Niemand houdt van ingestudeerde stukjes. Was ook het grootste minpunt van Pannekoekflopquote:Op donderdag 25 september 2025 21:00 schreef golfer het volgende:
Ribkwal. Ingestudeerd stukje van JanJaap.
Doen ze bij de Engelse variant ook, de quiz is een beetje een proeflokaal voor de grappen die later in de shows komen.quote:Op donderdag 25 september 2025 21:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niemand houdt van ingestudeerde stukjes. Was ook het grootste minpunt van Pannekoekflop
Die dochter is vele malen erger. 'Ik kan niet lachen om genocide'. Waarom doe je dan in godsnaam mee aan een satirisch programmaquote:Op donderdag 25 september 2025 21:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Jetty Mathurin was vroeger wel leuk
Nu niet meer
En dan heel hard NEEE NEEE roepen alsof ze voor het eerst in haar leven een gewaagd grapje hoort.quote:Op donderdag 25 september 2025 23:09 schreef Djeez het volgende:
[..]
Die dochter is vele malen erger. 'Ik kan niet lachen om genocide'. Waarom doe je dan in godsnaam mee aan een satirisch programma
Jij lacht wel om een genocide?quote:Op donderdag 25 september 2025 23:09 schreef Djeez het volgende:
[..]
Die dochter is vele malen erger. 'Ik kan niet lachen om genocide'. Waarom doe je dan in godsnaam mee aan een satirisch programma
Viel mij ook op...quote:Op donderdag 25 september 2025 23:09 schreef Djeez het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |