abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 juni 2011 @ 16:17:40 #101
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_98253382
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 16:16 schreef ondeugend het volgende:
Ik besef me weer opnieuw dat ik in het algemeen erg bof met mijn exen. :)
Ik heb er ook hele lieve en aardige exen tussen zitten ;) Alleen die noemen we hier niet.
  donderdag 16 juni 2011 @ 16:25:51 #102
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_98253809
Godskolere, die verhalen hier :D
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_98254639
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juni 2011 16:25 schreef Harajuku. het volgende:
Ik geniet er ook van, leuk leesvoer. Nu begin ik een beetje te begrijpen waarom vrouwen de viva en dergelijke lezen ;(
  donderdag 16 juni 2011 @ 16:45:55 #104
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98254692
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juni 2011 16:25 schreef Harajuku. het volgende:
je zou ze bijna bundelen in een boek :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_98255109
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 16:44 schreef danny130 het volgende:

[..]

Ik geniet er ook van, leuk leesvoer. Nu begin ik een beetje te begrijpen waarom vrouwen de viva en dergelijke lezen ;(
Ik geloof dat het allemaal een complot is; een soort van gentlemen's agreement onder vrouwen. Wat me opvalt is dat het bij mannen meestal blijft bij vreemd gaan, geweld of onderdrukkend gedrag. Vrij voorspelbaar allemaal. Maar bij vrouwen is het echt te ziek voor woorden gew, ze weten precies hoe ze je moeten kwetsen en doen om je gek te krijgen; hoe verzin je het allemaal ? Staan de "maak-je-ex-razend" tips ook in die vrouwenbladen ? :')
pi_98255461
Damn, TS, die ex van jou spoort echt niet. :') Wat een gestoord wijf is dat zeg.
pi_98255820
Damn, wat een topic dit...en ik dacht dat mijn ex een heks was :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_98255886
quote:
11s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:10 schreef Barbusse het volgende:
Damn, wat een topic dit...en ik dacht dat mijn ex een heks was :@
Wil je haar nu terug? :+
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_98255971
Een ex van mij had het uit gemaakt omdat ik zijn huis niet wilde schoonmaken. Daarnaast moest ik een keuze maken voor hem of mijn familie.
Jaren later, 2 weken voordat hij met zijn huidige vrouw zou gaan trouwen, smste hij dat hij me miste en of ik langs wilde komen voor seks :)
pi_98256055
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:14 schreef TheaTraal het volgende:
Een ex van mij had het uit gemaakt omdat ik zijn huis niet wilde schoonmaken. Daarnaast moest ik een keuze maken voor hem of mijn familie.
Jaren later, 2 weken voordat hij met zijn huidige vrouw zou gaan trouwen, smste hij dat hij me miste en of ik langs wilde komen voor seks :)
Topje van de ijsberg?
(wel kut dat z'n huidige vrouw haar familie niet meer mag zien.... :') )
Strek je eens uit !
pi_98256144
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:16 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Topje van de ijsberg?
Paar van de vele punten uit zijn zieke geest..
  donderdag 16 juni 2011 @ 17:25:48 #112
347320 Velma
nerdy vamp
pi_98256540
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:14 schreef TheaTraal het volgende:
Te triest voor woorden. Sowieso, een ver familielid van me was ook zo'n kutkneus. Hij smste zijn ex ook vlak voor het huwelijk of ze het toch niet opnieuw zouden proberen. En toen zij hem wederom afwees is ie alsnog gaan trouwen, zo van 'dan dit maar'. Ik snap dat écht niet :') :{ ;( :|W
I lost my glasses again
  donderdag 16 juni 2011 @ 17:27:39 #113
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_98256662
quote:
18s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:25 schreef Velma het volgende:

[..]

Te triest voor woorden. Sowieso, een ver familielid van me was ook zo'n kutkneus. Hij smste zijn ex ook vlak voor het huwelijk of ze het toch niet opnieuw zouden proberen. En toen zij hem wederom afwees is ie alsnog gaan trouwen, zo van 'dan dit maar'. Ik snap dat écht niet :') :{ ;( :|W
Je krijgt dan toch sterk de neiging om de nieuwe partner even in te lichten...
pi_98257135
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:12 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Wil je haar nu terug? :+
Die muts? Nee, dank je :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_98257647
quote:
18s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:27 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Je krijgt dan toch sterk de neiging om de nieuwe partner even in te lichten...
ik kan je uit ervaring vertellen dat het niet gewaardeerd wordt om de nieuwe van je ex in te lichten over kwalijke praktijken. dan ben je namelijk opeens zelf de heks. ik heb zelf uiteindelijk niks gezegd. vond ik heel moeilijk, aangezien de nieuwe vlam kinderen heeft.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_98258124
Ik wilde eerst een klein verhaal typen, maar in vergelijking met de verhalen hier zijn al mijn exen stuk voor stuk lieverdjes. Ze hebben me bovendien amper lastig gevallen achteraf, dus zo spannend is het allemaal niet.
  donderdag 16 juni 2011 @ 18:01:33 #117
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98258166
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:49 schreef simmu het volgende:ahd

[..]

ik kan je uit ervaring vertellen dat het niet gewaardeerd wordt om de nieuwe van je ex in te lichten over kwalijke praktijken. dan ben je namelijk opeens zelf de heks. ik heb zelf uiteindelijk niks gezegd. vond ik heel moeilijk, aangezien de nieuwe vlam kinderen heeft.
dus die ervaring is nerrgens op gebaseerd, of is daar ook een sappig verhaal over?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 16 juni 2011 @ 18:18:47 #118
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_98258884
Een kleine greep uit mijn tijd met een (h)ex.

Eigenlijk zijn er zoveel bizare dingen gebeurt waarvan ik de meeste heb verdrongen of gedwongen ben vergeten.

Maar dit gebeurte op een gegeven moment.

Na een break van 1,5 jaar besloten we samen de relatie nog een kans te geven (we hadden er immers ruim 5 jaar opzitten) ik dacht het lag aan mij dat de relatie stuk liep. (Was meer systematisch aangepraat door haar) dus ik mijn uiterste best gedaan er toch iets moois van te maken. Alles volgens het boekje.

Op een gegeven moment kwam ik op het punt dat ik een woning wou kopen. Alles uitgezocht meerdere afspraken gehad bij makelaars en hypotheek adviseurs en zo tot de conclusie gekomen dat een hypotheek voor ons op dat moment het beste uitkwam icm 2 levens verzekeringen (1voor haar 1voor mij). Ik had haar toen immers nodig om dat beetje extra hypotheek te krijgen. Voor de (ex) woning van haar ouders over te nemen (haar oudelijk huis notabene). Na een hoop aandringen ging ze eindelijk mee naar de H.A voor een gesprek. Alles in sesamstraattaal aan haar uitgelegd.
En het leek tot haar door te dringen.

Zitten we er s'avonds over te praten. Kom mevrouw met het rare idee dat ik haar wou vermoorden en de levensverzekering op strijken. WTF!!!
Dus wou ze liever niet meedoen!! *shootme*
Duidelijk een gevalletje teveel tv gekeken.

Dus kon ik het ook op m'n buik schrijven.
Achteraf ben ik natuurlijk haar dankbaar voor die spastische actie van haar want stel je voor dat ik nog met die nutcase opgescheept zou zitten en al 'vechtend' over straat over de verdeling van het huis. :S

In de 1ste instantie lijkt het niet zo erg dit is ook slecht maar een tipje van de sluier, er hebben zich in de jaren nog veel meer zieke gevalletjes zich voorgedaan.
Maar zoals ik al zei het meeste is verdrongen vergeten of wil ik nevernooit meer aandenken.
Wat een zieke tijd was dat.

Verder zie ik wel een aantal overeenkomsten met de op. Zoals ziekelijk vaak bellen, gemoedstoestanden die net zo vaak op en neer gaan als een achtbaan. Overklaarbare uitbarstingen in beide richtingen. Van overdreven super happy, naar zo diep in de put dat ze geen uitweg meer zag.

Poepoeh. Wat ben ik fucking blij daar vanaf te zijn. Er ging een wereld voor mij open.
  donderdag 16 juni 2011 @ 18:19:09 #119
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_98258893
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 11:18 schreef TheaTraal het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom mensen, wanneer hun relatie voorbij is, een totaal ander persoon laten zien?
Heb het nog nooit goed begrepen..
Nee ik denk dat ze zeg maar pas zichzelf kunnen zijn op het moment dat ze het uitmaken en daarvoor altijd een ander speelde. Dus eigenlijk heb je dan nooit je echte ex leren kennen, maar wie ze speelde. En dan worden ze nog boos ook dat je dat niet zag :')

Verder ben ik blij dat ik aan geen van deze voorbeelden kan tippen :@
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_98259215
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 16:16 schreef ondeugend het volgende:
Ik besef me weer opnieuw dat ik in het algemeen erg bof met mijn exen. :)
Ik precies hetzelfde , sommige zie ik niet meer, maar met de meeste heb ik nog een goede verstandhouding, en het is altijd leuk die weer te zien.
Volgens mij met niemand ruzie oid. (Of zij moeten een ander verhaal vertellen :) )
pi_98259510
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 18:18 schreef Joe-Momma het volgende:
Een kleine greep uit mijn tijd met een (h)ex.

Eigenlijk zijn er zoveel bizare dingen gebeurt waarvan ik de meeste heb verdrongen of gedwongen ben vergeten.

Maar dit gebeurte op een gegeven moment.

Na een break van 1,5 jaar besloten we samen de relatie nog een kans te geven (we hadden er immers ruim 5 jaar opzitten) ik dacht het lag aan mij dat de relatie stuk liep. (Was meer systematisch aangepraat door haar) dus ik mijn uiterste best gedaan er toch iets moois van te maken. Alles volgens het boekje.

Op een gegeven moment kwam ik op het punt dat ik een woning wou kopen. Alles uitgezocht meerdere afspraken gehad bij makelaars en hypotheek adviseurs en zo tot de conclusie gekomen dat een hypotheek voor ons op dat moment het beste uitkwam icm 2 levens verzekeringen (1voor haar 1voor mij). Ik had haar toen immers nodig om dat beetje extra hypotheek te krijgen. Voor de (ex) woning van haar ouders over te nemen (haar oudelijk huis notabene). Na een hoop aandringen ging ze eindelijk mee naar de H.A voor een gesprek. Alles in sesamstraattaal aan haar uitgelegd.
En het leek tot haar door te dringen.

Zitten we er s'avonds over te praten. Kom mevrouw met het rare idee dat ik haar wou vermoorden en de levensverzekering op strijken. WTF!!!
Dus wou ze liever niet meedoen!! *shootme*
Duidelijk een gevalletje teveel tv gekeken.

Dus kon ik het ook op m'n buik schrijven.
Achteraf ben ik natuurlijk haar dankbaar voor die spastische actie van haar want stel je voor dat ik nog met die nutcase opgescheept zou zitten en al 'vechtend' over straat over de verdeling van het huis. :S

In de 1ste instantie lijkt het niet zo erg dit is ook slecht maar een tipje van de sluier, er hebben zich in de jaren nog veel meer zieke gevalletjes zich voorgedaan.
Maar zoals ik al zei het meeste is verdrongen vergeten of wil ik nevernooit meer aandenken.
Wat een zieke tijd was dat.

Verder zie ik wel een aantal overeenkomsten met de op. Zoals ziekelijk vaak bellen, gemoedstoestanden die net zo vaak op en neer gaan als een achtbaan. Overklaarbare uitbarstingen in beide richtingen. Van overdreven super happy, naar zo diep in de put dat ze geen uitweg meer zag.

Poepoeh. Wat ben ik fucking blij daar vanaf te zijn. Er ging een wereld voor mij open.
Jezus dit gaat wel heel erg ver ;(
pi_98259538
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 18:19 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Nee ik denk dat ze zeg maar pas zichzelf kunnen zijn op het moment dat ze het uitmaken en daarvoor altijd een ander speelde. Dus eigenlijk heb je dan nooit je echte ex leren kennen, maar wie ze speelde. En dan worden ze nog boos ook dat je dat niet zag :')

Verder ben ik blij dat ik aan geen van deze voorbeelden kan tippen :@
Zelf geloof ik meer in de tussenvorm. Ik ben het met je eens dat ze iemand 'spelen' die ze graag willen zijn op dat moment. Na mijn breuk kwam er veel zwart aan de oppervlakte bij haar waar ik feitelijk gezien weinig mee van doen heb.

Alsof het een soort van ketel is waar teveel druk op komt te staan als ze zich een tijdje goed c.q.normaal houden. Op een gegeven moment is er teveel druk en moet er stoom afgeblazen worden. En ja, dat gaat dan met van alles gepaard zoals je in dit topic kunt lezen... :')

Het lijkt er gewoon op of ze die tussenvorm maar niet kunnen vinden....
Strek je eens uit !
pi_98259896
@Joe-Momma: Die paranoia en achterdocht komt me wel heel heel bekend voor.... :')

Wat me nog wel bijstaat is dat er dan absoluut niet met ze te praten is. Alsof alles in hun hoofd omgedraaid wordt naar de negatieve optie. Wat negatief is blijft negatief en wat positief is wordt automatisch negatief (pff....uit die opzegmail die ze me stuurde: "je gaf me wel eens kado'tjes, wat had je daarmee goed te maken en wat wou je daarmee afkopen?").

Wel een ziek verhaal overigens, wees idd maar blij dat je er nu vanaf bent...
Strek je eens uit !
  donderdag 16 juni 2011 @ 18:48:33 #124
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_98260098
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:56 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Vooral als je weet wat ik in die 6 jaar allemaal wel niet voor haar heb gedaan. Maar hé positief bekijken, in die 6 jaar was ze lekker, inmiddels is er het een en ander aan haar verbouwt en ben ik blij er vanaf te zijn :) En mijn huidige vriendin is helemaal geweldig! *;
Dit klinkt zooooo herkenbaar. Ik deed echt alles voor d'r. En ze was idd ook :9 (maargoed, dat is mijn huidige vriendin ook, en die is niet gestoord *O* )
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_98261273
Geniaal leesvoer dit :D
A mind with a heart of it's own
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')