Het was juist erg fijn dat ie het een beetje voorbereid had. En dat ie niet, zoals Lubach ooit, er volledig bleu in ging en eigenlijk niks te melden had.quote:Op maandag 6 oktober 2025 00:05 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Mwah dattie geen slet als kat wil, dattie uren kon nadenken over neukende libelles, dat stukje over hij en janjaap die afscheid namen…het leek me allemaal voorbereid of die net zn shows niet gehaald hebben.
Misschien beter dan de eindeloze JanJaap-niet-grappige-en-ook-niet-bijzondere monologen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:08 schreef golfer het volgende:
Meisje De Boer moet heel erg hard lachen om haar eigen flauwe grappen.
Buurvrouw van Merel heeft ook veel snoetenvlees als ze om haar eigen grappen lacht.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:08 schreef golfer het volgende:
Persoonlijk gevoel maar ik heb altijd het idee dat De Boer jaloers is op het uiterlijk van Yentl.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:08 schreef golfer het volgende:
Het wordt al sinds de start een dag eerder opgenomen, dus ja.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:44 schreef golfer het volgende:
Gisteren opgenomen?
Want item over Gaza is wel achterhaald.
Niet door mij in ieder geval. Alleen al in de gasten van dit seizoen zaten er wel een stuk of 4 bij die het beter zouden doen als vast panellidquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:31 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat een ongelooflijk slecht seizoen is dit.
Peter wordt erg gemist.
Muzikaal zijn ze heel sterk, maar ad rem op filmpjes reageren is duidelijk niet hun ding. Ze zijn dan ook van het muzikale cabaret en niet van de stand up comedy.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:14 schreef Document1 het volgende:
Slechtste aflevering tot nu toe. Twee ontzettend niet grappige personen zullen ook nooit grappig worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |