RTL XL - Alle afleveringen van DWHNquote:Dit Was Het Nieuws (DWHN)
Het satirische nieuwsprogramma Dit Was Het Nieuws is na een overstap van de TROS weer terug bij RTL 4. Ook de originele bezetting van 1996 tot 2001 is terug, met presentator Harm Edens en teamcaptains Raoul Heertje en Thomas Acda.
In verschillende rondes worden de twee gasten aan de tand gevoeld door opvallende krantenkoppen en nieuwsfeiten. Wat de context is of hoe die wordt gezien door de twee teams levert de nodige hilariteit op.
Wordt regelmatig op zaterdag uitgezonden bij RTL 4 om 22.00 uur.
Hoe zuur kun je zijn, waarom kijk je nog?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:46 schreef Eenskijken het volgende:
die van kercentrale japan was te makkelijk.. niet grappig
Ik vermaak me primaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:46 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hoe zuur kun je zijn, waarom kijk je nog?
Puick planquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:49 schreef Gramulanion het volgende:
René van der Gijp en Johan Derksen uitnodigen. Dat moet je doen.
Dat zou echt een weergaloze uitzending worden.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:49 schreef Gramulanion het volgende:
Dit bleef toch de beste grapquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:15 schreef pberends het volgende:
Kabinet pakt bijstandsfrauders harder aan
IK GING KAPOT!
Nee man, die feestband die in zee werd gegooid.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Dit bleef toch de beste grap.
Verder een prima eerste show.
Het mooie is dat als er een "serieuze" discussie is, dat het dan eigenlijk ook wel boeiend is om te volgen (zoals die discussie van Raoul van Griekenland en schulden).quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:48 schreef CarlosJacques het volgende:
Harm (en zn autocue) was verreweg de grappigste deze aflevering, maar Thomas en Raoul waren ook prima. Heb iig weer ouderwets gelachen
Lijkt me een briljant ideequote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:49 schreef Gramulanion het volgende:
"Ze geven geen pootje meer"quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:51 schreef NLGooner het volgende:
Gasten hadden helaas niet zoveel inbreng..
Vond Harm met z'n grappen toch wel de leukste maar vond het nog wat tegenvallen.
Ga Ik Hou Van Holland kijkenquote:
Zul je net zien dat ze dan serieus over voetbal gaan pratenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:49 schreef Gramulanion het volgende:
Die was inderdaad wel goedquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:52 schreef pberends het volgende:
[..]
"Ze geven geen pootje meer"
Kasper van Kooten.
Maar van die Playboy-directeur kun je ook niet heel veel grappigs verwachten. Maar dat maakt mij niet zoveel uit, zolang de rest het maar doet.
Nee man.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zul je net zien dat ze dan serieus over voetbal gaan praten
Idd, Raoul heeft vaak ook goede punten. Vond die vergelijking van DWDD met Tell Sell goed gevonden.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Het mooie is dat als er een "serieuze" discussie is, dat het dan eigenlijk ook wel boeiend is om te volgen (zoals die discussie van Raoul van Griekenland en schulden).
Helemaal met je eens. Volgensmij hadden de gasten ook te weinig inbreng omdat Thomas Acda OVERAL zijn mening over moest geven en veel te overheersend was... beetje minder aub Thomas Acda!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:51 schreef NLGooner het volgende:
Gasten hadden helaas niet zoveel inbreng..
Vond Harm met z'n grappen toch wel de leukste maar vond het nog wat tegenvallen.
Geef het wat tijd, hij moet er ook weer inkomen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:55 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Volgensmij hadden de gasten ook te weinig inbreng omdat Thomas Acda OVERAL zijn mening over moest geven en veel te overheersend was... beetje minder aub Thomas Acda!
ja Raoul had inderdaad een goeie daar! Maar helaas werd ook Raoul een beetje ondergesneeuwd door Acda..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:55 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Idd, Raoul heeft vaak ook goede punten. Vond die vergelijking van DWDD met Tell Sell goed gevonden.
Heertje is bij VI altijd super...in tegenstelling tot andere cabaretiers is hij "live" ook leukquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:54 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nee man.
Ik zie het op zich wel gebeuren. Heertje komt ook op bezoek bij VI.
ja dat had ik ook het idee, dat ze weer even de onderlinge verhouding enzo moeten vinden.. maar ja er zijn maar 6 afleveringen geloof ik.. tegen de tijd dat ze op elkaar ingespeeld zijn, is het alweer afgelopen!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Geef het wat tijd, hij moet er ook weer inkomen.
Ja ook echt, zelfs die kroket sloeg ergens op!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:55 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Idd, Raoul heeft vaak ook goede punten. Vond die vergelijking van DWDD met Tell Sell goed gevonden.
6 moet ruimschoots genoeg zijn... en van het najaar verwacht ik ze weer terug. Das wat anders dan 10 jaar.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:57 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
ja dat had ik ook het idee, dat ze weer even de onderlinge verhouding enzo moeten vinden.. maar ja er zijn maar 6 afleveringen geloof ik.. tegen de tijd dat ze op elkaar ingespeeld zijn, is het alweer afgelopen!
* Ofyles2 voor die dag een testament schrijft, mocht hij zich letterlijk doodlachen...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:49 schreef Gramulanion het volgende:
Ik denk dat het al een stuk helpt als ze volgende aflevering Acda een fles Spa Rood geven ipv wijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:57 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
ja dat had ik ook het idee, dat ze weer even de onderlinge verhouding enzo moeten vinden.. maar ja er zijn maar 6 afleveringen geloof ik.. tegen de tijd dat ze op elkaar ingespeeld zijn, is het alweer afgelopen!
Dat zeker.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:58 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Ik denk dat het al een stuk helpt als ze volgende aflevering Acda een fles Spa Rood geven ipv wijn.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:58 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Ik denk dat het al een stuk helpt als ze volgende aflevering Acda een fles Spa Rood geven ipv wijn.
Mijn zusje vroeg of hij gehandicapt was.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:00 schreef pberends het volgende:
[..]. Hij praat sowieso altijd al bezopen.
Idd zo praat Thomas gewoonquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:00 schreef pberends het volgende:
[..]. Hij praat sowieso altijd al bezopen.
Komop lulletje rozenwater, vergeleken met alle andere tv-programma's was het bijna geniaal vanavond.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:01 schreef inZanity het volgende:
Geen geweldige show. Maar goed het was de eerste en zo slecht was het ook weer niet.
Hopelijk nodigen ze Maarten van Rossum nog een keer uit binnenkort. Veruit de beste gast aller tijden.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mijn zusje vroeg of hij gehandicapt was.
Maartenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:01 schreef inZanity het volgende:
Geen geweldige show. Maar goed het was de eerste en zo slecht was het ook weer niet.
Hopelijk nodigen ze Maarten van Rossum nog een keer uit binnenkort. Veruit de beste gast aller tijden.
Sorry hoor, dat mijn mening van die van jou afwijktquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Komop lulletje rozenwater, vergeleken met alle andere tv-programma's was het bijna geniaal vanavond.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mijn zusje vroeg of hij gehandicapt was.
Van Rossem.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:01 schreef inZanity het volgende:
Maarten is echt hilarisch inderdaad, hopelijk komt die nog eens langs. Maxim Hartman was ook geniaal trouwens, die mag ook nog wel eens langskomen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:01 schreef inZanity het volgende:
Martin Rosquote:
Maxim valt ook in de klasse Van Rossem.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:06 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Maarten is echt hilarisch inderdaad, hopelijk komt die nog eens langs. Maxim Hartman was ook geniaal trouwens, die mag ook nog wel eens langskomen.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:11 schreef schaakstuk het volgende:
Het was rampzalig slecht.
Elk moment verwachtte ik dat ze zouden melden dat het beroerde niveau kwam omdat ze nu commercieel moesten zijn en ze hun 'gevatte' grappen tot dat niveau moesten verlagen, maar dat ze vanaf nu weer de hoogstaande humor zouden gebruiken.
Maar dat moment maar kwam niet. Ik heb het tot het einde toe uitgekeken, maar het bleef humor van een diep triest niveau.
En het ergste is nog dat ze zelf om die stompzinnige grappen zaten te lachen.
Tjeezus, wat zijn jullie alledrie, Thomas, Raoel en Harm, enorm diep gezonken!!
Ik dacht dat jullie allemaal van jezelf grappig waren, maar het blijkt nu dat jullie volkomen afhankelijk zijn van ghostwriters.
De ontgoocheling van Koefnoen is daar niks bij!
wie?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:11 schreef Specularium het volgende:
Pi-Air was ook cool. Grappiger dan ik achter hem had gezocht.
20 mei 2011: Kasper van Kooten en Jan Heemskerkquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:33 schreef Pino112 het volgende:
Gasten van volgende week worden pas in de uitzending bekend? Of hoe zit dat met DWHN?
Pierre van Hooijdonk.quote:
Oh, wist niet dat het op Wiki stond, thnx.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:36 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
20 mei 2011: Kasper van Kooten en Jan Heemskerk
27 mei 2011: Barry Atsma en Linda van Dyck
3 juni 2011: Paul Witteman en Frans Bromet
10 juni 2011: Tim Knol en Jelle Brandt Corstius
17 juni 2011: Ramon Beuk en Jan Heemskerk
24 juni 2011: Job Gosschalk en Eric Smit
http://nl.wikipedia.org/w(...)n_Dit_was_het_nieuws
Jan Heemskerk komt nog een keer?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:36 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
Als ik een van die toekomstige gasten was zou ik me nog wel eens terdege achter de oren krabben.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:36 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
Kom op geef ze wat tijd, de eerste aflevering is altijd lastig, zeker nu er ook een panelwisseling is geweest.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:45 schreef schaakstuk het volgende:
[..]
Als ik een van die toekomstige gasten was zou ik me nog wel eens terdege achter de oren krabben.
Ik bedoel, DWHN was een topproduct, geniaal (afgezien dan van die lulhannes Van der Wal) en dat je daar graag aan mee wil doen, lijkt me logisch.
Maar na het zien van deze wanvertoning vanavond, kan ik me goed voorstellen dat je ernstig gaat twijfelen.
Precies, die fragmenten leken vooral toen leuker dan wanneer je het opeens vanavond voor het eerst zou zien. Humor evolueert ook snel.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:50 schreef Feestkabouter het volgende:
niet zo zeiken allemaal.
het is algemeen bekend dat als je iets heel lang mist, je het beeld (de herinnering) dat je ervan hebt mooier gaat maken dan het oorspronkelijk was.
en met dat te mooi gemaakte beeld zijn jullie het nu aan het vergelijken. da's niet eerlijk.
het was gewoon een goeie uitzending. niet briljant, wel gewoon goed.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:11 schreef schaakstuk het volgende:
Elk moment verwachtte ik dat ze zouden melden dat het beroerde niveau kwam omdat ze nu commercieel moesten zijn en ze hun 'gevatte' grappen tot dat niveau moesten verlagen, maar dat ze vanaf nu weer de hoogstaande humor zouden gebruiken.
Maar dat moment maar kwam niet. Ik heb het tot het einde toe uitgekeken, maar het bleef humor van een diep triest niveau.
En het ergste is nog dat ze zelf om die stompzinnige grappen zaten te lachen.
Tjeezus, wat zijn jullie alledrie, Thomas, Raoel en Harm, enorm diep gezonken!!
Ik dacht dat jullie allemaal van jezelf grappig waren, maar het blijkt nu dat jullie volkomen afhankelijk zijn van ghostwriters.
De ontgoocheling van Koefnoen is daar niks bij!
Heb jij 6 afleveringen "Ik houd van Holand" gekeken?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:54 schreef pberends het volgende:
[..]![]()
.
Deze DWHN was leuker dan 3 afleveringen Koefnoen, 4 afleveringen Comedy Live en 6 afleveringen Ik Hou Van Holland bij elkaar.
Nee, een kwartier en dat vermenigvuldig ik met 24.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb jij 6 afleveringen "Ik houd van Holand" gekeken?
Die panelwisseling was alleen maar een verbétering.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kom op geef ze wat tijd, de eerste aflevering is altijd lastig, zeker nu er ook een panelwisseling is geweest.
Het is inderdaad enorm anders dan bij de TROS...not.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:07 schreef schaakstuk het volgende:
[..]
Die panelwisseling was alleen maar een verbétering.
Die prutser Van der Wal ingeruild voor de Godfather van DWHN, Acda die altijd al een van mijn favoriete komieken was.
Ik had hooggespannen verwachtingen. Deze uitzending heb ik weken geleden al in mijn PDA genoteerd om hem maar niet te missen. DWHN was een van mijn favoriete programma's. Waar ik voor thuis bleef, zoals men dat vroeger placht uit te drukken.
Maar deze uitzending was een totale afknapper. En niet omdat mijn verwachtingen te hoog gespannen waren. En ook niet omdat dit een eerste aflevering was. Deze aflevering was dermate beroerd dat je dat niet aan "een eerste aflevering" toe kunt schrijven.
Er is nu gewoon iets fundamenteel mis bij dit programma. Ik weet er te weinig van om de oorzaak te kunnen aanwijzen, maar als leek denk ik dat de scriptwriters niet mee zijn gegaan van de TROS naar RTL4.
En daarom zal DWHN ook nooit meer iets worden op RTL4. Misschien dat ik aflevering 2 nog ga bekijken, in de ijdele hoop dat ze hun excuses aanbieden voor de beroerde aflevering 1, maar daarna hou ik wel het voor gezien, denk ik.
Net zoals Koefnoen ook nooit meer iets zal worden. Omdat ook daar iets mis is gegaan toen ze over moesten stappen van Kopspijkers naar een eigen programma.
Jij ziet het enorme onoverbrugbare kwaliteitsverschil niet?quote:Op zondag 22 mei 2011 00:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is inderdaad enorm anders dan bij de TROS...not.
Iedereen is gek behalve jij. Sorry voor dat wij onwetend zijn.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:15 schreef schaakstuk het volgende:
[..]
Jij ziet het enorme onoverbrugbare kwaliteitsverschil niet?
Zucht.....
Wat mankeert jullie toch?
Ik hou er maar over op.
Wetende dat de geschiedenis mij gelijk zal geven.
HIGNFY is inderdaad enorm grappig. Meestal is het Nederlandse aftreksel van een BBC programma nogal inferieur. Behalve DWHN die ik zelfs béter vond dan de BBC-versie! Vooral toen Thomas en Raoul nog in het panel zaten, jaren geleden.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:23 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik heb in alle interviews horen zeggen dat het complete team van de TROS nu ook bij RTL werkt aan het programma, dus dat er niets veranderd is (behalve een ander kanaal). Ik hou het er gewoon op dat ze er de eerste afleveringe even in moeten komen, vooral Acda.
Op de BBC is het programma ook nogsteeds, en daar BLIJFT het grappig, ondanks steeds wisselende presentatoren. Dus het kan wel...........
Inderdaad, maar ik neem je jouw onwetendheid niet kwalijk.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:17 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Iedereen is gek behalve jij. Sorry voor dat wij onwetend zijn.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ik dat nog eens heb mogen lezenquote:Op zondag 22 mei 2011 02:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
het niveau van de topjaren bij de TROS.
De topjaren van DWHN danquote:Op zondag 22 mei 2011 02:32 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dat ik dat nog eens heb mogen lezen![]()
Helemaal mee eensquote:Op zondag 22 mei 2011 02:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Misschien heeft het nog niet het niveau van de topjaren bij de TROS. Wel was het al gewoon bij vlagen enorm grappig en zoveel beter dan de 95 % van de troep die over het algemeen op de Nederlandse tv te zien is
Dat dus. Ik zet de tv eigenlijk maar sporadisch aan nog, omdat de programmering 90% van de tijd toch bagger is. Maar voor DWHN ga ik echt wel zitten hoor, ik heb me in ieder geval prima vermaakt!quote:Op zondag 22 mei 2011 02:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Misschien heeft het nog niet het niveau van de topjaren bij de TROS. Wel was het al gewoon bij vlagen enorm grappig en zoveel beter dan de 95 % van de troep die over het algemeen op de Nederlandse tv te zien is
Ik denk dat Tijls programma volgende week iets verder inzakt dan DWHN. De Jongens tegen de Meisjes is een nieuw programma die veel probeerders naar zich toetrekt, in tegenstelling tot DWHN.quote:Op zondag 22 mei 2011 10:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch is het diep triest dat dat weggooi programma ervoor beter scoort.
Gister was het niet warm?quote:Op zondag 22 mei 2011 10:48 schreef Mike het volgende:
Het zal ook gewoon aan het weer liggen. Als het zaterdag een warme dag wordt, dan zie je honderdduizenden kijkers afhaken.
Niet zomers warm, nee. Op dagen waar het boven de 25 graden was, raakte Ik Hou Van Holland ook gewoon meer dan een half miljoen kijkers kwijt.quote:
Precies 40 minuten, das redelijk perfect. Maar echt lang niet hoor, hoewel DWHN bij de TROS de laatste jaren dacht ik meestal 33 min duurde.quote:
Tuurlijk heeft raoul gelijk, al blijft het lastig om DWDD qua kwaliteit te verslaan op zo'n manier dat er ook nog iemand kijkt... Wat DWDD goed doet is het schaamteloos pluggen van muziek, kunst en media, en prikkelt om daar als kijker zelf verder naar te zoeken.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:20 schreef Kidney_bean01 het volgende:
en de opmerking over DWDD - Tellsell - Kroket vond ik ook heel goed gevonden..
(ook al werd dat van die kroket door Acda afgekraakt, Raoul had gelijk..)
Staat niets op de media-paginaquote:Op zondag 22 mei 2011 11:33 schreef Stefan het volgende:
Ben benieuwd hoe blij Wout is
http://www.wout.info/tegels.cfm
Ik snap m niet idd.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:40 schreef Skull-splitter het volgende:
"Als je als land je broek niet op kunt houden, dan moet je ook uit het IMF stappen..." die kwam ook niet echt aan...
Er was ook nog iets over rugharen en de Grieken en grondstoffenquote:Op zondag 22 mei 2011 11:10 schreef Skull-splitter het volgende:
Er zaten wel een aantal instant classics tussen hoor![]()
"Als dit de TROS was geweest hadden we eerst een tattoo van een haring op onze rug moeten laten zetten, en moeten trouwen met onze zus"
"Het is nu alsof het feest is, maar niemand weet wie de chips betaald heeft"
Strauss-Kahn, IMF-baas. Ik snapte 'm ook niet direct overigens.quote:
Nee, het kwartje viel hier ook een opmerking later pas...quote:Op zondag 22 mei 2011 11:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Strauss-Kahn, IMF-baas. Ik snapte 'm ook niet direct overigens.
Kan vreselijk droog uit de hoek komen. Maar had IETS vaker zijn bek open mogen trekken.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:46 schreef Stefan het volgende:
Kasper van Kooten is ook heel subtiel grappig. Niet zo leuk als zn vader maar wel droog.
Jan Heemskerk zou volgens mij eerst op 17 juni komen, maar 1 gast van gister viel uit en daarom nu al. Zal vast nog worden vervangenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:40 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Jan Heemskerk komt nog een keer?
Ben benieuwd naar Frans Bromet![]()
JBC is ook wel een goede gast met veel absurde verhalen
Dat inderdaad, toen keek ik vaak niet eens meer omdat het zo slecht wasquote:Op zondag 22 mei 2011 12:05 schreef nikk het volgende:
Gister meer gelachen dan de vijf jaar hiervoor met Jan Jaap.
Fragmenten terugkijken moet je eigenlijk alleen doen als DWHN niet op tv is.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:05 schreef nikk het volgende:
Gister meer gelachen dan de vijf jaar hiervoor met Jan Jaap.
Snap sommige reacties in dit topic ook niet. Misschien moeten bepaalde mensen geen fragmenten terugkijken maar hele uitzendingen uit het verleden.
Dat wel jaquote:Op zondag 22 mei 2011 12:21 schreef Stefan het volgende:
JJvdW heeft wel een tijdloze grappige bijdrage geleverd in zn 'Je doet niet meer mee' tirade.
quote:Op zondag 22 mei 2011 12:21 schreef Stefan het volgende:
JJvdW heeft wel een tijdloze grappige bijdrage geleverd in zn 'Je doet niet meer mee' tirade.
quote:Op zondag 22 mei 2011 12:56 schreef Stefan het volgende:
MMH was leuker dan JJvdW maar Acda isvind ik t leukst.
Precies, ik ook!quote:Op zondag 22 mei 2011 12:58 schreef Skull-splitter het volgende:
MMH was leuker dan JJvdW maar Acda vind ik t leukst.
Wel bizar..dat stuk zou zo van een paar weken geleden kunnen zijn nav Alphen a/d Rijn met die foto en haatmail voor iemand die toch al dood isquote:
Ja kloptquote:Op zondag 22 mei 2011 14:06 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik kijk DWHN nooit maar gisteren zouden Gijp, Derksen en Genee er toch zijn? Dat zeiden ze in VI
Serieus ja? Dat heb ik dan compleet gemist, bovendien zijn er maar 2 gasten normaal bij DWHNquote:Op zondag 22 mei 2011 14:06 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik kijk DWHN nooit maar gisteren zouden Gijp, Derksen en Genee er toch zijn? Dat zeiden ze in VI
Je bent niet de enigequote:Op zondag 22 mei 2011 14:09 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Serieus ja? Dat heb ik dan compleet gemist
Maandag toen Heertje er zat hadden ze het er wel over.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Je bent niet de enigeHet is ook helemaal niet gezegd.
Oh, ik dacht dat het een komiek was.quote:
Ja, niet dus, kut.quote:
Vond ik ook een gemiste kans, er zijn veel betere lachbanden te vinden.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:26 schreef tralalala het volgende:
Leuke aflevering!
Jammer van die irritante lachband.
Ga er nog even serieus op in.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:14 schreef Piles het volgende:
Ik snap wel waarom mensen denken dat er een lachband is. Het lachen gaat door, ook al zijn ze al in een andere scene. Maar dat is logisch, en wordt in elke serie/show gedaan. Anders kun je niet normaal knippen/monteren
Het is dus geen band met lachgeluiden, maar gewoon de publiekslach die wat aangepast wordt.
Dat knippen gebeurt af en toe flink hard, zelfs ietwat lomp. Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is, maar zo nu en dan stoorde het me. Verder erg leuk om Acda weer te zien, hoewel hij niet helemaal lekker in zijn vel leek te zitten.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:14 schreef Piles het volgende:
Ik snap wel waarom mensen denken dat er een lachband is. Het lachen gaat door, ook al zijn ze al in een andere scene. Maar dat is logisch, en wordt in elke serie/show gedaan. Anders kun je niet normaal knippen/monteren
Het is dus geen band met lachgeluiden, maar gewoon de publiekslach die wat aangepast wordt.
Zoals ik. .. Is het live publiek dan?quote:Op zondag 22 mei 2011 17:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er hier genoeg mensen
die serieus denken dat er een lachband is
Er zit publiek idd, net als dat toen bij de Tros was.quote:
Lijkt me ook idd. Ik denk als je het publiek mixt met gekke wijven en ze wat wijntjes voert dat je echt geen fucking lachband nodig hebt. Kijk naar Iedereen Is Gek Op Jack of naar Two and a Half Men, dan weet je pas echt wat een lachband is.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:14 schreef Piles het volgende:
Ik zeg al jaren: nodig Martin Ros ASAP uit in DWHN!quote:
Dat is altijd al geweest hoor.quote:
Wel grappig dat het zo kort op elkaar opgenomen wordt. Ik dacht dat het bij de TROS altijd 's middags was. 's avonds vlak voor de uitzending geeft waarschijnlijk een betere sfeer.quote:Wil je erbij zijn?
Bij de opnames is het publiek weer van harte welkom. De opnames zijn in Studio Nieuw Noord in Amsterdam. Publiek zal vanaf 19.00 uur door de gastvrouwen worden ontvangen en mag rond 19.40 uur de studio in.
De opnames staan gepland van 20.00-22.00 uur.
Kaarten kosten ¤ 5,- p.p. en zijn alleen te bestellen via RTL Tickets: http://www.rtltickets.com/index.php?actie_id=105
Opnamedata: 20-27 mei / 3-10-17-24 juni 2011
Er zijn 6 afleveringen dus wees er op tijd bij als je deze unieke opnames graag bij wilt komen wonen.
Het is een dag eerder?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat is altijd al geweest hoor.
[..]
Wel grappig dat het zo kort op elkaar opgenomen wordt. Ik dacht dat het bij de TROS altijd 's middags was. 's avonds vlak voor de uitzending geeft waarschijnlijk een betere sfeer.
Je hebt helemaal gelijk, mijn fout.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 16:22 schreef Injetta het volgende:
Ik vond Acda nogal overheersend en praat hij altijd alsof hij stomdronken is??
Af en toe wel leuke opmerkingen, maar het was nu te veel de Acda-show.
Er was weinig wisselwerking tussen de gasten en Acda en Raoul.
Ik vond ook de lachband erg irritant. Ik vroeg me wel af of dat dus bij de Tros niet zo was. Hadden ze daar niet ook een lachband?
Verder was het wel hetzelfde als bij de Tros. Soms flauw, soms echt leuk...
Waarschijnlijk gewoon hetzelfde publiek als bij de lama's dan.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Lijkt me ook idd. Ik denk als je het publiek mixt met gekke wijven en ze wat wijntjes voert dat je echt geen fucking lachband nodig hebt. Kijk naar Iedereen Is Gek Op Jack of naar Two and a Half Men, dan weet je pas echt wat een lachband is.
Daar haalde ik mijn info ook vandaan ja, op de dvd's staat een making of, waarbij het uitgelegd wordtquote:Op maandag 23 mei 2011 12:47 schreef Stefan het volgende:
Denk dat t een combinatie is van live lachen en lachband, anders kun je amper editten ook. Bij Friends had je altijd publiek maar ook een lachband. Bij Jensen heb je publiek dat nooit lacht dus een lachband nodig.
Helemaal eens.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:11 schreef schaakstuk het volgende:
quote:Op maandag 23 mei 2011 14:57 schreef pberends het volgende:
'DWHN stuk beter dan Comedy Live'
Wat een visionair.
Waarom snappen sommige mensen toch niets van de wereld?quote:Op maandag 23 mei 2011 @ 15:00 schreef RzrNl het volgende:
Vroeg me in een ander topic ook al af hoelang deze serie het vol zal houden.
RTL, JJ pleite, frictie tussen Dhr. Acda en de rest.
Lekker sarcastische en dwarse zak, die Thomas.
Maar hoelang kan dat doorgaan voordat RTL het weer afkapt omdat het niet "gezellig voor heel de familie is" (of een soortgelijke andere smoes)?
Edit: Ik mis de oude DWHN
Paling is mijn bitchquote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 14:57 schreef pberends het volgende:
'DWHN stuk beter dan Comedy Live'
Wat een visionair.
Die was ook zo geniaal.quote:Op datzelfde tijdstip werd zijn stoel bij het hernieuwde DWHN op RTL 4 bezet door oudgediende Thomas Acda. Die zich na tien jaar afwezigheid had voorgenomen Van der Wal terug te pakken voor diens grappen over te dikke mensen als Acda: 'Niet over zijn hazenlip, dat zou gemeen zijn en laag. Niet nodig ook: ik heb zijn nieuwe tv-programma gezien.'"
quote:
Hij heeft wel een hoop woorden nodig om te zeggen dat het een kutshow is.quote:Helaas ontbreekt het Comedy Live ook (nog steeds) aan goede teksten met een stevige punchline. Ook de acteerprestaties laten nog te wensen over
Quote één was van Acda, quote twee van die tv-recensent. Ja, nu is het wel goed, verdomme.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft wel een hoop woorden nodig om te zeggen dat het een kutshow is.
Ik reageerde op die ouwe frontpagelikker, met zijn stukjes.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Quote één was van Acda, quote twee van die tv-recensent. Ja, nu is het wel goed, verdomme..
Met 'hij' bedoel je toch die tv-recensent? Want die citeer je... Ach, maakt ook niet uitquote:Op maandag 23 mei 2011 17:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik reageerde op die ouwe frontpagelikker, met zijn stukjes.
Ja.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:08 schreef Stofje het volgende:
[..]
Met 'hij' bedoel je toch die tv-recensent? Want die citeer je... Ach, maakt ook niet uit.
De voorbedachte punchlines van Harm zijn bijna altijd geniaal, zelfs wanneer de show zelf tegenvalt. Alleen die grappen zijn al twee keer zo meesterlijk dan welk ander programma op de Nederlandse tv dan ook, en is het daarom altijd wel waard om te kijken.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:50 schreef Stofje het volgende:
DWHN is niks veranderd. DWHN is namelijk altijd 'heel aardig, met briljante momenten' geweest. Lang niet elke aflevering is goed, het kan zo twee, drie afleveringen gewoon matig zijn, maar juist de briljante momenten maken het zo'n subliem programma. Het is echt een programma dat niet top hoeft te zijn, dat geen constant niveau nodig heeft. Het gaat om de topmomenten en die horen schaars te zijn.
Dan moeten jullie het bericht op de Frontpage maar lezen!quote:Op maandag 23 mei 2011 17:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja.
Is de schuld van pberends dat het zo onduidelijk wordt.
Zo klonk het voor mij ook. Een combinatie.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:47 schreef Stefan het volgende:
Denk dat t een combinatie is van live lachen en lachband, anders kun je amper editten ook. Bij Friends had je altijd publiek maar ook een lachband. Bij Jensen heb je publiek dat nooit lacht dus een lachband nodig.
Je bent te laatquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:42 schreef Ranja_Ranja het volgende:
De nieuwe is nog niet te zien op rtl gemist
Eerst Champions League kijken, daarna pas lekker terugkijken.quote:
Dat dusquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Eerst Champions League kijken, daarna pas lekker terugkijken.
Gasten: 27 mei 2011: Barry Atsma en Linda van Dyck
neequote:
dat verhaal over het bad? dat duurde een uur zowat?quote:
Deze week weer....quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:01 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat verhaal over het bad? dat duurde een uur zowat?
heb het vorige week niet gezienquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:01 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat verhaal over het bad? dat duurde een uur zowat?
want?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:03 schreef donald_dick het volgende:
Hoelang werkt Raul daar nog? ik schat ongeveer 1 aflevering
omdat ie nu andere programma;s afzeiktquote:
dat programma vraag er omquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:04 schreef donald_dick het volgende:
[..]
omdat ie nu andere programma;s afzeikt
vind alleen Dhr. de Mol niet leuk, en het is ook niet echt collegiaal...quote:
Yup tot aan het "spel" daarna in 1 ruk naar het einde...is wel beter...bijna 3 kwartier geen reclame hierna.quote:
nah, dat geloof ik nietquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:05 schreef waxmask het volgende:
[..]
Yup tot aan het "spel" daarna in 1 ruk naar het einde...is wel beter...bijna 3 kwartier geen reclame hierna.
dat zal wel meevallen, want dan mocht de tv kantine helemaal niet meer worden uitgezodenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:05 schreef donald_dick het volgende:
[..]
vind alleen Dhr. de Mol niet leuk, en het is ook niet echt collegiaal...
Was een "eis"van de deelnemers, en RTL4 had er ook al over gedacht volgens de berichten. Vorige week was het al voor het eerst. Hier vonden wij het wel prettig.quote:
kijkcijfers waren volgens mij nog best goedquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:08 schreef waxmask het volgende:
Maar bij de TROS hadden ze toch nooit meer als een miljoen kijkers de laatste jaren?
tv kantine is het niet zo hard als DWHHquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat zal wel meevallen, want dan mocht de tv kantine helemaal niet meer worden uitgezoden
RTL wist wat ze in huis haalden. Zeker met Acda die al wat keren de zaal stil kreeg met zijn Duitser grappen...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:10 schreef donald_dick het volgende:
[..]
tv kantine is het niet zo hard als DWHH
dat jaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
RTL wist wat ze in huis haalden. Zeker met Acda die al wat keren de zaal stil kreeg met zijn Duitser grappen...
Ik heb nooit begrepen dat ze niet gewoon stand-up comedians uitnodigen. Wat kunnen mij die BN'ers schelen, ik wil gewoon een leuke uitzending.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:17 schreef waxmask het volgende:
Saai wijf langs Raul....Atsma nog maar 1 opmerking gemaakt.
Bij een Belgische talkshow zijn de gasten vaak een stuk leuker.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen dat ze niet gewoon stand-up comedians uitnodigen. Wat kunnen mij die BN'ers schelen, ik wil gewoon een leuke uitzending.
of in een lamp starenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:33 schreef Gro251 het volgende:
als je echt moet huilen..en dan moet huilen..jezus wat een proleet die Acda..
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:35 schreef DaMart het volgende:
Andries Knevel heeft Harm aan het lezen gekregen.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:35 schreef DaMart het volgende:
Andries Knevel heeft Harm aan het lezen gekregen.
geen rtl4 logo meer , dat duid meestal op reclamequote:
kom op, zelf harm wil naar de reclamequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |