abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 mei 2011 @ 12:21:43 #151
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_97149436
JJvdW heeft wel een tijdloze grappige bijdrage geleverd in zn 'Je doet niet meer mee' tirade.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_97149737
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 12:21 schreef Stefan het volgende:
JJvdW heeft wel een tijdloze grappige bijdrage geleverd in zn 'Je doet niet meer mee' tirade.
Dat wel ja _O_
  zondag 22 mei 2011 @ 12:35:49 #153
194695 franklop
Fran knock
pi_97149919
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 12:21 schreef Stefan het volgende:
JJvdW heeft wel een tijdloze grappige bijdrage geleverd in zn 'Je doet niet meer mee' tirade.

_O_
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 22 mei 2011 @ 12:54:25 #154
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_97150502
Marc-Marie vond ik best OK als vervanging van Acda, maar stiekem vind ik ze alledrie prima te pruimen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 22 mei 2011 @ 12:56:27 #155
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_97150568
MMH was leuker dan JJvdW maar Acda is t leukst.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zondag 22 mei 2011 @ 12:58:35 #156
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_97150637
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 12:56 schreef Stefan het volgende:
MMH was leuker dan JJvdW maar Acda isvind ik t leukst.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 22 mei 2011 @ 13:06:25 #157
283085 TWP
kassalade
pi_97150928
Jan Jaap van der Wal vond ik het altijd wel erg goed doen. Maar Acda is ook leuk. Sowieso een mooie aflevering weer :D
:)
pi_97152225
Mooie uitzending gister. :) Goede kijkcijfers ook.
  zondag 22 mei 2011 @ 13:47:17 #159
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_97152268
quote:
14s.gif Op zondag 22 mei 2011 12:58 schreef Skull-splitter het volgende:

MMH was leuker dan JJvdW maar Acda vind ik t leukst.

Precies, ik ook! ^O^
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_97152400
quote:
Wel bizar..dat stuk zou zo van een paar weken geleden kunnen zijn nav Alphen a/d Rijn met die foto en haatmail voor iemand die toch al dood is :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 22 mei 2011 @ 14:06:49 #161
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_97152986
Ik kijk DWHN nooit maar gisteren zouden Gijp, Derksen en Genee er toch zijn? Dat zeiden ze in VI
  zondag 22 mei 2011 @ 14:07:56 #162
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_97153015
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:06 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik kijk DWHN nooit maar gisteren zouden Gijp, Derksen en Genee er toch zijn? Dat zeiden ze in VI
Ja klopt
O)))
  zondag 22 mei 2011 @ 14:08:57 #163
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_97153058
Maar ze waren er dus niet?
pi_97153063
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:06 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik kijk DWHN nooit maar gisteren zouden Gijp, Derksen en Genee er toch zijn? Dat zeiden ze in VI
Serieus ja? Dat heb ik dan compleet gemist, bovendien zijn er maar 2 gasten normaal bij DWHN
٩๏̯͡๏)۶
pi_97153069
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:09 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Serieus ja? Dat heb ik dan compleet gemist
Je bent niet de enige :') Het is ook helemaal niet gezegd.
  zondag 22 mei 2011 @ 14:09:59 #166
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_97153092
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:08 schreef ZuidGrens het volgende:
Maar ze waren er dus niet?
Jawel
O)))
  zondag 22 mei 2011 @ 14:12:07 #167
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_97153150
Vooral Derksen was super ^O^
  zondag 22 mei 2011 @ 14:13:08 #168
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_97153179
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:09 schreef Piles het volgende:

[..]

Je bent niet de enige :') Het is ook helemaal niet gezegd.
Maandag toen Heertje er zat hadden ze het er wel over.
  zondag 22 mei 2011 @ 14:23:13 #169
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_97153542
Net gekeken, en het is gewoon weer echt zoals vroeger. Top ^O^.
pi_97154295
quote:
quote:
komiek Tijl Beckand
Ik moest weer lachen. :')
pi_97154585
quote:
10s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:46 schreef Specularium het volgende:

[..]

[..]

Ik moest weer lachen. :')
Oh, ik dacht dat het een komiek was.
  zondag 22 mei 2011 @ 15:09:44 #172
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_97154971
quote:
10s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:56 schreef pberends het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat het een komiek was.
Ooit was het de nieuwe Hansie :{
pi_97155567
Leuke aflevering!
Jammer van die irritante lachband.
  zondag 22 mei 2011 @ 15:27:36 #174
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_97155603
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 13:47 schreef Stefan het volgende:

[..]

Precies, ik ook! ^O^
Ja, niet dus, kut.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_97156034
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 15:26 schreef tralalala het volgende:
Leuke aflevering!
Jammer van die irritante lachband.
Vond ik ook een gemiste kans, er zijn veel betere lachbanden te vinden.
pi_97158123
Ik vond Acda nogal overheersend en praat hij altijd alsof hij stomdronken is??
Af en toe wel leuke opmerkingen, maar het was nu te veel de Acda-show.
Er was weinig wisselwerking tussen de gasten en Acda en Raoul.
Ik vond ook de lachband erg irritant. Ik vroeg me wel af of dat dus bij de Tros niet zo was. Hadden ze daar niet ook een lachband?

Verder was het wel hetzelfde als bij de Tros. Soms flauw, soms echt leuk...
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_97160697
Ik snap wel waarom mensen denken dat er een lachband is. Het lachen gaat door, ook al zijn ze al in een andere scene. Maar dat is logisch, en wordt in elke serie/show gedaan. Anders kun je niet normaal knippen/monteren :')
Het is dus geen band met lachgeluiden, maar gewoon de publiekslach die wat aangepast wordt.
pi_97160785
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 17:14 schreef Piles het volgende:
Ik snap wel waarom mensen denken dat er een lachband is. Het lachen gaat door, ook al zijn ze al in een andere scene. Maar dat is logisch, en wordt in elke serie/show gedaan. Anders kun je niet normaal knippen/monteren :')
Het is dus geen band met lachgeluiden, maar gewoon de publiekslach die wat aangepast wordt.
Ga er nog even serieus op in.
pi_97160920
quote:
7s.gif Op zondag 22 mei 2011 17:16 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ga er nog even serieus op in.
Volgens mij zijn er hier genoeg mensen die serieus denken dat er een lachband is :')
  zondag 22 mei 2011 @ 18:34:40 #181
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_97164316
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 17:14 schreef Piles het volgende:
Ik snap wel waarom mensen denken dat er een lachband is. Het lachen gaat door, ook al zijn ze al in een andere scene. Maar dat is logisch, en wordt in elke serie/show gedaan. Anders kun je niet normaal knippen/monteren :')
Het is dus geen band met lachgeluiden, maar gewoon de publiekslach die wat aangepast wordt.
Dat knippen gebeurt af en toe flink hard, zelfs ietwat lomp. Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is, maar zo nu en dan stoorde het me. Verder erg leuk om Acda weer te zien, hoewel hij niet helemaal lekker in zijn vel leek te zitten.
Stop the world, I want to get out.
pi_97164566
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 17:19 schreef Piles het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er hier genoeg mensen
die serieus denken dat er een lachband is :')
Zoals ik. .. Is het live publiek dan?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_97164927
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 18:40 schreef Injetta het volgende:

[..]

Zoals ik. .. Is het live publiek dan?
Nee, ingehuurde klapdwergen die na de show de laughover mogen doen.
pi_97165017
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 18:40 schreef Injetta het volgende:

[..]

Zoals ik. .. Is het live publiek dan?
Er zit publiek idd, net als dat toen bij de Tros was.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  zondag 22 mei 2011 @ 18:57:22 #185
194695 franklop
Fran knock
pi_97165314
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_97179944
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 17:14 schreef Piles het volgende:
Ik snap wel waarom mensen denken dat er een lachband is. Het lachen gaat door, ook al zijn ze al in een andere scene. Maar dat is logisch, en wordt in elke serie/show gedaan. Anders kun je niet normaal knippen/monteren :')
Het is dus geen band met lachgeluiden, maar gewoon de publiekslach die wat aangepast wordt.
Lijkt me ook idd. Ik denk als je het publiek mixt met gekke wijven en ze wat wijntjes voert dat je echt geen fucking lachband nodig hebt. Kijk naar Iedereen Is Gek Op Jack of naar Two and a Half Men, dan weet je pas echt wat een lachband is.
pi_97179971
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 18:57 schreef franklop het volgende:

deze blijft ook mooi :D
Ik zeg al jaren: nodig Martin Ros ASAP uit in DWHN!
pi_97180047
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 18:40 schreef Injetta het volgende:

[..]

Zoals ik. .. Is het live publiek dan?
Dat is altijd al geweest hoor.

quote:
Wil je erbij zijn?

Bij de opnames is het publiek weer van harte welkom. De opnames zijn in Studio Nieuw Noord in Amsterdam. Publiek zal vanaf 19.00 uur door de gastvrouwen worden ontvangen en mag rond 19.40 uur de studio in.

De opnames staan gepland van 20.00-22.00 uur.

Kaarten kosten ¤ 5,- p.p. en zijn alleen te bestellen via RTL Tickets: http://www.rtltickets.com/index.php?actie_id=105

Opnamedata: 20-27 mei / 3-10-17-24 juni 2011
Er zijn 6 afleveringen dus wees er op tijd bij als je deze unieke opnames graag bij wilt komen wonen.
Wel grappig dat het zo kort op elkaar opgenomen wordt. Ik dacht dat het bij de TROS altijd 's middags was. 's avonds vlak voor de uitzending geeft waarschijnlijk een betere sfeer.
pi_97182027
Ik ken DWHN alleen met Jan Jaap. Maar vind Acda ook wel leuk. Kan me bij Marc Marie echt niets voorstellen :P.
pi_97182069
quote:
10s.gif Op zondag 22 mei 2011 22:45 schreef pberends het volgende:

[..]

Dat is altijd al geweest hoor.

[..]

Wel grappig dat het zo kort op elkaar opgenomen wordt. Ik dacht dat het bij de TROS altijd 's middags was. 's avonds vlak voor de uitzending geeft waarschijnlijk een betere sfeer.
Het is een dag eerder?
pi_97182422
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 23:22 schreef Tegan het volgende:

[..]

Het is een dag eerder?
Je hebt helemaal gelijk, mijn fout.
pi_97182586
Anders kunnen ze denk ik niet editen :).
  maandag 23 mei 2011 @ 00:01:05 #193
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_97183845
Ik zal zo eens even terug gaan kijken :7
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_97186233
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 16:22 schreef Injetta het volgende:
Ik vond Acda nogal overheersend en praat hij altijd alsof hij stomdronken is??
Af en toe wel leuke opmerkingen, maar het was nu te veel de Acda-show.
Er was weinig wisselwerking tussen de gasten en Acda en Raoul.
Ik vond ook de lachband erg irritant. Ik vroeg me wel af of dat dus bij de Tros niet zo was. Hadden ze daar niet ook een lachband?

Verder was het wel hetzelfde als bij de Tros. Soms flauw, soms echt leuk...
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_97192533
Ik vond het een leuk aflevering, ben blij dat DWHN weer terug is! Thomas Acda vind ik ook een verbetering t.o.v. Jan Jaap van der Wal.
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_97193545
quote:
10s.gif Op zondag 22 mei 2011 22:43 schreef pberends het volgende:

[..]

Lijkt me ook idd. Ik denk als je het publiek mixt met gekke wijven en ze wat wijntjes voert dat je echt geen fucking lachband nodig hebt. Kijk naar Iedereen Is Gek Op Jack of naar Two and a Half Men, dan weet je pas echt wat een lachband is.
Waarschijnlijk gewoon hetzelfde publiek als bij de lama's dan. :')
  maandag 23 mei 2011 @ 12:47:38 #197
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_97195081
Denk dat t een combinatie is van live lachen en lachband, anders kun je amper editten ook. Bij Friends had je altijd publiek maar ook een lachband. Bij Jensen heb je publiek dat nooit lacht dus een lachband nodig.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_97195160
Bij Jensen houden ze ook klapbordjes omhoog. Dikke papperige VS style.
pi_97195169
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 12:47 schreef Stefan het volgende:
Denk dat t een combinatie is van live lachen en lachband, anders kun je amper editten ook. Bij Friends had je altijd publiek maar ook een lachband. Bij Jensen heb je publiek dat nooit lacht dus een lachband nodig.
Daar haalde ik mijn info ook vandaan ja, op de dvd's staat een making of, waarbij het uitgelegd wordt :)
  maandag 23 mei 2011 @ 13:30:29 #200
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_97196888
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:11 schreef schaakstuk het volgende:
Het was rampzalig slecht.

Elk moment verwachtte ik dat ze zouden melden dat het beroerde niveau kwam omdat ze nu commercieel moesten zijn en ze hun 'gevatte' grappen tot dat niveau moesten verlagen, maar dat ze vanaf nu weer de hoogstaande humor zouden gebruiken.

Helemaal eens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')