Ja dan kunnen we heel fok opdoeken want in de afgelopen 11 jaar is elk onderwerp de revue weleens gepasseerd.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:06 schreef EggsTC het volgende:
Hier zijn al een aantal topics over... Misschien is het handig dat je de search gebruikt, staan al een hoop ervaringen van mensen.
Ik zeg ook niet dat ze heeft, maar dat het er erg veel op lijkt van wat ik er over heb gelezen en gehoord. Zeker weten doe ik het niet zolang ze niet naar een psych gaat. Maar dat is ook niet mijn vraag.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:13 schreef formerjellybean het volgende:
Als iemand geen diagnose heeft gehad vind ik nogal kort door de bocht om met diagnoses te gaan strooien, en daarbij een boel psysische ziektes overlappen elkaar en lijken op elkaar.
Ikzelf heb borderline en er valt redelijk mee te leven nadat de diagnose en behandeling heb gehad, ten tweede ligt het ook in welke mate je hebt.
Vind het ook een beetje kort door de bocht dat mensen met Borderline geen relatie kunnen hebben.
Dat ken ik nu wel dat riedeltje heb ik zo vaak gehoord.
Ja en elke discussie over borderline loopt ook vaak zo lekkerquote:Op maandag 26 juli 2010 15:17 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja dan kunnen we heel fok opdoeken want in de afgelopen 11 jaar is elk onderwerp de revue weleens gepasseerd.
Klopt, maar deze zie ik ongeveer 3 keer per week langs komen waar de rest maar 2 keer per jaar.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:17 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja dan kunnen we heel fok opdoeken want in de afgelopen 11 jaar is elk onderwerp de revue weleens gepasseerd.
Voorbeelden. Niet alleen roepen. Ik zie namelijk helemaal niet zo vaak topics langskomen die echt over een persoonlijksstoornis gaan.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Klopt, maar deze zie ik ongeveer 3 keer per week langs komen waar de rest maar 2 keer per jaar.
Ik verwijs terug naar een eerder bericht:quote:Op maandag 26 juli 2010 15:23 schreef Daniel1976 het volgende:
Hihi lijdt elke vrouw niet in een bepaalde mate aanborderline/theatrale/narcistische persoonlijkheidsstoornis
FF serieus ik sluit me bij bovenstaande post aan. Zelf psychiater spelen is niet zo wijs tenzij je zelf de opleiding hebt gedaan. Er zijn zoveel dingen die ze wel of niet zou kunnen hebben dat kan een expert alleen bepalen en die falen ook nogal eens zelfs.
En in wat voor rare kronkels jullie relatie ook heeft gezeten dat zegt niet zoveel over haar geestesgesteldheid. Jij kijkt er ook niet objectief tegen aan.
Neemt niet weg dat je misschien gelijk kunt hebben. Maar iemand een sticker op plakken is zo gebeurd.
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:20 schreef goofy_goober het volgende:
Ik heb het niet alleen over borderline. Daarom heb ik het ook expres niet in de TT gezet. Dat mijn ex-vriendin een persoonlijksstoornis heeft staat voor mij vast, maar ik stel geen diagnose want ik weet dus niet wat ze precies heeft. Dat is aan een psych om te constateren. Maar daarom kan ik toch wel mijn vermoedens uiten?
Weet je dat er een heleboel mensen met een persoonlijkheidsstoornis rondlopen die nooit van hun leven bij een psych terecht zullen komen?!quote:Op maandag 26 juli 2010 15:20 schreef goofy_goober het volgende:
Ik heb het niet alleen over borderline. Daarom heb ik het ook expres niet in de TT gezet. Dat mijn ex-vriendin een persoonlijksstoornis heeft staat voor mij vast, maar ik stel geen diagnose want ik weet dus wat ze precies heeft. Dat is aan een psych om te constateren. Maar daarom kan ik toch wel mijn vermoedens uiten?
Slechts een greep;quote:Op maandag 26 juli 2010 15:22 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Voorbeelden. Niet alleen roepen. Ik zie namelijk helemaal niet zo vaak topics langskomen die echt over een persoonlijksstoornis gaan.
Herken jij als borderliner geen dingen uit mijn verhaal, die je wellicht zelf ook hebt gedaan? Dat is dus mijn vraag. Ik probeer geen diagnose te stellen, maar veel van die punten op Trimbos en zo komen overeen. Vandaar dat ik het aanhaal. Ik heb mijn verhaal er enkel bij gedaan omdat het anders raar zou zijn als ik om ervaringen zou vragen. Het maakt me verder ook niet zoveel uit of de persoon borderline of narcisme heeft, het gaat me er meer om of mensen soortgelijke ervaringen hebben met hun vriendin en wat ze ermee hebben gedaan.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:26 schreef formerjellybean het volgende:
Zeg dan liever een vrouw met een complex karakter, maar daar komt ook half fok op af want denk dat de meeste vrouwen een complex karakter hebben
Wel eens naar de datum gekeken? Die topics komen dus echt niet elke paar weken langs, leugenaar.quote:
Het is een greep zeg ik. Ik ga niet alle topics af van de afgelopen 7 maanden om jou te overtuigenquote:Op maandag 26 juli 2010 15:36 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Wel eens naar de datum gekeken? Die topics komen dus echt niet elke paar weken langs, leugenaar.
Daar vind ik heel moeilijk om antwoord op te geven omdat een boel mensen bij borderline heel erg denkt aan een bepaald type.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:35 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Herken jij als borderliner geen dingen uit mijn verhaal, die je wellicht zelf ook hebt gedaan? Dat is dus mijn vraag. Ik probeer geen diagnose te stellen, maar veel van die punten op Trimbos en zo komen overeen. Vandaar dat ik het aanhaal. Ik heb mijn verhaal er enkel bij gedaan omdat het anders raar zou zijn als ik om ervaringen zou vragen. Het maakt me verder ook niet zoveel uit of de persoon borderline of narcisme heeft, het gaat me er meer om of mensen soortgelijke ervaringen hebben met hun vriendin en wat ze ermee hebben gedaan.
Maar kennelijk heeft een topic alleen bestaansrecht hier als er een diagnose is gesteld, terwijl het me daar niet eens om te doen is.
En dat zal ook wel niet voor niets zijn, toch? Met heel veel borderliners is ook niet samen te leven.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:13 schreef formerjellybean het volgende:
Vind het ook een beetje kort door de bocht dat mensen met Borderline geen relatie kunnen hebben.
Dat ken ik nu wel dat riedeltje heb ik zo vaak gehoord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |