze van het ene op het andere moment bedacht dat ze met haar studie in Enschede wou stoppen en ik met m'n domme hoofd aanbood dat ze wel een paar weken bij mij mocht logeren terwijl ze naar een kamer ging zoeken. In eerste instatie deed ze nog alsof ze op zoek was, maar al gauw bleek dat ze het wel prima vond om bij mij te wonen en geen ruk meer deed aan het op zoek gaan naar een woning. Ruzies gingen van 'af en toe' naar 'dagelijks', over niks bijzonders, en ze had hele rare introverte buien waarin ze ook letterlijk een ander stemmetje opzette. D'r ouders waren ook raar, dus ik vraag me hard af waar dat precies misgegaan is. Op een gegeven moment was ik het zat, en heb haar gemeld dat ik wou kappen en dat ze m'n huis uit moest. Gelukkig hebben haar ouders haar geholpen met de meuk uit mijn huis halen. Opgelost denk je dan, maar nee hoor.

In de eerste plaats had ze nu opeens wel in no time een kamer nog geen 2 minuten LOPEN bij mij vandaan. Ook begon ze eerst met een charme offensief dat in eerste instantie goed aansloeg. Het speet haar, en ze begreep dat samenwonen zo snel niet kon en wou gewoon vrienden blijven en we zouden wel zien waar het zou eindigen. Klinkt relaxed, toch? Ze wou wel graag ook blijven seksen want dat mistte ze ook nogal, tja, welke kerel wil dat nou niet. Oh, en ze wou ook graag een keer een trio met een andere meid erbij, bingo!

Zo gezegd, zo gedaan. In het begin was ze weer die leuke vlotte meid die ze in het begin was. Die trio is er zelfs van gekomen, met een studievriendin van haar. Was helemaal leuk en prima, tot ik later met die vriendin stond te zoenen in de keuken (we waren ff aan het frituren, die ex lag dronken op de bank) en zei (ex) kwam kijken waar we bleven: die was echt pissig. Later nog verder gegaan met z'n drieeen maar toen we naar huis gingen flipte ze echt compleet: dat dat niet de afspraak was en hoe ik het in m'n hoofd haalde m'n tong in d'r vriendin te steken die ook nog eens ene hoer was en probeerde mij te stelen van haar. Uren ruzie gehad waarbij ze gewoon NIET op wou zouten. De ging helemaal de andere kant op; ging dreigen met wat ze met m'n auto zou doen, m'n huis, en wat ze allemaal naar m'n werkgever zou mailen. Ze vertikte het bovendien naar haar huis te gaan, ging net zo lang bij mij aanbellen tot ik opendeed (ik was er op een gegeven moment vandoor gefietst, had zo iets van fuck it). Weer slaande ruzie, begon hysterisch met zaken te gooien. Ik heb haar toen nog een tik in d'r gezicht gegeven omdat ze echt doordraaide, en toen kwam ze meteen met het idee dat ze aangifte ging doen van mishandeling, dat ze zichzelf wel eerst een paar blauwe plekken zou meppen om het geloofwaardig te maken. Nou, dat zet je wel aan het denken, want ze kan praten als brugman als ze in een charmante bui is.

Uiteindelijk na uren (4 uur 's ochtends op een doordeweekse dag) is ze naar haar kamer gegaan. Tijdje geen contact gehad, tot ze een keer in paniek belde: een vriendin van haar zou bij haar langskomen vanuit het zuiden, maar ze was al uren te laat en ze maakte zich enorme zorgen. Ik haar geprobeerd gerust te stellen, opgehangen, stond ze even later voor m'n deur: die vriendin was dood gevonden in een weiland bij een station tussen haar woonplaats en Utrecht. Ik natuurlijk redelijk in shock, en geprobeerd haar te troosten, etc. Maar d'r ging iets kriebelen, gewoon de manier waarop ze reageerde, ze wou toch seks enzo, en ging raar reageren toen ik niet wou. De volgende dag na lang denken toch het hoofdbureau van dat district gebeld, want ik vertrouwde het niet toen er niks in het nieuws kwam. Bleek dus gewoon niet waar te zijn. Nog een collega van haar gebeld, en een ander verhaal dat de vriend van die collega haar en m'n ex bedreig hadden (eerder verhaal) bleek ook gelogen te zijn.

Tja, en als je iemand met die leugens confronteert, dan denk je dat het haar wel duidelijk is. Maar nee hoor, eerst was ze kwaad natuurlijk, later janken en beloofde ze beterschap, en na een tijdje stilte kwam ze weer met een of ander wazig lulverhaal aan m'n deur. Ik gaf aan dat ik de stad in ging en geen tijd had, maar ze moest me spreken. Ik had met vrienden afgesproken in de stad dus ik dacht 'fuck it' en ben via de achteringang naar buiten gegaan de stad in; was 'opeens' m'n band lek gestoken :')

Het hele verhaal is toen wel ten einde gekomen: die avond in de stad een met een meid die ik al kende een relatie gekregen en haar dat de volgende ochtend via SMS laten weten (ik had 20 smsjes van haar toen ik m'n GSM aanzette de volgende ochtend). Kreeg toen een SMSje dat ik een gore klootzak was en ze me nooit meer wou zien. Als ik dat geweten had, had ik veel eerder gewoon een vriendin verzonnen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  vrijdag 17 juni 2011 @ 15:52:41 #163
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98296746
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:50 schreef Silenus het volgende:

nou, nu beoordeel je de situatie terwijl je haar niet kent. maar het zou best zo kunnen zijn dat indien ze uit de auto gegooid was dat ze dan of als een kind op straat zou gaan liggen of in blinde paniek mensen zou gaan roepen etc ;). dus voor kasta was het denk ik e beste situatie :)
Een gedicht over Maanvis
pi_98296769
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:07 schreef Djieluh het volgende:
Kasta heb een vraagje?

Heb je niet in het begin kunnen zien dat deze meid toch issues had? Over het algemeen kun je toch wel zoiets inschatten of niet, of verbergde ze dit zo goed?

Greetz
Naja, in het begin denk je dat het de leeftijd (20) en algehele naïviteit is, maar naarmate je haar vaker ziet begint het toch wel enigszins door te schemeren.
Maar ja, danseresje/promo-meisje op feestjes + indrukwekkende bedprestaties + een algehele "Ach ja, het is weer eens wat anders" benadering; dan zie je de eventuele minpuntjes wat makkelijker door de vingers :+.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 15:59:46 #165
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_98297031
Oh weer een mooi verhaal, schitterend! Echt zonde dat het nu een beetje not done is om popcorn te eten, aangezien ik op m'n werk zit.
Gourmetten of steengrillen?
pi_98297064
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:52 schreef Maanvis het volgende:

[..]

nou, nu beoordeel je de situatie terwijl je haar niet kent. maar het zou best zo kunnen zijn dat indien ze uit de auto gegooid was dat ze dan of als een kind op straat zou gaan liggen of in blinde paniek mensen zou gaan roepen etc ;). dus voor kasta was het denk ik e beste situatie :)
Oh, dat was het ook met name hoor... In die uren tijd heb je behoorlijk wat tijd om de verschillende scenario's af te wegen.

Opties:
1. Principes opzij zetten en met geweld uit de auto trekken en de sleutels afpakken => Zou mezelf niet lekker zitten + minimaal een aangifte van mishandeling (wat dan op zich ook nog wel enigszins gerechtvaardigd zou zijn) maar een aangifte van verkrachting zag ik haar ook wel doen uit "wraak." Op zich niet zo'n punt om dat te ontkrachten aan de hand van de (o.a. seksueel getinte) emails en smsje, maar een dergelijke verhaal zal toch altijd wel aan je blijven kleven.

2. Eieren voor m'n geld kiezen; veel plezier met de auto, ik bel een taxi => Zou ik m'n auto achter moeten laten, hopen dat ze er geen gekke dingen mee doet (kanaal, boom, in de hens) en indien de auto ongeschonden blijft krijg je bij het ophalen waarschijnlijk wederom een dergelijke situatie.

3. De stoel ook achterover zetten en bidden dat het niet te lang duurt => Gedaan. Nadeel daarbij was dat ik die middag met een vriend had afgesproken Ajax - Feyenoord te kijken in zijn zwembad onder het genot van een biertje, maar ach, ik had mijn auto terug.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 16:04:22 #167
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_98297217
Mijn ex die echt borderline had sloeg ook opeens om toen het uit was. Hij wilde me terug, maakte verwijten, wilde me weer terug, zei dat hij ook niet meer van mij hield op het eind maar alleen maar voor de seks ging, bla bla bla.

Hij kreeg na 5 keer een waarschuwing de boodschap niet door dat ik niet meer gemaild wilde worden door hem. Toen heb ik hem geblokkeerd.

Maarja ik ben daarna zelf ook wel eens zo tegen een crush tekeer gegaan ;(
pi_98297236
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:52 schreef Catbert het volgende:
Geinspireerd door Kasta, omdat ik bijna het idee kreeg dat we dezelfde ex gehad hebben:

Het is al weer een jaar of 6 terug ofzo, een meid die ik indirect via internet heb leren kennen. In eerste instantie een leuke slimme meid, deed een WO studie, prima figuur, leuk koppie, en bloedgeil. De eerste weken ging het prima, af en toe wel wat kleine ruzietjes waarbij ze nogal door kon zagen, maargoed dat was ik wel gewend van een vorige ex dus toen nog niet zo'n issue.

Het begon toen ze van het ene op het andere moment bedacht dat ze met haar studie in Enschede wou stoppen en ik met m'n domme hoofd aanbood dat ze wel een paar weken bij mij mocht logeren terwijl ze naar een kamer ging zoeken. In eerste instatie deed ze nog alsof ze op zoek was, maar al gauw bleek dat ze het wel prima vond om bij mij te wonen en geen ruk meer deed aan het op zoek gaan naar een woning. Ruzies gingen van 'af en toe' naar 'dagelijks', over niks bijzonders, en ze had hele rare introverte buien waarin ze ook letterlijk een ander stemmetje opzette. D'r ouders waren ook raar, dus ik vraag me hard af waar dat precies misgegaan is. Op een gegeven moment was ik het zat, en heb haar gemeld dat ik wou kappen en dat ze m'n huis uit moest. Gelukkig hebben haar ouders haar geholpen met de meuk uit mijn huis halen. Opgelost denk je dan, maar nee hoor.

In de eerste plaats had ze nu opeens wel in no time een kamer nog geen 2 minuten LOPEN bij mij vandaan. Ook begon ze eerst met een charme offensief dat in eerste instantie goed aansloeg. Het speet haar, en ze begreep dat samenwonen zo snel niet kon en wou gewoon vrienden blijven en we zouden wel zien waar het zou eindigen. Klinkt relaxed, toch? Ze wou wel graag ook blijven seksen want dat mistte ze ook nogal, tja, welke kerel wil dat nou niet. Oh, en ze wou ook graag een keer een trio met een andere meid erbij, bingo!

Zo gezegd, zo gedaan. In het begin was ze weer die leuke vlotte meid die ze in het begin was. Die trio is er zelfs van gekomen, met een studievriendin van haar. Was helemaal leuk en prima, tot ik later met die vriendin stond te zoenen in de keuken (we waren ff aan het frituren, die ex lag dronken op de bank) en zei (ex) kwam kijken waar we bleven: die was echt pissig. Later nog verder gegaan met z'n drieeen maar toen we naar huis gingen flipte ze echt compleet: dat dat niet de afspraak was en hoe ik het in m'n hoofd haalde m'n tong in d'r vriendin te steken die ook nog eens ene hoer was en probeerde mij te stelen van haar. Uren ruzie gehad waarbij ze gewoon NIET op wou zouten. De ging helemaal de andere kant op; ging dreigen met wat ze met m'n auto zou doen, m'n huis, en wat ze allemaal naar m'n werkgever zou mailen. Ze vertikte het bovendien naar haar huis te gaan, ging net zo lang bij mij aanbellen tot ik opendeed (ik was er op een gegeven moment vandoor gefietst, had zo iets van fuck it). Weer slaande ruzie, begon hysterisch met zaken te gooien. Ik heb haar toen nog een tik in d'r gezicht gegeven omdat ze echt doordraaide, en toen kwam ze meteen met het idee dat ze aangifte ging doen van mishandeling, dat ze zichzelf wel eerst een paar blauwe plekken zou meppen om het geloofwaardig te maken. Nou, dat zet je wel aan het denken, want ze kan praten als brugman als ze in een charmante bui is.

Uiteindelijk na uren (4 uur 's ochtends op een doordeweekse dag) is ze naar haar kamer gegaan. Tijdje geen contact gehad, tot ze een keer in paniek belde: een vriendin van haar zou bij haar langskomen vanuit het zuiden, maar ze was al uren te laat en ze maakte zich enorme zorgen. Ik haar geprobeerd gerust te stellen, opgehangen, stond ze even later voor m'n deur: die vriendin was dood gevonden in een weiland bij een station tussen haar woonplaats en Utrecht. Ik natuurlijk redelijk in shock, en geprobeerd haar te troosten, etc. Maar d'r ging iets kriebelen, gewoon de manier waarop ze reageerde, ze wou toch seks enzo, en ging raar reageren toen ik niet wou. De volgende dag na lang denken toch het hoofdbureau van dat district gebeld, want ik vertrouwde het niet toen er niks in het nieuws kwam. Bleek dus gewoon niet waar te zijn. Nog een collega van haar gebeld, en een ander verhaal dat de vriend van die collega haar en m'n ex bedreig hadden (eerder verhaal) bleek ook gelogen te zijn.

Tja, en als je iemand met die leugens confronteert, dan denk je dat het haar wel duidelijk is. Maar nee hoor, eerst was ze kwaad natuurlijk, later janken en beloofde ze beterschap, en na een tijdje stilte kwam ze weer met een of ander wazig lulverhaal aan m'n deur. Ik gaf aan dat ik de stad in ging en geen tijd had, maar ze moest me spreken. Ik had met vrienden afgesproken in de stad dus ik dacht 'fuck it' en ben via de achteringang naar buiten gegaan de stad in; was 'opeens' m'n band lek gestoken :')

Het hele verhaal is toen wel ten einde gekomen: die avond in de stad een met een meid die ik al kende een relatie gekregen en haar dat de volgende ochtend via SMS laten weten (ik had 20 smsjes van haar toen ik m'n GSM aanzette de volgende ochtend). Kreeg toen een SMSje dat ik een gore klootzak was en ze me nooit meer wou zien. Als ik dat geweten had, had ik veel eerder gewoon een vriendin verzonnen.
Jezus wat een labiel mokkel man! Ik heb ook wel wat gestoorde vrouwtjes ontmoet maar deze slaat echt alles. Moord verzinnen ed.. 8)7
pi_98297253
Pff wat een verhalen hier zeg..

Moet wel eerlijk bekennen dat het me vaak opvalt dat ik vaak lees dat dit soort gevallen via het internet gevonden zijn, bevestigt wel een vooroordeel :X
  vrijdag 17 juni 2011 @ 16:05:54 #170
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_98297262
Je wil ook niet weten hoe gewiekst zulke types kunnen zijn, helemaal de "geestelijk gestoord maar nog wel slim genoeg voor WO"-types: die weten ook best dan een jankend zielig meisje onder de blauwe plekken bij meneer de politieagent genoeg medelijden opwekt.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  vrijdag 17 juni 2011 @ 16:08:30 #171
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_98297355
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:05 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Jezus wat een labiel mokkel man! Ik heb ook wel wat gestoorde vrouwtjes ontmoet maar deze slaat echt alles. Moord verzinnen ed.. 8)7
Ja, ik had daar geen ervaring mee dat mensen echt liegen in een relatie, laat staan zo iets. Je begrijpt dat je ook enorm boos bent, en je hard genaaid voelt, maar ook enorm machteloos. Als het een kerel was geweest had 'ie, hoewel ik niet geloof in geweld, gewoon klappen gekregen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:05 schreef JiggyJ het volgende:

Moet wel eerlijk bekennen dat het me vaak opvalt dat ik vaak lees dat dit soort gevallen via het internet gevonden zijn, bevestigt wel een vooroordeel :X
Yup. Ik heb naast haar nog een meid via RP leren kennen. Lekker ding, ook een leuke meid, tot je er na 2 maanden achterkomt dat ze daddy issues heeft. Voor mij geen dates meer via internet. Never.
pi_98297718
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:52 schreef Catbert het volgende:
Tja, en als je iemand met die leugens confronteert, dan denk je dat het haar wel duidelijk is. Maar nee hoor, eerst was ze kwaad natuurlijk, later janken en beloofde ze beterschap, en na een tijdje stilte kwam ze weer met een of ander wazig lulverhaal aan m'n deur.
Herkenbaar! :D.

Op een gegeven moment was ik het zelfs dusdanig zat dat ze leugen op leugen stapelde en echt met droge ogen kon beweren dat gemaakte afspraken volledig door mij verzonnen waren.
En ze was een popje van een meid, dus als er anderen betrokken waren bij die afspraken, lukte het haar ook nog verdomd aardig om het zó te draaien dat alles míjn schuld was omdat ik van alles zat te verzinnen.

Op een gegeven moment ben ik dan ook daadwerkelijk overgegaan op het, met haar medeweten, ópnemen van de gesprekken met m'n telefoon.
Kansloos natuurlijk, maar hé, dat bespaarde me in ieder geval de eventuele kansloze discussies als ze het achteraf weer zou ontkennen.

Naja, direct bij de eerste de beste afspraak die ik opgenomen had (wat betreft de eerder genoemde kaartjes) ging het alweer mis en ontkende ze alles.
Geluidsopname? Wist ze helemaal niks van.
"Maar dit is jouw stem toch :?."

Ja okay, dat dan weer wel, maar ik zat in de ICT dus ik had het gewoon geknipt en geplakt uit andere gesprekken die ik zonder haar medeweten had opgenomen.
Ter info; de opname ging letterlijk als volgt: "Ik [naam ex] beloof bij deze op [datum] dat [afspraak] nagekomen zal worden.
Mocht ik dus daadwerkelijk dusdanige knip- en plakskills had ik dus nu waarschijnlijk gezellig Madonna zitten remixen ofzo.

Maar het meest verbazingwekkende van dit alles is de manier waarop zij er telkens op in ging; ze leek telkens ook écht heilig overtuigd van het feit dat ze in al die gevallen volledig gelijk had.
Echt indrukwekkende shit voor iemand die altijd al wel een bovenmatige interesse heeft gehad voor de menselijke psyche.
pi_98297993
Het valt me wel op dat vrouwen veel zieker reageren dan mannen.
Mannen zijn vaak botte lullen die vreemd gaan, verslaving hebben of liegen.
Maar sommige vrouwen zijn wel zo verknipt :{
  vrijdag 17 juni 2011 @ 16:32:22 #174
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_98298311
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:17 schreef kastanova het volgende:
Voor mij gold hetzelfde, jouw verhaal haalde een hoop herinneringen van mezelf naar boven :D Ze was niet toevallig een limbo met lang donker haar en een naam die begon met een M toch? :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:24 schreef TheaTraal het volgende:
Dat is het probleem ook; ik voelde me enorm machteloos. Je kunt als kerel niet een vrouw ff alle hoeken van het huis laten zien. En die tik die ik d'r gaf werkte wel, maar als je dan meldt dat ze aangifte doet bij de politie en om haar verhaal kracht bij te zetten haarzelf wel wat blauwe plekken mept (nog vergeten te vertellen; ze had ook een zichzelf bekrassen periode om daarmee medelijden te wekken, dat werkte bij mij helaas voor haar averechts) doe je het ook aardig in je broek.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 16:37:58 #175
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_98298562
quote:
Mijn ex (man) heeft mij ook 2 maanden lang nog minstens 1 e-mail per dag geschreven plus een rare brief. Tja..

En hij weigerde meubels terug te geven die ik van mijn broer of zus had gekregen. Weirdo..

Ging ie ook nog in de stad zeggen dat hij seks met me wou terwijl ik de hele tijd zei dat ik geen contact meer wou. Ja hij was er echt overheen :')
  vrijdag 17 juni 2011 @ 17:01:56 #176
141482 Q.
JurassiQ
pi_98299614
quote:
Mannen zijn zo heerlijk simpel. O+
For great justice!
  vrijdag 17 juni 2011 @ 17:04:39 #177
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_98299744
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 17:01 schreef Q. het volgende:

[..]

Mannen zijn zo heerlijk simpel. O+
:') eh, sure...
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_98299961
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:05 schreef JiggyJ het volgende:

Internet(daten) is volgens mij een heilige graal voor dat soort labiele types.
pi_98301979
quote:
Eindelijk bevestigt een vrouw het ook *O*

Zoals eerder gezegd

quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2011 16:55 schreef Weissman het volgende:
Ik geloof dat het allemaal een complot is; een soort van gentlemen's agreement onder vrouwen. Wat me opvalt is dat het bij mannen meestal blijft bij vreemd gaan, geweld of onderdrukkend gedrag. Vrij voorspelbaar allemaal. Maar bij vrouwen is het echt te ziek voor woorden gew, ze weten precies hoe ze je moeten kwetsen en doen om je gek te krijgen; hoe verzin je het allemaal ? Staan de "maak-je-ex-razend" tips ook in die vrouwenbladen ? :')
  vrijdag 17 juni 2011 @ 18:19:47 #180
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_98302281
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:17 schreef kastanova het volgende:

[..]

Op een gegeven moment was ik het zelfs dusdanig zat dat ze leugen op leugen stapelde en echt met droge ogen kon beweren dat gemaakte afspraken volledig door mij verzonnen waren.
En ze was een popje van een meid, dus als er anderen betrokken waren bij die afspraken, lukte het haar ook nog verdomd aardig om het zó te draaien dat alles míjn schuld was omdat ik van alles zat te verzinnen.

Op een gegeven moment ben ik dan ook daadwerkelijk overgegaan op het, met haar medeweten, ópnemen van de gesprekken met m'n telefoon.
Kansloos natuurlijk, maar hé, dat bespaarde me in ieder geval de eventuele kansloze discussies als ze het achteraf weer zou ontkennen.

Naja, direct bij de eerste de beste afspraak die ik opgenomen had (wat betreft de eerder genoemde kaartjes) ging het alweer mis en ontkende ze alles.
Geluidsopname? Wist ze helemaal niks van.
"Maar dit is jouw stem toch :?."

Ja okay, dat dan weer wel, maar ik zat in de ICT dus ik had het gewoon geknipt en geplakt uit andere gesprekken die ik zonder haar medeweten had opgenomen.
Ter info; de opname ging letterlijk als volgt: "Ik [naam ex] beloof bij deze op [datum] dat [afspraak] nagekomen zal worden.
Mocht ik dus daadwerkelijk dusdanige knip- en plakskills had ik dus nu waarschijnlijk gezellig Madonna zitten remixen ofzo.

Maar het meest verbazingwekkende van dit alles is de manier waarop zij er telkens op in ging; ze leek telkens ook écht heilig overtuigd van het feit dat ze in al die gevallen volledig gelijk had.
Echt indrukwekkende shit voor iemand die altijd al wel een bovenmatige interesse heeft gehad voor de menselijke psyche.
Wat een feest der herkenning... (feest? :'))

Hoevaak ik niet verbijsterd met haar discussies had over iets wat zij had gedaan of gezegd maar wat ze mij verweet.... Dubbele verbijstering bij mij omdat ze nog echt kwaad leek te zijn op mij en het echt leek te menen!

En alhoewel ik geen etiketten wil plakken en dat ook niet ga doen blijft me wel bij wat een pro daarover zei: "Projecteren".
(Van projectie kan sprake zijn wanneer men eigenschappen of emoties van zichzelf tracht te ontkennen, verbergen of verdringen door deze toe te schrijven aan iets of iemand anders.)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_98302440
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 18:10 schreef Weissman het volgende:

[..]

Eindelijk bevestigt een vrouw het ook *O*

Zoals eerder gezegd

[..]

Serieus? :P
Ik vind geweld en onderdrukkend gedrag niet iets waar 'het bij blijft', maar gewoon heel erg ziek.
Hoewel ik moet toegeven dat een hoop dames die hier beschreven worden het ook wel erg bont maken. Wat een verhalen. _O-
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 18:32:16 #182
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_98302682
Nieuwe vriendin buiten haar bereik is wel de ideale oplossing voor psycho-stalkgedrag.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_98303943
Dit topic geeft me wel een gevoel van opluchting omdat ik het nooit met iemand het erover heb gehad. Ze wist het destijds zo te brengen dat alles mijn fout leek, ook in discussies, waardoor ik me toch wel een tikkeltje onzeker door ging voelen.
pi_98304866
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2011 16:55 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ik geloof dat het allemaal een complot is; een soort van gentlemen's agreement onder vrouwen. Wat me opvalt is dat het bij mannen meestal blijft bij vreemd gaan, geweld of onderdrukkend gedrag. Vrij voorspelbaar allemaal. Maar bij vrouwen is het echt te ziek voor woorden gew, ze weten precies hoe ze je moeten kwetsen en doen om je gek te krijgen; hoe verzin je het allemaal ? Staan de "maak-je-ex-razend" tips ook in die vrouwenbladen ? :')
Vrouwen oefenen van kinds af aan hoe ze hun naasten het bloed onder de nagels vandaan kunnen halen. :+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_98305049
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 19:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Vrouwen oefenen van kinds af aan hoe ze hun naasten het bloed onder de nagels vandaan kunnen halen. :+
Daarom allemaal terugsturen naar hun eigen land !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')