abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 juni 2011 @ 20:06:19 #201
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_98344638
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 19:42 schreef happynjitram het volgende:
Niet zo erg als mijn exverloofde, die wil ik graag nomineren O+
Leef je uit ^O^
pi_98344689
Is dit inmiddels de tussenstand ?

1. kastanova
2. Daniel1976
3. ....
4. Weissman
5. ....
pi_98345542
Zo'n anderhalf jaar geleden mijn ex leren kennen in Zuid-Korea tijdens een Azie trip. Ik was natuurlijk nergens naar opzoek, want een lange afstandsrelatie is ook alleen maar lastig, maar ik had zo'n enorme klik met haar dat we het toch hebben geprobeerd.

Op het begin was het ontzettend leuk. Veel contact en na anderhalve maand weer die kant opgegaan om te kijken of het nou echt iets kon worden. Na deze ontmoeting is ze vele maanden bij me komen wonen zodra het toeristenvisum dit toeliet. Ook ik ben nog 2 keer naar Korea geweest en zo was de afstand goed te overbruggen.

Na anderhalf jaar haar te huwelijk gevraagd. Er waren nog geen concrete plannen, maar het was ook een bevestiging voor ons beide. Dat een toekomst samen echt mogelijk was.

2 weken nadat ik terug was in Nederland vroeg ze me om wat geld, omdat ze niks meer had. Heb haar toen 250 euro gegeven, zodat ze het even kon uithouden daar. Een week later was het op aan alleen maar drank en hoorde ik via via dat ze het bed in was gedoken met een lelijke langharige Finse gast.

Dat dit 3 weken na een verloving gebeurde was voor mij in iedergeval de reden om haar niet eens meer een kans te gunnen. Zij heeft het er uiteindelijk ook moeilijker mee gehad. Ze is ontslagen door haar baas, omdat hij haar niet meer vertrouwde(Hij kende mij ook, maar heb hem niets verteld. Zullen wel roddels zijn geweest) Zij leeft nu in een kamer van 2 bij 3 en werkt 13 uur per dag om rond te komen. Maak me wel zorgen marja, Karma is a bitch!
pi_98346006
Ik win:

Mijn ex heeft er voor gezorgd dat ik 2 jaar lang mijn kinderen niet heb kunnen zien.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_98346450
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 20:39 schreef FireFox1 het volgende:
Ik win:

Mijn ex heeft er voor gezorgd dat ik 2 jaar lang mijn kinderen niet heb kunnen zien.
Verhalen, my dear, verhalen !!

We willen sensatie en drama lezen. De haat moet van je getypte pixels afdruipen })
pi_98346702
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 20:50 schreef Weissman het volgende:

[..]

Verhalen, my dear, verhalen !!

We willen sensatie en drama lezen. De haat moet van je getypte pixels afdruipen })
Mwoah... geen behoeft aan voor de rest. Ik ben al bijna 5 jaar bezig dit te verwerken :) Mijn ex heeft mijn leven totaal overhoop gehaald met 2 zelfmoordpogingen en een tijdelijke opname bij de GGD tot gevolg. Ook ben hierdoor 3 jaar lang intensief behandeld door een psychiater.

De afgelopen 2,5 jaar heb ik het een plekje kunnen geven, en mag ik sindsdien mijn kinderen (na 15 rechtszaken) weer zien. :)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_98346800
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 20:56 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Mwoah... geen behoeft aan voor de rest. Ik ben al bijna 5 jaar bezig dit te verwerken :) Mijn ex heeft mijn leven totaal overhoop gehaald met 2 zelfmoordpogingen en een tijdelijke opname bij de GGD tot gevolg. Ook ben hierdoor 3 jaar lang intensief behandeld door een psychiater.

De afgelopen 2,5 jaar heb ik het een plekje kunnen geven, en mag ik sindsdien mijn kinderen (na 15 rechtszaken) weer zien. :)
Ook goed :*
  zaterdag 18 juni 2011 @ 21:05:08 #208
299030 Kattenkop
Ouwe vrijster
pi_98347001
quote:

[..]

En na 2,5 jaar indoctrinatie van moeders met 'je vader dit', en 'je vader dat'. :r
  zaterdag 18 juni 2011 @ 21:13:39 #209
163216 bioloogje
pi_98347324
quote:

[..]

Ik vermoed dat hier wel een winnaar in had gezeten qua, ergste ex. :o
Maar open wonden openhalen is niet het idee van dit topic volgens mij. Ik hoop iig dat je er ooit helemaal overheen komt en dat je nog lang mag genieten van je kinderen. Zo'n verhaal gun je niemand.
pi_98347349
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 21:05 schreef Kattenkop het volgende:

[..]

En na 2,5 jaar indoctrinatie van moeders met 'je vader dit', en 'je vader dat'. :r
Nee, dat gelukkig niet :)

In belang van de kinderen hebben we een "herenakkoord" gesloten dat beiden geen enkel slecht woordje over elkaar zeggen. Kinderen hebben werkelijk geen flauw idee wat er werkelijk heeft afgespeeld.
pi_98347399
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 21:13 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Ik vermoed dat hier wel een winnaar in had gezeten qua, ergste ex. :o
Maar open wonden openhalen is niet het idee van dit topic volgens mij. Ik hoop iig dat je er ooit helemaal overheen komt en dat je nog lang mag genieten van je kinderen. Zo'n verhaal gun je niemand.
Dank je wel :* Mijn kinderen geven mij heel veel kracht om verder te gaan :)

Morgen mag ik mijn eerste Vaderdag mét mijn kinderen meemaken O+
  zaterdag 18 juni 2011 @ 21:16:15 #212
163216 bioloogje
pi_98347428
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 21:15 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Dank je wel :* Mijn kinderen geven mij heel veel kracht om verder te gaan :)

Morgen mag ik mijn eerste Vaderdag mét mijn kinderen meemaken O+
*O* *O* Geniet ervan!!
pi_98347446
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 11:36 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Vetgedrukt > Lady Gaga? :)

Over "puur dom dat ze erin trappen".......Ik gun je niet de ervaringen wat sommigen hier hebben gepost. Begrijp dat je alleen maar laat zien dat je niet weet wat je zegt als je dat soort woorden hier neerzet.
Ik heb er iid geen ervaring mee (gelukkig) wel dat de verliefdheid snel overging in ergernis, bv het bijna elke dag ongevraagd voor de deur staan en constant bellen. Maar dat was ook geen relatie te noemen om dat ik na een aantal weken al door had dat het me niet lekker zat.

Wat ik wil zeggen dat ik met open mond sommige verhalen lees. Het ergste: Dat verhaal van die meid die haar vriend schopt, en dan nog niet ééns uit blinde woede (wat ik ook niet zou accepteren) maar doordacht om eerst een paar schoenen aan te trekken. Ik kan er domweg niet bij dat je dan nog wil "praten" laat staan de relatie nog een kans geven. Dat snap ik echt niet :N
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 18 juni 2011 @ 21:18:55 #214
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98347537
quote:

[..]

Nouja, als je zelf met dergelijke zware psychische problemen zit is het natuurlijk wel terecht dat ze je kinderen daar tegen proberen te beschermen, dat hoeft dan niet persé de schuld van je ex te zijn ook al wijt je de oorzaak van de problemen wel aan hem/haar
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_98347605
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 21:18 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Nouja, als je zelf met dergelijke zware psychische problemen zit is het natuurlijk wel terecht dat ze je kinderen daar tegen proberen te beschermen, dat hoeft dan niet persé de schuld van je ex te zijn ook al wijt je de oorzaak van de problemen wel aan hem/haar
Nee, dat is pas gekomen nádat ik mijn kinderen niet mocht zien. Daarvoor heb ik nooit psychische klachten gekend :)

Mijn kinderen is mijn zwakke plek. Nadat ik zie niet meer mocht zien werd ik letterlijk gek :)
  zaterdag 18 juni 2011 @ 21:28:16 #216
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_98347937
Interessante verhalen in dit topic. Ik kan er niet over meepraten, maar petje af voor hoe mensen met de situaties zijn omgegaan.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_98348185
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 21:28 schreef don-diablo het volgende:
Interessante verhalen in dit topic. Ik kan er niet over meepraten, maar petje af voor hoe mensen met de situaties zijn omgegaan.
Ach, iedere gek zijn gebrek. Ik vind het ook knap dat mensen een 4-jarige studie kunnen afmaken of een monogame relatie in stand kunnen houden.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 21:35:50 #218
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_98348291
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 21:33 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ach, iedere gek zijn gebrek. Ik vind het ook knap dat mensen een 4-jarige studie kunnen afmaken of een monogame relatie in stand kunnen houden.
+1 :D
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_98348310
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 11:40 schreef Wanderingwhy het volgende:
Waar blijven de vrouwen met hun terror-ex'en? ;)
Ik heb er wel een... :')

Ik maakte het uit omdat het gewoon echt niet meer werkte, dat wisten we allebei al een tijdje, maar goed..

Om te beginnen woonden we nog een tijdje samen, ik was nog op zoek naar een huisje voor mij en de kindjes. Hij nodigde vrienden uit om te komen eten en als zij er dan waren, negeerde hij mij volkomen en eiste dat ook van zijn vrienden. Hij nam gesprekken tussen ons op, heeft mijn vader en moeder gebeld om te vertellen wat ik graag deed in bed en dat ik gek was, hetzelfde heeft hij in een mail naar mijn werkgever gezet. Hij heeft contact opgenomen met mijn huisarts om te zeggen dat hij zich zo'n zorgen maakte over mij, want het ging niet zo goed...
Hij heeft gedreigd ons nieuwe huisje in brand te steken en mij en de kinderen te vermoorden, belde me op een dag dat hij ze mee zou nemen naar het buitenland en dat ik ze nooit meer zou zien (ik kon echt totaal niet meer nadenken toen, ik dacht echt dat ze weg waren...)
Hij belde me ruim een half jaar lang elke ochtend om te zeggen dat hij van me hield en dat ik bij hem terug moest komen en elke avond belde hij om te zeggen dat hij me haatte en dood zou maken.

En dan nog wat gedoe.. Is wel wat langer geleden al, nu is hij rustig.

Maar goed, tijdens de relatie werkte het ook al niet, maar daar was ik dan tenminste zelf nog bij... Nadat we uit elkaar waren, heb ik niets meer 'uitgelokt' zoals hij het tijdens onze relatie zo mooi wist te zeggen. (Ik vond de dingen die hij deed na onze relatie ook erger, aangezien ik meestal wel een reden kon verzinnen voor de dingen die hij deed tijdens onze relatie, die waren gestoord, computer meenemen als hij naar zijn werk ging zodat ik niet op internet kon bv :') maar daarvan kon ik mezelf wijsmaken dat het 'ook' aan mij lag... Ik was zo onzeker toen!)
compact en kleverig.
pi_98349096
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 20:07 schreef Weissman het volgende:

1. kastanova
2. Daniel1976
3. ....
4. Weissman
5. ....
Hey Weissman, niet het gras voor mijn voeten als TS wegmaaien he? ;)

Maandag de tussenstand, qua nr 1 zit je helemaal goed.... :)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_98349208
Ik denk dat het een gedeelde eerste plek wordt met FireFox1. Die van JaniesBrownie op een gedeelde 2e plek ? jij op 3 ?
  zaterdag 18 juni 2011 @ 22:01:35 #222
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_98349391
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 20:07 schreef Weissman het volgende:

1. kastanova
2. Daniel1976
3. ....
4. Weissman
5. ....
Damn, zou bijna in de verleiding komen om nog wat meer te vertellen ;)
  zaterdag 18 juni 2011 @ 22:03:23 #223
163216 bioloogje
pi_98349477
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:01 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

:Y :@
pi_98349485
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:01 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

:Y
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_98349565
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 21:55 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Hey Weissman, niet het gras voor mijn voeten als TS wegmaaien he? ;)

Maandag de tussenstand, qua nr 1 zit je helemaal goed.... :)
Zeg, moet ik mn verhaal smeuïger maken ofzo? Details? :P

Vind dat ik best wel reden heb om op 1 te komen :+
compact en kleverig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')