http://www.londontheatred(...)-YEARS-OF-QUEEN.aspxquote:(Roger) Taylor has also told of his desire to release songs that Freddie Mercury recorded with the late King Of Pop, Michael Jackson. There are plans underway to release these recordings this year. They are believed to include a version of There's More To Life Than This, State of Shock and a previously unheard song, Victory that lent its name to the eponymous Jacksons' album but failed to make the track listing
Ik weet het nog niet, ligt eraan wat er georganiseerd wordt. En of dat een beetje professioneel is. Het valt wel op een zaterdag zag ik net.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:12 schreef Janena het volgende:
Haha, inderdaad...
ZIjn jullie op 25 juni nog wat van plan?
Ben niet zo'n groeps-fan en weet dus ook niet of ik naar een georganiseerd iets toe wil.
Vorig jaar wel gedaan en dat wel oke hoor en ik wil er dit jaar wel iets aan doen maar WAT.
Heb gewoon niet zo'n zin om onder fans te zijn denk ik...heb gewoon weinig met dat hele kliekjes gedoe.
Beeld in Best is erg ver weg, zou anders wel een ideetje zijn.
Misschien moet ik gewoon een waterballonnen en kussengevecht organiseren met de kinderen in de buurt, ter ere van MJ.
Of een dagje pretpark doen....
Nou ja, dat laatste is natuurlijk goed voor te stellen, is voortaan ook een kutdagquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:07 schreef MetBas het volgende:
Ik ga mezelf die dag opsluiten met muziek en concertdvds.Ik word eerlijk gezegd altijd een beetje treurig die dag.
Moonwalk heb ik in het Nederlands en in het Engelsquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:32 schreef gifkwal het volgende:
Moonwalk is er ook in het Nederlands als ik me niet vergis. Ik heb zelf de Engelse versie, dat zijn toch meer zijn eigen woorden. Verder heb ik nog allerlei boeken maar ik weet niet echt uit mijn hoofde welke dat zijn. Ben je naar iets op zoek?
Hier nog een paar leuke foto's, hoe tof hoe ze met die paparazzi omgaanquote:Op donderdag 2 juni 2011 09:33 schreef MJ44ever het volgende:
Ik zou trouwens in het 'celebs en hun koters' topic, nieuwe foto's van Michaels kinderen.
Wat een ongelovelijk goed gezicht dat die kinderen lachen en stralen zeg...
Ik vind echt dat de moeder van Michael zo'n ongelovelijke sterke vrouw is om zoveel voor die kinderen te doen dat ze door de meest moeilijke tijd van hun leven zijn gekomen. Echt petje af
*lacht van herkenning*quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:48 schreef gifkwal het volgende:
Wat leuk MJ44Ever dat jouw man ook fan is, lijkt me wel lekker makkelijk. Mijn vriend zit nog wel eens met opgetrokken wenkbrauwen naar me te kijken: "kijk je nu al voor de duizendste keer datzelfde filmpje?"
Deden jullie niet, bedoel jequote:Op zondag 5 juni 2011 11:10 schreef MJ44ever het volgende:
Ja, het is erg fijn als je man ook fan isWe hebben elkaar ook zo ontmoet dus het was al zo voordat we elkaar ontmoetten. Hij voelt precies hetzelfde als ik.
Als hij geen fan was geweest, natuurlijk ook prima, maar het is wel echt een hele leuke bijkomstigheid. 2 Weken naar London om concerten te bekijken? Tuurlijk, doen we, haha!
Denk dat je me verkeerd begrijpt, of ik druk me verkeerd uit dat kan ook.quote:
Ik snap je wel, maar het was maar een grapje. Jij zei: "de liefde interesse voor MJ" en ik maakte daar van "de liefde interesse voor MJ" van.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:41 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Denk dat je me verkeerd begrijpt, of ik druk me verkeerd uit dat kan ook.
Ik bedoel dat ik toen ik interesse in em kreeg ik nog niet van em hield zoals nuDas logisch toch
![]()
Dat vind ik dan wel weer creatiefquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:18 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb ook eens gelezen dat een fan in een rolstoel aankwam en dat de anderen hem naar voren lieten rijden omdat hij anders niks kon zien en vooraan gewoon uit z'n rolstoel stapte.
Ohh wat zou ik zó graag dat jasje willen hebbenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:33 schreef MetBas het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)l-jackson-hamer.html
Misschien wel de grootste parel uit de popgeschiedenisquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:48 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Ohh wat zou ik zó graag dat jasje willen hebbenHeb wel van Beat It alleen is natuurlijk niet de echte maar als je deze hebt, juist die in de video is gedragen dan heb je wel een parel!
lolquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:35 schreef DrDentz het volgende:
Michael had veel in zijn leven meegemaakt maar een zingende Henny Huisman werd zelfs hem teveel.
Het zal hem ongetwijfeld jarenlang hebben achtervolgdquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:35 schreef DrDentz het volgende:
Michael had veel in zijn leven meegemaakt maar een zingende Henny Huisman werd zelfs hem teveel.
Sowieso WBSSquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:42 schreef Zapato het volgende:
Zelfs met die beperkte vocals van de History Tour; it's so funky!
Het is dat ik nu in de UB zit, anders had ik dat nummer natuurlijk keihard gedraaidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het is dat ik nu in de UB zit, anders had ik dat nummer natuurlijk keihard gedraaidIk kijk m nu voor de tweede keer, jeweetz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:08 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ik kijk m nu voor de tweede keer, jeweetz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe nu een 2e master, Arbeidsrecht
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Nicccceee. Interessante zaken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik doe nu een 2e master, Arbeidsrecht![]()
Kom took door de moeilijk lange intro. Geen zin om te wachten, en om nou door te spoelen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Will You Be There, toch wel één van zijn nummers die mij meer aanspreekt na zijn dood. Overigens daarvoor nooit echt veel gedraaid, viel altijd een beetje in de 'mwah'-categorie. Gek toch eigenlijk
Intro is zeker mooi, maar wel lang.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:37 schreef gifkwal het volgende:
Die intro is juist moooooi!
Wat ik wel bijzonder vind aan het nummer is dat het eigenlijk een soort voorspellend gehalte heeft. "In my trials" etc. En zo achteraf beluisterd maakt dat het wel triest maar ook heel mooi.
Dat verklaart een hoopquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:39 schreef Zapato het volgende:
[..]
Intro is zeker mooi, maar wel lang.
MJ was dan ook een profeet he - de Messias op aarde. As we all know.
Hij heeft in ieder geval nog zat volgelingenquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:39 schreef Zapato het volgende:
[..]
Intro is zeker mooi, maar wel lang.
MJ was dan ook een profeet he - de Messias op aarde. As we all know.
Daar kan Jezus jaloers op zijn, die had maar 12 discipelenquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval nog zat volgelingen![]()
Zit 'm nu te kijken, nog best leuk! Leuke beelden ook wel. Wisten jullie dat Thriller eerst Twilight Night zou heten?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:29 schreef MetBas het volgende:
Vandaag voor ¤2.50,- de DVD 'Michael Jackson Legacy' gekocht, ben benieuwd.Is volgens mij een soort korte documentaire. Kon 'm voor deze prijs niet laten liggen.
Is ook zo'n demo waar stukjes Thriller al inzitten. Kut, hoe heet ie ook alweer.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:35 schreef MetBas het volgende:
[..]
Zit 'm nu te kijken, nog best leuk! Leuke beelden ook wel. Wisten jullie dat Thriller eerst Twilight Night zou heten?
Edit; omg, beelden van Obama en Berlusconi die praten over Michael.![]()
Is in mijn ogen gewoon MJ, de houding, de gezichtsuitdrukkingen en ook het zingen....quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:55 schreef DrDentz het volgende:
Ja die Barry lijkt wel erg op MJ ja.
[ afbeelding ]
Net echt!
Ja inderdaad, wtf.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:01 schreef senesta het volgende:
Ik dacht even dat ik in BNW wasIk vind het allemaal wat over the top hoor, dit:
[..]
Is in mijn ogen gewoon MJ, de houding, de gezichtsuitdrukkingen en ook het zingen....
OMG, je wil zeggen dat dé WMA eigenlijk MJ was? Dit gaat nog veel verder dan BNWquote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:28 schreef Janena het volgende:
Wat een onzin, de WMA in 2006 was gewoon MJ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |