Ik heb er ook hele lieve en aardige exen tussen zittenquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:16 schreef ondeugend het volgende:
Ik besef me weer opnieuw dat ik in het algemeen erg bof met mijn exen.
Ik geniet er ook van, leuk leesvoer. Nu begin ik een beetje te begrijpen waarom vrouwen de viva en dergelijke lezenquote:
je zou ze bijna bundelen in een boekquote:
Ik geloof dat het allemaal een complot is; een soort van gentlemen's agreement onder vrouwen. Wat me opvalt is dat het bij mannen meestal blijft bij vreemd gaan, geweld of onderdrukkend gedrag. Vrij voorspelbaar allemaal. Maar bij vrouwen is het echt te ziek voor woorden gew, ze weten precies hoe ze je moeten kwetsen en doen om je gek te krijgen; hoe verzin je het allemaal ? Staan de "maak-je-ex-razend" tips ook in die vrouwenbladen ?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:44 schreef danny130 het volgende:
[..]
Ik geniet er ook van, leuk leesvoer. Nu begin ik een beetje te begrijpen waarom vrouwen de viva en dergelijke lezen
Wil je haar nu terug?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:10 schreef Barbusse het volgende:
Damn, wat een topic dit...en ik dacht dat mijn ex een heks was
Topje van de ijsberg?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:14 schreef TheaTraal het volgende:
Een ex van mij had het uit gemaakt omdat ik zijn huis niet wilde schoonmaken. Daarnaast moest ik een keuze maken voor hem of mijn familie.
Jaren later, 2 weken voordat hij met zijn huidige vrouw zou gaan trouwen, smste hij dat hij me miste en of ik langs wilde komen voor seks
Te triest voor woorden. Sowieso, een ver familielid van me was ook zo'n kutkneus. Hij smste zijn ex ook vlak voor het huwelijk of ze het toch niet opnieuw zouden proberen. En toen zij hem wederom afwees is ie alsnog gaan trouwen, zo van 'dan dit maar'. Ik snap dat écht nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:14 schreef TheaTraal het volgende:
Een ex van mij had het uit gemaakt omdat ik zijn huis niet wilde schoonmaken. Daarnaast moest ik een keuze maken voor hem of mijn familie.
Jaren later, 2 weken voordat hij met zijn huidige vrouw zou gaan trouwen, smste hij dat hij me miste en of ik langs wilde komen voor seks
Je krijgt dan toch sterk de neiging om de nieuwe partner even in te lichten...quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:25 schreef Velma het volgende:
[..]
Te triest voor woorden. Sowieso, een ver familielid van me was ook zo'n kutkneus. Hij smste zijn ex ook vlak voor het huwelijk of ze het toch niet opnieuw zouden proberen. En toen zij hem wederom afwees is ie alsnog gaan trouwen, zo van 'dan dit maar'. Ik snap dat écht niet![]()
![]()
![]()
Die muts? Nee, dank jequote:
ik kan je uit ervaring vertellen dat het niet gewaardeerd wordt om de nieuwe van je ex in te lichten over kwalijke praktijken. dan ben je namelijk opeens zelf de heks. ik heb zelf uiteindelijk niks gezegd. vond ik heel moeilijk, aangezien de nieuwe vlam kinderen heeft.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:27 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Je krijgt dan toch sterk de neiging om de nieuwe partner even in te lichten...
dus die ervaring is nerrgens op gebaseerd, of is daar ook een sappig verhaal over?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:49 schreef simmu het volgende:ahd
[..]
ik kan je uit ervaring vertellen dat het niet gewaardeerd wordt om de nieuwe van je ex in te lichten over kwalijke praktijken. dan ben je namelijk opeens zelf de heks. ik heb zelf uiteindelijk niks gezegd. vond ik heel moeilijk, aangezien de nieuwe vlam kinderen heeft.
Nee ik denk dat ze zeg maar pas zichzelf kunnen zijn op het moment dat ze het uitmaken en daarvoor altijd een ander speelde. Dus eigenlijk heb je dan nooit je echte ex leren kennen, maar wie ze speelde. En dan worden ze nog boos ook dat je dat niet zagquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:18 schreef TheaTraal het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom mensen, wanneer hun relatie voorbij is, een totaal ander persoon laten zien?
Heb het nog nooit goed begrepen..
Ik precies hetzelfde , sommige zie ik niet meer, maar met de meeste heb ik nog een goede verstandhouding, en het is altijd leuk die weer te zien.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:16 schreef ondeugend het volgende:
Ik besef me weer opnieuw dat ik in het algemeen erg bof met mijn exen.
Jezus dit gaat wel heel erg verquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:18 schreef Joe-Momma het volgende:
Een kleine greep uit mijn tijd met een (h)ex.
Eigenlijk zijn er zoveel bizare dingen gebeurt waarvan ik de meeste heb verdrongen of gedwongen ben vergeten.
Maar dit gebeurte op een gegeven moment.
Na een break van 1,5 jaar besloten we samen de relatie nog een kans te geven (we hadden er immers ruim 5 jaar opzitten) ik dacht het lag aan mij dat de relatie stuk liep. (Was meer systematisch aangepraat door haar) dus ik mijn uiterste best gedaan er toch iets moois van te maken. Alles volgens het boekje.
Op een gegeven moment kwam ik op het punt dat ik een woning wou kopen. Alles uitgezocht meerdere afspraken gehad bij makelaars en hypotheek adviseurs en zo tot de conclusie gekomen dat een hypotheek voor ons op dat moment het beste uitkwam icm 2 levens verzekeringen (1voor haar 1voor mij). Ik had haar toen immers nodig om dat beetje extra hypotheek te krijgen. Voor de (ex) woning van haar ouders over te nemen (haar oudelijk huis notabene). Na een hoop aandringen ging ze eindelijk mee naar de H.A voor een gesprek. Alles in sesamstraattaal aan haar uitgelegd.
En het leek tot haar door te dringen.
Zitten we er s'avonds over te praten. Kom mevrouw met het rare idee dat ik haar wou vermoorden en de levensverzekering op strijken. WTF!!!
Dus wou ze liever niet meedoen!! *shootme*
Duidelijk een gevalletje teveel tv gekeken.
Dus kon ik het ook op m'n buik schrijven.
Achteraf ben ik natuurlijk haar dankbaar voor die spastische actie van haar want stel je voor dat ik nog met die nutcase opgescheept zou zitten en al 'vechtend' over straat over de verdeling van het huis. :S
In de 1ste instantie lijkt het niet zo erg dit is ook slecht maar een tipje van de sluier, er hebben zich in de jaren nog veel meer zieke gevalletjes zich voorgedaan.
Maar zoals ik al zei het meeste is verdrongen vergeten of wil ik nevernooit meer aandenken.
Wat een zieke tijd was dat.
Verder zie ik wel een aantal overeenkomsten met de op. Zoals ziekelijk vaak bellen, gemoedstoestanden die net zo vaak op en neer gaan als een achtbaan. Overklaarbare uitbarstingen in beide richtingen. Van overdreven super happy, naar zo diep in de put dat ze geen uitweg meer zag.
Poepoeh. Wat ben ik fucking blij daar vanaf te zijn. Er ging een wereld voor mij open.
Zelf geloof ik meer in de tussenvorm. Ik ben het met je eens dat ze iemand 'spelen' die ze graag willen zijn op dat moment. Na mijn breuk kwam er veel zwart aan de oppervlakte bij haar waar ik feitelijk gezien weinig mee van doen heb.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:19 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nee ik denk dat ze zeg maar pas zichzelf kunnen zijn op het moment dat ze het uitmaken en daarvoor altijd een ander speelde. Dus eigenlijk heb je dan nooit je echte ex leren kennen, maar wie ze speelde. En dan worden ze nog boos ook dat je dat niet zag![]()
Verder ben ik blij dat ik aan geen van deze voorbeelden kan tippen
Dit klinkt zooooo herkenbaar. Ik deed echt alles voor d'r. En ze was idd ookquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:56 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Vooral als je weet wat ik in die 6 jaar allemaal wel niet voor haar heb gedaan. Maar hé positief bekijken, in die 6 jaar was ze lekker, inmiddels is er het een en ander aan haar verbouwt en ben ik blij er vanaf te zijnEn mijn huidige vriendin is helemaal geweldig!
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:27 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Je krijgt dan toch sterk de neiging om de nieuwe partner even in te lichten...
Dit inderdaad. De nieuwe van de vlam wil het niet horen en dan ben jij de vuige hoer. Ze moeten er altijd zelf achterkomen, helaas.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:49 schreef simmu het volgende:
ik kan je uit ervaring vertellen dat het niet gewaardeerd wordt om de nieuwe van je ex in te lichten over kwalijke praktijken. dan ben je namelijk opeens zelf de heks. ik heb zelf uiteindelijk niks gezegd. vond ik heel moeilijk, aangezien de nieuwe vlam kinderen heeft.
Die is behoorlijk matteklap ja....quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:52 schreef Q. het volgende:
Wat een freaky mens zeg. Je mag blij zijn dat je daar van af bent.
En om de boel nog wat leuker te maken:quote:Op maandag 26 juli 2010 15:04 schreef goofy_goober het volgende:
Ik heb het uitgemaakt met mijn vriendin, omdat ik me gewoon 'opgebrand' voelde. Ik leek meer op haar psych dan haar vriend, want ze projecteerde al haar ellende op mij. Ook had ze vaak last van stemmingswisselingen, was ze heel erg zwart-wit in haar denken (mensen waren cool of sukkels, geen tussenweg), ontzettend jaloers en erg onzeker over zichzelf. Dit verhulde ze dan door overdreven aandacht te zoeken bij anderen en zich erg zelfverzekerd voor te doen. Ze had een hoop vage msn-vriendjes en ze leek te kicken op hun aandacht. Ik daarentegen kon op een gegeven moment niks meer goed doen bij haar.
Toen het uit was deed ze eerst heel dramatisch dat ik haar miezerige (dat zei ze dus letterlijk) leven zou hebben verziekt en een dag later kreeg ik te horen dat alles mijn schuld was wat er mis was gegaan in onze relatie en dat ze wel zo een nieuwe en betere vriend zou vinden. Daar heeft ze in ieder geval niet over gelogen, want ze is gelijk overgestapt op een ander.
Daarna kwam ze nog met rare verhalen over dat haar vorige ex haar zou achtervolgen en stalken. Na wat sms'jes heen en weer werd de boel omgedraaid en beweerde ze dat ik erachter zou zitten. Toen heb ik haar gezegd dat ze moest opkankeren met haar zieke gedrag. We hebben verder ook geen enkel contact meer nu, dus ik heb kennelijk afgedaan.
Later hoorde ik van een kennis dat ze tegen anderen heeft gezegd dat ik haar zou stalken en haar slecht zou hebben behandeld, waarschijnlijk om weer aandacht te krijgen en om als het onschuldige slachtoffer gezien te worden. Daar was ze tijdens de relatie ook altijd erg bedreven in dat soort geintjes.
Mja, mijn ex is een erg goed voorbeeld van iemand met een borderline persoonlijkheidsstoornis. Wat een gestoord wijf was dat zeg! Ook gelijk mijn enige relatie die ik via internet (nee, niet Fok!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:13 schreef goofy_goober het volgende:
Ik ben tijdens mijn relatie met haar tot tweemaal toe lastig gevallen door een ex-scharrel en een labiel figuur die ze aan het lijntje hield toen wij eventjes een 'pauze' hadden.
De eerste was een narcist die het niet kon verkroppen dat ze hem had gedumpt voor mij en uit wraak zowat mijn hele internethistorie opgesnuffeld had om me bij haar zwart te maken. Daarbij heeft hij naar het schijnt een keer 's nachts voor mijn appartement gestaan om me wat aan te doen. Ondanks dit heeft ze nog heel lang contact met hem gehouden en het zou me niets verbazen als ze intussen dit contact weer heeft opgepakt. Wat dat betreft is ze verzot op aandacht, positief of negatief. Dat zal wel iets met haar niet zo leuke jeugd te maken hebben, hoewel ik er nu twijfels bij heb hoeveel daarvan is verzonnen en aangedikt.
De tweede was een echte psychopaat van 40 jaar (zij was 22) die me via FOK! heeft benaderd (hij zat zelf ook op FOK!) omdat 'ie 'dringende info' had over mijn ex. Bleek dat zij hem tijdens één van hun vele chatsessies enkele privédingen over ons had verteld en hem enkele berichten van mij had laten lezen uit dit topic, waarna hij een smerig plan had bedacht om mij helemaal uit the picture te werken bij haar.
Dat plan bestond uit mij benaderen via pm om hem toe te voegen op MSN, om me daarna er sneaky in te luizen door mij vervelende dingen te laten zeggen over haar. Dit deed hij door net te doen alsof hij hetzelfde als mij had meegemaakt met haar, maar in feite gebruikte hij mijn eigen verhalen tegen me. Daarna veranderde hij zijn eigen antwoorden in het MSN log en stuurde dit aan haar door. "Kijk eens wat voor een nare dingen je ex-vriend allemaal zegt over jou!" De fout die hij maakte was dat hij tegen haar zei dat ik hem via een vals profiel op Facebook had benaderd. Maar ik kende hem niet want ze had het nooit over hem gehad, dus ra ra hoe kan dat?
Hoewel ik hier dus verder niets mee te maken had, vond ze om de één of andere bizarre reden toch dat het mijn schuld was. Ze trok zelfs partij voor die ex-scharrel en die psychopaat. De tweede heeft uiteindelijk zelfs bijgedragen aan de definitieve breuk tussen ons omdat ze mij die dingen altijd kwalijk bleef nemen (terwijl ik er niet eens wat aan kon doen, zij kende die mafketels).
Wauw, dit klinkt echt als een beschrijving van een ex van me (die gelukkig zo ver als ik weet verandert is). Maar die is nooit zo ver gegaan als wat je in het tweede deel beschrijft. Jeetje dude.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:11 schreef goofy_goober het volgende:
Ik heb het uitgemaakt met mijn vriendin, omdat ik me gewoon 'opgebrand' voelde. Ik leek meer op haar psych dan haar vriend, want ze projecteerde al haar ellende op mij. Ook had ze vaak last van stemmingswisselingen, was ze heel erg zwart-wit in haar denken (mensen waren cool of sukkels, geen tussenweg), ontzettend jaloers en erg onzeker over zichzelf. Dit verhulde ze dan door overdreven aandacht te zoeken bij anderen en zich erg zelfverzekerd voor te doen. Ze had een hoop vage msn-vriendjes en ze leek te kicken op hun aandacht. Ik daarentegen kon op een gegeven moment niks meer goed doen bij haar.
Dat vond ik dus ook. Haar dagen waren geteld ;') (met mij dan).quote:
Dat van dat constante negeatieve denken herken ik duidelijk. Ik werd er zelf helemaal gestoord van omdat ik juist vaak alles positief bekijk.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:43 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Joe-Momma: Die paranoia en achterdocht komt me wel heel heel bekend voor....
Wat me nog wel bijstaat is dat er dan absoluut niet met ze te praten is. Alsof alles in hun hoofd omgedraaid wordt naar de negatieve optie. Wat negatief is blijft negatief en wat positief is wordt automatisch negatief (pff....uit die opzegmail die ze me stuurde: "je gaf me wel eens kado'tjes, wat had je daarmee goed te maken en wat wou je daarmee afkopen?").
Wel een ziek verhaal overigens, wees idd maar blij dat je er nu vanaf bent...
En de mijne.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wauw, dit klinkt echt als een beschrijving van een ex van me (die gelukkig zo ver als ik weet verandert is). Maar die is nooit zo ver gegaan als wat je in het tweede deel beschrijft. Jeetje dude.
Goofy, er is vrijwel geen topic waarin jij post dat er sprake is van borderline. Gezien je stukje hierboven heb je het zelfs over een narcist en een psychopaat. Blijkbaar heb je kaas gegeten van labeltjes of hecht je er grote waarde aan. Gezien de voorkeur van je ex voor mensen met persoonlijkheidsproblematiek vraag ik me dan ook af welk labeltje jij op jezelf zou plakken.quote:
Deze discussie ga ik niet met je aan. Het hierboven beschreven verhaal is alweer meer dan een jaar geleden, dus slechts geplaatst als zijnde vermaak voor de lezers van dit topic. Dit is ook tevens mijn laatste reactie op jou. Als je wil discussieren over labeltjes en psychoses dan stuur je me maar een dm of pm. Hoe borderliners hun prooi kiezen weet ik ook niet, dat zou je aan een borderliner moeten vragen. Wat ik wel weet is dat het me veel ellende heeft bezorgd en dat ik dat in jaar een redelijke kennis heb vergaard van de persoonlijkheidsstoornis borderline en narcisme.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Goofy, er is vrijwel geen topic waarin jij post dat er sprake is van borderline. Gezien je stukje hierboven heb je het zelfs over een narcist en een psychopaat. Blijkbaar heb je kaas gegeten van labeltjes of hecht je er grote waarde aan. Gezien de voorkeur van je ex voor mensen met persoonlijkheidsproblematiek vraag ik me dan ook af welk labeltje jij op jezelf zou plakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.spamklacht.nlquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:45 schreef Wanderingwhy het volgende:
Na een maand begon ze me weer mails te sturen. Ca 350 stuks in 4 weken.
Toen startte het sms-circus en ontving ik ca 1200 (!!!) smsjes in een maand tijd.
Wees blij dat je er nu achter komt.. Als ik het zo lees is het een vrouw met potentie om veel schade aan te richten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:02 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Het is geen topic waarmee ik wil uithuilen. Ben er inmiddels goed klaar mee. Maar ik ben wel benieuwd hoe 'erg' het kan zijn en wat anderen meegemaakt hebben, vandaar ook de topictitel
Beschuldigingen? Oh....citaatje? "Je hebt me voorgelogen, bedrogen, misbruikt, gemanipuleerd en gebruikt..." De redenen die ze gaf? Mmh...heb ik niet want die heeft ze nooit kunnen noemen. Verder was ik wel een vreemdganger, leugenaar en verkrachter.
Dat van vreemdganger onderbouwde ze wel: Ik had ooit 4 rondslingerende losse tampons van haar opgeruimd van het benedentoilet naar het boventoilet bij mij thuis. Dat was voor haar voldoende reden als onderbouwing voor vreemdgaan want "voor wie verstop je me? Voor 1 of meerdere vrouwen?..."
Ook zo bizar....als ik iets ontkende of zei bullshit zag ze dat als een bevestiging van mijn kant dat ze gelijk had met haar beschuldiging, zo van: "zie je wel, je ontkent dus eigenlijk bevestig je het", wtf???
Check.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:49 schreef Maanvis het volgende:
kasta, ze werkte dus bij je begrijp ik half uit je verhaal?
is ze uiteindelijk nog ontslagen daar?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Check.
Per definitie een disaster waiting to happen; relaties op het werk.
En dit moest natuurlijk gezegd wordenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:59 schreef Daniel1976 het volgende:
Wat een intense zelfbeheersing heb jij kastanova!
Zelf weg gegaan om bij een parfumerie te gaan werken, daar hadden ze namelijk geweldige kerstpakketten had ze gehoord.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
is ze uiteindelijk nog ontslagen daar?
Nah, dat is ook wel volledig mijn schuld hoor; een trio gehad met 2 dames waarbij zij niet uitgenodigd was.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:02 schreef bioloogje het volgende:
Al ben ik nu wel benieuwd waarom die ene ex jou nu als de duivel himself ziet![]()
Wat heb je haar aangedaan?
Valt op zich wel mee hoor...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:59 schreef Daniel1976 het volgende:
Wat een intense zelfbeheersing heb jij kastanova!
Dit, als ik Kastanova was geweest had ik nu nog 20 jaar in de cel gezeten volgens mij.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:50 schreef Silenus het volgende:
Kan alleen maar respect opbrengen voor mensen die het dan lukken om zo iemand niet gewoon uit je auto te gooien en door te rijden.
Ik zou het echt niet kunnen.
nou, nu beoordeel je de situatie terwijl je haar niet kent. maar het zou best zo kunnen zijn dat indien ze uit de auto gegooid was dat ze dan of als een kind op straat zou gaan liggen of in blinde paniek mensen zou gaan roepen etcquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:50 schreef Silenus het volgende:
Kan alleen maar respect opbrengen voor mensen die het dan lukken om zo iemand niet gewoon uit je auto te gooien en door te rijden.
Ik zou het echt niet kunnen.
Naja, in het begin denk je dat het de leeftijd (20) en algehele naďviteit is, maar naarmate je haar vaker ziet begint het toch wel enigszins door te schemeren.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:07 schreef Djieluh het volgende:
Kasta heb een vraagje?
Heb je niet in het begin kunnen zien dat deze meid toch issues had? Over het algemeen kun je toch wel zoiets inschatten of niet, of verbergde ze dit zo goed?
Greetz
Oh, dat was het ook met name hoor... In die uren tijd heb je behoorlijk wat tijd om de verschillende scenario's af te wegen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nou, nu beoordeel je de situatie terwijl je haar niet kent. maar het zou best zo kunnen zijn dat indien ze uit de auto gegooid was dat ze dan of als een kind op straat zou gaan liggen of in blinde paniek mensen zou gaan roepen etc. dus voor kasta was het denk ik e beste situatie
Jezus wat een labiel mokkel man! Ik heb ook wel wat gestoorde vrouwtjes ontmoet maar deze slaat echt alles. Moord verzinnen ed..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:52 schreef Catbert het volgende:
Geinspireerd door Kasta, omdat ik bijna het idee kreeg dat we dezelfde ex gehad hebben:
Het is al weer een jaar of 6 terug ofzo, een meid die ik indirect via internet heb leren kennen. In eerste instantie een leuke slimme meid, deed een WO studie, prima figuur, leuk koppie, en bloedgeil. De eerste weken ging het prima, af en toe wel wat kleine ruzietjes waarbij ze nogal door kon zagen, maargoed dat was ik wel gewend van een vorige ex dus toen nog niet zo'n issue.
Het begon toen ze van het ene op het andere moment bedacht dat ze met haar studie in Enschede wou stoppen en ik met m'n domme hoofd aanbood dat ze wel een paar weken bij mij mocht logeren terwijl ze naar een kamer ging zoeken. In eerste instatie deed ze nog alsof ze op zoek was, maar al gauw bleek dat ze het wel prima vond om bij mij te wonen en geen ruk meer deed aan het op zoek gaan naar een woning. Ruzies gingen van 'af en toe' naar 'dagelijks', over niks bijzonders, en ze had hele rare introverte buien waarin ze ook letterlijk een ander stemmetje opzette. D'r ouders waren ook raar, dus ik vraag me hard af waar dat precies misgegaan is. Op een gegeven moment was ik het zat, en heb haar gemeld dat ik wou kappen en dat ze m'n huis uit moest. Gelukkig hebben haar ouders haar geholpen met de meuk uit mijn huis halen. Opgelost denk je dan, maar nee hoor.
In de eerste plaats had ze nu opeens wel in no time een kamer nog geen 2 minuten LOPEN bij mij vandaan. Ook begon ze eerst met een charme offensief dat in eerste instantie goed aansloeg. Het speet haar, en ze begreep dat samenwonen zo snel niet kon en wou gewoon vrienden blijven en we zouden wel zien waar het zou eindigen. Klinkt relaxed, toch? Ze wou wel graag ook blijven seksen want dat mistte ze ook nogal, tja, welke kerel wil dat nou niet. Oh, en ze wou ook graag een keer een trio met een andere meid erbij, bingo!
Zo gezegd, zo gedaan. In het begin was ze weer die leuke vlotte meid die ze in het begin was. Die trio is er zelfs van gekomen, met een studievriendin van haar. Was helemaal leuk en prima, tot ik later met die vriendin stond te zoenen in de keuken (we waren ff aan het frituren, die ex lag dronken op de bank) en zei (ex) kwam kijken waar we bleven: die was echt pissig. Later nog verder gegaan met z'n drieeen maar toen we naar huis gingen flipte ze echt compleet: dat dat niet de afspraak was en hoe ik het in m'n hoofd haalde m'n tong in d'r vriendin te steken die ook nog eens ene hoer was en probeerde mij te stelen van haar. Uren ruzie gehad waarbij ze gewoon NIET op wou zouten. De ging helemaal de andere kant op; ging dreigen met wat ze met m'n auto zou doen, m'n huis, en wat ze allemaal naar m'n werkgever zou mailen. Ze vertikte het bovendien naar haar huis te gaan, ging net zo lang bij mij aanbellen tot ik opendeed (ik was er op een gegeven moment vandoor gefietst, had zo iets van fuck it). Weer slaande ruzie, begon hysterisch met zaken te gooien. Ik heb haar toen nog een tik in d'r gezicht gegeven omdat ze echt doordraaide, en toen kwam ze meteen met het idee dat ze aangifte ging doen van mishandeling, dat ze zichzelf wel eerst een paar blauwe plekken zou meppen om het geloofwaardig te maken. Nou, dat zet je wel aan het denken, want ze kan praten als brugman als ze in een charmante bui is.
Uiteindelijk na uren (4 uur 's ochtends op een doordeweekse dag) is ze naar haar kamer gegaan. Tijdje geen contact gehad, tot ze een keer in paniek belde: een vriendin van haar zou bij haar langskomen vanuit het zuiden, maar ze was al uren te laat en ze maakte zich enorme zorgen. Ik haar geprobeerd gerust te stellen, opgehangen, stond ze even later voor m'n deur: die vriendin was dood gevonden in een weiland bij een station tussen haar woonplaats en Utrecht. Ik natuurlijk redelijk in shock, en geprobeerd haar te troosten, etc. Maar d'r ging iets kriebelen, gewoon de manier waarop ze reageerde, ze wou toch seks enzo, en ging raar reageren toen ik niet wou. De volgende dag na lang denken toch het hoofdbureau van dat district gebeld, want ik vertrouwde het niet toen er niks in het nieuws kwam. Bleek dus gewoon niet waar te zijn. Nog een collega van haar gebeld, en een ander verhaal dat de vriend van die collega haar en m'n ex bedreig hadden (eerder verhaal) bleek ook gelogen te zijn.
Tja, en als je iemand met die leugens confronteert, dan denk je dat het haar wel duidelijk is. Maar nee hoor, eerst was ze kwaad natuurlijk, later janken en beloofde ze beterschap, en na een tijdje stilte kwam ze weer met een of ander wazig lulverhaal aan m'n deur. Ik gaf aan dat ik de stad in ging en geen tijd had, maar ze moest me spreken. Ik had met vrienden afgesproken in de stad dus ik dacht 'fuck it' en ben via de achteringang naar buiten gegaan de stad in; was 'opeens' m'n band lek gestoken![]()
Het hele verhaal is toen wel ten einde gekomen: die avond in de stad een met een meid die ik al kende een relatie gekregen en haar dat de volgende ochtend via SMS laten weten (ik had 20 smsjes van haar toen ik m'n GSM aanzette de volgende ochtend). Kreeg toen een SMSje dat ik een gore klootzak was en ze me nooit meer wou zien. Als ik dat geweten had, had ik veel eerder gewoon een vriendin verzonnen.
Ja, ik had daar geen ervaring mee dat mensen echt liegen in een relatie, laat staan zo iets. Je begrijpt dat je ook enorm boos bent, en je hard genaaid voelt, maar ook enorm machteloos. Als het een kerel was geweest had 'ie, hoewel ik niet geloof in geweld, gewoon klappen gekregen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:05 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Jezus wat een labiel mokkel man! Ik heb ook wel wat gestoorde vrouwtjes ontmoet maar deze slaat echt alles. Moord verzinnen ed..
Yup. Ik heb naast haar nog een meid via RP leren kennen. Lekker ding, ook een leuke meid, tot je er na 2 maanden achterkomt dat ze daddy issues heeft. Voor mij geen dates meer via internet. Never.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:05 schreef JiggyJ het volgende:
Pff wat een verhalen hier zeg..
Moet wel eerlijk bekennen dat het me vaak opvalt dat ik vaak lees dat dit soort gevallen via het internet gevonden zijn, bevestigt wel een vooroordeel
Herkenbaar!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:52 schreef Catbert het volgende:
Tja, en als je iemand met die leugens confronteert, dan denk je dat het haar wel duidelijk is. Maar nee hoor, eerst was ze kwaad natuurlijk, later janken en beloofde ze beterschap, en na een tijdje stilte kwam ze weer met een of ander wazig lulverhaal aan m'n deur.
Voor mij gold hetzelfde, jouw verhaal haalde een hoop herinneringen van mezelf naar bovenquote:
Dat is het probleem ook; ik voelde me enorm machteloos. Je kunt als kerel niet een vrouw ff alle hoeken van het huis laten zien. En die tik die ik d'r gaf werkte wel, maar als je dan meldt dat ze aangifte doet bij de politie en om haar verhaal kracht bij te zetten haarzelf wel wat blauwe plekken mept (nog vergeten te vertellen; ze had ook een zichzelf bekrassen periode om daarmee medelijden te wekken, dat werkte bij mij helaas voor haar averechts) doe je het ook aardig in je broek.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:24 schreef TheaTraal het volgende:
Het valt me wel op dat vrouwen veel zieker reageren dan mannen.
Mannen zijn vaak botte lullen die vreemd gaan, verslaving hebben of liegen.
Maar sommige vrouwen zijn wel zo verknipt
Mijn ex (man) heeft mij ook 2 maanden lang nog minstens 1 e-mail per dag geschreven plus een rare brief. Tja..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:24 schreef TheaTraal het volgende:
Mannen zijn zo heerlijk simpel.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:24 schreef TheaTraal het volgende:
quote:
Internet(daten) is volgens mij een heilige graal voor dat soort labiele types.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:05 schreef JiggyJ het volgende:
Pff wat een verhalen hier zeg..
Moet wel eerlijk bekennen dat het me vaak opvalt dat ik vaak lees dat dit soort gevallen via het internet gevonden zijn, bevestigt wel een vooroordeel
Eindelijk bevestigt een vrouw het ookquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:24 schreef TheaTraal het volgende:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:55 schreef Weissman het volgende:
Ik geloof dat het allemaal een complot is; een soort van gentlemen's agreement onder vrouwen. Wat me opvalt is dat het bij mannen meestal blijft bij vreemd gaan, geweld of onderdrukkend gedrag. Vrij voorspelbaar allemaal. Maar bij vrouwen is het echt te ziek voor woorden gew, ze weten precies hoe ze je moeten kwetsen en doen om je gek te krijgen; hoe verzin je het allemaal ? Staan de "maak-je-ex-razend" tips ook in die vrouwenbladen ?
Wat een feest der herkenning... (feest?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Herkenbaar!.
Op een gegeven moment was ik het zelfs dusdanig zat dat ze leugen op leugen stapelde en echt met droge ogen kon beweren dat gemaakte afspraken volledig door mij verzonnen waren.
En ze was een popje van een meid, dus als er anderen betrokken waren bij die afspraken, lukte het haar ook nog verdomd aardig om het zó te draaien dat alles míjn schuld was omdat ik van alles zat te verzinnen.
Op een gegeven moment ben ik dan ook daadwerkelijk overgegaan op het, met haar medeweten, ópnemen van de gesprekken met m'n telefoon.
Kansloos natuurlijk, maar hé, dat bespaarde me in ieder geval de eventuele kansloze discussies als ze het achteraf weer zou ontkennen.
Naja, direct bij de eerste de beste afspraak die ik opgenomen had (wat betreft de eerder genoemde kaartjes) ging het alweer mis en ontkende ze alles.
Geluidsopname? Wist ze helemaal niks van.
"Maar dit is jouw stem toch."
Ja okay, dat dan weer wel, maar ik zat in de ICT dus ik had het gewoon geknipt en geplakt uit andere gesprekken die ik zonder haar medeweten had opgenomen.
Ter info; de opname ging letterlijk als volgt: "Ik [naam ex] beloof bij deze op [datum] dat [afspraak] nagekomen zal worden.
Mocht ik dus daadwerkelijk dusdanige knip- en plakskills had ik dus nu waarschijnlijk gezellig Madonna zitten remixen ofzo.
Maar het meest verbazingwekkende van dit alles is de manier waarop zij er telkens op in ging; ze leek telkens ook écht heilig overtuigd van het feit dat ze in al die gevallen volledig gelijk had.
Echt indrukwekkende shit voor iemand die altijd al wel een bovenmatige interesse heeft gehad voor de menselijke psyche.
Serieus?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
Eindelijk bevestigt een vrouw het ook![]()
Zoals eerder gezegd
[..]
Vrouwen oefenen van kinds af aan hoe ze hun naasten het bloed onder de nagels vandaan kunnen halen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik geloof dat het allemaal een complot is; een soort van gentlemen's agreement onder vrouwen. Wat me opvalt is dat het bij mannen meestal blijft bij vreemd gaan, geweld of onderdrukkend gedrag. Vrij voorspelbaar allemaal. Maar bij vrouwen is het echt te ziek voor woorden gew, ze weten precies hoe ze je moeten kwetsen en doen om je gek te krijgen; hoe verzin je het allemaal ? Staan de "maak-je-ex-razend" tips ook in die vrouwenbladen ?
Daarom allemaal terugsturen naar hun eigen land !!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vrouwen oefenen van kinds af aan hoe ze hun naasten het bloed onder de nagels vandaan kunnen halen.
Ik moet zeggen dat ik ook een beetje smul van dit topic op één of andere manier. En nee niet alle vrouwen zijn labiel (debiel). Ik ben toch soms van mening dat uiterlijk meer belangrijker is dan het innerlijk. Tuurlijk gaat dat vaak op het éérste gezicht, maar toch vind ik een hoop verhalen puur dom dat ze erin trappen, en er jaren mee in zee gaanquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Daarom allemaal terugsturen naar hun eigen land !!
Vetgedrukt > Lady Gaga?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik ook een beetje smul van dit topic op één of andere manier. En nee niet alle vrouwen zijn labiel (debiel). Ik ben toch soms van mening dat uiterlijk meer belangrijker is dan het innerlijk. Tuurlijk gaat dat vaak op het éérste gezicht, maar toch vind ik een hoop verhalen puur dom dat ze erin trappen, en er jaren mee in zee gaan
In de meeste gevallen kom je pas later in de relatie erachter dat het nutjobs zijn. Maargoed, het was een leerervaring. Bij de kleinste signalen van instabiliteit loop ik tegenwoordig meteen gillend wegquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:10 schreef Soury het volgende:
Ik moet zeggen dat ik ook een beetje smul van dit topic op één of andere manier. En nee niet alle vrouwen zijn labiel (debiel). Ik ben toch soms van mening dat uiterlijk meer belangrijker is dan het innerlijk. Tuurlijk gaat dat vaak op het éérste gezicht, maar toch vind ik een hoop verhalen puur dom dat ze erin trappen, en er jaren mee in zee gaan
???quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:45 schreef Wanderingwhy het volgende:
Vertel hier je ergste ervaring qua relatiebreuk en vergeet vooral niet te vermelden - indien van toepassing - hoe het 'naspel' van je ex geweest is.
Voor de duidelijkheid: het is NIET de bedoeling dat je:
- hier gaat natrappen naar je ex;
Respect als je bij je eerst vriendje bent gebleven, gebeurd niet vaak.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:49 schreef erodome het volgende:
Tjee, soms is het best handig om gewoon geen exen te hebben
De dingen die ik over jou heb mogen aanhoren maakt jou ook niet echt tot een lieverdje... geen schurk, maar absoluut geen heer.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:00 schreef Friek_ het volgende:
Ik wilde eerst een klein verhaal typen, maar in vergelijking met de verhalen hier zijn al mijn exen stuk voor stuk lieverdjes. Ze hebben me bovendien amper lastig gevallen achteraf, dus zo spannend is het allemaal niet.
Zonder verhaal geen nominatie hequote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:42 schreef happynjitram het volgende:
Niet zo erg als mijn exverloofde, die wil ik graag nomineren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |