De accumulatie van kwijl liep inderdaad over...quote:Op maandag 23 mei 2011 22:32 schreef Wickedangel het volgende:
Jullie hebben gewoon een heel topic over één aflevering volgeluld
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:32 schreef Wickedangel het volgende:
Jullie hebben gewoon een heel topic over één aflevering volgeluld
Waar is dit hip-hop en waar is dit leuk? En lucky fonz zingt net zo irritant als hij praat!quote:
quote:Te gast in de uitzending van dinsdag 24 mei zijn: Dagan Cohen, Hanna Bervoets, Joost Zwagerman, Trijntje Oosterhuis, Ruben Hein. Muziek is er van Stefany June en tafeldame is Claudia de Breij
is het viking of vieking?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:33 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij vond ik van Ronald alleen zijn eerste show leuk.
Die tweede is ook uitgezonden volgens mij maar was allemaal maar lafjes.
Ga je downloaden?quote:
Ik zou haar niet doen, maar ze heeft een puntje.quote:
Hanna? Nee, niet echt.quote:
Met geel haar?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:41 schreef alors het volgende:
Dat meisje op die pianoZo'n kindje wil ik ook
idd, kutkindquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:42 schreef MilaNL het volgende:
Attention whore. Anders zet je dit niet van jezelf op internet.
Die is toch dood?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm die bjork stalker video zat ik pas nog...
Zag je hem zoeken naar woorden?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:44 schreef Tem het volgende:
Wordt het opeens wat minder luchtig Matthijs...
ik moest lachenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:47 schreef Specularium het volgende:
Weer een A'dam wat is het toch kut grapje. hihihih
Fucking kleuters.
quote:
Ik heb hem wel eens bij talkshows gezien en hij is echt grappig en met zelfspot, chille gozerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:49 schreef Modus het volgende:
[..].
Als ik nou iemand ervan verdenk dat hij zijn eigen muziek geen reet aan vindt is hij het wel. Lekker cashen met die goedkope kutmuziek en die gladde harses en hij lacht vervolgens iedereen uit met zo'n bankrekening.
Hihi, jij kijkt Jensen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:50 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb hem wel eens bij talkshows gezien en hij is echt grappig en met zelfspot, chille gozer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal die ook op zo'n stoeltje zitten om de boel in de gaten te houden? Denk het niet want dan moet hij zijn mond houden en dat is wat lastig voor Joost.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hihi, jij kijkt Jensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar heb je me
know'm sayin?
word? word.
Ik kan veel kunst wel waarderen, maar "Harry muuuulisch" *pling* "Harry muuuulisch" *pling* gaat te ver.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:51 schreef alors het volgende:
Mensen die kunst niet kunnen waarderengeestelijke armoe
Ik hou van kunst. De nachtwacht kende ik echter al.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:51 schreef alors het volgende:
Mensen die kunst niet kunnen waarderengeestelijke armoe
Misschien kan ie het zo doen dat als je hem 50 cent geeft hij eerstquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Zal die ook op zo'n stoeltje zitten om de boel in de gaten te houden? Denk het niet want dan moet hij zijn mond houden en dat is wat lastig voor Joost.
dat zou m juist tot een tof iemand maken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:49 schreef Modus het volgende:
[..].
Als ik nou iemand ervan verdenk dat hij zijn eigen muziek geen reet aan vindt is hij het wel. Lekker cashen met die goedkope kutmuziek en die gladde harses en hij lacht vervolgens iedereen uit met zo'n bankrekening.
alleen als hoofdpiet stemmetjes ging doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:57 schreef Specularium het volgende:
Ik vond die shows van die kale en de hoofdpiet altijd wel leuk.
Niet echt fantastisch maar wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |