abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98238657
Voortkomend uit Ex from Hell een topic over de ergste (h-)ex van 2011.

Vertel hier je ergste ervaring qua relatiebreuk en vergeet vooral niet te vermelden - indien van toepassing - hoe het 'naspel' van je ex geweest is.
Voor de duidelijkheid: het is NIET de bedoeling dat je:
- hier gaat natrappen naar je ex;
- toespelingen maakt of zoveel prijs geeft dat je (h)-ex herkenbaar kan zijn voor anderen;
- gaat speculeren over ziektebeelden of psychische gestoordheid :')

Ben benieuwd hoe erg het kan zijn. Om een aftrap te geven:

Na een relatie van een dik jaar maakte ze het van de ene op de andere dag uit door middel van een mailtje. Geen kwestie van doof of blind voor signalen zijn van mijn kant, sterker nog; onze relatie was juist de laatste maanden veel beter geworden en de "je bent een onderdeel van me" smsjes en ook andere liefdesbetuigingen waren niet van de lucht. Zelfs nog 24uur voordat de bewuste mail binnenkwam.

De mail die ik kreeg had een Word-doc als bijlage met drie blz beschuldigingen/zwartmakerij waar de honden geen brood van lustten. Daar zaten ook heel zware beschuldigingen tussen. Ineens was alles verkeerd aan me en het startte met "Eigenlijk had ik al vanaf dag 1 mijn bedenkingen over onze relatie....".
Vanaf dat moment verbood (wtf?) ze me alle contact met haar. Natuurlijk belde ik toch maar dat werd opzettelijk direct weggedrukt. Sms werd niet beantwoord. Op de mails die ik stuurde volgen haatmails retour. Ik zag het allemaal verkeerd.

Na een paar weken stopte ik ermee. Het sloeg nergens op. Imo was ze compleet de weg kwijt en dat werd me door omstanders bevestigd. Met haar moeder of zus kon ik geen contact maken, die waren door haar dusdanig bewerkt met zwarte modder over mij dat ze dat niet wilden.

Na een maand begon ze me weer mails te sturen. Ca 350 stuks in 4 weken. Zich voordoende als een ander maar ik wist dat alleen zij dat kon zijn. Ik reageerde wel. Zich voordoende als een ander was ze niet hatelijk maar ze speelde een toneelstukje van heb ik jou daar. Ik zag het als een mogelijkheid dat ze mss wakker aan het worden was of zoiets. Na vier weken was ik dit beu en maakte haar duidelijk dat ik wist dat ze me met die alter-ego niet voor de gek kon houden.

Toen startte het sms-circus en ontving ik ca 1200 (!!!) smsjes in een maand tijd. Allemaal respectloze haatsmsjes. Er was geen touw aan vast te knopen en het ging van vreemd naar gek naar bizar.

Dit is mijn aftrap ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Wanderingwhy op 16-06-2011 09:52:35 ]
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_98238788
grappig :7

Gevalletje borderline?
pi_98238827
Wat een freaky mens zeg. Je mag blij zijn dat je daar van af bent.
For great justice!
pi_98238887
Damn, en ik maar denken dat ik te maken had met labiele exen :o
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 16 juni 2011 @ 09:55:05 #5
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_98238902
Waar beschuldigde ze je dan zoal van?
  donderdag 16 juni 2011 @ 09:59:57 #6
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_98239029
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 09:55 schreef Trashcanman het volgende:
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 16 juni 2011 @ 10:01:41 #7
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_98239064
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juni 2011 09:52 schreef Q. het volgende:
Wat een freaky mens zeg. Je mag blij zijn dat je daar van af bent.
Het moet wel een fokster zijn :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_98239070
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 09:55 schreef Trashcanman het volgende:
Het is geen topic waarmee ik wil uithuilen. Ben er inmiddels goed klaar mee :). Maar ik ben wel benieuwd hoe 'erg' het kan zijn en wat anderen meegemaakt hebben, vandaar ook de topictitel ;)

Beschuldigingen? Oh....citaatje? "Je hebt me voorgelogen, bedrogen, misbruikt, gemanipuleerd en gebruikt..." De redenen die ze gaf? Mmh...heb ik niet want die heeft ze nooit kunnen noemen. Verder was ik wel een vreemdganger, leugenaar en verkrachter.
Dat van vreemdganger onderbouwde ze wel: Ik had ooit 4 rondslingerende losse tampons van haar opgeruimd van het benedentoilet naar het boventoilet bij mij thuis. Dat was voor haar voldoende reden als onderbouwing voor vreemdgaan want "voor wie verstop je me? Voor 1 of meerdere vrouwen?..."

Ook zo bizar....als ik iets ontkende of zei bullshit zag ze dat als een bevestiging van mijn kant dat ze gelijk had met haar beschuldiging, zo van: "zie je wel, je ontkent dus eigenlijk bevestig je het", wtf??? :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Wanderingwhy op 16-06-2011 10:27:53 ]
Strek je eens uit !
pi_98239076
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Het moet wel een fokster zijn :').
Ik wilde het niet zeggen. :')
For great justice!
  donderdag 16 juni 2011 @ 10:03:11 #10
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_98239096
quote:
Na een maand begon ze me weer mails te sturen. Ca 350 stuks in 4 weken.
quote:
Toen startte het sms-circus en ontving ik ca 1200 (!!!) smsjes in een maand tijd.
wtf :')
  donderdag 16 juni 2011 @ 10:13:46 #11
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98239370
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 09:45 schreef Wanderingwhy het volgende:
Voortkomend uit Ex from Hell een topic over de ergste (h-)ex van 2011.

Vertel hier je ergste ervaring qua relatiebreuk en vergeet vooral niet te vermelden - indien van toepassing - hoe het 'naspel' van je ex geweest is.
Voor de duidelijkheid: het is NIET de bedoeling dat je:
- hier gaat natrappen naar je ex;
- toespelingen maakt of zoveel prijs geeft dat je (h)-ex herkenbaar kan zijn voor anderen;
- gaat speculeren over ziektebeelden of psychische gestoordheid :')

Ben benieuwd hoe erg het kan zijn. Om een aftrap te geven:

Na een relatie van een dik jaar maakte ze het van de ene op de andere dag uit door middel van een mailtje. Geen kwestie van doof of blind voor signalen zijn van mijn kant, sterker nog; onze relatie was juist de laatste maanden veel beter geworden en de "je bent een onderdeel van me" smsjes en ook andere liefdesbetuigingen waren niet van de lucht. Zelfs nog 24uur voordat de bewuste mail binnenkwam.

De mail die ik kreeg had een Word-doc als bijlage met drie blz beschuldigingen/zwartmakerij waar de honden geen brood van lustten. Daar zaten ook heel zware beschuldigingen tussen. Ineens was alles verkeerd aan me en het startte met "Eigenlijk had ik al vanaf dag 1 mijn bedenkingen over onze relatie....".
Vanaf dat moment verbood (wtf?) ze me alle contact met haar. Natuurlijk belde ik toch maar dat werd opzettelijk direct weggedrukt. Sms werd niet beantwoord. Op de mails die ik stuurde volgen haatmails retour. Ik zag het allemaal verkeerd.

Na een paar weken stopte ik ermee. Het sloeg nergens op. Imo was ze compleet de weg kwijt en dat werd me door omstanders bevestigd. Met haar moeder of zus kon ik geen contact maken, die waren door haar dusdanig bewerkt met zwarte modder over mij dat ze dat niet wilden.

Na een maand begon ze me weer mails te sturen. Ca 350 stuks in 4 weken. Zich voordoende als een ander maar ik wist dat alleen zij dat kon zijn. Ik reageerde wel. Zich voordoende als een ander was ze niet hatelijk maar ze speelde een toneelstukje van heb ik jou daar. Ik zag het als een mogelijkheid dat ze mss wakker aan het worden was of zoiets. Na vier weken was ik dit beu en maakte haar duidelijk dat ik wist dat ze me met die alter-ego niet voor de gek kon houden.

Toen startte het sms-circus en ontving ik ca 1200 (!!!) smsjes in een maand tijd. Allemaal respectloze haatsmsjes. Er was geen touw aan vast te knopen en het ging van vreemd naar gek naar bizar.

Dit is mijn aftrap ;)
Goed verhaal! Ik heb nog nooit zo'n ex meegemaakt dus ze doen niet mee met deze verkiezing ;), maar wat ik me wel afvraag: Hoe is het afgelopen met haar? Zit ze nu in een gesticht ofzo? :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_98239636
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:13 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Goed verhaal! Ik heb nog nooit zo'n ex meegemaakt dus ze doen niet mee met deze verkiezing ;), maar wat ik me wel afvraag: Hoe is het afgelopen met haar? Zit ze nu in een gesticht ofzo? :D
Hoe het afgelopen is met haar vraag ik me niet af. "Afgelopen" lijkt me ook niet het goede woord. Ze heeft gewoon weer een nieuw vriendje en succes ermee voor haar (en vooral voor d'r nieuwe vriendje).
Wel is ze - jaja, ik weet het....symptoompje nr zoveel ;) - gestopt met d'r nieuwe studie en ik heb sterke aanwijzingen dat ze d'r nieuwe vriendje al c.c.'de in de opzegmail (al zei ze me toen dat het een vertrouweling betrof die haar hielp met de breuk....jaja "hielp met de breuk"? :') )

Ik naief? Pfff...ik heb in zo'n kadozaak een nep-Oscar gekocht en die reik ik haar uit als ik haar ooit nog eens tegenkom :+
Strek je eens uit !
pi_98239728
:'). Kan je die e-mail hier niet plaatsen of zo? Klinkt trouwens wel echt als een psychopaat zeg.
pi_98239946
Mijn labiele exen variëren van "ik hoop dat je het leuk vindt met die hoer en haar lekker neukt" (nadat ik zei dat ik met een willekeurige vriendin naar een whiskey proeverij ging die zij georganiseerd had) tot "beter dat je gewoon doodgaat dat zou alles oplossen" om vervolgens met een mes op me af te lopen. (omdat ik niet meewilde na de verjaardag van haar moeder)

:')

Eigenlijk nog nooit een vriendin gehad die niet uiteindelijk labiel bleek te zijn, ik zal wel gewoon een sucky boyfriend zijn :{
  donderdag 16 juni 2011 @ 10:34:14 #15
343214 badisbad
free man's mind
pi_98239965
had met mijn ex een gesprek geplanned met begeleiding (die we allebei al hadden voordat we elkaar kende) over het verloop van de relatie, omdat het echt niet meer werkte. de hele week tussen de beginselen en het gesprek riep zij dat ik maar moest wachten tot dat gesprek; maakt ze het vervolgens een half uur voordien uit.

vervolgens verwacht ze dat ik diezelfde dag nog AL mijn spullen (tv, pc, boeken, e.d.) inpak, de sleutel inlever en uit haar leven vertrek. ik kon haar gelukkig nog bij brengen dat dat simpel weg niet ging gebeuren omdat geen eigen auto enzo.

uiteindelijk gaat ze ook nog lopen fucken over wanneer ik de spullen op kan halen (ik moet van tevoren bellen, zij moet er bij zijn, etc.) maar die afspraken kwam ze, natuurlijk, weer niet na.
uiteindelijk ook nog geprobeerd het contact weer op te bouwen, maar door gebrek aan interesse van haar kant is daar weer niks van terecht gekomen. ben
Why can't they aim for my impenetrable body armor like everybody else!?
pi_98240156
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:33 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn labiele exen variëren van "ik hoop dat je het leuk vindt met die hoer en haar lekker neukt" (nadat ik zei dat ik met een willekeurige vriendin naar een whiskey proeverij ging die zij georganiseerd had) tot "beter dat je gewoon doodgaat dat zou alles oplossen" om vervolgens met een mes op me af te lopen. (omdat ik niet meewilde na de verjaardag van haar moeder)

Wtf? :? ik zie wat je schrijft maar heb ff moeite om het door te laten dringen....hoe liep dat af?
Strek je eens uit !
pi_98240325
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:39 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Wtf? :? ik zie wat je schrijft maar heb ff moeite om het door te laten dringen....hoe liep dat af?
Klinkt erger dan dat het is (was een klein steakmes, plus ik was twee koppen groter dan haar). Maar ze was een beetje raar. Bleek dat ze ook zichzelf wel eens sneed enzo. Kwam ooit een keer op haar kamer, toen gaf ze me een zoen en glimlach waarna ze zonder iets te zeggen een kwartier lang oncontroleerbaar heeft zitten janken. Was geen land mee te bezeilen.

Haar uitleg: Had ik ff zin in. Want ik miste je.
pi_98240498
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:33 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn labiele exen variëren van "ik hoop dat je het leuk vindt met die hoer en haar lekker neukt" nadat ik zei dat ik met een willekeurige vriendin naar een whiskey proeverij ging die zij georganiseerd had) tot "beter dat je gewoon doodgaat dat zou alles oplossen" om vervolgens met een mes op me af te lopen. (omdat ik niet meewilde na de verjaardag van haar moeder)
Als ze zoiets tegen je zeggen dan kan je toch niets serieus meer terugzeggen, ik zou volgens mij de ballen uit mijn broek lachen als een vriendin dat tegen mij zou zeggen in zo'n situatie.
  donderdag 16 juni 2011 @ 11:07:04 #19
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_98241115
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:23 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]
Ik naief? Pfff...ik heb in zo'n kadozaak een nep-Oscar gekocht en die reik ik haar uit als ik haar ooit nog eens tegenkom :+
Dus jij loopt constant met zo'n beeldje op zak?
pi_98241449
quote:
6s.gif Op donderdag 16 juni 2011 11:07 schreef mime_negert het volgende:

[..]

Dus jij loopt constant met zo'n beeldje op zak?
Bij wijze van spreken.... :')
Strek je eens uit !
pi_98241494
Kan iemand me uitleggen waarom mensen, wanneer hun relatie voorbij is, een totaal ander persoon laten zien?
Heb het nog nooit goed begrepen..
  donderdag 16 juni 2011 @ 11:19:49 #22
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_98241525
Wouw, het heeft haar ieder geval hoop geld gekost.
pi_98241544
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 11:18 schreef TheaTraal het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom mensen, wanneer hun relatie voorbij is, een totaal ander persoon laten zien?
Soms moet je het omdraaien...dat ze pas als de relatie voorbij is hun ware persoon laten zien :')
Strek je eens uit !
  donderdag 16 juni 2011 @ 11:21:48 #24
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_98241589
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 11:18 schreef TheaTraal het volgende:
Pijn verdriet, gekrenkte egootjes.
  donderdag 16 juni 2011 @ 11:24:09 #25
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_98241675
Die van mij is van 2010, mag dat ook?
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  donderdag 16 juni 2011 @ 11:24:39 #26
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_98241703
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 11:24 schreef Tanin het volgende:
:Y
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 16 juni 2011 @ 11:30:52 #27
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_98241951
Ok, ik moet er nu vandoor, maar zal het verhaal straks even uittypen.
Coming up: oa zelfmoorddreigingen, "als je geen sex met me hebt dan doe ik het wel met een ander", 2 maanden samenwonen nadat de relatie over is, bedreigingen en vrienden pogen te vervreemden, en een knallend einde :+
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  donderdag 16 juni 2011 @ 11:34:21 #28
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_98242084
Mijn ex-vriendinnen (als in: vriendinnen) waren/zijn altijd hele leuke vrouwen, nooit ook maar enige vorm van ruzie of labiliteit mee gehad.

Maar met DATES daarentegen, tsjongejongejonge! Ik heb me een paar misperen gehad hoor! Jammer dat dit topic er niet over gaat anders had ik nu een stel verhalen waar jullie uren van hadden kunnen smullen. :P
Gourmetten of steengrillen?
pi_98242108
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 11:24 schreef Tanin het volgende:
Tuurlijk..... :+ (gaan we ervan uit dat de naweeen nog tot in 2011 voelbaar geweest moeten zijn...)
Strek je eens uit !
  donderdag 16 juni 2011 @ 11:36:03 #30
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_98242152
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 11:34 schreef Silenus het volgende:
Mijn ex-vriendinnen (als in: vriendinnen) waren/zijn altijd hele leuke vrouwen, nooit ook maar enige vorm van ruzie of labiliteit mee gehad.

Maar met DATES daarentegen, tsjongejongejonge! Ik heb me een paar misperen gehad hoor! Jammer dat dit topic er niet over gaat anders had ik nu een stel verhalen waar jullie uren van hadden kunnen smullen. :P
Ik zeg: "Leef je uit!" :Y)
pi_98242308
Waar blijven de vrouwen met hun terror-ex'en? ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door Wanderingwhy op 16-06-2011 11:46:16 ]
Strek je eens uit !
  donderdag 16 juni 2011 @ 12:08:22 #32
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_98243416
Ik heb slechts één mooi litteken op mijn linkerhand van haar messcherp gemanicuurde nageltjes als oorlogswond.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  donderdag 16 juni 2011 @ 12:13:27 #33
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_98243607
Tot hoever mogen we terug? Ik heb nog wel 2 ex'en van een paar jaar geleden waar de honden geen brood van lusten.
Domo Arigato!
pi_98243892
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 12:13 schreef Black_Ninja het volgende:
Tot hoever mogen we terug? Ik heb nog wel 2 ex'en van een paar jaar geleden waar de honden geen brood van lusten.
Hou je niet zo aan het jaartal...op het moment dat je er nu nog mee loopt 'speelt' het toch nog? ;)
(oftewel; het gaat er niet om dat het in 2011 gebeurd moet zijn, maar om de tot op heden "meest waanzinnige breuk/ex" :+)
Strek je eens uit !
pi_98243999
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 12:08 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb slechts één mooi litteken op mijn linkerhand van haar messcherp gemanicuurde nageltjes als oorlogswond.
Ben benieuwd naar het verhaal er omheen.... ;)
Strek je eens uit !
  donderdag 16 juni 2011 @ 12:27:15 #36
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_98244059
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 12:25 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Ben benieuwd naar het verhaal er omheen.... ;)
Het viel eigenlijk mee, wil er niet teveel mee bezig zijn, maar het haalt het niet bij de kwaliteitsverhalen die hier al verteld zijn. Hoe dan ook, ze deed poeslief toen ik het uitlegde dat het zo niet verder kon, maar ergens zat er toch een hoop woede in haar die ze op mijn hand botvierde.

Meer een verkapte tvp :@
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_98244287
Een ex van mij was sowieso niet echt een goeie relatie om mee te beginnen. Iets van 1,5 maand in de relatie kreeg ze bij de huisarts te horen dat ze adhd had. En daarmee was alles ineens verklaarbaar voor haar! Alles viel zo op zijn plek! Zo erg zelfs dat ze zich 100x drukker dan normaal ging gedragen om maar zoveel veel mogelijk aan de extremen van het ziektebeeld te voldoen. En ook trots aan iedereen zeggen dat ze adhd had en dan het liefst uitleggen dmv 100 woorden in 10 seconden; waar het voorheen normaal was.

Andere ex die had een iets te harde tik van de molen gehad. Die liep continu te zeuren over haar moeder die overleden was en dat domineerde haar hele leven. Ja, het is wel sneu als je moeder niet meer leeft, dat snap ik wel hoor. Alleen als dat op je 8e is gebeurt en je loopt er nog steeds mee te zeulen op je 20e alsof ze gisteren heen is gegaan klopt er iets niet. Ook wou ze graag dat ik elke dag moest luisteren naar haar anorexia verhalen en domme kut emogedichten wou horen/lezen. Nu heb ik veel gedichten gelezen (literatuurstudie), alleen die onbegrijpelijke bullshit die zij opschreef sloeg gewoon nergens op. En dan kwaad worden als ik haar metaforen niet snap omdat ze alleen betekenis in haar hoofd droegen. En dan nog later jaloers worden als ik met een homovriend naar de sauna ga :') Soderamtief toch een eind op. Snap niet hoe dat 2 maanden heeft kunnen duren.

Dit valt overigens nog mee in vergelijking met TS :D
Wat een verhaal zeg.
pi_98244737
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 11:40 schreef Wanderingwhy het volgende:
Waar blijven de vrouwen met hun terror-ex'en? ;)
Wel, mijn laatste ex heeft niet echt iets ergs gedaan. Maar hij loopt me gewoon na als een hondje.
Zielige berichtjes op facebook, smsjes in de zin van: 'Ik hoop dat het je goed gaat want met mij gaat het niet goed. Ik kan moeilijk slapen, ik mis je. Jij bent de enige van wie ik ooit gehouden heb.'
FYI- We hebben maar 2 maanden 'iets' gehad..
Ik heb het uitgemaakt omdat ik hem de hele tijd betrapte op leugens. Tjah, dat is iets waar ik echt niet tegen kan.. :N

Mijn vorige ex daarintegen heeft het wel heel bont gemaakt. o|O
Ze ging naar mijn moeder als ik werken was om te vragen waar ik geweest was en daar te gaan verkondigen dat ik vreemd was gegaan en dat ik een slet en een hoer was. Ik zou alles neuken was losliep (als dat het geval was dan had ik geen werk nodig om aan geld te komen ;) ).
Ze smste me elke dag met de vraag: 'Wie ben je nu weer aan het neuken?'
Tjah, zo een mensen heb je ook he.. Als je niet met hun het bed in wil dan ben je een hoer..
Gelukkig ben ik nu van haar af..
Never underestimate the predictability of stupidity
pi_98245318
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 12:45 schreef MissMayhem het volgende:

[..]

Wel, mijn laatste ex heeft niet echt iets ergs gedaan. Maar hij loopt me gewoon na als een hondje.
Zielige berichtjes op facebook, smsjes in de zin van: 'Ik hoop dat het je goed gaat want met mij gaat het niet goed. Ik kan moeilijk slapen, ik mis je. Jij bent de enige van wie ik ooit gehouden heb.'
FYI- We hebben maar 2 maanden 'iets' gehad..
Ik heb het uitgemaakt omdat ik hem de hele tijd betrapte op leugens. Tjah, dat is iets waar ik echt niet tegen kan.. :N

Mijn vorige ex daarintegen heeft het wel heel bont gemaakt. o|O
Ze ging naar mijn moeder als ik werken was om te vragen waar ik geweest was en daar te gaan verkondigen dat ik vreemd was gegaan en dat ik een slet en een hoer was. Ik zou alles neuken was losliep (als dat het geval was dan had ik geen werk nodig om aan geld te komen ;) ).
Ze smste me elke dag met de vraag: 'Wie ben je nu weer aan het neuken?'
Tjah, zo een mensen heb je ook he.. Als je niet met hun het bed in wil dan ben je een hoer..
Gelukkig ben ik nu van haar af..
Je bent bi ?
pi_98245471
Kwam nog wel een toepasselijk stukje muziek tegen :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Wanderingwhy op 16-06-2011 13:16:23 ]
Strek je eens uit !
pi_98245474
Een ex zei me ineens dat ze al een vriend had, ik dus eigenlijk helemaal haar vriend niet was, en dat ze een huis met die ander had gekocht in Zeeland.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 16 juni 2011 @ 13:11:19 #42
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_98245536
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Een ex zei me ineens dat ze al een vriend had, ik dus eigenlijk helemaal haar vriend niet was, en dat ze een huis met die ander had gekocht in Zeeland.
:D Wtf!?
OT: let's not go there.. :')
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_98245569
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:11 schreef missbehavin het volgende:

[..]

:D Wtf!?
Mijn gedachte toen ook. :P
pi_98245575
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Het verhaal? Klinkt als een runner-up voor de ergste ex...... :')
Strek je eens uit !
  donderdag 16 juni 2011 @ 13:13:21 #45
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_98245609
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 12:22 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Hou je niet zo aan het jaartal...op het moment dat je er nu nog mee loopt 'speelt' het toch nog? ;)
(oftewel; het gaat er niet om dat het in 2011 gebeurd moet zijn, maar om de tot op heden "meest waanzinnige breuk/ex" :+)
Ok in dat geval...

Ex 1:
Met haar heb ik 6 jaar een relatie gehad. Omdat mijn ouders het niet met mijn keuze eens waren waren dat vrij lastige jaren en uiteindelijk zijn de ruzies zo hoog opgelopen (na 5 jaar) dat ik het huis uit ben gegaan (voor haar dus kan je wel zeggen).

Het huis waar ik ben gaan wonen was prima en ik woonde daar hartstikke leuk. Het koste weinig, leuke omgeving en was precies groot genoeg. Helaas was het dan weer niet groot genoeg om samen te gaan wonen (1,5 kamer woning (woon en slaapkamer waren 1)) en na een jaartje op mezelf kwam ze met het idee om te gaan samenwonen. Op zoek gegaan naar een andere woning en uiteindelijk een leuke woning gevonden. Was wel een stuk duurder dan waar ik toen woonde maar samen konden we dat prima betalen. Ook was de woning een stuk groter dan waar ik woonde maar ach dan konden we af en toe een beetje privacy bewaren.

Na nog geen 3 maanden daar te wonen (en veel verbouw geld van mijn kant) kwam ze met de mededeling dat ze het gevoel kwijt was. En 2 dagen later was ze weg en was het uit. Nu dachten we dat de woning op haar naam stond en mocht ik van haar daar blijven wonen zolang ik netjes de huur betaalde. De huur kon ik net aan betalen maar ik zat wel erg krap hierdoor. Een andere woning was niet zo snel te vinden voor een normale prijs en terug naar mijn ouders was geen optie dus ik zat klem waar ik zat en omdat ik veel moest werken om de huur te kunnen blijven betalen. Hierdoor kwam mijn studie ook nog eens onder druk te staan.

Nog geen 3 maanden later kreeg ik een telefoontje dat ze de woning ging opzeggen want ze wilde toch de mogelijkheid hebben zich ergens anders in te kunnen schrijven. Wat bleek mevrouw was al maanden vreemd gegaan (voor de verhuizing en erna) en had besloten om te gaan samenwonen met de andere persoon. Daarom moest ik maar het huis uit, en als ik niks kon vinden dan maar de straat op.

Ex 2:
Na een relatie van 8 maanden heb ik het uitgemaakt. Het ging gewoon niet meer. Natuurlijk was zij behoorlijk overstuur maar uiteindelijk leek ze het wel te accepteren. Nu woont zij in Zwolle en daar 2 uur rijden vandaan dus ik had verwacht dat toen ze naar huis was gegaan ik haar nooit meer zou zien. Maar de week er op werd er keurig aangebeld en werd er bijna direct ook op mijn mobiel gebeld door haar. Ze was dus uit het niet 2 uur uit Zwolle komen rijden voor god weet wat. Niet gereageerd en net gedaan of ik niet thuis was en uiteindelijk na een half uur werd het weer rustig. Tot ik een 10 minuten later een telefoontje kreeg van mijn ouders dat ze daar heen was gegaan en dat ze daar aan het vragen was waar ik was en waarom ik niet op nam en wanneer ik dan wel terug was enz....
Domo Arigato!
  donderdag 16 juni 2011 @ 13:15:04 #46
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_98245661
Owja en Ex 3 gooide zich van de trap af terwijl ik halverwege was met er vanaf te lopen omdat ze niet wilde dat ik weg ging...
Domo Arigato!
  donderdag 16 juni 2011 @ 13:16:11 #47
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_98245700
Dit maakt mij wel blij met mijn relatief minder gestoorde ex-vriendinnen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_98245762
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:12 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Het verhaal? Klinkt als een runner-up voor de ergste ex...... :')
Het is al vrij lang geleden hoor, dus die van 2011 wordt ze niet.

Maar ze moest toen naar het ziekenhuis voor iets, zei me nog : ‘’het is maar voor 2 dagen en niet ernstig, dus je hoeft niet op bezoek te komen’’, en dat deed ik dan ook niet.

Paar dagen later liet ze me weten dat ze weer thuis was, ik ging toen langs, en toen vertelde ze dus dat ze niet helemaal eerlijk was geweest want ze had al een vriend toen ze mij ontmoette, en die was WEL op bezoek geweest schijnbaar want ze hadden in het ziekenhuis besloten om in te gaan op een koopwoning in Zeeland, wat schijnbaar al langer in de planning zat.

Ik wist echt helemaal van niks. :')

Maar goed, het was gelukkig nog een prille ''relatie''.
pi_98245807
Die verhalen _O- the horror :')

En ik maar denken dat mijn ene ex labiel plus enorm jaloers was :D wat is dat toch met vrouwen en jaloezie ?
  donderdag 16 juni 2011 @ 13:20:29 #50
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_98245864
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:19 schreef Weissman het volgende:
Die verhalen _O- the horror :')

En ik maar denken dat mijn ene ex labiel plus enorm jaloers was :D wat is dat toch met vrouwen en jaloezie ?
Dat is echt niet alleen vrouwen eigen hoor :D
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')