Hehe, mijn vader was erger.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zeg, moet ik mn verhaal smeuïger maken ofzo? Details?
Vind dat ik best wel reden heb om op 1 te komen
quote:Op zondag 19 juni 2011 14:03 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Hehe, mijn vader was erger.![]()
Die kneep de keel dicht van m'n broer, s'nachts, terwijl ie sliep.
Dan kunnen we elkaar een hand geven, en ik weet voor mezelf dat als mijn huidige vriendin ook zo gaat doen dat ik gelijk een eind maak aan mijn relatie.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:04 schreef Premium_Quality het volgende:
@achterlijke_gladiool, daarom wantrouw ik mensen die extreem jaloers zijn. Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
Je vader is geen ex. En om dat in dit topic te vermelden zie ik als ordinair aandacht zoeken.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:03 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Hehe, mijn vader was erger.![]()
Die kneep de keel dicht van m'n broer, s'nachts, terwijl ie sliep.
quote:Op zondag 19 juni 2011 17:45 schreef Minezus het volgende:
Gezien de gebeurtenissen die je beschrijft en het feit dat je er kennelijk daadwerkelijk nu nog lol uit haalt ook zou ik zeggen: Zoek professionele hulp. Serieus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was an atheist until I realized I was God
Nope.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:54 schreef Minezus het volgende:
je hebt zeker alleen het onderste gedeelte gelezen...
En ik kan mezelf inmiddels toch wel ervaringsdeskundige noemen en blijf er bij: Zoek professionele hulp.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:57 schreef Minezus het volgende:
ik haal er nu geen lol meer uit ik schaam me er nog voor. maar ik vind die opmerking gewoon nog steeds grappig. maar goed ik had dit topic gelezen en ik wou jullie een voorbeeld van een achterliggende gedachte geven. en dat omstandigheden ook veel uitmaken ( is geen excuus ) alhoewel ik dit nu anders zou aanpakken.
Nou ja, in jouw verhaal zijn jullie beide geen lieverdjes geweest, en hebben jullie beide wel professionele hulp kunnen gaan zoeken. Als ik de andere verhalen uit dit topic moet geloven waren dat prima mensen waarbij alles goed ging totdat de partner is gaan flippen tijdens of na de relatie. Daar vind ik jouw verhaal wel enigszins in verschillen met de rest.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:57 schreef Minezus het volgende:
ik haal er nu geen lol meer uit ik schaam me er nog voor. maar ik vind die opmerking gewoon nog steeds grappig. maar goed ik had dit topic gelezen en ik wou jullie een voorbeeld van een achterliggende gedachte geven. en dat omstandigheden ook veel uitmaken ( is geen excuus ) alhoewel ik dit nu anders zou aanpakken.
• Ontkenningsfasequote:Op zondag 19 juni 2011 18:07 schreef Minezus het volgende:
Ik vind profesionele hulp niet echt nodig. Zoeits zou me nu niet meer overkomen.
Maar dat kan ik ook van jou zeggen. Jij laat over je heen lopen, en blijkbaar wekt dit verhaal een bepaalt soort wrok bij jouw op, waardoor je mij aanvalt.
Maar goed never mind case closed!
Ik heb het idee dat er bij allemaal ook al iets mis was tijdens de relatie hoor... Ik vind het alleen wel pijnlijke details. O, en ik heb geen vervelende ex, alleen een die bleef zeuren om seks.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:02 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Nou ja, in jouw verhaal zijn jullie beide geen lieverdjes geweest, en hebben jullie beide wel professionele hulp kunnen gaan zoeken. Als ik de andere verhalen uit dit topic moet geloven waren dat prima mensen waarbij alles goed ging totdat de partner is gaan flippen tijdens of na de relatie. Daar vind ik jouw verhaal wel enigszins in verschillen met de rest.
Hoe oud ben je nu dan?quote:Op zondag 19 juni 2011 18:07 schreef Minezus het volgende:
Ik vind profesionele hulp niet echt nodig. Zoeits zou me nu niet meer overkomen.
Maar dat kan ik ook van jou zeggen. Jij laat over je heen lopen, en blijkbaar wekt dit verhaal een bepaalt soort wrok bij jouw op, waardoor je mij aanvalt.
Maar goed never mind case closed!
Dit sowieso.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:25 schreef Mry het volgende:
Ik vind het wel dapper van Minezus dat ze ook eerlijk haar eigen aandeel in het verhaal vertelt. Haar ex heeft echt wel zoveel gestoorde dingen gedaan dat ze er makkelijk een ex-bash verhaal van had kunnen maken en zelf het zielige meisje had kunnen spelen. In plaats daarvan kijkt ze ook naar zichzelf.
Of ze hulp wil is nog altijd haar eigen keuze. Soms kun je vervelende gebeurtenissen ook gewoon zelf verwerken zonder dat er een professional aan te pas hoeft te komen.
Verder denk ik dat hier sowieso wel meer verhalen staan waar twee kanten aan zitten....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |