Mjah, ik leerde dus een meid kennen, was knap, lief, slim en had interesse in mij. Ze had wel suiker, maar goed, 1 mankement maakt nog geen gedrocht om een oud Hollands spreekwoord maar eens aan te passen

. Enfin, we kregen wat, en alles leek goed te gaan.
Al snel begon ze ontzettend boos te worden om de meest kleine dingen. Dat je echt twee uur ruzie hebt omdat je de deur open doet als ze d'r laptop gaat halen (we zaten in een gemeenschappelijke ruimte in een ander gebouw), ipv met d'r meelopen naar d'r kamer (terwijl ze zelf niets zei)

. En tijdens elke ruzie werden de meest verschrikkelijke dingen gezegd.
Na 3 maanden had ik er genoeg van, en zei dat het zo niet verder kon. Toen was ik gemeen dat ik het om d'r ziekte uit wilde maken (ze gaf d'r suiker de schuld van alle woede aanvallen). Ik heb toen gezegd dat ik het nog wel een keer wilde proberen, als zij dan minder boos zou worden. Dat ging een maand goed. Totdat ik een keer geen kaas wilde proeven, terwijl ik lactose intolerant ben (en dat weet ze), toen begon het gezeik weer van voor af aan
Na menig meningsverschil (om me even zacht uit te drukken) wilde ze ook meteen weer sex hebben, terwijl ik daar op dat moment echt geen behoefte aan heb, en "als ik het niet zou doen, dan doet een ander het wel" (dat was, gezien d'r looks nog waar ook, maar dan nog).
Ik heb het 6 maanden volgehouden. Toen was het schooljaar voorbij en moesten we allebei terug naar huis (studeren in het buitenland). Zij moest daarna nog op schoolreis, en wilde dat we zoveel mogelijk praatte in de tijd tussen thuiskomst en vertrek (1 week), 1 van de dagen was m'n zusje d'r verjaardag, die ik bijna de hele dag met haar heb doorgebracht op de chat, maar toen m'n moeder en zusje de volgende dag met mij naar de Efteling wilden, begon ze met zelfmoord te dreigen. "Je kiest hen boven mij, ik kan dit niet langer aan"

Uiteindelijk zijn wij naar de Efteling geweest, en zij op schoolreisje, ik mocht d'r alleen opbellen als ik m'n excuses aanbood (voor het naar de Efteling gaan

). Ik heb d'r 2 keer gebeld, 1 keer om te proberen het recht te zetten (lees: haar proberen uit te leggen dat ze gestoord is), en 1 keer voor d'r verjaardag, hielp niet.
Vervolgens uitgemaakt (van mijn kant) en toen we elkaar in Augustus weer zagen, woonden we in 1 huis. Ze heeft eerst geprobeerd met mij te zoenen (waarbij ik d'r tot 2 keer toe heb weggeduwd), toen kwam ze *heel* dicht bij me staan, in de hoop (vermoed ik) dat ik midden op een feestje de kleren van d'r lijf zou scheuren en d'r even vol zou blaffen, wat niet werkte.
Toen heeft ze met meerdere jongens, waar ze een hekel aan had, en 1 jongen die ze vroeger ook al leuk vond *erg* uitbundig staan dansen, vermoedelijk om mij jaloers te maken, wat niet werkte, ik had niets door en hoorde dit later van een gemeenschappelijke vriend. Hij had namelijk zijn oog laten vallen op de ex van een van die jongens, en die had volgens haar losse handjes. Heb ik d'r dus laten weten, dat dat gerucht ging (en laten weten dat het een gerucht was en zij moest weten wat ze ermee deed, maar dat werd niet gewaardeerd).
Dit was allemaal vlak nadat ze een relatie met een meisje had stopgezet om weer bij me te zijn. (ik vermoed wederom om mij jaloers te maken, maar op dat moment nog niet zo jaloers dat ik d'r niet meer terug zou willen.
Vervolgens heeft ze een goede vriendin van me (die ik die September leerde kennen), helemaal zwart gemaakt, omdat ik close was met d'r (en waarschijnlijk vermoedde dat het m'n vriendin was)
"Ja, ze is niet goed voor je, ze is niet jouw type!"
"Dat weet ik, daarom hebben we geen relatie, en zijn we vrienden"
"Ze heeft een tattoo! Ze is slecht!"
"..."
Contact met die vriendin verwaterde een beetje (ik probeerde d'r een beetje te behoeden voor alles), en plots wilde m'n ex met haar gaan samenwonen
Toen heeft ze mij geprobeerd zwart te maken bij vrienden (hij heeft alle meiden in het dorp gehad), heeft me bedreigd (je moet ontzettend goed oppassen, en maar bedenken hoe we het sociale leven in het dorp gaan opdelen).
Ook heeft ze me jaloers probeerde te krijgen door met een jongen om te gaan die ze eerder zei te haatten (dit omdat de jongen die ze wel leuk vond haar inmiddels had laten vallen) en toen dat allemaal niet werkte is ze met de noorderzon vertrokken , om verder te gaan met een relatie die ze een jaar geleden had stopgezet (voordat ze mij ontmoette), dat was ze hem alleen vergeten te vertellen (en ze had inmiddels dus al 2 relaties gehad, en mogelijk heeft ze nog met een derde jongen liggen vozen), maar die jongen was nog onder de indruk dat ze samen waren

Ze heeft aan hem opgebiecht dat ze een half jaar een relatie met mij had (zegt ze), en dat hij nu erg boos op mij is.
Verhaal van mijn kant: Ze woonde met hem samen, relatie is toen stop gezet, maar nog geen verdere voorbereidingen getroffen om spullen op te ruimen e.d. (ouders wisten van niets), en ze had hem niets over mij verteld omdat ze hem dat nog even wilde besparen. Dat klonk destijds redelijk. De zomervakantie (toen ik het uitmaakte) was een goed moment geweest om die situatie eens op te schonen, leek mij, maar dat was dus niet meer nodig.
Als het goed is zit ze nu ergens in Duitsland op school, ben benieuwd hoe lang ze dat volhoudt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Tanin op 16-06-2011 13:38:46 ]
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"