quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:55 schreef Trashcanman het volgende:
Waar beschuldigde ze je dan zoal van?
Het moet wel een fokster zijnquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:52 schreef Q. het volgende:
Wat een freaky mens zeg. Je mag blij zijn dat je daar van af bent.
Het is geen topic waarmee ik wil uithuilen. Ben er inmiddels goed klaar meequote:Op donderdag 16 juni 2011 09:55 schreef Trashcanman het volgende:
Waar beschuldigde ze je dan zoal van?
quote:Na een maand begon ze me weer mails te sturen. Ca 350 stuks in 4 weken.
wtfquote:Toen startte het sms-circus en ontving ik ca 1200 (!!!) smsjes in een maand tijd.
Goed verhaal! Ik heb nog nooit zo'n ex meegemaakt dus ze doen niet mee met deze verkiezingquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:45 schreef Wanderingwhy het volgende:
Voortkomend uit Ex from Hell een topic over de ergste (h-)ex van 2011.
Vertel hier je ergste ervaring qua relatiebreuk en vergeet vooral niet te vermelden - indien van toepassing - hoe het 'naspel' van je ex geweest is.
Voor de duidelijkheid: het is NIET de bedoeling dat je:
- hier gaat natrappen naar je ex;
- toespelingen maakt of zoveel prijs geeft dat je (h)-ex herkenbaar kan zijn voor anderen;
- gaat speculeren over ziektebeelden of psychische gestoordheid
Ben benieuwd hoe erg het kan zijn. Om een aftrap te geven:
Na een relatie van een dik jaar maakte ze het van de ene op de andere dag uit door middel van een mailtje. Geen kwestie van doof of blind voor signalen zijn van mijn kant, sterker nog; onze relatie was juist de laatste maanden veel beter geworden en de "je bent een onderdeel van me" smsjes en ook andere liefdesbetuigingen waren niet van de lucht. Zelfs nog 24uur voordat de bewuste mail binnenkwam.
De mail die ik kreeg had een Word-doc als bijlage met drie blz beschuldigingen/zwartmakerij waar de honden geen brood van lustten. Daar zaten ook heel zware beschuldigingen tussen. Ineens was alles verkeerd aan me en het startte met "Eigenlijk had ik al vanaf dag 1 mijn bedenkingen over onze relatie....".
Vanaf dat moment verbood (wtf?) ze me alle contact met haar. Natuurlijk belde ik toch maar dat werd opzettelijk direct weggedrukt. Sms werd niet beantwoord. Op de mails die ik stuurde volgen haatmails retour. Ik zag het allemaal verkeerd.
Na een paar weken stopte ik ermee. Het sloeg nergens op. Imo was ze compleet de weg kwijt en dat werd me door omstanders bevestigd. Met haar moeder of zus kon ik geen contact maken, die waren door haar dusdanig bewerkt met zwarte modder over mij dat ze dat niet wilden.
Na een maand begon ze me weer mails te sturen. Ca 350 stuks in 4 weken. Zich voordoende als een ander maar ik wist dat alleen zij dat kon zijn. Ik reageerde wel. Zich voordoende als een ander was ze niet hatelijk maar ze speelde een toneelstukje van heb ik jou daar. Ik zag het als een mogelijkheid dat ze mss wakker aan het worden was of zoiets. Na vier weken was ik dit beu en maakte haar duidelijk dat ik wist dat ze me met die alter-ego niet voor de gek kon houden.
Toen startte het sms-circus en ontving ik ca 1200 (!!!) smsjes in een maand tijd. Allemaal respectloze haatsmsjes. Er was geen touw aan vast te knopen en het ging van vreemd naar gek naar bizar.
Dit is mijn aftrap
Hoe het afgelopen is met haar vraag ik me niet af. "Afgelopen" lijkt me ook niet het goede woord. Ze heeft gewoon weer een nieuw vriendje en succes ermee voor haar (en vooral voor d'r nieuwe vriendje).quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Goed verhaal! Ik heb nog nooit zo'n ex meegemaakt dus ze doen niet mee met deze verkiezing, maar wat ik me wel afvraag: Hoe is het afgelopen met haar? Zit ze nu in een gesticht ofzo?
Wtf?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:33 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn labiele exen variëren van "ik hoop dat je het leuk vindt met die hoer en haar lekker neukt" (nadat ik zei dat ik met een willekeurige vriendin naar een whiskey proeverij ging die zij georganiseerd had) tot "beter dat je gewoon doodgaat dat zou alles oplossen" om vervolgens met een mes op me af te lopen. (omdat ik niet meewilde na de verjaardag van haar moeder)
Klinkt erger dan dat het is (was een klein steakmes, plus ik was twee koppen groter dan haar). Maar ze was een beetje raar. Bleek dat ze ook zichzelf wel eens sneed enzo. Kwam ooit een keer op haar kamer, toen gaf ze me een zoen en glimlach waarna ze zonder iets te zeggen een kwartier lang oncontroleerbaar heeft zitten janken. Was geen land mee te bezeilen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:39 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Wtf?ik zie wat je schrijft maar heb ff moeite om het door te laten dringen....hoe liep dat af?
Als ze zoiets tegen je zeggen dan kan je toch niets serieus meer terugzeggen, ik zou volgens mij de ballen uit mijn broek lachen als een vriendin dat tegen mij zou zeggen in zo'n situatie.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:33 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn labiele exen variëren van "ik hoop dat je het leuk vindt met die hoer en haar lekker neukt" nadat ik zei dat ik met een willekeurige vriendin naar een whiskey proeverij ging die zij georganiseerd had) tot "beter dat je gewoon doodgaat dat zou alles oplossen" om vervolgens met een mes op me af te lopen. (omdat ik niet meewilde na de verjaardag van haar moeder)
Dus jij loopt constant met zo'n beeldje op zak?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:23 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ik naief? Pfff...ik heb in zo'n kadozaak een nep-Oscar gekocht en die reik ik haar uit als ik haar ooit nog eens tegenkom
Bij wijze van spreken....quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:07 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Dus jij loopt constant met zo'n beeldje op zak?
Soms moet je het omdraaien...dat ze pas als de relatie voorbij is hun ware persoon laten zienquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:18 schreef TheaTraal het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom mensen, wanneer hun relatie voorbij is, een totaal ander persoon laten zien?
Heb het nog nooit goed begrepen..
Pijn verdriet, gekrenkte egootjes.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:18 schreef TheaTraal het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom mensen, wanneer hun relatie voorbij is, een totaal ander persoon laten zien?
Heb het nog nooit goed begrepen..
Tuurlijk.....quote:
Ik zeg: "Leef je uit!"quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:34 schreef Silenus het volgende:
Mijn ex-vriendinnen (als in: vriendinnen) waren/zijn altijd hele leuke vrouwen, nooit ook maar enige vorm van ruzie of labiliteit mee gehad.
Maar met DATES daarentegen, tsjongejongejonge! Ik heb me een paar misperen gehad hoor! Jammer dat dit topic er niet over gaat anders had ik nu een stel verhalen waar jullie uren van hadden kunnen smullen.
Hou je niet zo aan het jaartal...op het moment dat je er nu nog mee loopt 'speelt' het toch nog?quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:13 schreef Black_Ninja het volgende:
Tot hoever mogen we terug? Ik heb nog wel 2 ex'en van een paar jaar geleden waar de honden geen brood van lusten.
Ben benieuwd naar het verhaal er omheen....quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:08 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb slechts één mooi litteken op mijn linkerhand van haar messcherp gemanicuurde nageltjes als oorlogswond.
Het viel eigenlijk mee, wil er niet teveel mee bezig zijn, maar het haalt het niet bij de kwaliteitsverhalen die hier al verteld zijn. Hoe dan ook, ze deed poeslief toen ik het uitlegde dat het zo niet verder kon, maar ergens zat er toch een hoop woede in haar die ze op mijn hand botvierde.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:25 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar het verhaal er omheen....
Wel, mijn laatste ex heeft niet echt iets ergs gedaan. Maar hij loopt me gewoon na als een hondje.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:40 schreef Wanderingwhy het volgende:
Waar blijven de vrouwen met hun terror-ex'en?
Je bent bi ?quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:45 schreef MissMayhem het volgende:
[..]
Wel, mijn laatste ex heeft niet echt iets ergs gedaan. Maar hij loopt me gewoon na als een hondje.
Zielige berichtjes op facebook, smsjes in de zin van: 'Ik hoop dat het je goed gaat want met mij gaat het niet goed. Ik kan moeilijk slapen, ik mis je. Jij bent de enige van wie ik ooit gehouden heb.'
FYI- We hebben maar 2 maanden 'iets' gehad..
Ik heb het uitgemaakt omdat ik hem de hele tijd betrapte op leugens. Tjah, dat is iets waar ik echt niet tegen kan..![]()
Mijn vorige ex daarintegen heeft het wel heel bont gemaakt.![]()
Ze ging naar mijn moeder als ik werken was om te vragen waar ik geweest was en daar te gaan verkondigen dat ik vreemd was gegaan en dat ik een slet en een hoer was. Ik zou alles neuken was losliep (als dat het geval was dan had ik geen werk nodig om aan geld te komen).
Ze smste me elke dag met de vraag: 'Wie ben je nu weer aan het neuken?'
Tjah, zo een mensen heb je ook he.. Als je niet met hun het bed in wil dan ben je een hoer..
Gelukkig ben ik nu van haar af..
quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Een ex zei me ineens dat ze al een vriend had, ik dus eigenlijk helemaal haar vriend niet was, en dat ze een huis met die ander had gekocht in Zeeland.
Het verhaal? Klinkt als een runner-up voor de ergste ex......quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Een ex zei me ineens dat ze al een vriend had, ik dus eigenlijk helemaal haar vriend niet was, en dat ze een huis met die ander had gekocht in Zeeland.
Ok in dat geval...quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:22 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Hou je niet zo aan het jaartal...op het moment dat je er nu nog mee loopt 'speelt' het toch nog?
(oftewel; het gaat er niet om dat het in 2011 gebeurd moet zijn, maar om de tot op heden "meest waanzinnige breuk/ex")
Het is al vrij lang geleden hoor, dus die van 2011 wordt ze niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:12 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Het verhaal? Klinkt als een runner-up voor de ergste ex......
Dat is echt niet alleen vrouwen eigen hoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:19 schreef Weissman het volgende:
Die verhalenthe horror
En ik maar denken dat mijn ene ex labiel plus enorm jaloers waswat is dat toch met vrouwen en jaloezie ?
I knowquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is echt niet alleen vrouwen eigen hoor
Kon jou niet het huis uitzetten indien jij daar gewoon ingeschreven was. Gewoon contract over laten zetten op jouw naam, klaar.quote:
Wettelijk gezien ligt dat dus iets anders. Als zij als enige de huurovereenkomst heeft ondertekend is zij dus de enige "eigenaresse" van de huurwoning. Als zij dan het huurcontract opzegt heb je als inwonende geen poot om op te staan. Je krijgt pas recht van gewenning na 2 jaar en dan kan je het contract overnemen. Na 3 maanden kan je dus niks. Anders zou iedereen die al een tijd ingeschreven staat geld kunnen gaan vragen om woningen op hun naam te zetten en deze na een maand op de naam van een andere persoon te zetten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Kon jou niet het huis uitzetten indien jij daar gewoon ingeschreven was. Gewoon contract over laten zetten op jouw naam, klaar.
Ze ging ermee akkoord dat jij daar bleef wonen, had in die periode meteen het ijzer gesmeed.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:39 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Wettelijk gezien ligt dat dus iets anders. Als zij als enige de huurovereenkomst heeft ondertekend is zij dus de enige "eigenaresse" van de huurwoning. Als zij dan het huurcontract opzegt heb je als inwonende geen poot om op te staan. Je krijgt pas recht van gewenning na 2 jaar en dan kan je het contract overnemen. Na 3 maanden kan je dus niks. Anders zou iedereen die al een tijd ingeschreven staat geld kunnen gaan vragen om woningen op hun naam te zetten en deze na een maand op de naam van een andere persoon te zetten.
In dit geval bleek uiteindelijk dat wij beide op het contract stonden en had ze mijn toestemming nodig om zich uit te mogen schrijven
Mjah, beetje hetzelfde als bij vrouwen he.. sms terreur, bedreigingen, rare streken, onredelijk gedrag. Mannen zijn in principe net zo raar als vrouwenquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:46 schreef Bisamrat het volgende:
Valt op dat er 'alleen' maar rare ex-vriendinnen zijn in deze verhalen. Waar zijn de verhalen van rare ex-vrienden, ben wel benieuwd hoe gestoord een kerel kan worden haha. Verder zelf geen 'ex from hell' gehad gelukkig.
Niet lullig bedoeld maar wat mij betreft sta jij voorlopig op nr 1quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:42 schreef Tanin het volgende:
6 maanden tot die schoolreis, nog een maand tot ik het uitmaakte (hoewel ik in die maand dus nauwelijks met haar gesproken heb)
Dat laatste weet ik niet, veel steun van ouders en vrienden.
Je maakt er meer dan 1 nieuwsgierig mee nuquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, beetje hetzelfde als bij vrouwen he.. sms terreur, bedreigingen, rare streken, onredelijk gedrag. Mannen zijn in principe net zo raar als vrouwen
Wat had ik moeten doen dan? Leuk om een contract op te laten stellen tussen haar en mij maar daar heeft de woningbouw weinig boodschap aan als ze het had opgezegd (uitgaande van het feit dat het alleen op haar naam stond)quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ze ging ermee akkoord dat jij daar bleef wonen, had in die periode meteen het ijzer gesmeed.
Ik herken het, op het slaan na.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:51 schreef simmu het volgende:
simmu heeft er ook een
samenwonen met lief. lief ging steeds meer drinken, haalde 1 x uit. ik waarschuwde: doe je maar 1 x, nog een keer en ik ben weg (ik ben een optimist). enfin. na een maand ging het vrij voorspelbaar weer mis. politie erbij en alles. gedoe, gezever en meer gedoe. na 2 weken en veel drama had ik een eigen woning. helaas was dat niet het einde van de ellende. gast stond midden in de nacht stomdronken op mijn slaapkamerraam te bonken, stond me op te wachten in de portiek, heeft zich nog eens een weg naar binnen geslagen (via mijn gezicht......)
uiteindelijk via een advocaat en een afgedwongen aanklacht (politie wilde niet meewerken: nee mevrouwtje, u kunt geen aanklacht indienen wtf) van het kreng afgekomen.
later sprak ik zn moeder nog eens: "ja simmu, de mannen in onze familie zijn nu eenmaal zo"quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik herken het, op het slaan na.
wtf? die schoonzus is gewoon blijven hangen in die familie?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:59 schreef simmu het volgende:
[..]
later sprak ik zn moeder nog eens: "ja simmu, de mannen in onze familie zijn nu eenmaal zo"voormalige schoonzus loopt ook regelmatig met een blauw oog rond
quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:59 schreef simmu het volgende:
[..]
later sprak ik zn moeder nog eens: "ja simmu, de mannen in onze familie zijn nu eenmaal zo"voormalige schoonzus loopt ook regelmatig met een blauw oog rond
Hoelang zat er tussen jullie exit en haar vriendverzoek? (mmmh....zeker weer een bron opgedroogd bij d'r en behoefte aan aandacht die even niet voor het grijpen was...quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:05 schreef Daniel1976 het volgende:
Mijn ex sliep met mijn beste vriend, deed dingen waar ik bijna aan onder door zou zijn gegaan.
En toen ik eindelijk verlost van haar was kreeg ik nog een bezoekje van een zooitje marokkanen die een pipa tegen mijn kop zetten terwijl ze bezig waren het huis leeg te halen. Vervolgens kreeg ze het wel voor elkaar om via de rechter mijn huurhuis op te eisen, waar ik voordat ze bij mij kwam wonen 15K aan verspijkerd had.
Nadat ik eerst het huis van top tot teen aan de binnenkant paars legergroen en roze geschilderd had heb ik het huis verlaten.
Sindsdien nooit meer wat van gezien. Totdat mevrouw ineens vorige week het idee had om een vriendverzoek via een netwerksite te sturen, de brutaliteit.
Maar idd ook mijn familie voorliegen om ons zo tegen elkaar uit te spelen etc etc etc. Zij heeft het boek gelezen hoe het moet, dat mag duidelijk zijn.
Voor de rest wordt het allemaal iets te persoonlijk om te vertellen enzo hier op FOK! maar ik kan bevestigen dat dit nog maar het topje van de ijsberg was.
juh, bij mijn weten is die nu getrouwd met de broer van mijn ex ja. tis heel triest allemaal. in die hele familie is het doodnormaal dat je als vent een borrel pakt (of 10) en je wijf een lel geeft als die niet netjes doet wat je zegt dat ze moet doen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:02 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
wtf? die schoonzus is gewoon blijven hangen in die familie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |