Leef je uitquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:42 schreef happynjitram het volgende:
Niet zo erg als mijn exverloofde, die wil ik graag nomineren
Verhalen, my dear, verhalen !!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:39 schreef FireFox1 het volgende:
Ik win:
Mijn ex heeft er voor gezorgd dat ik 2 jaar lang mijn kinderen niet heb kunnen zien.
Mwoah... geen behoeft aan voor de rest. Ik ben al bijna 5 jaar bezig dit te verwerkenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Verhalen, my dear, verhalen !!
We willen sensatie en drama lezen. De haat moet van je getypte pixels afdruipen
Ook goedquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mwoah... geen behoeft aan voor de rest. Ik ben al bijna 5 jaar bezig dit te verwerkenMijn ex heeft mijn leven totaal overhoop gehaald met 2 zelfmoordpogingen en een tijdelijke opname bij de GGD tot gevolg. Ook ben hierdoor 3 jaar lang intensief behandeld door een psychiater.
De afgelopen 2,5 jaar heb ik het een plekje kunnen geven, en mag ik sindsdien mijn kinderen (na 15 rechtszaken) weer zien.
En na 2,5 jaar indoctrinatie van moeders met 'je vader dit', en 'je vader dat'.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mwoah... geen behoeft aan voor de rest. Ik ben al bijna 5 jaar bezig dit te verwerkenMijn ex heeft mijn leven totaal overhoop gehaald met 2 zelfmoordpogingen en een tijdelijke opname bij de GGD tot gevolg. Ook ben hierdoor 3 jaar lang intensief behandeld door een psychiater.
De afgelopen 2,5 jaar heb ik het een plekje kunnen geven, en mag ik sindsdien mijn kinderen (na 15 rechtszaken) weer zien.
Ik vermoed dat hier wel een winnaar in had gezeten qua, ergste ex.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, dat gelukkig nietquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:05 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
En na 2,5 jaar indoctrinatie van moeders met 'je vader dit', en 'je vader dat'.
Dank je welquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:13 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hier wel een winnaar in had gezeten qua, ergste ex.![]()
Maar open wonden openhalen is niet het idee van dit topic volgens mij. Ik hoop iig dat je er ooit helemaal overheen komt en dat je nog lang mag genieten van je kinderen. Zo'n verhaal gun je niemand.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dank je welMijn kinderen geven mij heel veel kracht om verder te gaan
Morgen mag ik mijn eerste Vaderdag mét mijn kinderen meemaken
Ik heb er iid geen ervaring mee (gelukkig) wel dat de verliefdheid snel overging in ergernis, bv het bijna elke dag ongevraagd voor de deur staan en constant bellen. Maar dat was ook geen relatie te noemen om dat ik na een aantal weken al door had dat het me niet lekker zat.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:36 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Vetgedrukt > Lady Gaga?
Over "puur dom dat ze erin trappen".......Ik gun je niet de ervaringen wat sommigen hier hebben gepost. Begrijp dat je alleen maar laat zien dat je niet weet wat je zegt als je dat soort woorden hier neerzet.
Nouja, als je zelf met dergelijke zware psychische problemen zit is het natuurlijk wel terecht dat ze je kinderen daar tegen proberen te beschermen, dat hoeft dan niet persé de schuld van je ex te zijn ook al wijt je de oorzaak van de problemen wel aan hem/haarquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, dat is pas gekomen nádat ik mijn kinderen niet mocht zien. Daarvoor heb ik nooit psychische klachten gekendquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nouja, als je zelf met dergelijke zware psychische problemen zit is het natuurlijk wel terecht dat ze je kinderen daar tegen proberen te beschermen, dat hoeft dan niet persé de schuld van je ex te zijn ook al wijt je de oorzaak van de problemen wel aan hem/haar
Ach, iedere gek zijn gebrek. Ik vind het ook knap dat mensen een 4-jarige studie kunnen afmaken of een monogame relatie in stand kunnen houden.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:28 schreef don-diablo het volgende:
Interessante verhalen in dit topic. Ik kan er niet over meepraten, maar petje af voor hoe mensen met de situaties zijn omgegaan.
+1quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ach, iedere gek zijn gebrek. Ik vind het ook knap dat mensen een 4-jarige studie kunnen afmaken of een monogame relatie in stand kunnen houden.
Ik heb er wel een...quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:40 schreef Wanderingwhy het volgende:
Waar blijven de vrouwen met hun terror-ex'en?
Hey Weissman, niet het gras voor mijn voeten als TS wegmaaien he?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:07 schreef Weissman het volgende:
Is dit inmiddels de tussenstand ?
1. kastanova
2. Daniel1976
3. ....
4. Weissman
5. ....
Damn, zou bijna in de verleiding komen om nog wat meer te vertellenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:07 schreef Weissman het volgende:
Is dit inmiddels de tussenstand ?
1. kastanova
2. Daniel1976
3. ....
4. Weissman
5. ....
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:01 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Damn, zou bijna in de verleiding komen om nog wat meer te vertellen
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:01 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Damn, zou bijna in de verleiding komen om nog wat meer te vertellen
Zeg, moet ik mn verhaal smeuïger maken ofzo? Details?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:55 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Hey Weissman, niet het gras voor mijn voeten als TS wegmaaien he?
Maandag de tussenstand, qua nr 1 zit je helemaal goed....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |