abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98238657
Voortkomend uit Ex from Hell een topic over de ergste (h-)ex van 2011.

Vertel hier je ergste ervaring qua relatiebreuk en vergeet vooral niet te vermelden - indien van toepassing - hoe het 'naspel' van je ex geweest is.
Voor de duidelijkheid: het is NIET de bedoeling dat je:
- hier gaat natrappen naar je ex;
- toespelingen maakt of zoveel prijs geeft dat je (h)-ex herkenbaar kan zijn voor anderen;
- gaat speculeren over ziektebeelden of psychische gestoordheid :')

Ben benieuwd hoe erg het kan zijn. Om een aftrap te geven:

Na een relatie van een dik jaar maakte ze het van de ene op de andere dag uit door middel van een mailtje. Geen kwestie van doof of blind voor signalen zijn van mijn kant, sterker nog; onze relatie was juist de laatste maanden veel beter geworden en de "je bent een onderdeel van me" smsjes en ook andere liefdesbetuigingen waren niet van de lucht. Zelfs nog 24uur voordat de bewuste mail binnenkwam.

De mail die ik kreeg had een Word-doc als bijlage met drie blz beschuldigingen/zwartmakerij waar de honden geen brood van lustten. Daar zaten ook heel zware beschuldigingen tussen. Ineens was alles verkeerd aan me en het startte met "Eigenlijk had ik al vanaf dag 1 mijn bedenkingen over onze relatie....".
Vanaf dat moment verbood (wtf?) ze me alle contact met haar. Natuurlijk belde ik toch maar dat werd opzettelijk direct weggedrukt. Sms werd niet beantwoord. Op de mails die ik stuurde volgen haatmails retour. Ik zag het allemaal verkeerd.

Na een paar weken stopte ik ermee. Het sloeg nergens op. Imo was ze compleet de weg kwijt en dat werd me door omstanders bevestigd. Met haar moeder of zus kon ik geen contact maken, die waren door haar dusdanig bewerkt met zwarte modder over mij dat ze dat niet wilden.

Na een maand begon ze me weer mails te sturen. Ca 350 stuks in 4 weken. Zich voordoende als een ander maar ik wist dat alleen zij dat kon zijn. Ik reageerde wel. Zich voordoende als een ander was ze niet hatelijk maar ze speelde een toneelstukje van heb ik jou daar. Ik zag het als een mogelijkheid dat ze mss wakker aan het worden was of zoiets. Na vier weken was ik dit beu en maakte haar duidelijk dat ik wist dat ze me met die alter-ego niet voor de gek kon houden.

Toen startte het sms-circus en ontving ik ca 1200 (!!!) smsjes in een maand tijd. Allemaal respectloze haatsmsjes. Er was geen touw aan vast te knopen en het ging van vreemd naar gek naar bizar.

Dit is mijn aftrap ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Wanderingwhy op 16-06-2011 09:52:35 ]
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_98238788
grappig :7

Gevalletje borderline?
pi_98238827
Wat een freaky mens zeg. Je mag blij zijn dat je daar van af bent.
For great justice!
pi_98238887
Damn, en ik maar denken dat ik te maken had met labiele exen :o
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 16 juni 2011 @ 09:55:05 #5
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_98238902
Waar beschuldigde ze je dan zoal van?
  donderdag 16 juni 2011 @ 09:59:57 #6
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_98239029
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 09:55 schreef Trashcanman het volgende:
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 16 juni 2011 @ 10:01:41 #7
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_98239064
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juni 2011 09:52 schreef Q. het volgende:
Wat een freaky mens zeg. Je mag blij zijn dat je daar van af bent.
Het moet wel een fokster zijn :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_98239070
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 09:55 schreef Trashcanman het volgende:
Het is geen topic waarmee ik wil uithuilen. Ben er inmiddels goed klaar mee :). Maar ik ben wel benieuwd hoe 'erg' het kan zijn en wat anderen meegemaakt hebben, vandaar ook de topictitel ;)

Beschuldigingen? Oh....citaatje? "Je hebt me voorgelogen, bedrogen, misbruikt, gemanipuleerd en gebruikt..." De redenen die ze gaf? Mmh...heb ik niet want die heeft ze nooit kunnen noemen. Verder was ik wel een vreemdganger, leugenaar en verkrachter.
Dat van vreemdganger onderbouwde ze wel: Ik had ooit 4 rondslingerende losse tampons van haar opgeruimd van het benedentoilet naar het boventoilet bij mij thuis. Dat was voor haar voldoende reden als onderbouwing voor vreemdgaan want "voor wie verstop je me? Voor 1 of meerdere vrouwen?..."

Ook zo bizar....als ik iets ontkende of zei bullshit zag ze dat als een bevestiging van mijn kant dat ze gelijk had met haar beschuldiging, zo van: "zie je wel, je ontkent dus eigenlijk bevestig je het", wtf??? :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Wanderingwhy op 16-06-2011 10:27:53 ]
Strek je eens uit !
pi_98239076
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Het moet wel een fokster zijn :').
Ik wilde het niet zeggen. :')
For great justice!
  donderdag 16 juni 2011 @ 10:03:11 #10
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_98239096
quote:
Na een maand begon ze me weer mails te sturen. Ca 350 stuks in 4 weken.
quote:
Toen startte het sms-circus en ontving ik ca 1200 (!!!) smsjes in een maand tijd.
wtf :')
  donderdag 16 juni 2011 @ 10:13:46 #11
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98239370
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 09:45 schreef Wanderingwhy het volgende:
Voortkomend uit Ex from Hell een topic over de ergste (h-)ex van 2011.

Vertel hier je ergste ervaring qua relatiebreuk en vergeet vooral niet te vermelden - indien van toepassing - hoe het 'naspel' van je ex geweest is.
Voor de duidelijkheid: het is NIET de bedoeling dat je:
- hier gaat natrappen naar je ex;
- toespelingen maakt of zoveel prijs geeft dat je (h)-ex herkenbaar kan zijn voor anderen;
- gaat speculeren over ziektebeelden of psychische gestoordheid :')

Ben benieuwd hoe erg het kan zijn. Om een aftrap te geven:

Na een relatie van een dik jaar maakte ze het van de ene op de andere dag uit door middel van een mailtje. Geen kwestie van doof of blind voor signalen zijn van mijn kant, sterker nog; onze relatie was juist de laatste maanden veel beter geworden en de "je bent een onderdeel van me" smsjes en ook andere liefdesbetuigingen waren niet van de lucht. Zelfs nog 24uur voordat de bewuste mail binnenkwam.

De mail die ik kreeg had een Word-doc als bijlage met drie blz beschuldigingen/zwartmakerij waar de honden geen brood van lustten. Daar zaten ook heel zware beschuldigingen tussen. Ineens was alles verkeerd aan me en het startte met "Eigenlijk had ik al vanaf dag 1 mijn bedenkingen over onze relatie....".
Vanaf dat moment verbood (wtf?) ze me alle contact met haar. Natuurlijk belde ik toch maar dat werd opzettelijk direct weggedrukt. Sms werd niet beantwoord. Op de mails die ik stuurde volgen haatmails retour. Ik zag het allemaal verkeerd.

Na een paar weken stopte ik ermee. Het sloeg nergens op. Imo was ze compleet de weg kwijt en dat werd me door omstanders bevestigd. Met haar moeder of zus kon ik geen contact maken, die waren door haar dusdanig bewerkt met zwarte modder over mij dat ze dat niet wilden.

Na een maand begon ze me weer mails te sturen. Ca 350 stuks in 4 weken. Zich voordoende als een ander maar ik wist dat alleen zij dat kon zijn. Ik reageerde wel. Zich voordoende als een ander was ze niet hatelijk maar ze speelde een toneelstukje van heb ik jou daar. Ik zag het als een mogelijkheid dat ze mss wakker aan het worden was of zoiets. Na vier weken was ik dit beu en maakte haar duidelijk dat ik wist dat ze me met die alter-ego niet voor de gek kon houden.

Toen startte het sms-circus en ontving ik ca 1200 (!!!) smsjes in een maand tijd. Allemaal respectloze haatsmsjes. Er was geen touw aan vast te knopen en het ging van vreemd naar gek naar bizar.

Dit is mijn aftrap ;)
Goed verhaal! Ik heb nog nooit zo'n ex meegemaakt dus ze doen niet mee met deze verkiezing ;), maar wat ik me wel afvraag: Hoe is het afgelopen met haar? Zit ze nu in een gesticht ofzo? :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_98239636
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:13 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Goed verhaal! Ik heb nog nooit zo'n ex meegemaakt dus ze doen niet mee met deze verkiezing ;), maar wat ik me wel afvraag: Hoe is het afgelopen met haar? Zit ze nu in een gesticht ofzo? :D
Hoe het afgelopen is met haar vraag ik me niet af. "Afgelopen" lijkt me ook niet het goede woord. Ze heeft gewoon weer een nieuw vriendje en succes ermee voor haar (en vooral voor d'r nieuwe vriendje).
Wel is ze - jaja, ik weet het....symptoompje nr zoveel ;) - gestopt met d'r nieuwe studie en ik heb sterke aanwijzingen dat ze d'r nieuwe vriendje al c.c.'de in de opzegmail (al zei ze me toen dat het een vertrouweling betrof die haar hielp met de breuk....jaja "hielp met de breuk"? :') )

Ik naief? Pfff...ik heb in zo'n kadozaak een nep-Oscar gekocht en die reik ik haar uit als ik haar ooit nog eens tegenkom :+
Strek je eens uit !
pi_98239728
:'). Kan je die e-mail hier niet plaatsen of zo? Klinkt trouwens wel echt als een psychopaat zeg.
pi_98239946
Mijn labiele exen variėren van "ik hoop dat je het leuk vindt met die hoer en haar lekker neukt" (nadat ik zei dat ik met een willekeurige vriendin naar een whiskey proeverij ging die zij georganiseerd had) tot "beter dat je gewoon doodgaat dat zou alles oplossen" om vervolgens met een mes op me af te lopen. (omdat ik niet meewilde na de verjaardag van haar moeder)

:')

Eigenlijk nog nooit een vriendin gehad die niet uiteindelijk labiel bleek te zijn, ik zal wel gewoon een sucky boyfriend zijn :{
  donderdag 16 juni 2011 @ 10:34:14 #15
343214 badisbad
free man's mind
pi_98239965
had met mijn ex een gesprek geplanned met begeleiding (die we allebei al hadden voordat we elkaar kende) over het verloop van de relatie, omdat het echt niet meer werkte. de hele week tussen de beginselen en het gesprek riep zij dat ik maar moest wachten tot dat gesprek; maakt ze het vervolgens een half uur voordien uit.

vervolgens verwacht ze dat ik diezelfde dag nog AL mijn spullen (tv, pc, boeken, e.d.) inpak, de sleutel inlever en uit haar leven vertrek. ik kon haar gelukkig nog bij brengen dat dat simpel weg niet ging gebeuren omdat geen eigen auto enzo.

uiteindelijk gaat ze ook nog lopen fucken over wanneer ik de spullen op kan halen (ik moet van tevoren bellen, zij moet er bij zijn, etc.) maar die afspraken kwam ze, natuurlijk, weer niet na.
uiteindelijk ook nog geprobeerd het contact weer op te bouwen, maar door gebrek aan interesse van haar kant is daar weer niks van terecht gekomen. ben
Why can't they aim for my impenetrable body armor like everybody else!?
pi_98240156
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:33 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn labiele exen variėren van "ik hoop dat je het leuk vindt met die hoer en haar lekker neukt" (nadat ik zei dat ik met een willekeurige vriendin naar een whiskey proeverij ging die zij georganiseerd had) tot "beter dat je gewoon doodgaat dat zou alles oplossen" om vervolgens met een mes op me af te lopen. (omdat ik niet meewilde na de verjaardag van haar moeder)

Wtf? :? ik zie wat je schrijft maar heb ff moeite om het door te laten dringen....hoe liep dat af?
Strek je eens uit !
pi_98240325
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:39 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Wtf? :? ik zie wat je schrijft maar heb ff moeite om het door te laten dringen....hoe liep dat af?
Klinkt erger dan dat het is (was een klein steakmes, plus ik was twee koppen groter dan haar). Maar ze was een beetje raar. Bleek dat ze ook zichzelf wel eens sneed enzo. Kwam ooit een keer op haar kamer, toen gaf ze me een zoen en glimlach waarna ze zonder iets te zeggen een kwartier lang oncontroleerbaar heeft zitten janken. Was geen land mee te bezeilen.

Haar uitleg: Had ik ff zin in. Want ik miste je.
pi_98240498
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:33 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn labiele exen variėren van "ik hoop dat je het leuk vindt met die hoer en haar lekker neukt" nadat ik zei dat ik met een willekeurige vriendin naar een whiskey proeverij ging die zij georganiseerd had) tot "beter dat je gewoon doodgaat dat zou alles oplossen" om vervolgens met een mes op me af te lopen. (omdat ik niet meewilde na de verjaardag van haar moeder)
Als ze zoiets tegen je zeggen dan kan je toch niets serieus meer terugzeggen, ik zou volgens mij de ballen uit mijn broek lachen als een vriendin dat tegen mij zou zeggen in zo'n situatie.
  donderdag 16 juni 2011 @ 11:07:04 #19
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_98241115
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:23 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]
Ik naief? Pfff...ik heb in zo'n kadozaak een nep-Oscar gekocht en die reik ik haar uit als ik haar ooit nog eens tegenkom :+
Dus jij loopt constant met zo'n beeldje op zak?
pi_98241449
quote:
6s.gif Op donderdag 16 juni 2011 11:07 schreef mime_negert het volgende:

[..]

Dus jij loopt constant met zo'n beeldje op zak?
Bij wijze van spreken.... :')
Strek je eens uit !
pi_98241494
Kan iemand me uitleggen waarom mensen, wanneer hun relatie voorbij is, een totaal ander persoon laten zien?
Heb het nog nooit goed begrepen..
  donderdag 16 juni 2011 @ 11:19:49 #22
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_98241525
Wouw, het heeft haar ieder geval hoop geld gekost.
pi_98241544
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 11:18 schreef TheaTraal het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom mensen, wanneer hun relatie voorbij is, een totaal ander persoon laten zien?
Soms moet je het omdraaien...dat ze pas als de relatie voorbij is hun ware persoon laten zien :')
Strek je eens uit !
  donderdag 16 juni 2011 @ 11:21:48 #24
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_98241589
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 11:18 schreef TheaTraal het volgende:
Pijn verdriet, gekrenkte egootjes.
  donderdag 16 juni 2011 @ 11:24:09 #25
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_98241675
Die van mij is van 2010, mag dat ook?
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')