Topicreeksquote:Dit Was Het Nieuws (DWHN)
Is een satirische nieuwsprogramma met presentator Harm Edens en teamcaptains Jan-Jaap van der Wal en Peter Pannekoek. In verschillende rondes worden de twee gasten aan de tand gevoeld door opvallende krantenkoppen en nieuwsfeiten. Wat de context is of hoe die wordt gezien door de twee teams levert de nodige hilariteit op.
Te zien bij AVRO-TROS op NPO1
Karakter uit de Lion Kingquote:Op donderdag 26 februari 2026 21:34 schreef golfer het volgende:
Begin even gemist.
Maar waarom heeft die jongen een glitterketting met Nala om zijn nek?
Wie of wat is Nala?
En waarom heeft die jongen die naam dan in een glitterketting om zijn nek?quote:
Omdat hij zijn dochter daarnaar vernoemd heeft. En hij heeft ook een Nala tattoo, daar werd meerdere keren in de uitzending naar gerefereerd.quote:Op donderdag 26 februari 2026 22:05 schreef golfer het volgende:
[..]
En waarom heeft die jongen die naam dan in een glitterketting om zijn nek?
Aha. Dankjewelquote:Op donderdag 26 februari 2026 22:33 schreef butz0rs het volgende:
Omdat hij zijn dochter daarnaar vernoemd heeft. En hij heeft ook een Nala tattoo, daar werd meerdere keren in de uitzending naar gerefereerd.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 26 februari 2026 22:44 schreef PzKpfw het volgende:
Ik mis Raoul Heertje bij dit programma
Die Peter is me iets te hyper.
Wie zijn hier de gasten?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 11:33 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Toen bestond de C1000 nog. Lijkt wel een eeuwigheid geleden.
En de Tros!quote:Op zaterdag 28 februari 2026 11:33 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Jeltje van Nieuwenhoven en Marcel Rözer.quote:
Probeert mij altijd te hard. Na de oudejaarsconference vatte iemand het voor mij goed samen. Peter praat altijd alsof hij elk woord met een hoofdletter begintquote:Op donderdag 26 februari 2026 22:44 schreef PzKpfw het volgende:
Ik mis Raoul Heertje bij dit programma
Die Peter is me iets te hyper.
C1000 boodschaptassen en plastic tasjes gebruik ik nog steeds.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 11:33 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Die DJ heb ik van naam wel eens van gehoord.quote:Op donderdag 12 maart 2026 17:09 schreef golfer het volgende:
Vanavond met 2 gasten waar ik nog nooit van gehoord heb: deejay La Fuente en komiek Sezgin Güleç.
Die DJ was te oranje, maar die Turk was ziekelijk wit.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |