Vind ze beiden niet veel aan.quote:Op donderdag 10 september 2026 21:20 schreef juiced01 het volgende:
[..]
Wat praat zij inderdaad vervelend zeg
Gelukkig dat ze de hele tijd in de zeik werd genomen, verdiende loon!quote:Op vrijdag 11 september 2026 14:55 schreef maxi-mus het volgende:
Dat mens met haar Engels de hele tijd was echt cringe.
Met haar 'dit is gewoon GEN Z'. Bah.
Dat idee had ik ook.quote:Op vrijdag 18 september 2026 11:00 schreef Dagoduck het volgende:
Was het openingsdeel met grappen nou langer dan anders?
Zeker weten.quote:Op vrijdag 18 september 2026 11:00 schreef Dagoduck het volgende:
Dat is al vele jaren het geval? In ieder geval sinds ze op donderdag uitzenden.quote:Op donderdag 17 september 2026 20:40 schreef golfer het volgende:
Meisje over Prinsjesdag: "Ik was er gisteren".
Dus woensdag opgenomen.
Zeker een leuk mens! Ze pakte iedereen zonder problemen aan, heerlijk.quote:Op zaterdag 19 september 2026 10:07 schreef SonicVolcano het volgende:
Leuke meid, die Annemarie. Ook wel eens fijn dat iemand van die leeftijd normaal Nederlands kan. Die vrouw van vorige week kon ik echt niet aanhoren
Ja. Dat is tijdens de opnames nog langer vaak. Ze moesten duidelijk vullen, tweede ronde was kort en zowel de tussenronde als derde ronde waren blijkbaar niet leuk genoeg en zijn dus geknipt.quote:Op vrijdag 18 september 2026 11:00 schreef Dagoduck het volgende:
Welk programma word nog live uitgezonden eilk?quote:Op zaterdag 19 september 2026 13:00 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat is al vele jaren het geval? In ieder geval sinds ze op donderdag uitzenden.
Volgens mij is elke opname live tochquote:Op zaterdag 19 september 2026 13:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Welk programma word nog live opgenomen eilk?
Yo Duckie
Verkeerde woordkeuze, en te late edit.quote:Op zaterdag 19 september 2026 13:12 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Volgens mij is elke opname live toch![]()
Paro! Long time no see, alles OK?![]()
Sorry, zat op de iPadquote:Op zaterdag 19 september 2026 13:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Verkeerde woordkeuze, en te late edit.
Gaat zn gangetje
Er zijn sws veel minder mensen die elke avond naar de kijkbuis staren, dus dat betekent minder reclame inkomsten endus ook minder budget voor progammas die live uitgezonden worden. Ik denk trouwens dat het bij DWHN niet eens een slecht idee is, aangezien Jan-Jaap en Peter behoorlijk vermoeiend kunnen zijn als ze hun gebruikelijke routine uitvoeren.quote:Op zaterdag 19 september 2026 13:17 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Sorry, zat op de iPad![]()
Maar er is weinig meer live, misschien wat talkshows?
Soms verzand het ook in oersaai gewauwel, gelukkig knippen ze datquote:Op zaterdag 19 september 2026 13:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er zijn sws veel minder mensen die elke avond naar de kijkbuis staren, dus dat betekent minder reclame inkomsten endus ook minder budget voor progammas die live uitgezonden worden. Ik denk trouwens dat het bij DWHN niet eens een slecht idee is, aangezien Jan-Jaap en Peter behoorlijk vermoeiend kunnen zijn als ze hun gebruikelijke routine uitvoeren.
Ik herkende haar stem, maar niet haar snuitje..quote:Op vrijdag 25 september 2026 23:50 schreef Martinello het volgende:
Bettina Holwerda was wel een leuke gast, die cabaretière naast Jan-Jaap vond ik een beetje irritant.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |