abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 juni 2011 @ 17:01:56 #176
141482 Q.
JurassiQ
pi_98299614
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:24 schreef TheaTraal het volgende:
Het valt me wel op dat vrouwen veel zieker reageren dan mannen.
Mannen zijn vaak botte lullen die vreemd gaan, verslaving hebben of liegen.
Maar sommige vrouwen zijn wel zo verknipt :{
Mannen zijn zo heerlijk simpel. O+
For great justice!
  vrijdag 17 juni 2011 @ 17:04:39 #177
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_98299744
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 17:01 schreef Q. het volgende:

[..]

Mannen zijn zo heerlijk simpel. O+
:') eh, sure...
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_98299961
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:05 schreef JiggyJ het volgende:
Pff wat een verhalen hier zeg..

Moet wel eerlijk bekennen dat het me vaak opvalt dat ik vaak lees dat dit soort gevallen via het internet gevonden zijn, bevestigt wel een vooroordeel :X
Internet(daten) is volgens mij een heilige graal voor dat soort labiele types.
pi_98301979
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:24 schreef TheaTraal het volgende:
Het valt me wel op dat vrouwen veel zieker reageren dan mannen.
Mannen zijn vaak botte lullen die vreemd gaan, verslaving hebben of liegen.
Maar sommige vrouwen zijn wel zo verknipt :{
Eindelijk bevestigt een vrouw het ook *O*

Zoals eerder gezegd

quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2011 16:55 schreef Weissman het volgende:
Ik geloof dat het allemaal een complot is; een soort van gentlemen's agreement onder vrouwen. Wat me opvalt is dat het bij mannen meestal blijft bij vreemd gaan, geweld of onderdrukkend gedrag. Vrij voorspelbaar allemaal. Maar bij vrouwen is het echt te ziek voor woorden gew, ze weten precies hoe ze je moeten kwetsen en doen om je gek te krijgen; hoe verzin je het allemaal ? Staan de "maak-je-ex-razend" tips ook in die vrouwenbladen ? :')
  vrijdag 17 juni 2011 @ 18:19:47 #180
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_98302281
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:17 schreef kastanova het volgende:

[..]

Herkenbaar! :D.

Op een gegeven moment was ik het zelfs dusdanig zat dat ze leugen op leugen stapelde en echt met droge ogen kon beweren dat gemaakte afspraken volledig door mij verzonnen waren.
En ze was een popje van een meid, dus als er anderen betrokken waren bij die afspraken, lukte het haar ook nog verdomd aardig om het zó te draaien dat alles míjn schuld was omdat ik van alles zat te verzinnen.

Op een gegeven moment ben ik dan ook daadwerkelijk overgegaan op het, met haar medeweten, ópnemen van de gesprekken met m'n telefoon.
Kansloos natuurlijk, maar hé, dat bespaarde me in ieder geval de eventuele kansloze discussies als ze het achteraf weer zou ontkennen.

Naja, direct bij de eerste de beste afspraak die ik opgenomen had (wat betreft de eerder genoemde kaartjes) ging het alweer mis en ontkende ze alles.
Geluidsopname? Wist ze helemaal niks van.
"Maar dit is jouw stem toch :?."

Ja okay, dat dan weer wel, maar ik zat in de ICT dus ik had het gewoon geknipt en geplakt uit andere gesprekken die ik zonder haar medeweten had opgenomen.
Ter info; de opname ging letterlijk als volgt: "Ik [naam ex] beloof bij deze op [datum] dat [afspraak] nagekomen zal worden.
Mocht ik dus daadwerkelijk dusdanige knip- en plakskills had ik dus nu waarschijnlijk gezellig Madonna zitten remixen ofzo.

Maar het meest verbazingwekkende van dit alles is de manier waarop zij er telkens op in ging; ze leek telkens ook écht heilig overtuigd van het feit dat ze in al die gevallen volledig gelijk had.
Echt indrukwekkende shit voor iemand die altijd al wel een bovenmatige interesse heeft gehad voor de menselijke psyche.
Wat een feest der herkenning... (feest? :'))

Hoevaak ik niet verbijsterd met haar discussies had over iets wat zij had gedaan of gezegd maar wat ze mij verweet.... Dubbele verbijstering bij mij omdat ze nog echt kwaad leek te zijn op mij en het echt leek te menen!

En alhoewel ik geen etiketten wil plakken en dat ook niet ga doen blijft me wel bij wat een pro daarover zei: "Projecteren".
(Van projectie kan sprake zijn wanneer men eigenschappen of emoties van zichzelf tracht te ontkennen, verbergen of verdringen door deze toe te schrijven aan iets of iemand anders.)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_98302440
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 18:10 schreef Weissman het volgende:

[..]

Eindelijk bevestigt een vrouw het ook *O*

Zoals eerder gezegd

[..]

Serieus? :P
Ik vind geweld en onderdrukkend gedrag niet iets waar 'het bij blijft', maar gewoon heel erg ziek.
Hoewel ik moet toegeven dat een hoop dames die hier beschreven worden het ook wel erg bont maken. Wat een verhalen. _O-
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 18:32:16 #182
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_98302682
Nieuwe vriendin buiten haar bereik is wel de ideale oplossing voor psycho-stalkgedrag.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_98303943
Dit topic geeft me wel een gevoel van opluchting omdat ik het nooit met iemand het erover heb gehad. Ze wist het destijds zo te brengen dat alles mijn fout leek, ook in discussies, waardoor ik me toch wel een tikkeltje onzeker door ging voelen.
pi_98304866
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2011 16:55 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ik geloof dat het allemaal een complot is; een soort van gentlemen's agreement onder vrouwen. Wat me opvalt is dat het bij mannen meestal blijft bij vreemd gaan, geweld of onderdrukkend gedrag. Vrij voorspelbaar allemaal. Maar bij vrouwen is het echt te ziek voor woorden gew, ze weten precies hoe ze je moeten kwetsen en doen om je gek te krijgen; hoe verzin je het allemaal ? Staan de "maak-je-ex-razend" tips ook in die vrouwenbladen ? :')
Vrouwen oefenen van kinds af aan hoe ze hun naasten het bloed onder de nagels vandaan kunnen halen. :+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_98305049
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 19:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Vrouwen oefenen van kinds af aan hoe ze hun naasten het bloed onder de nagels vandaan kunnen halen. :+
Daarom allemaal terugsturen naar hun eigen land !!
  vrijdag 17 juni 2011 @ 20:03:23 #186
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_98306180
Zieke verhalen, zulke gestoorde shit is niet te bedenken.
pi_98306440
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 19:33 schreef Weissman het volgende:

[..]

Daarom allemaal terugsturen naar hun eigen land !!
Ik moet zeggen dat ik ook een beetje smul van dit topic op één of andere manier. En nee niet alle vrouwen zijn labiel (debiel). Ik ben toch soms van mening dat uiterlijk meer belangrijker is dan het innerlijk. Tuurlijk gaat dat vaak op het éérste gezicht, maar toch vind ik een hoop verhalen puur dom dat ze erin trappen, en er jaren mee in zee gaan ;(
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_98327950
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:10 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik ook een beetje smul van dit topic op één of andere manier. En nee niet alle vrouwen zijn labiel (debiel). Ik ben toch soms van mening dat uiterlijk meer belangrijker is dan het innerlijk. Tuurlijk gaat dat vaak op het éérste gezicht, maar toch vind ik een hoop verhalen puur dom dat ze erin trappen, en er jaren mee in zee gaan ;(
Vetgedrukt > Lady Gaga? :)

Over "puur dom dat ze erin trappen".......Ik gun je niet de ervaringen wat sommigen hier hebben gepost. Begrijp dat je alleen maar laat zien dat je niet weet wat je zegt als je dat soort woorden hier neerzet.
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  zaterdag 18 juni 2011 @ 12:51:08 #189
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_98329843
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:10 schreef Soury het volgende:
In de meeste gevallen kom je pas later in de relatie erachter dat het nutjobs zijn. Maargoed, het was een leerervaring. Bij de kleinste signalen van instabiliteit loop ik tegenwoordig meteen gillend weg :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_98330098
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 09:45 schreef Wanderingwhy het volgende:
Vertel hier je ergste ervaring qua relatiebreuk en vergeet vooral niet te vermelden - indien van toepassing - hoe het 'naspel' van je ex geweest is.

Voor de duidelijkheid: het is NIET de bedoeling dat je:
- hier gaat natrappen naar je ex;
???
pi_98330186
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 09:50 schreef erikkll het volgende:
Gevalletje borderline?
Soms
  zaterdag 18 juni 2011 @ 13:16:31 #192
107445 Jajong
Hadouken!
pi_98330633
Mijn ex is ook wel chill.

We hadden ongeveer 3 jaar een relatie, toen ze voor 4 maanden naar ZO-Azie ging. Relatie was niet heel goed ofzo, maar we hadden een soort van pact gemaakt dat we aan onszelf zouden werken en als ze terug kwam zouden we er alles aan doen om het goed te laten komen.

Fastforward 3 maanden, we hebben in die tijd gewoon goed contact gehad, leuke mailtjes, gebeld etc. Tot ik op een zondagmiddag mijn e-mail checkte. De strekking van het mailtje was, zonder overdrijven: "Hoi, ik heb besloten dat ik je niet meer als mijn vriendje wil, en ik heb met iemand anders geneukt in Cambodja."

Het was iets uitgebreider dan dat, maar geloof me het is niet overdreven o.i.d. Na dit mailtje volgden natuurlijk mailtjes van mij waarom en hoe ze dit kan doen maar het enige wat ik ongeveer terug kreeg was dat ze inmiddels wel vaker met dezelfde dude heeft geneukt en dat het nu ook nog wat ging betekenen ook. Heel fijn.

Toen ze terug kwam wou ze uiteraard afspreken, en mijn domme kop deed ik dit dus ook. Zij huilen en smeken om vergiffenis om me vervolgens bij de naam van de dude waarmee ze was vreemdgegaan te noemen.

Ook heeft ze me een keer dronken opgebeld om 6 uur 's nachts om te smeken of ik haar op wou halen in de stad. Na lang doordrammen ben ik uiteindelijk gezwicht en ging naar de tent waar je was, om haar vervolgens aan te treffen met haar tong in de bek van een willekeurige gast.

Verder heeft ze me 3 jaar lang nog lopen manipuleren etc. Toen het een keer uit ging met een andere ex van mij heeft ze ondanks dat we al maanden geen contact meer hadden DEZELFDE avond nog gebeld en gesmeekt om met haar af te spreken.

En dit is nog maar een tipje van de sluier. Ik ben zelfs heel dom geweest om hier vaak in mee te gaan maar ze wist hoe moeilijk ik het ermee had en is me telkens hoop blijven geven. Heeft me ook heel wat jaartjes gekost om uiteindelijk over deze trol heen te komen.

Gelukkig woon ik nu al tijdje samen met het liefste meisje van de wereld O+.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  zaterdag 18 juni 2011 @ 13:19:56 #193
107445 Jajong
Hadouken!
pi_98330759
Jezus kasta, die verhalen van jou :'). Waar vind je deze headcases gek.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  zaterdag 18 juni 2011 @ 13:49:20 #194
37769 erodome
Zweefteef
pi_98331736
Tjee, soms is het best handig om gewoon geen exen te hebben ;)
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 18:00:36 #195
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_98340400
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 13:49 schreef erodome het volgende:
Tjee, soms is het best handig om gewoon geen exen te hebben ;)
Respect als je bij je eerst vriendje bent gebleven, gebeurd niet vaak.
pi_98342999
quote:
4s.gif Op donderdag 16 juni 2011 18:00 schreef Friek_ het volgende:
Ik wilde eerst een klein verhaal typen, maar in vergelijking met de verhalen hier zijn al mijn exen stuk voor stuk lieverdjes. Ze hebben me bovendien amper lastig gevallen achteraf, dus zo spannend is het allemaal niet.
De dingen die ik over jou heb mogen aanhoren maakt jou ook niet echt tot een lieverdje... geen schurk, maar absoluut geen heer.
Doe eens lief!
pi_98343055
Kan ik nog meedoen :D?
  zaterdag 18 juni 2011 @ 19:29:47 #198
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_98343213
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 19:25 schreef happynjitram het volgende:
Kan ik nog meedoen :D?
Ben jij een vreselijke ex dan?
pi_98343700