Ik heb er ook hele lieve en aardige exen tussen zittenquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:16 schreef ondeugend het volgende:
Ik besef me weer opnieuw dat ik in het algemeen erg bof met mijn exen.
Ik geniet er ook van, leuk leesvoer. Nu begin ik een beetje te begrijpen waarom vrouwen de viva en dergelijke lezenquote:
je zou ze bijna bundelen in een boekquote:
Ik geloof dat het allemaal een complot is; een soort van gentlemen's agreement onder vrouwen. Wat me opvalt is dat het bij mannen meestal blijft bij vreemd gaan, geweld of onderdrukkend gedrag. Vrij voorspelbaar allemaal. Maar bij vrouwen is het echt te ziek voor woorden gew, ze weten precies hoe ze je moeten kwetsen en doen om je gek te krijgen; hoe verzin je het allemaal ? Staan de "maak-je-ex-razend" tips ook in die vrouwenbladen ?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:44 schreef danny130 het volgende:
[..]
Ik geniet er ook van, leuk leesvoer. Nu begin ik een beetje te begrijpen waarom vrouwen de viva en dergelijke lezen
Wil je haar nu terug?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:10 schreef Barbusse het volgende:
Damn, wat een topic dit...en ik dacht dat mijn ex een heks was
Topje van de ijsberg?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:14 schreef TheaTraal het volgende:
Een ex van mij had het uit gemaakt omdat ik zijn huis niet wilde schoonmaken. Daarnaast moest ik een keuze maken voor hem of mijn familie.
Jaren later, 2 weken voordat hij met zijn huidige vrouw zou gaan trouwen, smste hij dat hij me miste en of ik langs wilde komen voor seks
Te triest voor woorden. Sowieso, een ver familielid van me was ook zo'n kutkneus. Hij smste zijn ex ook vlak voor het huwelijk of ze het toch niet opnieuw zouden proberen. En toen zij hem wederom afwees is ie alsnog gaan trouwen, zo van 'dan dit maar'. Ik snap dat écht nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:14 schreef TheaTraal het volgende:
Een ex van mij had het uit gemaakt omdat ik zijn huis niet wilde schoonmaken. Daarnaast moest ik een keuze maken voor hem of mijn familie.
Jaren later, 2 weken voordat hij met zijn huidige vrouw zou gaan trouwen, smste hij dat hij me miste en of ik langs wilde komen voor seks
Je krijgt dan toch sterk de neiging om de nieuwe partner even in te lichten...quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:25 schreef Velma het volgende:
[..]
Te triest voor woorden. Sowieso, een ver familielid van me was ook zo'n kutkneus. Hij smste zijn ex ook vlak voor het huwelijk of ze het toch niet opnieuw zouden proberen. En toen zij hem wederom afwees is ie alsnog gaan trouwen, zo van 'dan dit maar'. Ik snap dat écht niet![]()
![]()
![]()
Die muts? Nee, dank jequote:
ik kan je uit ervaring vertellen dat het niet gewaardeerd wordt om de nieuwe van je ex in te lichten over kwalijke praktijken. dan ben je namelijk opeens zelf de heks. ik heb zelf uiteindelijk niks gezegd. vond ik heel moeilijk, aangezien de nieuwe vlam kinderen heeft.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:27 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Je krijgt dan toch sterk de neiging om de nieuwe partner even in te lichten...
dus die ervaring is nerrgens op gebaseerd, of is daar ook een sappig verhaal over?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:49 schreef simmu het volgende:ahd
[..]
ik kan je uit ervaring vertellen dat het niet gewaardeerd wordt om de nieuwe van je ex in te lichten over kwalijke praktijken. dan ben je namelijk opeens zelf de heks. ik heb zelf uiteindelijk niks gezegd. vond ik heel moeilijk, aangezien de nieuwe vlam kinderen heeft.
Nee ik denk dat ze zeg maar pas zichzelf kunnen zijn op het moment dat ze het uitmaken en daarvoor altijd een ander speelde. Dus eigenlijk heb je dan nooit je echte ex leren kennen, maar wie ze speelde. En dan worden ze nog boos ook dat je dat niet zagquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:18 schreef TheaTraal het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom mensen, wanneer hun relatie voorbij is, een totaal ander persoon laten zien?
Heb het nog nooit goed begrepen..
Ik precies hetzelfde , sommige zie ik niet meer, maar met de meeste heb ik nog een goede verstandhouding, en het is altijd leuk die weer te zien.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:16 schreef ondeugend het volgende:
Ik besef me weer opnieuw dat ik in het algemeen erg bof met mijn exen.
Jezus dit gaat wel heel erg verquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:18 schreef Joe-Momma het volgende:
Een kleine greep uit mijn tijd met een (h)ex.
Eigenlijk zijn er zoveel bizare dingen gebeurt waarvan ik de meeste heb verdrongen of gedwongen ben vergeten.
Maar dit gebeurte op een gegeven moment.
Na een break van 1,5 jaar besloten we samen de relatie nog een kans te geven (we hadden er immers ruim 5 jaar opzitten) ik dacht het lag aan mij dat de relatie stuk liep. (Was meer systematisch aangepraat door haar) dus ik mijn uiterste best gedaan er toch iets moois van te maken. Alles volgens het boekje.
Op een gegeven moment kwam ik op het punt dat ik een woning wou kopen. Alles uitgezocht meerdere afspraken gehad bij makelaars en hypotheek adviseurs en zo tot de conclusie gekomen dat een hypotheek voor ons op dat moment het beste uitkwam icm 2 levens verzekeringen (1voor haar 1voor mij). Ik had haar toen immers nodig om dat beetje extra hypotheek te krijgen. Voor de (ex) woning van haar ouders over te nemen (haar oudelijk huis notabene). Na een hoop aandringen ging ze eindelijk mee naar de H.A voor een gesprek. Alles in sesamstraattaal aan haar uitgelegd.
En het leek tot haar door te dringen.
Zitten we er s'avonds over te praten. Kom mevrouw met het rare idee dat ik haar wou vermoorden en de levensverzekering op strijken. WTF!!!
Dus wou ze liever niet meedoen!! *shootme*
Duidelijk een gevalletje teveel tv gekeken.
Dus kon ik het ook op m'n buik schrijven.
Achteraf ben ik natuurlijk haar dankbaar voor die spastische actie van haar want stel je voor dat ik nog met die nutcase opgescheept zou zitten en al 'vechtend' over straat over de verdeling van het huis. :S
In de 1ste instantie lijkt het niet zo erg dit is ook slecht maar een tipje van de sluier, er hebben zich in de jaren nog veel meer zieke gevalletjes zich voorgedaan.
Maar zoals ik al zei het meeste is verdrongen vergeten of wil ik nevernooit meer aandenken.
Wat een zieke tijd was dat.
Verder zie ik wel een aantal overeenkomsten met de op. Zoals ziekelijk vaak bellen, gemoedstoestanden die net zo vaak op en neer gaan als een achtbaan. Overklaarbare uitbarstingen in beide richtingen. Van overdreven super happy, naar zo diep in de put dat ze geen uitweg meer zag.
Poepoeh. Wat ben ik fucking blij daar vanaf te zijn. Er ging een wereld voor mij open.
Zelf geloof ik meer in de tussenvorm. Ik ben het met je eens dat ze iemand 'spelen' die ze graag willen zijn op dat moment. Na mijn breuk kwam er veel zwart aan de oppervlakte bij haar waar ik feitelijk gezien weinig mee van doen heb.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:19 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nee ik denk dat ze zeg maar pas zichzelf kunnen zijn op het moment dat ze het uitmaken en daarvoor altijd een ander speelde. Dus eigenlijk heb je dan nooit je echte ex leren kennen, maar wie ze speelde. En dan worden ze nog boos ook dat je dat niet zag![]()
Verder ben ik blij dat ik aan geen van deze voorbeelden kan tippen
Dit klinkt zooooo herkenbaar. Ik deed echt alles voor d'r. En ze was idd ookquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:56 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Vooral als je weet wat ik in die 6 jaar allemaal wel niet voor haar heb gedaan. Maar hé positief bekijken, in die 6 jaar was ze lekker, inmiddels is er het een en ander aan haar verbouwt en ben ik blij er vanaf te zijnEn mijn huidige vriendin is helemaal geweldig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |