Mannen zijn zo heerlijk simpel.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:24 schreef TheaTraal het volgende:
Het valt me wel op dat vrouwen veel zieker reageren dan mannen.
Mannen zijn vaak botte lullen die vreemd gaan, verslaving hebben of liegen.
Maar sommige vrouwen zijn wel zo verknipt
quote:
Internet(daten) is volgens mij een heilige graal voor dat soort labiele types.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:05 schreef JiggyJ het volgende:
Pff wat een verhalen hier zeg..
Moet wel eerlijk bekennen dat het me vaak opvalt dat ik vaak lees dat dit soort gevallen via het internet gevonden zijn, bevestigt wel een vooroordeel
Eindelijk bevestigt een vrouw het ookquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:24 schreef TheaTraal het volgende:
Het valt me wel op dat vrouwen veel zieker reageren dan mannen.
Mannen zijn vaak botte lullen die vreemd gaan, verslaving hebben of liegen.
Maar sommige vrouwen zijn wel zo verknipt
quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:55 schreef Weissman het volgende:
Ik geloof dat het allemaal een complot is; een soort van gentlemen's agreement onder vrouwen. Wat me opvalt is dat het bij mannen meestal blijft bij vreemd gaan, geweld of onderdrukkend gedrag. Vrij voorspelbaar allemaal. Maar bij vrouwen is het echt te ziek voor woorden gew, ze weten precies hoe ze je moeten kwetsen en doen om je gek te krijgen; hoe verzin je het allemaal ? Staan de "maak-je-ex-razend" tips ook in die vrouwenbladen ?
Wat een feest der herkenning... (feest?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Herkenbaar!.
Op een gegeven moment was ik het zelfs dusdanig zat dat ze leugen op leugen stapelde en echt met droge ogen kon beweren dat gemaakte afspraken volledig door mij verzonnen waren.
En ze was een popje van een meid, dus als er anderen betrokken waren bij die afspraken, lukte het haar ook nog verdomd aardig om het zó te draaien dat alles míjn schuld was omdat ik van alles zat te verzinnen.
Op een gegeven moment ben ik dan ook daadwerkelijk overgegaan op het, met haar medeweten, ópnemen van de gesprekken met m'n telefoon.
Kansloos natuurlijk, maar hé, dat bespaarde me in ieder geval de eventuele kansloze discussies als ze het achteraf weer zou ontkennen.
Naja, direct bij de eerste de beste afspraak die ik opgenomen had (wat betreft de eerder genoemde kaartjes) ging het alweer mis en ontkende ze alles.
Geluidsopname? Wist ze helemaal niks van.
"Maar dit is jouw stem toch."
Ja okay, dat dan weer wel, maar ik zat in de ICT dus ik had het gewoon geknipt en geplakt uit andere gesprekken die ik zonder haar medeweten had opgenomen.
Ter info; de opname ging letterlijk als volgt: "Ik [naam ex] beloof bij deze op [datum] dat [afspraak] nagekomen zal worden.
Mocht ik dus daadwerkelijk dusdanige knip- en plakskills had ik dus nu waarschijnlijk gezellig Madonna zitten remixen ofzo.
Maar het meest verbazingwekkende van dit alles is de manier waarop zij er telkens op in ging; ze leek telkens ook écht heilig overtuigd van het feit dat ze in al die gevallen volledig gelijk had.
Echt indrukwekkende shit voor iemand die altijd al wel een bovenmatige interesse heeft gehad voor de menselijke psyche.
Serieus?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
Eindelijk bevestigt een vrouw het ook![]()
Zoals eerder gezegd
[..]
Vrouwen oefenen van kinds af aan hoe ze hun naasten het bloed onder de nagels vandaan kunnen halen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik geloof dat het allemaal een complot is; een soort van gentlemen's agreement onder vrouwen. Wat me opvalt is dat het bij mannen meestal blijft bij vreemd gaan, geweld of onderdrukkend gedrag. Vrij voorspelbaar allemaal. Maar bij vrouwen is het echt te ziek voor woorden gew, ze weten precies hoe ze je moeten kwetsen en doen om je gek te krijgen; hoe verzin je het allemaal ? Staan de "maak-je-ex-razend" tips ook in die vrouwenbladen ?
Daarom allemaal terugsturen naar hun eigen land !!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vrouwen oefenen van kinds af aan hoe ze hun naasten het bloed onder de nagels vandaan kunnen halen.
Ik moet zeggen dat ik ook een beetje smul van dit topic op één of andere manier. En nee niet alle vrouwen zijn labiel (debiel). Ik ben toch soms van mening dat uiterlijk meer belangrijker is dan het innerlijk. Tuurlijk gaat dat vaak op het éérste gezicht, maar toch vind ik een hoop verhalen puur dom dat ze erin trappen, en er jaren mee in zee gaanquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Daarom allemaal terugsturen naar hun eigen land !!
Vetgedrukt > Lady Gaga?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik ook een beetje smul van dit topic op één of andere manier. En nee niet alle vrouwen zijn labiel (debiel). Ik ben toch soms van mening dat uiterlijk meer belangrijker is dan het innerlijk. Tuurlijk gaat dat vaak op het éérste gezicht, maar toch vind ik een hoop verhalen puur dom dat ze erin trappen, en er jaren mee in zee gaan
In de meeste gevallen kom je pas later in de relatie erachter dat het nutjobs zijn. Maargoed, het was een leerervaring. Bij de kleinste signalen van instabiliteit loop ik tegenwoordig meteen gillend wegquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:10 schreef Soury het volgende:
Ik moet zeggen dat ik ook een beetje smul van dit topic op één of andere manier. En nee niet alle vrouwen zijn labiel (debiel). Ik ben toch soms van mening dat uiterlijk meer belangrijker is dan het innerlijk. Tuurlijk gaat dat vaak op het éérste gezicht, maar toch vind ik een hoop verhalen puur dom dat ze erin trappen, en er jaren mee in zee gaan
???quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:45 schreef Wanderingwhy het volgende:
Vertel hier je ergste ervaring qua relatiebreuk en vergeet vooral niet te vermelden - indien van toepassing - hoe het 'naspel' van je ex geweest is.
Voor de duidelijkheid: het is NIET de bedoeling dat je:
- hier gaat natrappen naar je ex;
Respect als je bij je eerst vriendje bent gebleven, gebeurd niet vaak.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:49 schreef erodome het volgende:
Tjee, soms is het best handig om gewoon geen exen te hebben
De dingen die ik over jou heb mogen aanhoren maakt jou ook niet echt tot een lieverdje... geen schurk, maar absoluut geen heer.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:00 schreef Friek_ het volgende:
Ik wilde eerst een klein verhaal typen, maar in vergelijking met de verhalen hier zijn al mijn exen stuk voor stuk lieverdjes. Ze hebben me bovendien amper lastig gevallen achteraf, dus zo spannend is het allemaal niet.
Zonder verhaal geen nominatie hequote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:42 schreef happynjitram het volgende:
Niet zo erg als mijn exverloofde, die wil ik graag nomineren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |