abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:43:49 #101
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_98816638
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 12:30 schreef Mr.Chippie het volgende:
Ik denk dat ik kan zeggen dat ik de ergste ex heb. Het is al sinds november 2010 uit ( relatie van 2 jaar ). Ik had het uitgemaakt omdat ze vreemd ging en uiteindelijk dus ook bi bleek te zijn ..

Na een hele tijd niks te hebben gehoord kreeg ik opeens na Koninginnedag een sms dat ik een klootzak was etc. Ze had mij denk ik dus gezien dat ik met een andere meid zoende. Er was weer een periode van stilte tot vandaag ... Ik wilde lekker boodschappen doen, kom ik bij de kassa bleek ik geen saldo te hebben. Gelukkig had ik wel wat cash. Toen heel snel naar huis gegaan om te kijken hoe het zat. En ja hoor, er was dus voor enkele honderden euro's van mij rekening afgeschreven door vakantieveiling.nl.

Na wat gebel hebben de mensen van vakantieveiling.nl mij kunnen vertellen dat een persoon erachter zat met de naam toevallig ook die van mijn ex was. Volgens ING kon ik het geld niet storneren en volgens vakantieveiling.nl moet ik aangifte doen. Dus dat ga ik ook doen.
Hoe kan zij iets zo makkelijk bestellen op jouw kosten?
pi_98816920
quote:
6s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:43 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Hoe kan zij iets zo makkelijk bestellen op jouw kosten?
Het blijkt dus dat je via vakantieveiling alleen een rekeningnummer, naam en adres gegevens nodig hebt ( ze had mn geboortedatum & huisnummer fout maar dat ter zijde ). Dan kan je kiezen voor een eenmalige machtiging. Ik wist ook niet dat het zo makkelijk ging.
pi_98816984
Ben niet echt iemand om op m'n ex te zeiken maar heb er wel 1tje.

Heb een ex die werkt nu in een discotheek waar ik vaak kom.
Ik met mijn dronken kop naar de bar en bij haar (dom dom dom) drinken bestellen.
Zei schenkt drinken voor mij in en ik neem een flinke slok, beetje vreemde smaak maar opzich prima.

half uur later.....

KOTSEN, NIET NORMAAL.

Weet niet wat ze in m'n drank heeft gedaan maar ze heeft wraak genomen op mijn Spaanse escapades.
pi_98817018
oeps---
pi_98821657
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:50 schreef Mr.Chippie het volgende:

[..]

Het blijkt dus dat je via vakantieveiling alleen een rekeningnummer, naam en adres gegevens nodig hebt ( ze had mn geboortedatum & huisnummer fout maar dat ter zijde ). Dan kan je kiezen voor een eenmalige machtiging. Ik wist ook niet dat het zo makkelijk ging.
Dergelijke machtigingen zijn toch incasso opdrachten? Die kun je gewoon terughalen, probleem is alleen dat ze dan gaan proberen het geld alsnog te krijgen en toon jij maar aan dat je het niet zelf hebt besteld ;(
  woensdag 29 juni 2011 @ 16:27:25 #106
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_98824022
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:38 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Dergelijke machtigingen zijn toch incasso opdrachten? Die kun je gewoon terughalen, probleem is alleen dat ze dan gaan proberen het geld alsnog te krijgen en toon jij maar aan dat je het niet zelf hebt besteld ;(
En omdat het een "veiling" is telt zeker de wet koop op afstand niet?
pi_98824834
quote:
6s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:27 schreef bioloogje het volgende:

[..]

En omdat het een "veiling" is telt zeker de wet koop op afstand niet?
Aangifte doen van misbruik lijkt me de enige weg. Dat is in feite wat er is gebeurd.

Ik zei al dat het geld storneren waarschijnlijk meer problemen op zou leveren.
pi_98828121
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:38 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Vakantieveiling heeft mij verteld dat ze mijn ex zouden bellen met dat zij het moet betalen en dat ik aangifte heb gedaan. En als ik mijn aangifte naar vakantieveiling verstuur, dat ik dan mijn geld terug krijg. Ik heb het laten storneren door middel van een webformulier in te vullen van ING, want via "MijnING" lukte dat niet.
pi_98828232
Herkenbare verhalen, vooral van Mevrouw_voor_jou.

Mijn leuke ex:
Ontmoet op mijn werk. Het was een hele lieve rustige zachtaardige jongen. Hij vertelde me vrijwel meteen dat het net uit was met zijn ex, en dat hij een kind met haar had. Het kind was pas 3 maanden oud, maar zijn ex was helemaal geflipt, extreem jaloers enz, waardoor het niet meer ging samen. Hij mocht het kind ook niet meer zien van haar. Ze bleek echt een raar wijf te zijn, alleen maar op zijn geld uit. Hij huilde vaak dat hij zijn kind niet meer zag. Ik had echt medelijden met hem.

In het begin was alles leuk, hij was erg lief voor me.
Hij vertelde veel over zijn verleden, hij had in het leger gezeten bij de luchtmacht. Was in Afghanistan geweest, veel dingen gezien, veel meegemaakt. Na die periode wou hij meer rust, dus is hij beland bij zijn huidige werk, waar ik ook werkte. Het klikte geweldig, dus na een tijdje zijn we gaan samenwonen.
En toen begon de ellende.

Hij kon van het ene op het andere moment ineens omslaan. Zijn ogen werden dan zelfs zwart (ipv bruin), hij kon me dan zó ontzettend kwaad en indringend aankijken dat ik vaak bang voor hem was. Hij sloeg dan opeens tegen een deur terwijl hij schreeuwde "VERDOMME BLOSSOM!!!!!!!" Ik schrok me dan rot, omdat ik niet wist wat er was.
We waren bijvoorbeeld een keer oude kleren aan het uitzoeken om weg te gooien. Ik zag een oud tshirtje van hem liggen die nogal uitgelubberd was, dus ik vroeg 'kan deze ook weg?'. Hij ontplofte zowat!!!! Keek me zo kil en koud en kwaad aan, schold me uit, liep woedend het huis uit met de hond, mij verward achterlatend.
Later kwam hij terug, begon te huilen, verweet mij dat ik over hem heen walste en dat ik een hekel had aan zijn moeder. Bleek dat hij dat shirt van zijn moeder had gekregen, en dat het enorme sentimentele waarde had (was gewoon een zwart simpel shirt, zijn moeder leeft nog).

Zo hadden we vaak ruzies, waarin hij alles verdraaide en mij overal de schuld van gaf. Hij praatte mij allerlei psychische aandoeningen aan. Ik werd heel onzeker en bang om dingen fout te doen, waarvan hij boos kon worden. Ik liep thuis continu op mijn tenen. Ik dacht dat het kwam door het leger, misschien was het wel heel erg geweest daar.
Hij was soms ook heel gewelddadig tegen zijn hond. De hond kon weleens zeuren, soms werd mijn ex dan zo kwaad dat hij de hond keihard aan zijn riem omhoog trok, waardoor het arme beest ging piepen. Of hij drukte hem hard tegen de grond.
Als ik dit typ krijg ik alweer kippenvel en tranen in mijn ogen, bah.
Hij maakte ook vaak hele rare enge opmerkingen. Ik wou bijvoorbeeld graag ooit een siamees (kat), maar die mauwen nogal hard. Hij zei toen een keer dat als hij zo'n kat in huis zou hebben hij die zo hard tegen zijn kop aan zou schoppen tot het zou bloeden. Later zei hij dat het natuurlijk een grapje was, wat dacht ik wel niet? Ik was echt ziek in mijn hoofd dat ik dacht dat hij dat meende... zo draaide hij alles om.

We zijn nog op vakantie geweest, in een behoorlijk afgelegen huisje. Ik was die vakantie alleen maar bang dat hij me iets aan zou doen. Steeds die rare buien, zomaar woedend worden, mij aankijken alsof hij me dood wou hebben.
Op een gegeven moment begon hij ook ons jonge katje pijn te doen. Kleine katjes zijn soms stout, hij ging bijvoorbeeld vaak aan de bladeren van de plant hangen. Die plant had mijn ex ook van zijn moeder gekregen, en was dus heilig, dus meerdere keren duwde hij de kat weg bij die plant.
Op een gegeven moment zag ik dat hij de kat echt hard wegsloeg, en toen knapte er iets bij mij. Ik ben woedend het huis uit gevlucht, mijn kleine katje achterlatend. Kan nog huilen als ik er aan denk.
Ik durfde niet op een normale manier bij hem weg te gaan, dus ik heb 1 nacht bij mijn ouders geslapen en ben toen terug gegaan, net alsof gedaan dat ik het weer wou proberen.
Ondertussen regelde ik een woning en verhuizers.
In die week ben ik zijn oude telefoons en computer gaan doorspitten en is mij veel duidelijk geworden. Ik vond veel smsjes van zijn ex, dat zij niet meer tegen zijn agressie kon en dat ze hem niet in de buurt wou hebben omdat ze bang was dat hij weer ineens kwaad zou worden, en dat hij dat tegen het kind zou afreageren.
Ook vond ik mailtjes van hun eerste contacten, hij heeft haar verteld dat hij de pabo heeft gedaan. Geen woord over het leger.
Via mijn werk kon ik destijds iemands werkverleden opvragen, en ik kwam er toen achter dat hij nooit in het leger heeft gezeten. Hij heeft ook geen pabo gedaan.
Allemaal leugens. (hij had na de middelbare school in een winkel gewerkt, daarna op het werk beland waar ik hem van kende).

Afijn, een week later ging hij bij zijn moeder op bezoek, ik belde de hulptroepen, en ik ben samen met mijn katje verhuisd. Heb hem daarna gebeld dat ik weg was. Hij beschuldigde me van vreemdgaan, jankte en was woedend, maar dat was dat.
Ik heb spijt dat ik de dieren niet beter heb kunnen beschermen, de hond kon ik ook niet meenemen. ;(

Sorry, lang verhaal geworden.
pi_98829255
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 17:45 schreef Blossom86 het volgende:

Mijn leuke ex:

- knip -
Afijn, een week later ging hij bij zijn moeder op bezoek, ik belde de hulptroepen, en ik ben samen met mijn katje verhuisd. Heb hem daarna gebeld dat ik weg was. Hij beschuldigde me van vreemdgaan, jankte en was woedend, maar dat was dat.
Ik heb spijt dat ik de dieren niet beter heb kunnen beschermen, de hond kon ik ook niet meenemen. ;(

Helaas heel herkenbaar. Zie mijn verhaal als TS deel 1 en overgenomen in de OP deel 2.

Je gaat bijna aan jezelf twijfelen als je ex je gaat uitmaken voor dingen die ze zelf doen. Waar ikzelf nog het meeste moeite mee had was dat m'n ex echt boos werd (!) als ik niet inging op haar beschuldigingen of ontkende. Dan was ze vreselijk teleurgesteld. Wtf? :?
(Later pas ga je begrijpen dat ze echt geloven wat ze denken, waarheden worden simpelweg geboren door de enkele gedachte die ze hebben en daar 'zoeken' ze dan wel iets bij om dat te onderbouwen).
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_98829774
Eentje die met een schroevendraaier vanuit het niets een gat in mijn borst wou maken. Eerste aanzet was niet hard genoeg. Arme meisje was echter ook niet zo heel groot en kon er amper bij nadat ik mijn hand op haar schouder legde. Daarna alsnog met zn vieren de kroeg in gegaan. Was het alweer bijna vergeten door de drank totdat er mensen naar mij toekwamen om te vragen waar ik schade had. Ze had aan iedereen in de kroeg verteld dat ze mij flink in elkaar had geslagen, terwijl ik op een paar meter afstand stond. Heb nog nooit gelachen.

Wat ook erg grappig was is dat ze een paar dagen daarvoor probeerde om mijn broer te versieren om wraak te nemen. :D

Volgens mij was ik al die keren daarvoor de ergste ex. Ik had namelijk de insteek om de vrouw het uit te laten maken als ik zeker wist dat ik er geen toekomst in zag (gedrag om dat uit te lokken moest echter niet kwetsend zijn en had dus zo zijn grenzen). Dan wist je zeker dat het meteen afgehandeld was. Op de één of andere manier vinden veel mensen die gedumpt zijn de ex-partner nog interessanter worden.
  donderdag 30 juni 2011 @ 08:21:01 #112
257041 Editeur
I LOVE MUDKIP K?
pi_98855183
Oh méhn, die exen zijn stuk voor stuk echte rampen
:|W
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_98855522
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 08:21 schreef Editeur het volgende:
Oh méhn, die exen zijn stuk voor stuk echte rampen
:|W
Nee hoor; je hoort maar 1 kant van het verhaal. ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 30 juni 2011 @ 08:57:07 #114
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_98855690
quote:
12s.gif Op donderdag 30 juni 2011 08:43 schreef El_Matador het volgende:
Die van mij was gewoon niet goed snik, anders verzin je geen verhaal dat je vriendin vermoord is. Kun jij wel lopen beweren dat je haar kant niet gehoord heeft, maar haar kant is ook weinig waard aangezien ze alles bijmekaar liegt.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_98981429
Mijn ex heeft het na een relatie van 2 jr uit gemaakt omdat iemand ons beide had gehackt en hij mij de schuld gaf. Hij was heilig van overtuigd dat crackers alleen bedrijven pakte. Hij heeft zelfs de politie op mij afgestuurd. Maar ik had genoeg bewijzen dat ik het niet was. we zijn nu bijna 2 jr uit elkaar en nog heb ik gevolgen ervan. Hij is een persoon die alles in zijn pc zette. En of hij heeft nog steeds zijn pc niet goed beveiligd of hij heeft hem zo op straat gezet. Want ik moet nog steeds foto's enzo van het internet halen. Moest mijn bankrekening nr al veranderen omdat deze misbruikt werd. Mijn 06 nummer en email adressen. Ik heb er alles aan gedaan nieuwe provider/router/pc niet op sociale sites. Ben van digibeet bijna een ICT er geworden. De crackers zijn gepakt en nog krijg ik de schuld.
  zondag 3 juli 2011 @ 15:30:59 #116
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_98982947
quote:
12s.gif Op donderdag 30 juni 2011 08:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat Catbert al zegt; je gaat er daarbij vanuit dat je met twee volwassen mensen te maken hebt die beiden naar waarheid hun verhaal willen vertellen. Die vlieger gaat niet altijd op. :')
Strek je eens uit !
pi_98983457
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 15:30 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Wat Catbert al zegt; je gaat er daarbij vanuit dat je met twee volwassen mensen te maken hebt die beiden naar waarheid hun verhaal willen vertellen. Die vlieger gaat niet altijd op. :')
Devil's Advocate. ;)

Gelukkig zijn niet alle exen erg. ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_98990738
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 17:45 schreef Blossom86 het volgende:

Mijn leuke ex:
Ontmoet op mijn werk. Het was een hele lieve rustige zachtaardige jongen. Hij vertelde me vrijwel meteen dat het net uit was met zijn ex, en dat hij een kind met haar had. Het kind was pas 3 maanden oud, maar zijn ex was helemaal geflipt, extreem jaloers enz, waardoor het niet meer ging samen. Hij mocht het kind ook niet meer zien van haar. Ze bleek echt een raar wijf te zijn, alleen maar op zijn geld uit. Hij huilde vaak dat hij zijn kind niet meer zag. Ik had echt medelijden met hem.

In het begin was alles leuk, hij was erg lief voor me.
Hij vertelde veel over zijn verleden, hij had in het leger gezeten bij de luchtmacht. Was in Afghanistan geweest, veel dingen gezien, veel meegemaakt. Na die periode wou hij meer rust, dus is hij beland bij zijn huidige werk, waar ik ook werkte. Het klikte geweldig, dus na een tijdje zijn we gaan samenwonen.
En toen begon de ellende.

Hij kon van het ene op het andere moment ineens omslaan. Zijn ogen werden dan zelfs zwart (ipv bruin), hij kon me dan zó ontzettend kwaad en indringend aankijken dat ik vaak bang voor hem was. Hij sloeg dan opeens tegen een deur terwijl hij schreeuwde "VERDOMME BLOSSOM!!!!!!!" Ik schrok me dan rot, omdat ik niet wist wat er was.
We waren bijvoorbeeld een keer oude kleren aan het uitzoeken om weg te gooien. Ik zag een oud tshirtje van hem liggen die nogal uitgelubberd was, dus ik vroeg 'kan deze ook weg?'. Hij ontplofte zowat!!!! Keek me zo kil en koud en kwaad aan, schold me uit, liep woedend het huis uit met de hond, mij verward achterlatend.
Later kwam hij terug, begon te huilen, verweet mij dat ik over hem heen walste en dat ik een hekel had aan zijn moeder. Bleek dat hij dat shirt van zijn moeder had gekregen, en dat het enorme sentimentele waarde had (was gewoon een zwart simpel shirt, zijn moeder leeft nog).

Zo hadden we vaak ruzies, waarin hij alles verdraaide en mij overal de schuld van gaf. Hij praatte mij allerlei psychische aandoeningen aan. Ik werd heel onzeker en bang om dingen fout te doen, waarvan hij boos kon worden. Ik liep thuis continu op mijn tenen. Ik dacht dat het kwam door het leger, misschien was het wel heel erg geweest daar.
Hij was soms ook heel gewelddadig tegen zijn hond. De hond kon weleens zeuren, soms werd mijn ex dan zo kwaad dat hij de hond keihard aan zijn riem omhoog trok, waardoor het arme beest ging piepen. Of hij drukte hem hard tegen de grond.
Als ik dit typ krijg ik alweer kippenvel en tranen in mijn ogen, bah.
Hij maakte ook vaak hele rare enge opmerkingen. Ik wou bijvoorbeeld graag ooit een siamees (kat), maar die mauwen nogal hard. Hij zei toen een keer dat als hij zo'n kat in huis zou hebben hij die zo hard tegen zijn kop aan zou schoppen tot het zou bloeden. Later zei hij dat het natuurlijk een grapje was, wat dacht ik wel niet? Ik was echt ziek in mijn hoofd dat ik dacht dat hij dat meende... zo draaide hij alles om.

We zijn nog op vakantie geweest, in een behoorlijk afgelegen huisje. Ik was die vakantie alleen maar bang dat hij me iets aan zou doen. Steeds die rare buien, zomaar woedend worden, mij aankijken alsof hij me dood wou hebben.
Op een gegeven moment begon hij ook ons jonge katje pijn te doen. Kleine katjes zijn soms stout, hij ging bijvoorbeeld vaak aan de bladeren van de plant hangen. Die plant had mijn ex ook van zijn moeder gekregen, en was dus heilig, dus meerdere keren duwde hij de kat weg bij die plant.
Op een gegeven moment zag ik dat hij de kat echt hard wegsloeg, en toen knapte er iets bij mij. Ik ben woedend het huis uit gevlucht, mijn kleine katje achterlatend. Kan nog huilen als ik er aan denk.
Ik durfde niet op een normale manier bij hem weg te gaan, dus ik heb 1 nacht bij mijn ouders geslapen en ben toen terug gegaan, net alsof gedaan dat ik het weer wou proberen.
Ondertussen regelde ik een woning en verhuizers.
In die week ben ik zijn oude telefoons en computer gaan doorspitten en is mij veel duidelijk geworden. Ik vond veel smsjes van zijn ex, dat zij niet meer tegen zijn agressie kon en dat ze hem niet in de buurt wou hebben omdat ze bang was dat hij weer ineens kwaad zou worden, en dat hij dat tegen het kind zou afreageren.
Ook vond ik mailtjes van hun eerste contacten, hij heeft haar verteld dat hij de pabo heeft gedaan. Geen woord over het leger.
Via mijn werk kon ik destijds iemands werkverleden opvragen, en ik kwam er toen achter dat hij nooit in het leger heeft gezeten. Hij heeft ook geen pabo gedaan.
Allemaal leugens. (hij had na de middelbare school in een winkel gewerkt, daarna op het werk beland waar ik hem van kende).

Maar waarom heb je verdomme niet de dierenbescherming gebeld over de hond?
  zondag 3 juli 2011 @ 18:51:04 #119
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_98991220
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 18:39 schreef duivelin1 het volgende:

[..]

Maar waarom heb je verdomme niet de dierenbescherming gebeld over de hond?
Wil je daar echt antwoord op hebben? Mmh...verplaats je dan eens wat beter in de situatie op dat moment van Blossem86 :')
Strek je eens uit !
pi_99016814
Mijn (nu) ex heeft met 3 gasten geneukt, 12 gasten gezoend en 2 gedated. In de tijd dat ik 2 maanden in nieuw Zeeland aan het rondtrekken was met een vriend. Dit was altijd een droom van me en ik dacht dat onze relatie na 2,5 hele mooie jaren wel die 2 maandjes aan kon. Haar reden voor haar gedrag: Je bent een klote vriendje want je liet me alleen achter en ik had je nodig. Terwijl ze het me wel gunde en het leuk voor me vond dat ik die reis kon maken.
Heb geen moment na kunnen genieten van me reis omdat ik gelijk in deze tyfuszooi terecht kwam
pi_99021739
Mijn ex vond het leuk om van stemming te wisselen. Het vlotte eigenlijk vanaf het begin al niet (het was mijn eerste vriendin, dus ik wist uberhaupt niet waar de fuck ik aan begon :P) en na een maand of twee trok ik heel tactisch op oudejaarsavond de stekker eruit. Het was namelijk niets wat ik in een relatie zocht (ik moest haar vertrouwen verdienen, en als ik door iemand anders gekrabbeld werd op hyves :') flipte ze helemaal).

Toen begon het! Na weken tientallen keren per dag bellen, hatelijke mails sturen, gevolgt door lieve mails, stond ze opeens huilend op mijn oprit (schreeuwend). Toen heb ik nog even een klap geincasseerd omdat ik een ander had gezoend (twee maanden nadat het uitging). Ik moet wel zeggen dat die klap nog meeviel als ik het vergelijk met de tikken die ik van d'r vrienden heb gekregen :').
  maandag 4 juli 2011 @ 17:06:25 #122
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_99027338
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 14:46 schreef timonicious het volgende:
Mijn ex vond het leuk om van stemming te wisselen. Het vlotte eigenlijk vanaf het begin al niet (het was mijn eerste vriendin, dus ik wist uberhaupt niet waar de fuck ik aan begon :P) en na een maand of twee trok ik heel tactisch op oudejaarsavond de stekker eruit. Het was namelijk niets wat ik in een relatie zocht (ik moest haar vertrouwen verdienen, en als ik door iemand anders gekrabbeld werd op hyves :') flipte ze helemaal).

Toen begon het! Na weken tientallen keren per dag bellen, hatelijke mails sturen, gevolgt door lieve mails, stond ze opeens huilend op mijn oprit (schreeuwend). Toen heb ik nog even een klap geincasseerd omdat ik een ander had gezoend (twee maanden nadat het uitging). Ik moet wel zeggen dat die klap nog meeviel als ik het vergelijk met de tikken die ik van d'r vrienden heb gekregen :').
"...de tikken van d'r vrienden..." ? Lijkt me een langer verhaal dan datgene dat je hierboven post? ;')
Strek je eens uit !
pi_99181524
- toch maar niet, vervelend lang verhaal -

[ Bericht 95% gewijzigd door TheHolyTiamat op 08-07-2011 01:01:02 ]
pi_99254684
Mijn meest recente ex vertrok voor anderhalve maand naar het buitenland om daar te werken. Anderhalve maand verneem ik niks van haar. Het eerste wat ik van haar hoor na haar terugkomst was in de vorm van een facebook uitnodiging, waarmee ze liet weten dat ze een nieuwe lover had gevonden. En maar sms-en waarom ik haar negeer...

Inmiddels is het ook al weer een paar maanden terug, en ik ben met de dag blijer dat het over is.
pi_100006274
Ik heb maar 2 exen, dus de ergste daarvan kiezen is niet moeilijk, dat is mijn huidige ex. Relatie heb ik uitgemaakt op afgelopen 30 juni.

het heeft maar 7 maanden geduurd, maar toch 7 maanden te lang.

wat heeft tie gedaan? tijdens de relatie:

-mij en mijn moeder bedreigd
- zo vaak tegen me gelogen dat ik niet meer weet wanneer hij iets verteld dat wel klopt
- mij een Legacy (testament) toegestuurd van maar liefst 88 bladzijdes (geschreven ten tijde dat hij zelfmoord wilde plegen) de legacy staat vol zelfmedelijden en verwijten naar zijn familie/vrienden. Hij dacht dat werkelijk iedereen op deze aardbol tegen hem was. Ook staat er in dat hij contact had gezocht met de duivel en zin kreeg om mensen te vermoorden.
- hij zei me dat vreemde mensen op een station (geen idee meer welke plaats) voor hem gingen buigen, hij geloofde namelijk dat hij een soort van messenger was.
- ik heb hem 1 keer gezegd geen zin te hebben in sex en toen was meneer zwaar beledigd, ik had een hekel aan hem en tastte hem aan in zijn mannelijkheid. Zelf heeft hij mij zo vaak nee verkondigd omdat hij te moe was.
-mij zwart gemaakt bij zijn vrienden

Na de relatie:

Ik had hem gezegd zijn spullen op te halen en de sleutel op tafel achter te laten.

kwam ik thuis had hij overal briefjes achter gelaten met TRUT, ik hield echt van je. Hij had mijn vibrators verstopt (daar had hij altijd al frustraties van). En hij had een fotolijst die ik zelf gekocht had gestolen (hij noemde het alleen: toe-eigenen). :)

Inmiddels schrijft hij mails met verwijten naar mijn moeder en mij. Hij geeft iedereen de schuld, behalve zichzelf.

Ergens vind ik het heel erg zielig ook nog, want ik denk dat hij echt ziek is. Het jammere is nu wel dat onze reis naar disneyland parijs (5 augustus) niet door gaat. Maar ergens wil ik ook helemaal niet in Parijs zitten met zo'n zieke man.
Het leven is niet altijd een krentenbol!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')