abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 juni 2011 @ 14:03:16 #251
314368 trekeennummertje
Beginner's luck
pi_98369178
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Zeg, moet ik mn verhaal smeuïger maken ofzo? Details? :P

Vind dat ik best wel reden heb om op 1 te komen :+
Hehe, mijn vader was erger. :P
Die kneep de keel dicht van m'n broer, s'nachts, terwijl ie sliep.
  zondag 19 juni 2011 @ 14:04:48 #252
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_98369243
@achterlijke_gladiool, daarom wantrouw ik mensen die extreem jaloers zijn. Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
  zondag 19 juni 2011 @ 14:23:44 #253
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_98369909
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 14:03 schreef trekeennummertje het volgende:

[..]

:{
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  zondag 19 juni 2011 @ 14:36:41 #254
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_98370411
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 14:04 schreef Premium_Quality het volgende:
@achterlijke_gladiool, daarom wantrouw ik mensen die extreem jaloers zijn. Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
Dan kunnen we elkaar een hand geven, en ik weet voor mezelf dat als mijn huidige vriendin ook zo gaat doen dat ik gelijk een eind maak aan mijn relatie.
Want ziekelijke jaloezie is een doodzonde in een relatie.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_98370656
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 14:03 schreef trekeennummertje het volgende:

[..]

Je vader is geen ex. En om dat in dit topic te vermelden zie ik als ordinair aandacht zoeken.
pi_98373300
Telt de ex van een direct familielid?
Hij heeft haar gestalkt. Hij gaf belletjes midden in de nacht. Hij probeerde haar te chanteren en dreigde met het zorgen van haar ontslag. Hij is midden in de nacht een paar keer naar haar huis gegaan en heeft de buurt wakker geschreeuwd, zelfmoord pogingen, heeft een tattoo van haar gezet nadat het uit was en deed drugs/ging gokken (deed alles mogelijk om haar emotioneel te chanteren, hij probeerde haar terug te krijgen door zichzelf te vernietigen).
pi_98377651
laatste keer dat ik open en eerlijk ben pfft.

[ Bericht 98% gewijzigd door Minezus op 19-06-2011 18:03:55 ]
  zondag 19 juni 2011 @ 17:51:20 #258
1484 kastanova
Ah mên..
pi_98377832
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 17:45 schreef Minezus het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezien de gebeurtenissen die je beschrijft en het feit dat je er kennelijk daadwerkelijk nu nog lol uit haalt ook zou ik zeggen: Zoek professionele hulp. Serieus.
I was an atheist until I realized I was God
pi_98377912
je hebt zeker alleen het onderste gedeelte gelezen...
  zondag 19 juni 2011 @ 17:54:34 #260
1484 kastanova
Ah mên..
pi_98377927
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 17:54 schreef Minezus het volgende:
je hebt zeker alleen het onderste gedeelte gelezen...
Nope.
pi_98378039
ik haal er nu geen lol meer uit ik schaam me er nog voor. maar ik vind die opmerking gewoon nog steeds grappig. maar goed ik had dit topic gelezen en ik wou jullie een voorbeeld van een achterliggende gedachte geven. en dat omstandigheden ook veel uitmaken ( is geen excuus ) alhoewel ik dit nu anders zou aanpakken.
  zondag 19 juni 2011 @ 18:01:40 #262
1484 kastanova
Ah mên..
pi_98378172
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 17:57 schreef Minezus het volgende:
ik haal er nu geen lol meer uit ik schaam me er nog voor. maar ik vind die opmerking gewoon nog steeds grappig. maar goed ik had dit topic gelezen en ik wou jullie een voorbeeld van een achterliggende gedachte geven. en dat omstandigheden ook veel uitmaken ( is geen excuus ) alhoewel ik dit nu anders zou aanpakken.
En ik kan mezelf inmiddels toch wel ervaringsdeskundige noemen en blijf er bij: Zoek professionele hulp.
  zondag 19 juni 2011 @ 18:02:21 #263
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_98378192
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 17:57 schreef Minezus het volgende:
Nou ja, in jouw verhaal zijn jullie beide geen lieverdjes geweest, en hebben jullie beide wel professionele hulp kunnen gaan zoeken. Als ik de andere verhalen uit dit topic moet geloven waren dat prima mensen waarbij alles goed ging totdat de partner is gaan flippen tijdens of na de relatie. Daar vind ik jouw verhaal wel enigszins in verschillen met de rest.
pi_98378322
Ik vind profesionele hulp niet echt nodig. Zoeits zou me nu niet meer overkomen.
Maar dat kan ik ook van jou zeggen. Jij laat over je heen lopen, en blijkbaar wekt dit verhaal een bepaalt soort wrok bij jouw op, waardoor je mij aanvalt.
Maar goed never mind case closed!
  zondag 19 juni 2011 @ 18:10:53 #265
1484 kastanova
Ah mên..
pi_98378432
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 18:07 schreef Minezus het volgende:
Ik vind profesionele hulp niet echt nodig. Zoeits zou me nu niet meer overkomen.
Maar dat kan ik ook van jou zeggen. Jij laat over je heen lopen, en blijkbaar wekt dit verhaal een bepaalt soort wrok bij jouw op, waardoor je mij aanvalt.
• Ontkenningsfase
• Direct in de aanval gaan terwijl ik je slechts hulp aan raad.
• Allerlei aannames/beschuldigingen richting mijn persoontje zonder dat feitelijk te kunnen staven.
• Er vervolgens ook direct niet meer over willen praten.

Yep, je voldoet aan de eisen.
pi_98378450
quote:
6s.gif Op zondag 19 juni 2011 18:02 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Nou ja, in jouw verhaal zijn jullie beide geen lieverdjes geweest, en hebben jullie beide wel professionele hulp kunnen gaan zoeken. Als ik de andere verhalen uit dit topic moet geloven waren dat prima mensen waarbij alles goed ging totdat de partner is gaan flippen tijdens of na de relatie. Daar vind ik jouw verhaal wel enigszins in verschillen met de rest.
Ik heb het idee dat er bij allemaal ook al iets mis was tijdens de relatie hoor... Ik vind het alleen wel pijnlijke details. O, en ik heb geen vervelende ex, alleen een die bleef zeuren om seks.
pi_98378466
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 18:07 schreef Minezus het volgende:
Hoe oud ben je nu dan?
Beneath the gold, bitter steel
  zondag 19 juni 2011 @ 21:18:10 #268
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_98386789
Gezien een paar van de laatste posts en de daaruit ontsponnen discussie:
Dit is geen 'ik heb een probleem en willen jullie me evt helpen' topic. Ook geen topic om iemand wel/niet dwingend hulp aan te raden om evt wel/niet genoemde redenen..... :')

Kun je jezelf niet bedwingen, stuur dan een dm/pm naar diegene :)

[ Bericht 14% gewijzigd door Wanderingwhy op 19-06-2011 21:25:43 ]
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_98387178
Ik vind het wel dapper van Minezus dat ze ook eerlijk haar eigen aandeel in het verhaal vertelt. Haar ex heeft echt wel zoveel gestoorde dingen gedaan dat ze er makkelijk een ex-bash verhaal van had kunnen maken en zelf het zielige meisje had kunnen spelen. In plaats daarvan kijkt ze ook naar zichzelf.
Of ze hulp wil is nog altijd haar eigen keuze. Soms kun je vervelende gebeurtenissen ook gewoon zelf verwerken zonder dat er een professional aan te pas hoeft te komen.

Verder denk ik dat hier sowieso wel meer verhalen staan waar twee kanten aan zitten....

[ Bericht 0% gewijzigd door Mry op 19-06-2011 21:26:33 (foutje aangepast) ]
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
  zondag 19 juni 2011 @ 21:43:38 #270
347320 Velma
nerdy vamp
pi_98388192
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 21:25 schreef Mry het volgende:
Ik vind het wel dapper van Minezus dat ze ook eerlijk haar eigen aandeel in het verhaal vertelt. Haar ex heeft echt wel zoveel gestoorde dingen gedaan dat ze er makkelijk een ex-bash verhaal van had kunnen maken en zelf het zielige meisje had kunnen spelen. In plaats daarvan kijkt ze ook naar zichzelf.
Of ze hulp wil is nog altijd haar eigen keuze. Soms kun je vervelende gebeurtenissen ook gewoon zelf verwerken zonder dat er een professional aan te pas hoeft te komen.

Verder denk ik dat hier sowieso wel meer verhalen staan waar twee kanten aan zitten....
Dit sowieso.
I lost my glasses again
  zondag 19 juni 2011 @ 21:50:32 #271
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_98388576
Wow minezus, je hoeft daar niet zo zeer alleen jezelf voor te nomineren, bij jullie ging het echt aan twee kanten mis. Mag ik je vragen of je nou echt veel geleerd hebt van zo een relatie dat je in de toekomst nooit zo meer iets doet / bij jou laat overkomen of wanneer je weer halsoverkop verliefd bent kan het net zo goed weer gebeuren?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_98388693
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
*knip*
Holy fuck en ik maar denken dat mijn ex erg was :o.
Who motivates the motivator?
  zondag 19 juni 2011 @ 22:09:57 #273
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_98389678
Wat stond er dan? Als ik de reacties lees is het een beetje uit de hand gelopen :{
  zondag 19 juni 2011 @ 22:10:50 #274
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_98389731
In de quote van kastanova is het nog steeds te lezen.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_98391752
Zulks een episch topic dit.

Ik zou bijna 'helaas' zeggen dat ik geen vreselijke ex's heb waar ik jullie mee kan verblijden.
pi_98393901
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 21:25 schreef Mry het volgende:

Ik vind dat een lastige. Sommige mensen zijn gewoon niet goed bij hun hoofd.
Ik heb altijd heel erg de neiging gehad om dingen bij mezelf te zoeken, ik kon tijdens onze relatie heel onzeker doen en daar kon mijn ex niet tegen. ik kon er dan weer niet tegen dat hij me geen knuffel wilde geven als ik zó'n bui had. Ik kon erg doorgaan over dingen en daar ging ik echt wel ooit te ver in. Wat er gebeurde tijdens onze relatie heb ik altijd fout gevonden van ons beiden.
Ik kan echter zonder blikken of blozen zeggen dat ik ná onze relatie niets meer heb gedaan wat zijn gedrag ook maar enigszins zou kunnen rechtvaardigen. Voor mij was het over en dan ben ik niet lastig. (wel naar een andere ex toe omdat ik moeite had met begrijpen waarom hij me gedumpt had :+ veel bellen enzo)

Ik begrijp dingen graag, zoek overal een verklaring voor, ik kon er echter geen vinden voor zijn gedrag.
Vooral idd het zwartmaken bij mijn moeder, mijn baas, huisarts en dreigen de kinderen iets aan te doen waren voor mij totaal onbegrijpelijk... Mij fysiek pijn doen, ok, dat was ik 'gewend' maar als je het idee hebt dat iemand je constant in de gaten houdt, je het leven zuur maakt en lastig valt... :N
Ik heb overspannen thuis gezeten en sliep met een klauwhamer onder mijn bed uit angst.

Ik zou dus niet perse kunnen zeggen dat er een andere kant móet zijn... (mijn ex had volgens de psycholoog psychopatische (!) en narcistisch trekken btw)
compact en kleverig.
pi_98396174
Afgaande op het verhaal van Minezus zijn zowel zij alsmede haar ex niet helemaal goed snik.
pi_98396230
Ik doe wel goede ideeën op in dit topic. Eerst maar weer eens een nieuw slachtoffer zoeken :Y)
pi_98396422
quote:
6s.gif Op maandag 20 juni 2011 00:21 schreef Cactus1 het volgende:
Ik doe wel goede ideeën op in dit topic. Eerst maar weer eens een nieuw slachtoffer zoeken :Y)
You mad, you...you evil !!
pi_98396476
Aangezien zoveel mensen al hebben gepost, durf ik ook mijn verhaal te vertellen. (excuses voor spellingsfouten)

(ik 20 , ex 19) September 2007 op schoolkamp een leuke meid leren kennen en een relatie mee begonnen.

De eerste 3 maanden waren geweldig, ik was helemaal gek op haar en zij op mij, totdat zij opeens uit het niets mij mentaal kapot ging maken.

Het begon allemaal toen ze op een dag een beetje weg was door de alchol, ik wou haar daarna met de fiets naar huis brengen en ze weigerden en wou alleen naar huis gaan en mij geen last bezorgen, maar ik bleef erop hammeren, maar ze wou niet dat ik haar naar huis bracht. ''Ok, wees dan wel voorzichtig als je toch zelf naar huis wilt'' zei ik.

Kom ik opeens de volgende dag op school, blijkt zij er niet te zijn, ik was dus een beetje bezorgd en stuurde haar een sms of ze nog naar school komt? Maar ik kreeg maar geen reactie en besloot een paar uur later eens te bellen.

Tijdens haar afwezigheid hadden we nogal een emotioneel geladen les waarbij mensen hun nare ervaringen met elkaar deelden. Zo was er een meisje(we noemen haar even B) wat vertelde dat ze verkracht was en hoe ze er mee omging, het was emotioneel pijnlijk om die verhalen te horen.

School was vervolgens voorbij en net wanneer ik de school uitloop komt mijn ex opeens aanfietsen. Ik was blij om haar te zien, maar ze zag er nogal verdrietig uit? ''Ik wil je even spreken'' , zei ze,

Ze nam me even apart en zei dat ze niet wist hoe ze me dit moest vertellen, ''Waar heb je het over, wat is er gebeurd?'' , zei ik.

Vervolgens kijkt ze me aan en zegt ze, ''Toen ik naar huis ging gisteren werd ik aangesproken door 5 mannen en die hadden mij verkracht.''

Mijn wereld stortte op dat moment in, ik voelde een steek in mijn hart en hersenen en kon letterlijk niet bevatten wat ze zojuist zei;

Paniekerig probeerde ik met haar te praten en of ze al direct aangifte had gedaan, maar het eerste wat ze zei was, ''ga je me nu verlaten?'' met tranerige ogen.

Ik gaf haar direct een knuffel en beloofde haar niet te verlaten maar juist te steunen en met alles te helpen.

Ik vroeg daarna of ze al naar het politiebureau was gegaan en ze zij ''nee, want ze helpen je toch met niks'' Ik vroeg of ze met mij dan samen naar het bureau wilt gaan en dat ik haar erbij zal steunen, ze leek nogal onwillig erover, maar wou toch wel komende week met mij samen er naar toe gaan.

In de tussentijd had ik al mijn aandacht op haar gevestigd , haar naar huis gebracht, elke dag opgehaald van werk en afgezet op werk, omdat ze dat prettig vond , ik wou alles doen wat ik kon doen om haar te steunen.

Vervolgens was het de dag dat ze met mee zou gaan naar het bureau en opeens zei ze ''nee ik wil niet meer gaan en ik wil er niet erover hebben'' Ik vroeg eerst ''waarom?'' maar ze zei dat ze niet wou,
ik wou haar niet forceren en dacht dat ze misschien tijd nodig heeft om zo een beslissing te maken.

98% van al mijn tijd was aan haar besteed, thuis bij haar in de avond wanneer we alleen waren kroop ze in mijn armen en begon ze te huilen en zei ze ''je gaat me verlaten he? '' , ''je verdient beter dan mij'' en dergelijke uitspraken. Ik hield haar stevig vast en zei dat ik haar nooit zou verlaten maar steunen.

Ik heb er alles aan gedaan om haar te helpen, ik had zelfs B gevraagd of ze alsjeblieft met haar kon praten en steunen aangezien zij die ellende meegemaakt heeft, ze accepteerde dit en mijn ex leek het te waarderen dat ze iemand had om erover te praten.

Ook in de klas merkte de rest van de mensen en leerkrachten dat er iets mis was met mij, mijn cijfers gingen zwaar omlaag, mijn relatie met mijn ouders verslechterde , mijn vrienden negeerde ik, omdat mijn ex mijn priotiteit was en ik haar hier niet alleen wil laten staan na wat ze had meegemaakt.

Zelf had ik maanden gehuild en viel veel kilo's af door slecht te eten.

Na een aantal maanden zo door te gaan besloot ik dat het tijd was om met haar erover te praten, zoals gewoonlijk deed ze er weer erg afstandelijk over, ik vroeg haar of het misschien niet beter was om in therapie te gaan en ik zei dat ik met haar mee zou gaan, maar zei weigerde zoals gewoonlijk.

Op een dag nadat ik haar naar huis bracht zei ik, denk je dat je me zou kunnen vertellen waar het gebeurt is? Ze zei ''ja''. We liepen er langs en wees aan waar het gebeurde en we liepen weer weg. Ik probeerde haar langzaam te stimuleren om op therapie te gaan, omdat zoiets traumatisch later veel gevolgen voor je gezondheid kan hebben, en het is hulp, wat heb je te verliezen. Maar ze wou niet en ze wou er weer niet over praten.

Zo gingen het nog 1 jaartje door met gaten in haar verhalen(op een dag zei ze ineens dat het ergens anders gebeurde) en ik letterlijk aan de rand van de afgrond stond, ik werd gewoon moe. Ik heb haar zoveel gegeven, maar ze bleek er schijt aan te hebben en het leek net of ze me alleen gebruikte.

FastForward - De rest kan ik niet vertellen, het gaat namelijk te prive.

Ik vroeg haar duizenden keren om de waarheid die zij mij nooit gaf, uiteindelijk was ik haar leugens zat en had ik het uitgemaakt, ik trok het niet meer, het was of ik ga dood, of ik red nu mezelf.

Uiteindelijk gaf ze eerlijk toe dat ze alles 1,5 jaar lang had gelogen, ALLES WAS GVD EEN LEUGEN , wanneer ik vroeg WAAROM? zei ze ''ik weet het niet.''

Ik heb haar boven mijn ouders verkozen, haar boven mijn vrienden gekozen, zelfs mijn eigen fucking GEZONDHEID, alles voor een fucking leugen.

Ik moet zeggen dat door deze ervaring mijn kijk op de wereld was veranderd en dat sinds midden 2010 mijn leven weer de betere kant op gaat.

Waarom ze loog? Daar zal ik nooit achterkomen.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_98396862
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 00:26 schreef Weissman het volgende:

You mad, you...you evil !!
Dit was je sollicitatie? Ik neem het in overweging ;)
  maandag 20 juni 2011 @ 00:40:28 #282
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_98396917
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2011 23:31 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik vind dat een lastige. Sommige mensen zijn gewoon niet goed bij hun hoofd.
Ik heb altijd heel erg de neiging gehad om dingen bij mezelf te zoeken, ik kon tijdens onze relatie heel onzeker doen en daar kon mijn ex niet tegen. ik kon er dan weer niet tegen dat hij me geen knuffel wilde geven als ik zó'n bui had. Ik kon erg doorgaan over dingen en daar ging ik echt wel ooit te ver in. Wat er gebeurde tijdens onze relatie heb ik altijd fout gevonden van ons beiden.
Ik kan echter zonder blikken of blozen zeggen dat ik ná onze relatie niets meer heb gedaan wat zijn gedrag ook maar enigszins zou kunnen rechtvaardigen. Voor mij was het over en dan ben ik niet lastig. (wel naar een andere ex toe omdat ik moeite had met begrijpen waarom hij me gedumpt had :+ veel bellen enzo)

Ik begrijp dingen graag, zoek overal een verklaring voor, ik kon er echter geen vinden voor zijn gedrag.
Vooral idd het zwartmaken bij mijn moeder, mijn baas, huisarts en dreigen de kinderen iets aan te doen waren voor mij totaal onbegrijpelijk... Mij fysiek pijn doen, ok, dat was ik 'gewend' maar als je het idee hebt dat iemand je constant in de gaten houdt, je het leven zuur maakt en lastig valt... :N
Ik heb overspannen thuis gezeten en sliep met een klauwhamer onder mijn bed uit angst.

Ik zou dus niet perse kunnen zeggen dat er een andere kant móet zijn... (mijn ex had volgens de psycholoog psychopatische (!) en narcistisch trekken btw)
Pff ik herken veel in jouw verhaal..
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_98397057
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 00:38 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dit was je sollicitatie? Ik neem het in overweging ;)
Try me, please oO<
pi_98397253
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 00:27 schreef Bredemug het volgende:
Verhaal
Heftig. Ik heb vrijwel exact hetzelfde meegemaakt! Zieke wijven hoor. Het heeft me bepaalde dingen geleerd. Dat ik nu weet dat ik op mijn eigen gevoel kan vertrouwen. Dat als iemand me iets vertelt, dan kan diegene de hele boel bij elkaar liegen, alles. Dus ik ben meer op mijn hoede. Als je zoiets nooit mee hebt gemaakt, dan weet je dat niet, kan je dat niet voorstellen. Het heeft mij een flinke knauw gegeven, maar het heeft me ook dingen geleerd die ik anders niet zou weten. Ik hoop dat je volgende relatie een normale relatie zal zijn, en je deze shit zo achter je kan laten.
pi_98397381
quote:
knip
Wat een ziek, kinderachtig wijf. Ik vind dit echt vreselijk om te lezen.
pi_98397468
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 00:50 schreef Mercer het volgende:

[..]

Heftig. Ik heb vrijwel exact hetzelfde meegemaakt! Zieke wijven hoor. Het heeft me bepaalde dingen geleerd. Dat ik nu weet dat ik op mijn eigen gevoel kan vertrouwen. Dat als iemand me iets vertelt, dan kan diegene de hele boel bij elkaar liegen, alles. Dus ik ben meer op mijn hoede. Als je zoiets nooit mee hebt gemaakt, dan weet je dat niet, kan je dat niet voorstellen. Het heeft mij een flinke knauw gegeven, maar het heeft me ook dingen geleerd die ik anders niet zou weten. Ik hoop dat je volgende relatie een normale relatie zal zijn, en je deze shit zo achter je kan laten.
Maar het lijkt me ook niet gezond dat je zoveel afvalt, je afzondert van je familie en vrienden omdat je vriendin wat ergs is overkomen. Stel dat zoiets mij zou overkomen, dan zou ik toch wel iemand naast me willen hebben die sterk is en er zelf niet aan onderdoor gaat.

Daarbij vind ik het wel erg makkelijk om alles op je ex af te schuiven, maar als je zelf gewoon sterk en nuchter in je schoenen staat, dan laat je het echt niet zo ver komen als Bredemug. Eigenlijk zou ik ook wel graag alle kanten van alle exen horen, want aan elk verhaal zitten 2 kanten en we krijgen hier alleen de kanten van het 'slachtoffer' te horen, maar welke rol heeft die persoon zelf waardoor het gedrag in stand wordt gehouden of misschien wel verergert?
pi_98397518
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 00:56 schreef Cactus1 het volgende:
Maar het lijkt me ook niet gezond dat je zoveel afvalt, je afzondert van je familie en vrienden omdat je vriendin wat ergs is overkomen.
Believe you me, liefde doet rare dingen met je; veel erger dan de ergste drugs :D en helemaal als je jong en onzeker bent :{
  maandag 20 juni 2011 @ 01:03:13 #288
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_98397737
quote:
Waarom ze loog? Daar zal ik nooit achterkomen.
Kut zeg. Gelukkig had ik het met mijn ex eerder door dat ze me voor zat te liegen. Helaas heb ik me ook zorgen lopen maken over een zogenaamde abortus die compleet verzonnen was bijvoorbeeld, om het nog maar niet te hebben over die zogenaamde moord. Heb d'r wel eens in al m'n woede toegewenst dat het haar echt zou overkomen.

quote:
Daarbij vind ik het wel erg makkelijk om alles op je ex af te schuiven, maar als je zelf gewoon sterk en nuchter in je schoenen staat, dan laat je het echt niet zo ver komen als Bredemug. Eigenlijk zou ik ook wel graag alle kanten van alle exen horen, want aan elk verhaal zitten 2 kanten en we krijgen hier alleen de kanten van het 'slachtoffer' te horen, maar welke rol heeft die persoon zelf waardoor het gedrag in stand wordt gehouden of misschien wel verergert?
Je hebt wel een punt, maar je kan er met je hoofd niet bij dat iemand je zo hard voorliegt. Dat gaat zo tegen je gevoel in dat je het gewoon niet voor kunt stellen. Als je er dan achter komt wordt je ook enorm kwaad. Zulke vrouwen spelen met vuur, als mijn ex een slechtere had getroffen had ze wel eens gewond kunnen raken. M.i. nieteens zo onterecht ook.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_98397998
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 00:58 schreef Weissman het volgende:

[..]

Believe you me, liefde doet rare dingen met je; veel erger dan de ergste drugs :D en helemaal als je jong en onzeker bent :{
Yeah, maar toegeven, het is wel een bizar verhaal. Dat iemand verteld dat ze is verkracht door een groepje mannen..
pi_98398014
quote:

[..]

Maar het lijkt me ook niet gezond dat je zoveel afvalt, je afzondert van je familie en vrienden omdat je vriendin wat ergs is overkomen. Stel dat zoiets mij zou overkomen, dan zou ik toch wel iemand naast me willen hebben die sterk is en er zelf niet aan onderdoor gaat.
Als beide personen stabiel zijn dan klopt het wat je zegt, dat is logisch, maar wanneer er totaal geen waarde wordt gehecht aan je steun en hulp door de persoon van wie je houdt, dan denk je als man/vrouw ''ik doe waarschijnlijk niet genoeg'' en probeer je MEER te doen voor haar en MEER, maar nog steeds wordt je ''gebruikt'' en natuurlijk ga je eronder lijden. Een verkrachting is niet zomaar iets ''ergs'' het is iets wat je hele leven verandert.

Een andere rol wat hierbij speelde was dat ik geen ervaring had met manipulerende vrouwen, dus ik heb het op zo een manier moeten leren.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_98398028
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 01:03 schreef Catbert het volgende:

[..]

Kut zeg. Gelukkig had ik het met mijn ex eerder door dat ze me voor zat te liegen. Helaas heb ik me ook zorgen lopen maken over een zogenaamde abortus die compleet verzonnen was bijvoorbeeld, om het nog maar niet te hebben over die zogenaamde moord. Heb d'r wel eens in al m'n woede toegewenst dat het haar echt zou overkomen.

[..]

Je hebt wel een punt, maar je kan er met je hoofd niet bij dat iemand je zo hard voorliegt. Dat gaat zo tegen je gevoel in dat je het gewoon niet voor kunt stellen. Als je er dan achter komt wordt je ook enorm kwaad. Zulke vrouwen spelen met vuur, als mijn ex een slechtere had getroffen had ze wel eens gewond kunnen raken. M.i. nieteens zo onterecht ook.
Wat daten jullie allemaal voor gestoorde mensen :'(
  maandag 20 juni 2011 @ 01:11:02 #292
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_98398037
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 01:09 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Yeah, maar toegeven, het is wel een bizar verhaal. Dat iemand verteld dat ze is verkracht door een groepje mannen..
Heb je mijn verhaal gelezen over m'n ex die me verteld had dat een vriendin van haar vermoord was?

quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 01:10 schreef LuxorBeetroots het volgende:

Wat daten jullie allemaal voor gestoorde mensen :'(
Van alle meiden met wie ik gedate heb was ze de enige gestoorde gelukkig. Wel ff een leerervaring, tegenwoordig ben ik compleet allergisch voor alles wat enigzins een 'nutcase' zou kunnen zijn.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_98398063
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 01:11 schreef Catbert het volgende:

[..]

Heb je mijn verhaal gelezen over m'n ex die me verteld had dat een vriendin van haar vermoord was?
Nog niet. Maar ik heb wel genoeg gelezen hier, hoe kunnen zulke zieke mensen bestaan :') En hoe kun je daar een relatie mee aangaan? Of merk je dat nog niet als je er aan begint :{
pi_98398064
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 01:09 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Dat wel. Mijn ex verzon ook na dat het uit was dat ze de prostitutie was ingegaan om aan geld te komen 8)7 Dat terwijl ze een topsalaris had en nog steeds heeft. :')
  maandag 20 juni 2011 @ 01:12:42 #295
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_98398079
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 01:12 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Nog niet. Maar ik heb wel genoeg gelezen hier, hoe kunnen zulke zieke mensen bestaan :') En hoe kun je daar een relatie mee aangaan? Of merk je dat nog niet als je er aan begint :{
Wat denk je zelf? Lees het verhaal maar, staat een paar pag. terug.
pi_98398134
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 01:12 schreef Weissman het volgende:

[..]

Dat wel. Mijn ex verzon ook na dat het uit was dat ze de prostitutie was ingegaan om aan geld te komen 8)7 Dat terwijl ze een topsalaris had en nog steeds heeft. :')
Ik voel me wel heerlijk normaal over mijn gedrag nadat het uit was als ik dit soort dingen lees.

Maar toch, je verwacht gewoon van mensen niet dat ze zo liegen. Het is werkelijk verbijsterend. Het liefst zou ik hun kant ook willen horen, maarja. :')
pi_98398155
Naja, vrouwen met fake-verkrachtingsverhalen & zelfmoordbluf zijn natuurlijk een geval apart.

Heb zowel de fake verhalen als de echte verhalen mogen horen en godzijdank kan ik dus ook al vrij snel een oordeel geven wat betreft het waarheidsgehalte.

Vrouwen die het in eerste instantie aan alles en iedereen vertellen, maar er vervolgens nooit over willen praten zodra je er iets te diep op in gaat, dat is toch meestal al wel een dead give away.

Hetzelfde geldt wat dat betreft voor de zelfmoord-plegers die het overal uitgebreid aankondigen.
Misschien nog wel erger zijn de figuren die aangeven al meerdere keren een poging gewaagd te hebben, maar verrassend genoeg áltijd op een manier die geen énkel litteken achter laat :').

Heb toen ooit eens pissig gereageerd met "Tja, als zelfs zélfmoord plegen je niet lukt, heb je eigenlijk direct weer een reden om het nogmaals te proberen" en sindsdien ook nooit meer zielige wauwelverhalen van de persoon in kwestie gehoord.
De mensen die het écht willen kondigen het doorgaans niet uitgebreid aan.

Ook daar zijn uiteraard wel uitzonderingen op; zo leerde ik laatst een kerel kennen die het ook uitgebreid zat te verkondigen, maar op een vrij laconieke manier.
Was ook echt geïnteresseerd in het gehele gebeuren waarna m'n vriendin hem ook uitlegde welke fouten er doorgaans bij gemaakt werden.

Oftewel:

4 dagen later volgde er een telefoontje dat hij meer dood dan levend op een verlaten landweggetje was gevonden met in de lengte doorgesneden polsen.
Tja, je verwacht het niet...

En om het nog net even iets vreemder te maken, 2 weken later ging ie ook alweer in op de uitnodiging (leek me beter dan depressief thuis te blijven zitten) om mee te gaan naar een feestje.
pi_98398160
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 00:50 schreef Mercer het volgende:

[..]

Inderdaad, je leert wel veel over waar je de volgende keer voor moet uitkijken en bedankt :)
  maandag 20 juni 2011 @ 01:16:16 #299
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_98398185
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 01:14 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Ik voel me wel heerlijk normaal over mijn gedrag nadat het uit was als ik dit soort dingen lees.

Maar toch, je verwacht gewoon van mensen niet dat ze zo liegen. Het is werkelijk verbijsterend. Het liefst zou ik hun kant ook willen horen, maarja. :')
In het geval van mijn ex zal ze ongetwijfeld me compleet zwart lopen maken. Oh, en dan is alles wat ik vertel gelogen natuurlijk. Maargoed, ze heeft een keer de fout gemaakt me te vertellen wat haar 'grootste angst' is zegmaar dus ik denk niet dat ze als ze zich hierin zou herkennen zou proberen mij zwart te maken.
pi_98398285
Maar het zal ongetwijfeld de liefde zijn wat die exen ook tot zo'n gestoordheidsniveau brengt.

Doet me denken aan het verhaal van een vriendin van mij. Die jongen was ook een heel normale, aardige jongen.

Maar toen zij het uitmaakte heeft hij haar werkelijk kapot gemaakt, gezegd dat ze dood moest, dat soort dingen. 5 maanden lang viel hij haar lastig erna.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')