Met je broer lijkt me erger!quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat overspel betreft wel het ergste wat je kan gebeuren.
Dat ook ja.quote:
We lezen hier natuurlijk ook de uitzonderlijke gevallenquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:15 schreef CherryLips het volgende:
Waarom ben ik single, ik ben echt een lot uit de loterij als ik dit lees
Dat ben jij sowieso.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:15 schreef CherryLips het volgende:
6 jaar, maar dan nog.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:08 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Hoelang zat er tussen jullie exit en haar vriendverzoek? (mmmh....zeker weer een bron opgedroogd bij d'r en behoefte aan aandacht die even niet voor het grijpen was...)
Wat zei die beste vriend eigenlijk nadat je erachter was gekomen ?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:38 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
6 jaar, maar dan nog.
Had ik verteld dat we getrouwd waren?
Pfff...lijkt me - ook al is het 6jr terug - nog steeds een moeilijke tijd om aan terug te denken....quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:38 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
6 jaar, maar dan nog.
Had ik verteld dat we getrouwd waren?
als ik jouw posts zie moet ik altijd aan dat nummer van garbage denken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:15 schreef CherryLips het volgende:
Erg erg, het leven gaat verder. Alleen mijn motto, zij betekent ellende dus met een boog er omheen. Het zou niet zo goed zijn als ik daar nu nog van wakker zou liggen. Dat is dan overigens totaal verspeelde energie ook.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:44 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Pfff...lijkt me - ook al is het 6jr terug - nog steeds een moeilijke tijd om aan terug te denken....
(maar snap nu beter waarom ze je de woning uitkreeg, vanwege dat getrouwd zijn dus)
Jap en het leuke was hij had medelijden met mij. Dus was hij zo gek dat hij op zijn naam voor mij een abbo (met telefoon afsloot), dat heeft hem dan weer 2500 euro gekost. Het is een dure wip geweest voor hem.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat zei die beste vriend eigenlijk nadat je erachter was gekomen ?
Probeerde ie het nog recht te lullen ?
Maar wat zei ie dan ? Waarom deed ie het ?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:51 schreef Daniel1976 het volgende:
Jap en het leuke was hij had medelijden met mij. Dus was hij zo gek dat hij op zijn naam voor mij een abbo (met telefoon afsloot), dat heeft hem dan weer 2500 euro gekost. Het is een dure wip geweest voor hem.
Dit is zooo lelijk dat de tranen je bijna in de ogen schieten. Zo verschrikkelijk egoistisch en achterbaksquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:13 schreef Black_Ninja het volgende:
Ex 1:
Met haar heb ik 6 jaar een relatie gehad. Omdat mijn ouders het niet met mijn keuze eens waren waren dat vrij lastige jaren en uiteindelijk zijn de ruzies zo hoog opgelopen (na 5 jaar) dat ik het huis uit ben gegaan (voor haar dus kan je wel zeggen).
Het huis waar ik ben gaan wonen was prima en ik woonde daar hartstikke leuk. Het koste weinig, leuke omgeving en was precies groot genoeg. Helaas was het dan weer niet groot genoeg om samen te gaan wonen (1,5 kamer woning (woon en slaapkamer waren 1)) en na een jaartje op mezelf kwam ze met het idee om te gaan samenwonen. Op zoek gegaan naar een andere woning en uiteindelijk een leuke woning gevonden. Was wel een stuk duurder dan waar ik toen woonde maar samen konden we dat prima betalen. Ook was de woning een stuk groter dan waar ik woonde maar ach dan konden we af en toe een beetje privacy bewaren.
Na nog geen 3 maanden daar te wonen (en veel verbouw geld van mijn kant) kwam ze met de mededeling dat ze het gevoel kwijt was. En 2 dagen later was ze weg en was het uit. Nu dachten we dat de woning op haar naam stond en mocht ik van haar daar blijven wonen zolang ik netjes de huur betaalde. De huur kon ik net aan betalen maar ik zat wel erg krap hierdoor. Een andere woning was niet zo snel te vinden voor een normale prijs en terug naar mijn ouders was geen optie dus ik zat klem waar ik zat en omdat ik veel moest werken om de huur te kunnen blijven betalen. Hierdoor kwam mijn studie ook nog eens onder druk te staan.
Nog geen 3 maanden later kreeg ik een telefoontje dat ze de woning ging opzeggen want ze wilde toch de mogelijkheid hebben zich ergens anders in te kunnen schrijven. Wat bleek mevrouw was al maanden vreemd gegaan (voor de verhuizing en erna) en had besloten om te gaan samenwonen met de andere persoon. Daarom moest ik maar het huis uit, en als ik niks kon vinden dan maar de straat op.
Vooral als je weet wat ik in die 6 jaar allemaal wel niet voor haar heb gedaan. Maar hé positief bekijken, in die 6 jaar was ze lekker, inmiddels is er het een en ander aan haar verbouwt en ben ik blij er vanaf te zijnquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:54 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Dit is zooo lelijk dat de tranen je bijna in de ogen schieten. Zo verschrikkelijk egoistisch en achterbaks
Gewoon 24/7 naar een 0909-sekslijn gebeld?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:51 schreef Daniel1976 het volgende:
Jap en het leuke was hij had medelijden met mij. Dus was hij zo gek dat hij op zijn naam voor mij een abbo (met telefoon afsloot), dat heeft hem dan weer 2500 euro gekost. Het is een dure wip geweest voor hem.
Sorry, in sommige gevallen kan ik genadeloos gemeen zijn.
Tsja wil je echt zijn flauwe excuses horen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Maar wat zei ie dan ? Waarom deed ie het ?
Want ik ben echt benieuwd wat een beste vriend in zo'n situatie nog zegt...
Zoiets ja.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:04 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Gewoon 24/7 naar een 0909-sekslijn gebeld?
That's just sad.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:29 schreef kippiedippie het volgende:
Mijn ex?(21) zei dat ie 17 vriendinnen had gehad, en dat hij was verkracht door een klasgenoot, zij had hem vastgebonden, mes tegen zijn keel en blablabla. Hij was daar heen gegaan toen we ruzie hadden. Dus ik geloof het hele verkrachtingsverhaal niet, want hij ging met haar mee naar huis vanuit school.Toen ik daarna nog een keer vroeg over het aantal exen was het op eens 21. Volgens mij was het voor hem al een vriendin als ie hoi had gezegd oid, want hij had zijn looks nou niet bepaald mee.
Verder was zijn huis een zwijnenstal, je kon niet normaal lopen op de grond. overal lag zelfs brood en oud eten op de grond.. Toen lag er bij mijn in mijn kamer een keer een shirt op de grond, en toen durfde ie te zeggen dat het een zwijnenstal in mijn kamer was.
Als we ruzie hadden pakte hij altijd mijn mobiel af zodat ik niet mijn moeder kon bellen om me op te halen, hij smeet dat ding altijd op de grond.. Aanleiding van één ruzie was een smsje naar een klasgenoot dat ik in bus 8 zat naar school.
tis altijd jouw schuld. die ken ik ja. nog zo'n gouden van ex schoonmoeders (het vervolg op "zo zijn de mannen in de famlie nu eenmaal") "daar moet je mee om kunnen gaan".quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:08 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Tsja wil je echt zijn flauwe excuses horen.
Zij had het gedaan, ze had hem verleidt en hem duidelijk gemaakt dat het tussen ons niet zo lekker liep enzo.
Uhu tuurlijk, waar 2 neuken hebben 2 schuld.
Van die vriend was het aan de ene kant wel jammer, dat was dan al een zeer goede vriend sinds mijn 12e ofzo. Je hebt zoveel gedeelde historie.
Ja ik was gewoon even benieuwd, had dit wel verwacht, maar toch...quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:08 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Tsja wil je echt zijn flauwe excuses horen.
Zij had het gedaan, ze had hem verleidt en hem duidelijk gemaakt dat het tussen ons niet zo lekker liep enzo.
Uhu tuurlijk, waar 2 neuken hebben 2 schuld.
Van die vriend was het aan de ene kant wel jammer, dat was dan al een zeer goede vriend sinds mijn 12e ofzo. Je hebt zoveel gedeelde historie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |