quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:55 schreef Trashcanman het volgende:
Waar beschuldigde ze je dan zoal van?
Het moet wel een fokster zijnquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:52 schreef Q. het volgende:
Wat een freaky mens zeg. Je mag blij zijn dat je daar van af bent.
Het is geen topic waarmee ik wil uithuilen. Ben er inmiddels goed klaar meequote:Op donderdag 16 juni 2011 09:55 schreef Trashcanman het volgende:
Waar beschuldigde ze je dan zoal van?
quote:Na een maand begon ze me weer mails te sturen. Ca 350 stuks in 4 weken.
wtfquote:Toen startte het sms-circus en ontving ik ca 1200 (!!!) smsjes in een maand tijd.
Goed verhaal! Ik heb nog nooit zo'n ex meegemaakt dus ze doen niet mee met deze verkiezingquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:45 schreef Wanderingwhy het volgende:
Voortkomend uit Ex from Hell een topic over de ergste (h-)ex van 2011.
Vertel hier je ergste ervaring qua relatiebreuk en vergeet vooral niet te vermelden - indien van toepassing - hoe het 'naspel' van je ex geweest is.
Voor de duidelijkheid: het is NIET de bedoeling dat je:
- hier gaat natrappen naar je ex;
- toespelingen maakt of zoveel prijs geeft dat je (h)-ex herkenbaar kan zijn voor anderen;
- gaat speculeren over ziektebeelden of psychische gestoordheid
Ben benieuwd hoe erg het kan zijn. Om een aftrap te geven:
Na een relatie van een dik jaar maakte ze het van de ene op de andere dag uit door middel van een mailtje. Geen kwestie van doof of blind voor signalen zijn van mijn kant, sterker nog; onze relatie was juist de laatste maanden veel beter geworden en de "je bent een onderdeel van me" smsjes en ook andere liefdesbetuigingen waren niet van de lucht. Zelfs nog 24uur voordat de bewuste mail binnenkwam.
De mail die ik kreeg had een Word-doc als bijlage met drie blz beschuldigingen/zwartmakerij waar de honden geen brood van lustten. Daar zaten ook heel zware beschuldigingen tussen. Ineens was alles verkeerd aan me en het startte met "Eigenlijk had ik al vanaf dag 1 mijn bedenkingen over onze relatie....".
Vanaf dat moment verbood (wtf?) ze me alle contact met haar. Natuurlijk belde ik toch maar dat werd opzettelijk direct weggedrukt. Sms werd niet beantwoord. Op de mails die ik stuurde volgen haatmails retour. Ik zag het allemaal verkeerd.
Na een paar weken stopte ik ermee. Het sloeg nergens op. Imo was ze compleet de weg kwijt en dat werd me door omstanders bevestigd. Met haar moeder of zus kon ik geen contact maken, die waren door haar dusdanig bewerkt met zwarte modder over mij dat ze dat niet wilden.
Na een maand begon ze me weer mails te sturen. Ca 350 stuks in 4 weken. Zich voordoende als een ander maar ik wist dat alleen zij dat kon zijn. Ik reageerde wel. Zich voordoende als een ander was ze niet hatelijk maar ze speelde een toneelstukje van heb ik jou daar. Ik zag het als een mogelijkheid dat ze mss wakker aan het worden was of zoiets. Na vier weken was ik dit beu en maakte haar duidelijk dat ik wist dat ze me met die alter-ego niet voor de gek kon houden.
Toen startte het sms-circus en ontving ik ca 1200 (!!!) smsjes in een maand tijd. Allemaal respectloze haatsmsjes. Er was geen touw aan vast te knopen en het ging van vreemd naar gek naar bizar.
Dit is mijn aftrap
Hoe het afgelopen is met haar vraag ik me niet af. "Afgelopen" lijkt me ook niet het goede woord. Ze heeft gewoon weer een nieuw vriendje en succes ermee voor haar (en vooral voor d'r nieuwe vriendje).quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Goed verhaal! Ik heb nog nooit zo'n ex meegemaakt dus ze doen niet mee met deze verkiezing, maar wat ik me wel afvraag: Hoe is het afgelopen met haar? Zit ze nu in een gesticht ofzo?
Wtf?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:33 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn labiele exen variėren van "ik hoop dat je het leuk vindt met die hoer en haar lekker neukt" (nadat ik zei dat ik met een willekeurige vriendin naar een whiskey proeverij ging die zij georganiseerd had) tot "beter dat je gewoon doodgaat dat zou alles oplossen" om vervolgens met een mes op me af te lopen. (omdat ik niet meewilde na de verjaardag van haar moeder)
Klinkt erger dan dat het is (was een klein steakmes, plus ik was twee koppen groter dan haar). Maar ze was een beetje raar. Bleek dat ze ook zichzelf wel eens sneed enzo. Kwam ooit een keer op haar kamer, toen gaf ze me een zoen en glimlach waarna ze zonder iets te zeggen een kwartier lang oncontroleerbaar heeft zitten janken. Was geen land mee te bezeilen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:39 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Wtf?ik zie wat je schrijft maar heb ff moeite om het door te laten dringen....hoe liep dat af?
Als ze zoiets tegen je zeggen dan kan je toch niets serieus meer terugzeggen, ik zou volgens mij de ballen uit mijn broek lachen als een vriendin dat tegen mij zou zeggen in zo'n situatie.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:33 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn labiele exen variėren van "ik hoop dat je het leuk vindt met die hoer en haar lekker neukt" nadat ik zei dat ik met een willekeurige vriendin naar een whiskey proeverij ging die zij georganiseerd had) tot "beter dat je gewoon doodgaat dat zou alles oplossen" om vervolgens met een mes op me af te lopen. (omdat ik niet meewilde na de verjaardag van haar moeder)
Dus jij loopt constant met zo'n beeldje op zak?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:23 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ik naief? Pfff...ik heb in zo'n kadozaak een nep-Oscar gekocht en die reik ik haar uit als ik haar ooit nog eens tegenkom
Bij wijze van spreken....quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:07 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Dus jij loopt constant met zo'n beeldje op zak?
Soms moet je het omdraaien...dat ze pas als de relatie voorbij is hun ware persoon laten zienquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:18 schreef TheaTraal het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom mensen, wanneer hun relatie voorbij is, een totaal ander persoon laten zien?
Heb het nog nooit goed begrepen..
Pijn verdriet, gekrenkte egootjes.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:18 schreef TheaTraal het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom mensen, wanneer hun relatie voorbij is, een totaal ander persoon laten zien?
Heb het nog nooit goed begrepen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |