*lacht van herkenning*quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:48 schreef gifkwal het volgende:
Wat leuk MJ44Ever dat jouw man ook fan is, lijkt me wel lekker makkelijk. Mijn vriend zit nog wel eens met opgetrokken wenkbrauwen naar me te kijken: "kijk je nu al voor de duizendste keer datzelfde filmpje?"
Deden jullie niet, bedoel jequote:Op zondag 5 juni 2011 11:10 schreef MJ44ever het volgende:
Ja, het is erg fijn als je man ook fan isWe hebben elkaar ook zo ontmoet dus het was al zo voordat we elkaar ontmoetten. Hij voelt precies hetzelfde als ik.
Als hij geen fan was geweest, natuurlijk ook prima, maar het is wel echt een hele leuke bijkomstigheid. 2 Weken naar London om concerten te bekijken? Tuurlijk, doen we, haha!
Denk dat je me verkeerd begrijpt, of ik druk me verkeerd uit dat kan ook.quote:
Ik snap je wel, maar het was maar een grapje. Jij zei: "de liefde interesse voor MJ" en ik maakte daar van "de liefde interesse voor MJ" van.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:41 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Denk dat je me verkeerd begrijpt, of ik druk me verkeerd uit dat kan ook.
Ik bedoel dat ik toen ik interesse in em kreeg ik nog niet van em hield zoals nuDas logisch toch
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |