Wie is dat? Ken alleen Merel Ek die af en toe iets duidt in VI. Maar sinds wanneer zijn journalisten die een microfoon onder de neus drukken van een politicus ook al BN-ers? Ook daar genoeg klunzen te vinden.quote:Op donderdag 3 april 2025 23:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dat zie ik die RTL-vrouw met dat deftige accent niet doen!
Ze komt vrij duidelijk uit het Gooi.quote:Op vrijdag 4 april 2025 01:44 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oh die, ok, vind ik nogal kleurloos, haar bekakt accent is mij niet opgevallen.
Sinds Ferry Mingelen. En Merel slikt.quote:Op vrijdag 4 april 2025 00:26 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Wie is dat? Ken alleen Merel Ek die af en toe iets duidt in VI. Maar sinds wanneer zijn journalisten die een microfoon onder de neus drukken van een politicus ook al BN-ers? Ook daar genoeg klunzen te vinden.
En hier de nieuwe duo's voor volgend seizoenquote:Nieuw seizoen, nieuwe gezichten bij Dit Was Het Nieuws. @peterpannekoek schuift het volgende seizoen niet aan op zijn vertrouwde plek aan de desk als teamcaptain. Hij richt zich dit jaar volledig op zijn oudejaarsconference.
Was misschien leuk geweest als JJ ook niet aanschoof, dan kan je duo's tegen duo's doen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:58 schreef StevenHyde het volgende:
Hmmm, vraag me af of dit werkt. Een duo achter 1 desk. Juist leuk dat zo'n duo over beiden teams werden verdeeld. Maar zitten iig welk leuke gasten bij zo te zien, dat dan weer wel
Ja de duo's zijn wel goed gekozen. Veel hebben al eens als gast in het programma gezeten. Gaan het zien of dit aanslaatquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Was misschien leuk geweest als JJ ook niet aanschoof, dan kan je duo's tegen duo's doen.
De gekozen duo's lijken me wel erg leuk, die zijn ook erg op elkaar ingespeelt.
Jelka en Henry hebben zelfs sex met elkaar.. dan kan je wel zeggen dat je elkaar goed kent![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |