abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 juni 2011 @ 19:15:49 #126
347320 Velma
nerdy vamp
pi_98261316
quote:
18s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:27 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Je krijgt dan toch sterk de neiging om de nieuwe partner even in te lichten...
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:49 schreef simmu het volgende:

ik kan je uit ervaring vertellen dat het niet gewaardeerd wordt om de nieuwe van je ex in te lichten over kwalijke praktijken. dan ben je namelijk opeens zelf de heks. ik heb zelf uiteindelijk niks gezegd. vond ik heel moeilijk, aangezien de nieuwe vlam kinderen heeft.
Dit inderdaad. De nieuwe van de vlam wil het niet horen en dan ben jij de vuige hoer. Ze moeten er altijd zelf achterkomen, helaas.

Overigens heeft in het geval dat ik noemde (van mijn verre familielid (neef)) de dame niets gezegd, maar is de vriendin (uiteindelijk vrouw) er zelf achtergekomen zo'n 2 week na het huwelijk. Een zeer pijnlijke scheiding volgde. Mijn familie heeft nog altijd contact met haar, mijn verre neef is er goed op aangekeken!
I lost my glasses again
pi_98262101
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juni 2011 09:52 schreef Q. het volgende:
Wat een freaky mens zeg. Je mag blij zijn dat je daar van af bent.
Die is behoorlijk matteklap ja.... :{
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_98265575
1 van mijn exen past hier ook wel in thuis. Tijdens de relatie was het al niet altijd feest, hij kleineerde heel erg en nja mijn zelfvertrouwen was niks meer. Na 6 jaar maakte ik er een einde aan wat hij niet echt accepteerde. Ik was er echt klaar mee. Hij had echter nog wat spullen van me, o.a. een laptop en na een tijdje belde ik hem op en zei dat ik die avond de spullen kwam halen. Aan de telefoon begon die al met dreigen dat ik het niet in mijn kop moest halen want...
Uiteindelijk toch samen met een vriendin naar zijn huis gereden, daar aangekomen gingen de dreigingen verder, dat ik niet binnen mocht komen etc. etc. Zijn moeder was inmiddels al naar een buurvrouw gevlucht vanwege het geschreeuw (hij was iemand die op het ene moment heel rustig was en alles voor je deed en volgende moment kon die in woede uitbarsten om niks waarbij hij regelmatig ook heel agressief was). Ik toch naar binnen en rustig proberen te zeggen dat ik mijn spullen wilde en daarna gewoon weg zou gaan. Hij liep naar boven nog steeds scheldend en tierend.
Afijn ik liep hem achterna naar boven daar aangekomen begon hij me te duwen, waardoor ik bijna van de trap viel, maar me nog overeind kon houden. Daarop pakte hij me naar de keel en begon die dicht te knijpen. Waarbij hij steeds bleef roepen dat ik op moest tyfen. Zijn broertje kwam toen tussenbeide en trok mijn ex van me af, waardoor ik weg kon vluchten.
De vriendin die mee was had ondertussen al de politie gebeld, maar die weigerde te komen, ik kon bellen om een afspraak te maken voor aangifte. Dit heb ik niet gedaan omdat ik zo bang was en voor de gevolgen, hij zou niet aarzelen om me om te brengen.
Afijn na tijdje eindelijk de spullen terug gehad, maar ondertussen had ik van zijn moeder en zijn broertjes en zusje gehoord dat hij al geruime tijd contact had met een meid in Suriname waar hij geregeld pakketten naar stuurde (van geld wat hij tijdens onze relatie van mij leende).
Half jaartje na de break up ging hij voor 5 weken naar Suriname voor een vrijwilligers project (zei hij) en kwam verloofd met die meid thuis (hij was iemand die nooit wilde samenwonen of trouwen, had ik al 6 jaar lang aan moeten horen). inmiddels had ik ook weer een relatie en via mail en msn vertelde hij over die meid en hoe geweldig ze wel niet was en maakte mijn toenmalige vriend zwart. Na nog een aantal bedreigingen heb ik hem overal waar maar kon geblokt en nooit meer iets van hem gehoord.
Ergste, ben nog steeds als de dood voor die gast al is het meer dan 10 jaar geleden.
Dit is ook nog maar topje van de ijsberg, tijdens de relatie zelf was er al sprake van stelselmatig mishandelen, maar goed ik was verliefd en schreef het toe aan stress van studie en dat hij daarna wel zou veranderen.

Sorry als het allemaal verwarrend overkomt, ik heb hier al heel lang niet over gesproken of aan willen denken en er is zoveel gebeurd dat het lastig is om dit geordend op te schrijven.
pi_98265824
:* rats
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 16 juni 2011 @ 21:11:04 #130
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_98267187
Leuk topic om door te lezen.

Mezelf maar even gequote uit andere R&P topics:

quote:
5s.gif Op maandag 26 juli 2010 15:04 schreef goofy_goober het volgende:
Ik heb het uitgemaakt met mijn vriendin, omdat ik me gewoon 'opgebrand' voelde. Ik leek meer op haar psych dan haar vriend, want ze projecteerde al haar ellende op mij. Ook had ze vaak last van stemmingswisselingen, was ze heel erg zwart-wit in haar denken (mensen waren cool of sukkels, geen tussenweg), ontzettend jaloers en erg onzeker over zichzelf. Dit verhulde ze dan door overdreven aandacht te zoeken bij anderen en zich erg zelfverzekerd voor te doen. Ze had een hoop vage msn-vriendjes en ze leek te kicken op hun aandacht. Ik daarentegen kon op een gegeven moment niks meer goed doen bij haar.

Toen het uit was deed ze eerst heel dramatisch dat ik haar miezerige (dat zei ze dus letterlijk) leven zou hebben verziekt en een dag later kreeg ik te horen dat alles mijn schuld was wat er mis was gegaan in onze relatie en dat ze wel zo een nieuwe en betere vriend zou vinden. Daar heeft ze in ieder geval niet over gelogen, want ze is gelijk overgestapt op een ander.

Daarna kwam ze nog met rare verhalen over dat haar vorige ex haar zou achtervolgen en stalken. Na wat sms'jes heen en weer werd de boel omgedraaid en beweerde ze dat ik erachter zou zitten. Toen heb ik haar gezegd dat ze moest opkankeren met haar zieke gedrag. We hebben verder ook geen enkel contact meer nu, dus ik heb kennelijk afgedaan.

Later hoorde ik van een kennis dat ze tegen anderen heeft gezegd dat ik haar zou stalken en haar slecht zou hebben behandeld, waarschijnlijk om weer aandacht te krijgen en om als het onschuldige slachtoffer gezien te worden. Daar was ze tijdens de relatie ook altijd erg bedreven in dat soort geintjes.
En om de boel nog wat leuker te maken:

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 19:13 schreef goofy_goober het volgende:
Ik ben tijdens mijn relatie met haar tot tweemaal toe lastig gevallen door een ex-scharrel en een labiel figuur die ze aan het lijntje hield toen wij eventjes een 'pauze' hadden.

De eerste was een narcist die het niet kon verkroppen dat ze hem had gedumpt voor mij en uit wraak zowat mijn hele internethistorie opgesnuffeld had om me bij haar zwart te maken. Daarbij heeft hij naar het schijnt een keer 's nachts voor mijn appartement gestaan om me wat aan te doen. Ondanks dit heeft ze nog heel lang contact met hem gehouden en het zou me niets verbazen als ze intussen dit contact weer heeft opgepakt. Wat dat betreft is ze verzot op aandacht, positief of negatief. Dat zal wel iets met haar niet zo leuke jeugd te maken hebben, hoewel ik er nu twijfels bij heb hoeveel daarvan is verzonnen en aangedikt.

De tweede was een echte psychopaat van 40 jaar (zij was 22) die me via FOK! heeft benaderd (hij zat zelf ook op FOK!) omdat 'ie 'dringende info' had over mijn ex. Bleek dat zij hem tijdens één van hun vele chatsessies enkele privédingen over ons had verteld en hem enkele berichten van mij had laten lezen uit dit topic, waarna hij een smerig plan had bedacht om mij helemaal uit the picture te werken bij haar.

Dat plan bestond uit mij benaderen via pm om hem toe te voegen op MSN, om me daarna er sneaky in te luizen door mij vervelende dingen te laten zeggen over haar. Dit deed hij door net te doen alsof hij hetzelfde als mij had meegemaakt met haar, maar in feite gebruikte hij mijn eigen verhalen tegen me. Daarna veranderde hij zijn eigen antwoorden in het MSN log en stuurde dit aan haar door. "Kijk eens wat voor een nare dingen je ex-vriend allemaal zegt over jou!" De fout die hij maakte was dat hij tegen haar zei dat ik hem via een vals profiel op Facebook had benaderd. Maar ik kende hem niet want ze had het nooit over hem gehad, dus ra ra hoe kan dat?

Hoewel ik hier dus verder niets mee te maken had, vond ze om de één of andere bizarre reden toch dat het mijn schuld was. Ze trok zelfs partij voor die ex-scharrel en die psychopaat. De tweede heeft uiteindelijk zelfs bijgedragen aan de definitieve breuk tussen ons omdat ze mij die dingen altijd kwalijk bleef nemen (terwijl ik er niet eens wat aan kon doen, zij kende die mafketels).
Mja, mijn ex is een erg goed voorbeeld van iemand met een borderline persoonlijkheidsstoornis. Wat een gestoord wijf was dat zeg! Ook gelijk mijn enige relatie die ik via internet (nee, niet Fok! :')) kende.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_98267733
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:11 schreef goofy_goober het volgende:

Ik heb het uitgemaakt met mijn vriendin, omdat ik me gewoon 'opgebrand' voelde. Ik leek meer op haar psych dan haar vriend, want ze projecteerde al haar ellende op mij. Ook had ze vaak last van stemmingswisselingen, was ze heel erg zwart-wit in haar denken (mensen waren cool of sukkels, geen tussenweg), ontzettend jaloers en erg onzeker over zichzelf. Dit verhulde ze dan door overdreven aandacht te zoeken bij anderen en zich erg zelfverzekerd voor te doen. Ze had een hoop vage msn-vriendjes en ze leek te kicken op hun aandacht. Ik daarentegen kon op een gegeven moment niks meer goed doen bij haar.

Wauw, dit klinkt echt als een beschrijving van een ex van me (die gelukkig zo ver als ik weet verandert is). Maar die is nooit zo ver gegaan als wat je in het tweede deel beschrijft. Jeetje dude. :o
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 16 juni 2011 @ 21:21:19 #132
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_98267772
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 18:34 schreef danny130 het volgende:

[..]

Jezus dit gaat wel heel erg ver ;(
Dat vond ik dus ook. Haar dagen waren geteld ;') (met mij dan).

Ik heb ook niet lang daarna eerst een huis gehuurd met een maat van mij en daarna zelf maar iets gekocht.

Geen sec spijt van gehad.
  donderdag 16 juni 2011 @ 21:26:28 #133
256575 Joe-Momma
pi_98268089
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 18:43 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Joe-Momma: Die paranoia en achterdocht komt me wel heel heel bekend voor.... :')

Wat me nog wel bijstaat is dat er dan absoluut niet met ze te praten is. Alsof alles in hun hoofd omgedraaid wordt naar de negatieve optie. Wat negatief is blijft negatief en wat positief is wordt automatisch negatief (pff....uit die opzegmail die ze me stuurde: "je gaf me wel eens kado'tjes, wat had je daarmee goed te maken en wat wou je daarmee afkopen?").

Wel een ziek verhaal overigens, wees idd maar blij dat je er nu vanaf bent...
Dat van dat constante negeatieve denken herken ik duidelijk. Ik werd er zelf helemaal gestoord van omdat ik juist vaak alles positief bekijk.

Jaja dat spelletje van paaien ken ik maar al te goed. Voelde me soms een jojo. Afstoten aantrekken afstoten aantrekken.

Sick gewoon sick.

Daarom ben ik ook zooooooooo rete blij met de meid die ik nu heb.
  donderdag 16 juni 2011 @ 21:41:31 #134
256575 Joe-Momma
pi_98268916
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:20 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Wauw, dit klinkt echt als een beschrijving van een ex van me (die gelukkig zo ver als ik weet verandert is). Maar die is nooit zo ver gegaan als wat je in het tweede deel beschrijft. Jeetje dude. :o
En de mijne.

Aan wat voor soort stornis lijden deze dames??

Nog een voorbeel uit de oude doos.

Was een regenachtige dag en madam vroeg of ik een patatje voor haar wou halen. Bij een bepaalde snackbar.
De goedzak die ik ben tuurlijk.
Ik lopen naar die toko. Tent gesloten. Fuck!!
Kan niet terug komen met lege handen dus wandel door naar een andere snackbar. Bestel een patatje pinda en loop met een rot vaart terug zodat het patatje nog een beetje warm zou zijn.

Tijdens mijn wandeling vind ik 25 gulden (ja je leest het goed gulden)

Kom bij haar thuis aan geef haar trots het doormij gehaalde patatje. MOT ze m niet!!
Nee dit is niet wat ik wou. Ik wou van die andere snackbar.
Ja sorry schat maar die was dicht.
Boos dat ze was smeet ze het patatje weg en kregen we bonje.

Maar blij als dat ik was wou ik toch even vertellen dat ik net een geeltje (25 gulden) had gevonden. Maar dat geloofde mevrouw niet.

Ik heb het altijd gezien als een soort van beloning voor m'n inzet die ik van haar niet had gekregen.

HOER!!!! FFFFFFUUUUUUUU.

Weer een gevalletje van wantrouwen en achterdochtigheid. Sick sick fuck!!
pi_98270744
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 20:48 schreef simmu het volgende:
:* rats
Dank je :D
pi_98274280
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:11 schreef goofy_goober het volgende:
-knip-
Goofy, er is vrijwel geen topic waarin jij post dat er sprake is van borderline. Gezien je stukje hierboven heb je het zelfs over een narcist en een psychopaat. Blijkbaar heb je kaas gegeten van labeltjes of hecht je er grote waarde aan. Gezien de voorkeur van je ex voor mensen met persoonlijkheidsproblematiek vraag ik me dan ook af welk labeltje jij op jezelf zou plakken.
  donderdag 16 juni 2011 @ 23:31:52 #137
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_98274921
quote:
7s.gif Op donderdag 16 juni 2011 23:18 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Goofy, er is vrijwel geen topic waarin jij post dat er sprake is van borderline. Gezien je stukje hierboven heb je het zelfs over een narcist en een psychopaat. Blijkbaar heb je kaas gegeten van labeltjes of hecht je er grote waarde aan. Gezien de voorkeur van je ex voor mensen met persoonlijkheidsproblematiek vraag ik me dan ook af welk labeltje jij op jezelf zou plakken.
Deze discussie ga ik niet met je aan. Het hierboven beschreven verhaal is alweer meer dan een jaar geleden, dus slechts geplaatst als zijnde vermaak voor de lezers van dit topic. Dit is ook tevens mijn laatste reactie op jou. Als je wil discussieren over labeltjes en psychoses dan stuur je me maar een dm of pm. Hoe borderliners hun prooi kiezen weet ik ook niet, dat zou je aan een borderliner moeten vragen. Wat ik wel weet is dat het me veel ellende heeft bezorgd en dat ik dat in jaar een redelijke kennis heb vergaard van de persoonlijkheidsstoornis borderline en narcisme.

[ Bericht 4% gewijzigd door goofy_goober op 16-06-2011 23:57:53 ]
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_98280463
Ik heb een ex gehad die extreem jaloers was, iedere minuut van de dag willen weten wat ik deed, en toen ik het uitmaakte haar glas drinken tegen de muur sloeg en haar polsen wou doorsnijden :{ Vervolgens 20 kilo afvallen, honderden zielige mailtjes en smsjes.

Toen daarna aanpappen met m'n andere ex-vriendinnetjes, eerst heel leuk en spontaan doen en mij daarna beetje bij beetje zwart maken bij diegene. Zo heb ik 2 ex-en verloren zeg maar..

Kutwijf :)
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
pi_98281638
Was bij haar ingetrokken.. op gegeven moment van alles geregeld om het daar is goed op te knappen en dus ook gedaan.. Wat later was mn oma overleden. Die heb ik nog oa. met haar naar het graf gedragen... Zo'n week of drie later was het valentijnsdag en toen lag ze in bed met een ander :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_98281704
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 09:45 schreef Wanderingwhy het volgende:
Na een maand begon ze me weer mails te sturen. Ca 350 stuks in 4 weken.
Toen startte het sms-circus en ontving ik ca 1200 (!!!) smsjes in een maand tijd.
http://www.spamklacht.nl
Ja nee
pi_98287244
Ik had iets van drie jaar terug 3 maanden een scharrel, hoe ik die drie maanden door heb weten te komen snap ik nu nog steeds niet :') altijd manipuleren, extreem jaloers, claimen etc etc.. Gelukkig was drie maanden genoeg om daar achter te komen en heb ik het afgekapt.

Toen begon de ellende, hij stond meerdere malen voor mijn deur (bij mijn ouders, ik woonde nog thuis), heeft me ellenlange mailtjes gestuurd over dat ik psychisch niet in orde zou zijn en dat ik maar beter hulp kan zoeken.. En dan op zo'n sneaky manier dat het net is alsof hij het goed bedoelt en mij oprecht wilt helpen (terwijl hij degene is die hulp nodig heeft). Daar haal je dus echt het bloed onder mn nagels mee vandaan. Ook heeft hij pijnlijke dingen van mijn verleden er bij gehaald en dat ik daarom volgens hem niet helemaal in orde zou zijn, hoe haal je het in je hoofd zulke gevoelige onderwerpen tegen me te gebruiken.. :N

Vervolgens had ik een maand later met uitgaan met iemand anders gezoend, toen was het hek pas goed van de dam.. Ik kreeg smsjes met dat ik mezelf maar beter van kant kan maken, dat ik geen eigenwaarde heb en dat hij niet snapt hoe ik met mezelf kan leven, iemand die zo laag is. Ook begon hij nu mijn vrienden tegen me op te stoken, op dezelfde sneaky manipulerende manier als de eerdere mailtjes. Gelukkig is dat niet gelukt, maar het was niet bepaald chill dat ie dat nog ruim een jaar heeft volgehouden. :{ Hij bleef maar slijmen en mij zwart te maken bij mn vrienden. Sommige vrienden begonnen er zelfs lol in te krijgen om te horen wat voor bullshit hij nu weer te vertellen had.

Ook heeft hij zijn familie zo opgestookt tegen mij dat zijn broer van vier jaar ouder mij tijdens het uitgaan heeft aangevallen omdat ik toevallig in de richting liep van mijn lieve ex. 8)7 Het was dat zijn vrienden aan zijn arm hingen, anders had hij vol naar me uitgehaald, nu bleef het bij duwen vanaf zijn kant.
Zelfs als ik hem nu nog 1 x in het jaar tegenkom in de stad of met uitgaan, zie ik hem direct smoezen met z'n vriendjes en heel nadrukkelijk mijn kant op kijken :')
pi_98288221
quote:
5s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je bent bi ?
yup :)
Never underestimate the predictability of stupidity
pi_98290017
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:02 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Het is geen topic waarmee ik wil uithuilen. Ben er inmiddels goed klaar mee :). Maar ik ben wel benieuwd hoe 'erg' het kan zijn en wat anderen meegemaakt hebben, vandaar ook de topictitel ;)

Beschuldigingen? Oh....citaatje? "Je hebt me voorgelogen, bedrogen, misbruikt, gemanipuleerd en gebruikt..." De redenen die ze gaf? Mmh...heb ik niet want die heeft ze nooit kunnen noemen. Verder was ik wel een vreemdganger, leugenaar en verkrachter.
Dat van vreemdganger onderbouwde ze wel: Ik had ooit 4 rondslingerende losse tampons van haar opgeruimd van het benedentoilet naar het boventoilet bij mij thuis. Dat was voor haar voldoende reden als onderbouwing voor vreemdgaan want "voor wie verstop je me? Voor 1 of meerdere vrouwen?..."

Ook zo bizar....als ik iets ontkende of zei bullshit zag ze dat als een bevestiging van mijn kant dat ze gelijk had met haar beschuldiging, zo van: "zie je wel, je ontkent dus eigenlijk bevestig je het", wtf??? :+
Wees blij dat je er nu achter komt.. Als ik het zo lees is het een vrouw met potentie om veel schade aan te richten.
pi_98293426
Nah, ben persoonlijk iemand die achteraf slecht praten over een ex meestal niet zo chique vindt.
Ik bedoel, als je er lange tijd mee door hebt gebracht, dan zal er toch vast ook wel voldoende pósitiefs aan de persoon in kwestie zijn geweest.
Dus om dan na een breuk te stellen dat het de meest kansloze persoon on earth is, vind ik meestal een beetje jammer.
Mentale en fysieke mishandeling zijn daar uiteraard wel een uitzondering op :).

Maar om dan zelf ook maar even de hypocriet uit te hangen; één van m'n exen was toch wel vrij spectaculair te noemen.

Ze was niet de meest intelligente vriendin die ik heb gehad en met name tijdens de "ruzies" werd dat vaak pijnlijk duidelijk.
Zij had dan weer ergens een probleem mee, vervolgens legde ik dan vrij helder en aan de hand van feiten uit dat het niet helemaal klopte wat ze stelde waarop zij dan steevast hetzelfde reageerde.
Eerst een minuutje of wat incubatietijd waarbij ze begrijpend keek en zoiets leek te hebben van "Hmmmz verrek, je lijkt zowaar een punt te hebben," maar dat werd ook zonder uitzondering opgevolgd door een mindsetting van "Ja ho ff, ik was boos en dat zou vast een reden gehad hebben, dus ik ga nou ook niet zomaar stoppen."
Waarop het aloude "Ja okay, je hebt feitelijk gezien wel gelijk, maar ik vóel dat anders."
Waarna alles wat al lang en breed besproken was, nógmaals de revue passeerde en ze al mijn repliek volledig vergeten leek te zijn.

Zo dus ook op een nacht waarbij we weer een onzinnige discussie zonder einde hadden.
Het was inmiddels al een uurtje of 4 terwijl ik de volgende ochtend er weer om 7:00 uit moest dus ik vroeg: "Meid, hier gaan we niet uitkomen op dit moment en ik moet er over 3 uurtjes weer uit.. Vind je het goed dat we nu gaan slapen, mocht de behoefte er dan toch nog zijn om er verder over praten moet je morgen na het werk maar even een gil geven."
Verrassend genoeg stemde ze daar mee in, dus ik pleurde me neer in het bed en viel met m'n armpjes in m'n nek in slaap...
Tot ineens *BATS*!
Schopte ze me vol voor m'n bek terwijl ik lag te slapen en sprak terwijl ik stom verbaasd overeind kwam de briljante woorden: "Ik was nog niet uit gepraat..."
En ze had zelfs speciaal haar schoenen weer aangetrokken om dat argument nog extra kracht bij te zetten :').

Enigszins perplex maar ook geen zin meer in weer een oeverloze discussie besloot ik toen maar een verdieping lager te gaan slapen.
Maar dat mocht dus niet aangezien ze niet zonder me wilde slapen :?.
Naja, nog een schop voor m'n bek leek me niet echt wenselijk, dus ik liep al naar de trap..
Halverwege duwde ze me echter aan de kant, ging midden op de trap staan en zei: "Als je naar beneden wilt, dan zul je mij eerst van de trap moeten gooien."
Klonk verleiding, maar ik ben niet zo van de gebroken nekken dus uiteindelijk toch maar naast haar gaan slapen waarbij ze kennelijk haar rust weer had gevonden; ze viel namelijk vrijwel direct in slaap :?.

De periode daarna had een soortgelijk karakter waarbij ze vrijwel iedere dag meerdere moodswings had.
Zo wilde ze met me naar een festival, maar had geen geld dus of ik haar het geld even wilde lenen.
Vond het persoonlijk niet zo'n heel strak plan aangezien ik nog een flink bedrag van haar kreeg (hair extensions ( :'). ), verjaardagscadeaus voor anderen, etc.)
Normaal ben ik sowieso niet echt een voorstander van geld lenen binnen een relatie, dan gééf ik het liever, maar bij een paar honderd euro voor hair-extensions e.d. trek ik toch wel de grens.
Maar aangezien ik op het werk ook iemand geld had geleend (we werkten bij hetzelfde bedrijf, dus daar was ze vrij snel achter) vond ze dat geen acceptabel antwoord; immers, waarom wel aan een collega en niet aan haar. ("omdat ik de vorige keren ook al naar m'n geld kon fluiten misschien?")
Naja, zij de kaartjes kopen en toen begon het spektakel; ze wilde toch niet meer gaan. Toen weer wel. Toen weer niet. Toen met vriendinnen. Toen toch maar weer niet.
Nou, dat gedoe gecombineerd met nog een paar labiele gebeurtenissen was voor mij de druppel en ik besloot de relatie te beëindigen.

De avond voor dat gesprek had ik een taxi-busje gehuurd in haar woonplaats voor een personeelsuitje. Bij dat personeelsuitje wilde ze me de hele tijd vasthouden en ze werd dan ook pislink toen ik even met een paar collega's aan een andere bar ging staan; ik had in die tijd namelijk anderen vrouwen ofzo geneukt volgens haar.

Anyhow, ik dat busje terugbrengen, m'n auto bij haar ophalen en toen het nieuws van de relatiebreuk gebracht. Veel verdriet uiteraard, maar ze leek er redelijk reëel op te reageren.
Echter, ik was volgens haar niet in staat zelf naar huis te rijden omdat ik nog te bezopen was van de vorige avond (terwijl ik dus net zonder problemen met een grote taxibus had gereden, maar ach)
Het verleden had me echter wel geleerd dat uitleggen ook geen oplossing zou bieden, dus hé, als zij dat wil, fuck it, what's the worst that could happen.
Nou, daar kreeg ik dus al snel een antwoord op: Mevrouw zette halverwege midden op de route de auto langs de weg, midden op een busbaan en weigerde verder te rijden want ze had zich ineens bedacht dat ze het tóch niet eens was met de relatiebreuk.
Wederom 1,5 uur zitten babbelen met exact dezelfde vragen, antwoorden en conclusies als eerder die dag, dus ik dacht: Vroem, vroem.
Maar nee, ze had dan op het moment even geen vragen of punten om te bespreken meer, maar ze wilde ook niet verder rijden aangezien die nog zouden kúnnen komen.
En zo ging het eerste half uur voorbij zonder te praten, ze wilde namelijk tijd en ruimte om na te denken.
Maar toen ze de stoel naar achteren zette zodat ze tussendoor even een dutje kon gaan doen was ik er toch wel behoorlijk klaar mee.
Sleutels hield ze echter stevig in haar knuistje geklemd en kreeg ik niet.
Haar overtuigen dat dit geen nut had lukte simpelweg niet omdat ze er van overtuigd was dat ze nog iets zou kunnen bedenken om te bespreken.
Omlopen om haar uit de auto te trekken lukte niet vanwege de deurvergrendeling en haar over de versnellingspook heentrekken leek me ook niet zo'n strak plan; gezien haar persoonlijkheid zou het namelijk zomaar kunnen dat ik dan als beloning een aangifte van verkrachting tegen me kreeg ofzo.
Op een gegeven moment heb ik zelfs getwijfeld om dan maar een taxi te bellen, maar aangezien ik haar dan achter zou laten met mijn auto en ze die dus ook zomaar het kanaal in zou kunnen rijden besloot ik dus maar bij haar te blijven.
Maar liefst 6 uur heeft dat avontuur geduurd, toen besloot ze vanuit het niets dat ze naar huis wilde om iets op tv te kijken ofzo.

Daarmee léék het verhaal afgesloten te zijn, maar aangezien ze in de loop der tijd een paar honderd euro van me geleend had besloot ik toch nog even te vragen wanneer ik dat kon verwachten. De afspraken wat betreft terugbetaling daarvan kwam ze namelijk consequent niet na vanwege allerlei bizarre redenen; loon niet gestort, andere uitgaven, pinpas kapot, etc.
Na alle valse beloftes wat dat betreft had ik dus op een gegeven moment de moed al opgegeven, totdat ze ineens op allerlei fora vage verhalen over me ging plaatsen.
Ik was een stalker, moest haar met rust laten, ze was bang voor me, etc.
En dat nota bene op dezelfde dag dat ze me smste en mailde dat ze me zo graag terug wilde :').
En alsof dat nog niet genoeg was, besloot ze op het werk hetzelfde te doen incl. schelden als ze me voorbij zag lopen e.d.

Naja, dat was vrij makkelijk te debunken; ik had immers haar smsjes en mailtjes nog.
Heb dan ook, toen het uit de hand dreigde te lopen, aan m'n baas voorgesteld om hem de sim-kaart e.d. te geven, maar die reageerde gelukkig met de woorden "Ik ken jou goed genoeg en haar ook. En als dit zo door blijft gaan, gaan we van iemand afscheid nemen. Maar jij hoeft je in dat geval geen zorgen te maken."

Opgelost zou je denken. Totdat ik haar vader ineens scheldend aan de telefoon had; ik moest ophouden met het zwartmaken van zijn dochter anders zou hij wel even langskomen.
Uitgelegd dat zij toch echt degene was die mij probeerde zwart te maken, maar nee, hij had er iemand "met verstand van computers" naar laten kijken en hij ging nú ook direct aangifte doen.
Okay, geen probleem, veel succes met die aangifte, laat maar weten wanneer ik de sim-kaart op het politiebureau langs kan brengen en zal ik ook direct even beginnen over het geld dat ze me nog schuldig is :').

Ging een tijdje overheen en toen stonden haar ouders ineens voor m'n deur.
Haar vader trillend van woede alsof hij me in elkaar wilde slaan en haar moeder half in tranen terwijl ze hem tegen probeerde te houden.
Kwamen met een zelfgeschreven briefje van 3 regels waarin stond dat ik zou stoppen met het stalken. Ik lachen, maar ze hadden ook het verschuldigde bedrag bij zich, dus hé, fuck it.

Long story short, uiteindelijk na een tijdje nam ze weer contact op, heb ik haar zowaar kunnen overtuigen om professionele hulp te zoeken en heb ik zelfs voor haar geregeld dat ze daarvoor een vaste middag vrij kreeg.
Is maar liefst 3 weken goed gegaan, daarna heeft ze besloten die vrij middag te besteden aan winkelen.

Vreemd genoeg kan ik haar nog steeds niets kwalijk nemen en vind ik het diep van binnen een schat van een meid. Ze heeft (of hopelijk had) echter wel enkele issues.
Maar zowaar heb ik nog af en toe koetjes en kalfjes contact met haar en lijkt het allemaal goed te gaan.

Heb sowieso met alle exen (naja, op 1 na, die ziet me dan ook echt als de duivel himself :o.) nog behoorlijk goed contact.
Immers, ongeacht wat er eventueel allemaal mis gegaan is, vond je hun persoonlijkheid toch ooit interessant genoeg om een relatie met ze aan te gaan of heb je toch ooit om ze gegeven.
En een relatiebreuk verandert daar mijns inziens niets aan :).

Is ook ooit een classic fok-topicreeks over geweest overigens
I was an atheist until I realized I was God
  vrijdag 17 juni 2011 @ 14:49:03 #145
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98294039
kasta, ze werkte dus bij je begrijp ik half uit je verhaal?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_98294216
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:49 schreef Maanvis het volgende:
kasta, ze werkte dus bij je begrijp ik half uit je verhaal?
Check.
Per definitie een disaster waiting to happen; relaties op het werk.
I was an atheist until I realized I was God
  vrijdag 17 juni 2011 @ 14:56:51 #147
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_98294409
Schitterend verhaal weer!
Gourmetten of steengrillen?
pi_98294431
kastanova, the fuck ?! de nieuwste binnenkomer gelijk op #1 _O-
  vrijdag 17 juni 2011 @ 14:58:37 #149
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98294502
quote:
3s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:52 schreef kastanova het volgende:

[..]

Check.
Per definitie een disaster waiting to happen; relaties op het werk.
is ze uiteindelijk nog ontslagen daar?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 17 juni 2011 @ 14:59:06 #150
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_98294523
Wat een intense zelfbeheersing heb jij kastanova!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')