De accumulatie van kwijl liep inderdaad over...quote:Op maandag 23 mei 2011 22:32 schreef Wickedangel het volgende:
Jullie hebben gewoon een heel topic over één aflevering volgeluld
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:32 schreef Wickedangel het volgende:
Jullie hebben gewoon een heel topic over één aflevering volgeluld
Waar is dit hip-hop en waar is dit leuk? En lucky fonz zingt net zo irritant als hij praat!quote:
quote:Te gast in de uitzending van dinsdag 24 mei zijn: Dagan Cohen, Hanna Bervoets, Joost Zwagerman, Trijntje Oosterhuis, Ruben Hein. Muziek is er van Stefany June en tafeldame is Claudia de Breij
is het viking of vieking?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:33 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij vond ik van Ronald alleen zijn eerste show leuk.
Die tweede is ook uitgezonden volgens mij maar was allemaal maar lafjes.
Ga je downloaden?quote:
Ik zou haar niet doen, maar ze heeft een puntje.quote:
Hanna? Nee, niet echt.quote:
Met geel haar?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:41 schreef alors het volgende:
Dat meisje op die pianoZo'n kindje wil ik ook
idd, kutkindquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:42 schreef MilaNL het volgende:
Attention whore. Anders zet je dit niet van jezelf op internet.
Die is toch dood?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm die bjork stalker video zat ik pas nog...
Zag je hem zoeken naar woorden?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:44 schreef Tem het volgende:
Wordt het opeens wat minder luchtig Matthijs...
ik moest lachenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:47 schreef Specularium het volgende:
Weer een A'dam wat is het toch kut grapje. hihihih
Fucking kleuters.
quote:
Ik heb hem wel eens bij talkshows gezien en hij is echt grappig en met zelfspot, chille gozerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:49 schreef Modus het volgende:
[..].
Als ik nou iemand ervan verdenk dat hij zijn eigen muziek geen reet aan vindt is hij het wel. Lekker cashen met die goedkope kutmuziek en die gladde harses en hij lacht vervolgens iedereen uit met zo'n bankrekening.
Hihi, jij kijkt Jensen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:50 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb hem wel eens bij talkshows gezien en hij is echt grappig en met zelfspot, chille gozer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal die ook op zo'n stoeltje zitten om de boel in de gaten te houden? Denk het niet want dan moet hij zijn mond houden en dat is wat lastig voor Joost.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hihi, jij kijkt Jensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar heb je me
know'm sayin?
word? word.
Ik kan veel kunst wel waarderen, maar "Harry muuuulisch" *pling* "Harry muuuulisch" *pling* gaat te ver.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:51 schreef alors het volgende:
Mensen die kunst niet kunnen waarderengeestelijke armoe
Ik hou van kunst. De nachtwacht kende ik echter al.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:51 schreef alors het volgende:
Mensen die kunst niet kunnen waarderengeestelijke armoe
Misschien kan ie het zo doen dat als je hem 50 cent geeft hij eerstquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Zal die ook op zo'n stoeltje zitten om de boel in de gaten te houden? Denk het niet want dan moet hij zijn mond houden en dat is wat lastig voor Joost.
dat zou m juist tot een tof iemand maken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:49 schreef Modus het volgende:
[..].
Als ik nou iemand ervan verdenk dat hij zijn eigen muziek geen reet aan vindt is hij het wel. Lekker cashen met die goedkope kutmuziek en die gladde harses en hij lacht vervolgens iedereen uit met zo'n bankrekening.
alleen als hoofdpiet stemmetjes ging doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:57 schreef Specularium het volgende:
Ik vond die shows van die kale en de hoofdpiet altijd wel leuk.
Niet echt fantastisch maar wel leuk.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:00 schreef UncleDolan het volgende:
De enige reden dat ik nog naar DWDD kijk is om hier gezamenlijk te kankeren
Of naar TellSell. Of naar Sterren dansen onder het ijs. Of naar het testbeeld.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:00 schreef Specularium het volgende:
Ze gaan te lang door omg! Mensen gaan zappen naar het journaal!
Nee!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:01 schreef DrDentz het volgende:
Hans Teeuwen moet tafelheer zijn
[ afbeelding ]
Join the club.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:00 schreef UncleDolan het volgende:
Don't smurf with the smurfs!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:06 schreef snellejelle het volgende:
Dat over de smurfen, dat MOET nep zijn
Die zou ik wel in d'r smurf smurfen.quote:
ja ik ben wel benieuwd hoe ze zingt danquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:09 schreef eriksd het volgende:
Die heeft even wat helium tot zich genomen.
diequote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Een duitse chick dat Nederlands spreekt.
En nog goed ook.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Das dat lachgas.quote:
Daar kunnen zeker 2 miljoen medelanders een punt aan zuigen.quote:
Klopt, te gehaast getypt.quote:
Heel Enschede loopt daar vol mee hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hoarghhoarghquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Daar kunnen zeker 2 miljoen medelanders een punt aan zuigen.
Niet alleen die mensen...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Daar kunnen zeker 2 miljoen medelanders een punt aan zuigen.
quote:
GMTAquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:13 schreef Tem het volgende:
Die lelijke schele leeuw van een trijntje weer
Dat ook inderdaad.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:13 schreef Specularium het volgende:
Waarom ziet Trijntje er altijd uit alsof ze een soort stront op haar gezicht heeft?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:13 schreef Tem het volgende:
Die lelijke schele leeuw van een trijntje weer
Ja, haha, en dan die man eigenlijk verder compleet negeren.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
"Al die liedjes, aint no sunshine en uhhhhh... al die andere die ik nog kan opnoemen"
Zit je weer met klamme handjes voor de buis?quote:
quote:
en niet alleen klamme handjesquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zit je weer met klamme handjes voor de buis?
The two of us was toch van iemand anders, mijn eerwaarde muziekkenner? Grover Washington Jr?quote:
Nou maar hopen dat Trijntje er iets van heel laat.quote:
ach Carice heeft toch ook scheve tandjes? Daar klagen jullie ook niet over, imperfecties zijn er om van te houdenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Beetje scheef smoeltje toch? of is dat juist geil?
Zat jij niet ook te geilen op Tim Knol (die oude lesbische vrouw)?quote:
Ik dacht van Dr Evilquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
The two of us was toch van iemand anders, mijn eerwaarde muziekkenner? Grover Washington Jr?
quote:
1 minuut vertraging in de uitzending.quote:
Ik heb weleens klagende mensen daarover gelezen in deze reeks.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:18 schreef alors het volgende:
[..]
ach Carice heeft toch ook scheve tandjes? Daar klagen jullie ook niet over, imperfecties zijn er om van te houden
imperfectie maakt inderdaad aantrekkelijk maar er zijn grenzen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:18 schreef alors het volgende:
[..]
ach Carice heeft toch ook scheve tandjes? Daar klagen jullie ook niet over, imperfecties zijn er om van te houden
Alleen op zijn muziek en zijn drummerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zat jij niet ook te geilen op Tim Knol (die oude lesbische vrouw)?
Proest.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zat jij niet ook te geilen op Tim Knol (die oude lesbische vrouw)?
Oke. Snapte al niet wat je in die dikkerd zag.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:23 schreef henkde_j het volgende:
Wat een respectloos interview. Damn had die man op z'n minst een oortje gegeven met een tolk
Inderdaad. Dan heb je zo'n internationale ster in je studio en dan ga je een interview doen met Trijntje Oosterhuisquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:24 schreef Klaudias het volgende:
Goeie god wat een BAR en BARSLECHT item dat met Bill Withers.
En Claudia de Breij hem laten interviewen met haar steenkolenengels.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:25 schreef MilaNL het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad. Dan heb je zo'n internationale ster in je studio en dan ga je een interview doen met Trijntje Oosterhuis
Dat, samen met Matthijs die roept: "What a strange guy." waren toch wel de meeste genante momenten in deze toch al Faal van een item.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:27 schreef Klaudias het volgende:
[..]
En Claudia de Breij hem laten interviewen met haar steenkolenengels.
Ze snapte zijn grap over Mohammed Ali geeneens.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:23 schreef Specularium het volgende:
Komt nu eerst "Try before you die" en daarna Jong over zelfmoord.
Handig gedaan weer.
Dit is een van de weinige keren dat ik over DWDD klaag. Maar het is toch terecht nuquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:30 schreef Pino112 het volgende:
Jullie en iedereen op Twitter![]()
Altijd gezeik, maar toch blijven kijken hè?
Ze snapte zijn grap wel, en zij was degene die hem er nog een beetje bij betrok.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:27 schreef Klaudias het volgende:
[..]
En Claudia de Breij hem laten interviewen met haar steenkolenengels.
Ze snapte zijn grap over Mohammed Ali geeneens.
Als er over je wordt geluld in een vreemde taal terwijl je op de achtergrond moet zitten en mooi wezen, dan ga je terecht gekke dingen doen om de situatie om te gooien.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:29 schreef Klaudias het volgende:
Waarom deed Bill Withers dat met die sjaaltje bij die ongeschoren sjaak?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:30 schreef Pino112 het volgende:
Ze snapte de grap niet en volgens mij jij dus ook niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:32 schreef alors het volgende:
[..]
Ze snapte zijn grap wel, en zij was degene die hem er nog een beetje bij betrok.
Treintje Westerbork, ik moest lachen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:33 schreef NoCigar het volgende:
Treintje Westerbork is natuurlijk belangrijker dan wie dan ook.
waarom snapte ze het niet? ze gaf aan dat ze, hem graag wilde horen zingen ook al was het niet super zuiver, door te zeggen dat ze Ali nog zou willen zien boksen, al is het niet meer zoals vroeger.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:33 schreef zandmaaltijd het volgende:
[..]
Ze snapte de grap niet en volgens mij jij dus ook niet.
Wat was de grap? Ik heb het natuurlijk gemist.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:33 schreef zandmaaltijd het volgende:
[..]
Ze snapte de grap niet en volgens mij jij dus ook niet.
Het is geen gezeik, maar accumulatie van kwijl...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:30 schreef Pino112 het volgende:
Je hebt inderdaad gelijk, sorry. Het kwam op dat moment wel over alsof de grap boven haar pet vloog.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:35 schreef alors het volgende:
[..]
waarom snapte ze het niet? ze gaf aan dat ze, hem graag wilde horen zingen ook al was het niet super zuiver, door te zeggen dat ze Ali nog zou willen zien boksen, al is het niet meer zoals vroeger.
Toen hem werd gevraagd gesmeekt om een stukje te zingen, bedankte hij ervoor met de woorden: "Me singing right now, would be like Mohamed Ali boxing right now."quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat was de grap? Ik heb het natuurlijk gemist.
Trouwens, Claudia spreekt prima Engels itt Mathijs.
De Bestemming wordt vanzelfsprekend omgeroepen door Marco Borsato...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Treintje Westerbork, ik moest lachen.
oepsquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:35 schreef alors het volgende:
[..]
waarom snapte ze het niet? ze gaf aan dat ze, hem graag wilde horen zingen ook al was het niet super zuiver, door te zeggen dat ze Ali nog zou willen zien boksen, al is het niet meer zoals vroeger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:38 schreef Klaudias het volgende:
[..]
oepsMohamed Ali heeft de ziekte van Parkinson, dat was de grap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt me mee dat DWDD niet wordt opgenomen in Studio Urk of Studio Volendam...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:38 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind het 1 van de leukste programmas van nederland met als enige minpuntje dat sommige mensen wel erg vaak uitgenodigd worden.
Ik denk dat Bill Withers gewoon bedoelde "Mohammed Ali is oud, net als ik".quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:39 schreef zandmaaltijd het volgende:
[..]
Mohamed Ali heeft de ziekte van Parkinson, dat was de grap.
Of ik ben over mijn top heen net al ali, ik noem dat meer een vergelijking dan een grap. En ja ali heeft parkinson maar je denkt toch niet dat withers wil impliceren dat hij zingt als iemand met parkinson.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:42 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Ik denk dat Bill Withers gewoon bedoelde "Mohammed Ali is oud, net als ik".
Waarom die grap uitleggen? Nu is het leuke ervan af...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Of ik ben over mijn top heen net al ali, ik noem dat meer een vergelijking dan een grap. En ja ali heeft parkinson maar je denkt toch niet dat withers wil impliceren dat hij zingt als iemand met parkinson.
Het was geen grap het was een analogie. Hij had net zo goed kunnen zeggen als ik zou gaan zingen is het hetzelfde als naar new york vliegen in concorde.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waarom die grap uitleggen? Nu is het leuke ervan af...
Wil je echt weten hoe ik over de grap denk?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:53 schreef Specularium het volgende:
Ik snapte die hele grap al niet.
Dus het was geen grap, of toch wel?
Lees het hieronder verder.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:56 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Wil je echt weten hoe ik over de grap denk?
Kijk dan op spangas.nl
Inderdaad, maar het is dan ook:quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:38 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind het 1 van de leukste programmas van nederland met als enige minpuntje dat sommige mensen wel erg vaak uitgenodigd worden.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:30 schreef Pino112 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |