neequote:
dat verhaal over het bad? dat duurde een uur zowat?quote:
Deze week weer....quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:01 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat verhaal over het bad? dat duurde een uur zowat?
heb het vorige week niet gezienquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:01 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat verhaal over het bad? dat duurde een uur zowat?
want?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:03 schreef donald_dick het volgende:
Hoelang werkt Raul daar nog? ik schat ongeveer 1 aflevering
omdat ie nu andere programma;s afzeiktquote:
dat programma vraag er omquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:04 schreef donald_dick het volgende:
[..]
omdat ie nu andere programma;s afzeikt
vind alleen Dhr. de Mol niet leuk, en het is ook niet echt collegiaal...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |