Dat wel jaquote:Op zondag 22 mei 2011 12:21 schreef Stefan het volgende:
JJvdW heeft wel een tijdloze grappige bijdrage geleverd in zn 'Je doet niet meer mee' tirade.
quote:Op zondag 22 mei 2011 12:21 schreef Stefan het volgende:
JJvdW heeft wel een tijdloze grappige bijdrage geleverd in zn 'Je doet niet meer mee' tirade.
quote:Op zondag 22 mei 2011 12:56 schreef Stefan het volgende:
MMH was leuker dan JJvdW maar Acda isvind ik t leukst.
Precies, ik ook!quote:Op zondag 22 mei 2011 12:58 schreef Skull-splitter het volgende:
MMH was leuker dan JJvdW maar Acda vind ik t leukst.
Wel bizar..dat stuk zou zo van een paar weken geleden kunnen zijn nav Alphen a/d Rijn met die foto en haatmail voor iemand die toch al dood isquote:
Ja kloptquote:Op zondag 22 mei 2011 14:06 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik kijk DWHN nooit maar gisteren zouden Gijp, Derksen en Genee er toch zijn? Dat zeiden ze in VI
Serieus ja? Dat heb ik dan compleet gemist, bovendien zijn er maar 2 gasten normaal bij DWHNquote:Op zondag 22 mei 2011 14:06 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik kijk DWHN nooit maar gisteren zouden Gijp, Derksen en Genee er toch zijn? Dat zeiden ze in VI
Je bent niet de enigequote:Op zondag 22 mei 2011 14:09 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Serieus ja? Dat heb ik dan compleet gemist
Maandag toen Heertje er zat hadden ze het er wel over.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Je bent niet de enigeHet is ook helemaal niet gezegd.
Oh, ik dacht dat het een komiek was.quote:
Ja, niet dus, kut.quote:
Vond ik ook een gemiste kans, er zijn veel betere lachbanden te vinden.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:26 schreef tralalala het volgende:
Leuke aflevering!
Jammer van die irritante lachband.
Ga er nog even serieus op in.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:14 schreef Piles het volgende:
Ik snap wel waarom mensen denken dat er een lachband is. Het lachen gaat door, ook al zijn ze al in een andere scene. Maar dat is logisch, en wordt in elke serie/show gedaan. Anders kun je niet normaal knippen/monteren
Het is dus geen band met lachgeluiden, maar gewoon de publiekslach die wat aangepast wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |