abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98248430
Mijn ex?(21) zei dat ie 17 vriendinnen had gehad, en dat hij was verkracht door een klasgenoot, zij had hem vastgebonden, mes tegen zijn keel en blablabla. Hij was daar heen gegaan toen we ruzie hadden. Dus ik geloof het hele verkrachtingsverhaal niet, want hij ging met haar mee naar huis vanuit school.Toen ik daarna nog een keer vroeg over het aantal exen was het op eens 21. Volgens mij was het voor hem al een vriendin als ie hoi had gezegd oid, want hij had zijn looks nou niet bepaald mee.

Verder was zijn huis een zwijnenstal, je kon niet normaal lopen op de grond. overal lag zelfs brood en oud eten op de grond :').. Toen lag er bij mijn in mijn kamer een keer een shirt op de grond, en toen durfde ie te zeggen dat het een zwijnenstal in mijn kamer was.

Als we ruzie hadden pakte hij altijd mijn mobiel af zodat ik niet mijn moeder kon bellen om me op te halen, hij smeet dat ding altijd op de grond.. Aanleiding van één ruzie was een smsje naar een klasgenoot dat ik in bus 8 zat naar school. :')
  donderdag 16 juni 2011 @ 14:34:15 #77
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_98248630
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:22 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

:{

Dat lijkt me wat overspel betreft wel het ergste wat je kan gebeuren.
Met je broer lijkt me erger!

OT: ik denk dat mijn ex erg slechte herinneringen aan míj heeft, bovenal. Ik weet het eigenlijk wel zeker. (Dat was van mijn vijftiende tot en met mijn zeventiende.) Ik was als tiener ook niet helemaal lekker :'). Gelukkig is dat wel vanzelf overgegaan.
pi_98248843
quote:
7s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:34 schreef Grunge. het volgende:

[..]

Met je broer lijkt me erger!

Dat ook ja. :P

Maar toch, je beste vriend en je vriendin, 2 mensen die je als het goed is volledig vertrouwt, en dan....

Moet er echt niet aan denken.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_98249214
Ghehe is dit topic opgestart om me te doen realiseren dat mijn ex wel meevalt? :+
Want wat ik hier toch allemaal lees.. my goodness.. :{

@ TheaTraal: ik vind het ook altijd zo raar dat mensen ineens totaal lijken te veranderen als de relatie voorbij is.

Okee, even heeel kort mijn ex nomineren:

- Tijdens de relatie werd hij op een gegeven moment al enorm wispulturig, negeerde mij als het hem uitkwam, maar oh wee als ik een keer niet op hem reageerde..
- Op een zondagavond was hij nog super enthousiast, wilde met me op vakantie een keer of een weekendje weg, superklef etc etc. Maandagochtend werd hij superchagrijnig wakker, wilde er al mee stoppen. Als toppunt: iemand kwam onverwachts zijn slaapkamer binnen en ik werd voorgesteld als "dit is EEN vriendin van me". (pfffff.. dan voel je je dus echt gebruikt als vrouw).
- Amper een week nadat het uit was probeerde hij vrijwel dagelijks/nachtelijks seksdates te regelen via een chatsite. Waarbij hij enorm negatief over mij sprak tegen zijn potentiele bedpartners.
- Na een week of 5 kreeg ik ineens weer een mailtje, dat hij mij niet kon vergeten. Later een keertje msn contact gehad, hij wilde me weer terug, had nog zoveel gevoelens voor me. Gevolg: we zouden een keertje wat gaan drinken.
- Dag later: "nee sorry, het gaat niet werken, dat weet je zelf ook wel". (Ehm sorry, wie kwam ook alweer met het idee om opnieuw te beginnen?? :? )
- Dag later: "ik kom alleen naar je toe als je seks met me wilt, want meer zit er niet in."

Hoezo met iemands gevoelens spelen.. naja dit is wel een enorm verkorte versie trouwens.
pi_98249336
Ha, kan ik ook. Kwam via chat meisje van ver weg tegen, haar ex woonde "toevallig" vlak bij me (bleek later). Of ik bij hem langs kon gaan, omdat hij dreigde met zelfmoord. Langsgegaan, begon hij me te bedreigen enzo, erg onstabiel figuur.

Chat met haar ging erg leuk, dus ik later daar heen voor 2 weken, alles leuk, ex bleef haar maar bellen maar dat negeerde ze (ze had eigenlijk een ander nummer moeten nemen, duh). Daarna 2 weken thuis, haar ex kwam langs, begon op me in te slaan. Met mijn rug naar de muur een pan gepakt en op hem ingeslagen -- door deze zelfverdediging (had al twee klappen en een roggel in mijn gezicht ontvangen) ben ik schuldig bevonden van mishandeling.

Later weer daar heen, had ze werk zodat we een huisje konden huren.

Na een week of vier samenwonend belde ze me vanaf haar mobiel (via werk, dacht ik), ik moest naar een metro station komen. Ik daar heen, 2 uur gewacht, ik haar bellen, raar verhaal over ziekenauto, iemand ziek, blabla, dus ik terug naar "huis" (daar, dus), bijna alles weg. Die avond naar haar werk gegaan, zat ze te praten met haar ex(ex) en zijn moeder. En ik had geen geld voor een retour ticket.

Overigens was ze ook een leugenaar die haar vele eigen leugens geloofde. Erg sneu. Oh, en ex-ex-ex mishandelde haar ook (vaak), maar "nu heeft 'ie pillen", right.

Verhaal is uiteraard iets langer en smeuiger.

Ergste vond ik nog dat ze 2 van de 4 kindersurprises mee had genomen -- eerlijk verdeeld. Ha.
pi_98250130
Als ik deze vreselijke shit lees zou ik bijna mijn ex terug willen damn. :')

Wat een ernstige mensen zijn er toch out there. Liefde kan rare dingen met je doen.
pi_98250392
Waarom ben ik single, ik ben echt een lot uit de loterij als ik dit lees :D
Tap tap tap
  donderdag 16 juni 2011 @ 15:23:27 #83
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_98250732
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:15 schreef CherryLips het volgende:
We lezen hier natuurlijk ook de uitzonderlijke gevallen :). Denk dat het merendeel van de exen toch wel normaal uit elkaar gaan zonder te stalken etc.
  donderdag 16 juni 2011 @ 15:35:46 #84
141482 Q.
JurassiQ
pi_98251331
quote:
Dat ben jij sowieso. O+
For great justice!
  donderdag 16 juni 2011 @ 15:38:24 #85
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_98251461
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:08 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Hoelang zat er tussen jullie exit en haar vriendverzoek? (mmmh....zeker weer een bron opgedroogd bij d'r en behoefte aan aandacht die even niet voor het grijpen was... ;))
6 jaar, maar dan nog.

Had ik verteld dat we getrouwd waren?
pi_98251731
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:38 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

6 jaar, maar dan nog.

Wat zei die beste vriend eigenlijk nadat je erachter was gekomen ?
Probeerde ie het nog recht te lullen ?
pi_98251779
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:38 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

6 jaar, maar dan nog.

Pfff...lijkt me - ook al is het 6jr terug - nog steeds een moeilijke tijd om aan terug te denken....

(maar snap nu beter waarom ze je de woning uitkreeg, vanwege dat getrouwd zijn dus)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  donderdag 16 juni 2011 @ 15:50:55 #88
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98252052
quote:
als ik jouw posts zie moet ik altijd aan dat nummer van garbage denken.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 16 juni 2011 @ 15:51:03 #89
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_98252059
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:44 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Pfff...lijkt me - ook al is het 6jr terug - nog steeds een moeilijke tijd om aan terug te denken....

(maar snap nu beter waarom ze je de woning uitkreeg, vanwege dat getrouwd zijn dus)
Erg erg, het leven gaat verder. Alleen mijn motto, zij betekent ellende dus met een boog er omheen. Het zou niet zo goed zijn als ik daar nu nog van wakker zou liggen. Dat is dan overigens totaal verspeelde energie ook.
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:43 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Wat zei die beste vriend eigenlijk nadat je erachter was gekomen ?
Probeerde ie het nog recht te lullen ?
Jap en het leuke was hij had medelijden met mij. Dus was hij zo gek dat hij op zijn naam voor mij een abbo (met telefoon afsloot), dat heeft hem dan weer 2500 euro gekost. Het is een dure wip geweest voor hem.

Sorry, in sommige gevallen kan ik genadeloos gemeen zijn.
pi_98252161
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:51 schreef Daniel1976 het volgende:
Jap en het leuke was hij had medelijden met mij. Dus was hij zo gek dat hij op zijn naam voor mij een abbo (met telefoon afsloot), dat heeft hem dan weer 2500 euro gekost. Het is een dure wip geweest voor hem.
Maar wat zei ie dan ? Waarom deed ie het ?

Want ik ben echt benieuwd wat een beste vriend in zo'n situatie nog zegt...
pi_98252231
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:13 schreef Black_Ninja het volgende:

Ex 1:
Met haar heb ik 6 jaar een relatie gehad. Omdat mijn ouders het niet met mijn keuze eens waren waren dat vrij lastige jaren en uiteindelijk zijn de ruzies zo hoog opgelopen (na 5 jaar) dat ik het huis uit ben gegaan (voor haar dus kan je wel zeggen).

Het huis waar ik ben gaan wonen was prima en ik woonde daar hartstikke leuk. Het koste weinig, leuke omgeving en was precies groot genoeg. Helaas was het dan weer niet groot genoeg om samen te gaan wonen (1,5 kamer woning (woon en slaapkamer waren 1)) en na een jaartje op mezelf kwam ze met het idee om te gaan samenwonen. Op zoek gegaan naar een andere woning en uiteindelijk een leuke woning gevonden. Was wel een stuk duurder dan waar ik toen woonde maar samen konden we dat prima betalen. Ook was de woning een stuk groter dan waar ik woonde maar ach dan konden we af en toe een beetje privacy bewaren.

Na nog geen 3 maanden daar te wonen (en veel verbouw geld van mijn kant) kwam ze met de mededeling dat ze het gevoel kwijt was. En 2 dagen later was ze weg en was het uit. Nu dachten we dat de woning op haar naam stond en mocht ik van haar daar blijven wonen zolang ik netjes de huur betaalde. De huur kon ik net aan betalen maar ik zat wel erg krap hierdoor. Een andere woning was niet zo snel te vinden voor een normale prijs en terug naar mijn ouders was geen optie dus ik zat klem waar ik zat en omdat ik veel moest werken om de huur te kunnen blijven betalen. Hierdoor kwam mijn studie ook nog eens onder druk te staan.

Nog geen 3 maanden later kreeg ik een telefoontje dat ze de woning ging opzeggen want ze wilde toch de mogelijkheid hebben zich ergens anders in te kunnen schrijven. Wat bleek mevrouw was al maanden vreemd gegaan (voor de verhuizing en erna) en had besloten om te gaan samenwonen met de andere persoon. Daarom moest ik maar het huis uit, en als ik niks kon vinden dan maar de straat op.

Dit is zooo lelijk dat de tranen je bijna in de ogen schieten. Zo verschrikkelijk egoistisch en achterbaks :N
  donderdag 16 juni 2011 @ 15:56:41 #92
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_98252352
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:54 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Dit is zooo lelijk dat de tranen je bijna in de ogen schieten. Zo verschrikkelijk egoistisch en achterbaks :N
Vooral als je weet wat ik in die 6 jaar allemaal wel niet voor haar heb gedaan. Maar hé positief bekijken, in die 6 jaar was ze lekker, inmiddels is er het een en ander aan haar verbouwt en ben ik blij er vanaf te zijn :) En mijn huidige vriendin is helemaal geweldig! *;
Domo Arigato!
pi_98252687
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:51 schreef Daniel1976 het volgende:

Sorry, in sommige gevallen kan ik genadeloos gemeen zijn.

Gewoon 24/7 naar een 0909-sekslijn gebeld? _O_
  donderdag 16 juni 2011 @ 16:08:02 #94
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_98252863
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Maar wat zei ie dan ? Waarom deed ie het ?
Want ik ben echt benieuwd wat een beste vriend in zo'n situatie nog zegt...
Tsja wil je echt zijn flauwe excuses horen.
Zij had het gedaan, ze had hem verleidt en hem duidelijk gemaakt dat het tussen ons niet zo lekker liep enzo.

Uhu tuurlijk, waar 2 neuken hebben 2 schuld.

Van die vriend was het aan de ene kant wel jammer, dat was dan al een zeer goede vriend sinds mijn 12e ofzo. Je hebt zoveel gedeelde historie.
  donderdag 16 juni 2011 @ 16:08:43 #95
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_98252891
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 16:04 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Gewoon 24/7 naar een 0909-sekslijn gebeld? _O_
Zoiets ja.

Ik vind het best verneukt te worden, maar ik irriteer wel terug.
  donderdag 16 juni 2011 @ 16:09:00 #96
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_98252907
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:29 schreef kippiedippie het volgende:
Mijn ex?(21) zei dat ie 17 vriendinnen had gehad, en dat hij was verkracht door een klasgenoot, zij had hem vastgebonden, mes tegen zijn keel en blablabla. Hij was daar heen gegaan toen we ruzie hadden. Dus ik geloof het hele verkrachtingsverhaal niet, want hij ging met haar mee naar huis vanuit school.Toen ik daarna nog een keer vroeg over het aantal exen was het op eens 21. Volgens mij was het voor hem al een vriendin als ie hoi had gezegd oid, want hij had zijn looks nou niet bepaald mee.

Verder was zijn huis een zwijnenstal, je kon niet normaal lopen op de grond. overal lag zelfs brood en oud eten op de grond :').. Toen lag er bij mijn in mijn kamer een keer een shirt op de grond, en toen durfde ie te zeggen dat het een zwijnenstal in mijn kamer was.

Als we ruzie hadden pakte hij altijd mijn mobiel af zodat ik niet mijn moeder kon bellen om me op te halen, hij smeet dat ding altijd op de grond.. Aanleiding van één ruzie was een smsje naar een klasgenoot dat ik in bus 8 zat naar school. :')
That's just sad.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 16 juni 2011 @ 16:10:59 #97
347320 Velma
nerdy vamp
pi_98253010
Toen ik nog een tiener was had ik een vriendje die precies mijn gevoelens wist te bespelen. Laten we wel wezen, ik trapte daar op een gegeven moment met open ogen in. Maar ik was zo ontzettend verliefd op hem dat ik elke keer als hij weer lief deed ik weer helemaal in de wolken was en de hoop had dat we nog samen oud zouden worden :')

Na een jaar of 2 begon ik in te zien wat voor spel hij speelde met me. Het uitmaken als ik niet deed wat hij wilde, weer terugkomen met mooie woorden en beloftes om na een paar keer seks weer te vertrekken omdat ik weer iets deed wat hem niet zinde :{

Na 4 jaar maakte ik het definitief uit en heeft hij nog jarenlang geprobeerd contact te herstellen. Van achterlijke pogingen (na 2 jaar smsen dat zijn jas nog bij mij zou liggen) tot denigrerende berichten dat ik moet doen waar ik goed in ben: op mijn rug liggen tot ronduit bij me aan de deur komen om 'gezellig koffie te drinken samen'.
Tot ie een keer huilend aan de deur stond met een heel verhaal over hoe hij het nu echt weer wilde proberen. Ik twijfelde nog, en toen kwam ik na een week erachter dat hij al een tijdje een andere vriendin had aan de andere kant van het land. :|W

Na een paar jaar kreeg ik nog even via via te horen hoe vaak hij op anderen gelegen had in die tijd, zonder condoom. Heb ik me dus maar laten testen, ik was doodsbang :'(

Nu ziet hij in dat ie achterlijk geweest is en heeft hij spijt betuigd. Dat dan wel weer.
I lost my glasses again
pi_98253064
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 16:08 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Zij had het gedaan, ze had hem verleidt en hem duidelijk gemaakt dat het tussen ons niet zo lekker liep enzo.

Van die vriend was het aan de ene kant wel jammer, dat was dan al een zeer goede vriend sinds mijn 12e ofzo. Je hebt zoveel gedeelde historie.
tis altijd jouw schuld. die ken ik ja. nog zo'n gouden van ex schoonmoeders (het vervolg op "zo zijn de mannen in de famlie nu eenmaal") "daar moet je mee om kunnen gaan".

het geweldadige kwam uiteraard omdat *ik* zo vervelend deed (ik had commentaar op het vele drinken) en het stalken erna kwam natuuuurlijk ook door *mijn* gedrag. die arme jongen kon er toch allemaal niks aan doen :')
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_98253134
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 16:08 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ja ik was gewoon even benieuwd, had dit wel verwacht, maar toch...

Echt heel triest zulke mensen...
  donderdag 16 juni 2011 @ 16:16:57 #100
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_98253335
Ik besef me weer opnieuw dat ik in het algemeen erg bof met mijn exen. :)
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')