abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97138920
Blij dat het weer terug is, ik heb me vermaakt.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_97139197
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:52 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Kom op geef ze wat tijd, de eerste aflevering is altijd lastig, zeker nu er ook een panelwisseling is geweest.
Die panelwisseling was alleen maar een verbétering.

Die prutser Van der Wal ingeruild voor de Godfather van DWHN, Acda die altijd al een van mijn favoriete komieken was.

Ik had hooggespannen verwachtingen. Deze uitzending heb ik weken geleden al in mijn PDA genoteerd om hem maar niet te missen. DWHN was een van mijn favoriete programma's. Waar ik voor thuis bleef, zoals men dat vroeger placht uit te drukken.

Maar deze uitzending was een totale afknapper. En niet omdat mijn verwachtingen te hoog gespannen waren. En ook niet omdat dit een eerste aflevering was. Deze aflevering was dermate beroerd dat je dat niet aan "een eerste aflevering" toe kunt schrijven.
Er is nu gewoon iets fundamenteel mis bij dit programma. Ik weet er te weinig van om de oorzaak te kunnen aanwijzen, maar als leek denk ik dat de scriptwriters niet mee zijn gegaan van de TROS naar RTL4.
En daarom zal DWHN ook nooit meer iets worden op RTL4. Misschien dat ik aflevering 2 nog ga bekijken, in de ijdele hoop dat ze hun excuses aanbieden voor de beroerde aflevering 1, maar daarna hou ik wel het voor gezien, denk ik.

Net zoals Koefnoen ook nooit meer iets zal worden. Omdat ook daar iets mis is gegaan toen ze over moesten stappen van Kopspijkers naar een eigen programma.
pi_97139252
emo.gif
  zondag 22 mei 2011 @ 00:10:20 #105
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_97139378
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:07 schreef schaakstuk het volgende:

[..]

Die panelwisseling was alleen maar een verbétering.

Die prutser Van der Wal ingeruild voor de Godfather van DWHN, Acda die altijd al een van mijn favoriete komieken was.

Ik had hooggespannen verwachtingen. Deze uitzending heb ik weken geleden al in mijn PDA genoteerd om hem maar niet te missen. DWHN was een van mijn favoriete programma's. Waar ik voor thuis bleef, zoals men dat vroeger placht uit te drukken.

Maar deze uitzending was een totale afknapper. En niet omdat mijn verwachtingen te hoog gespannen waren. En ook niet omdat dit een eerste aflevering was. Deze aflevering was dermate beroerd dat je dat niet aan "een eerste aflevering" toe kunt schrijven.
Er is nu gewoon iets fundamenteel mis bij dit programma. Ik weet er te weinig van om de oorzaak te kunnen aanwijzen, maar als leek denk ik dat de scriptwriters niet mee zijn gegaan van de TROS naar RTL4.
En daarom zal DWHN ook nooit meer iets worden op RTL4. Misschien dat ik aflevering 2 nog ga bekijken, in de ijdele hoop dat ze hun excuses aanbieden voor de beroerde aflevering 1, maar daarna hou ik wel het voor gezien, denk ik.

Net zoals Koefnoen ook nooit meer iets zal worden. Omdat ook daar iets mis is gegaan toen ze over moesten stappen van Kopspijkers naar een eigen programma.
Het is inderdaad enorm anders dan bij de TROS...not.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  † In Memoriam † zondag 22 mei 2011 @ 00:13:23 #106
21636 Feestkabouter
pi_97139520
vroegah hadden ze ook slechte grappen (zie vanaf 5.05):

Thomas had het er vanavond nog over.
pi_97139608
quote:
13s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:10 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Het is inderdaad enorm anders dan bij de TROS...not.
Jij ziet het enorme onoverbrugbare kwaliteitsverschil niet?
Zucht.....
Wat mankeert jullie toch?

Ik hou er maar over op.
Wetende dat de geschiedenis mij gelijk zal geven.
  zondag 22 mei 2011 @ 00:17:01 #108
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_97139686
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:15 schreef schaakstuk het volgende:

[..]

Jij ziet het enorme onoverbrugbare kwaliteitsverschil niet?
Zucht.....
Wat mankeert jullie toch?

Ik hou er maar over op.
Wetende dat de geschiedenis mij gelijk zal geven.
Iedereen is gek behalve jij. Sorry voor dat wij onwetend zijn.

:') :') :') :') :') :') :')
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_97139974
ik heb in alle interviews horen zeggen dat het complete team van de TROS nu ook bij RTL werkt aan het programma, dus dat er niets veranderd is (behalve een ander kanaal). Ik hou het er gewoon op dat ze er de eerste aflevering even in moeten komen, vooral Acda.

Op de BBC is het programma ook nogsteeds, en daar BLIJFT het grappig, ondanks steeds wisselende presentatoren. Dus het kan wel...........
pi_97140496
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:23 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik heb in alle interviews horen zeggen dat het complete team van de TROS nu ook bij RTL werkt aan het programma, dus dat er niets veranderd is (behalve een ander kanaal). Ik hou het er gewoon op dat ze er de eerste afleveringe even in moeten komen, vooral Acda.

Op de BBC is het programma ook nogsteeds, en daar BLIJFT het grappig, ondanks steeds wisselende presentatoren. Dus het kan wel...........
HIGNFY is inderdaad enorm grappig. Meestal is het Nederlandse aftreksel van een BBC programma nogal inferieur. Behalve DWHN die ik zelfs béter vond dan de BBC-versie! Vooral toen Thomas en Raoul nog in het panel zaten, jaren geleden.

Van der Wal sleurde het niveau van DWHN sterk omlaag. Maar het bleef een enorm grappig programma, vooral omdat je die lulhannes VdWal gewoon door kon spoelen op je DVD-recorder.

Maar met ingang van vandaag is DWHN ineens tot een bagger niveau verworden, te vergelijken slechts met die alledaagse reality-soap troep, of WieKanErHetValsteZingen shit.
pi_97140970
Ik vond deze aflevering maar matig, vooral Acda kwam echt slecht uit de verf. Jan-Jaap van der Wal was beter.
pi_97141861
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:17 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Iedereen is gek behalve jij. Sorry voor dat wij onwetend zijn.

:') :') :') :') :') :') :')
Inderdaad, maar ik neem je jouw onwetendheid niet kwalijk.
Het is toch een beetje zoals in "De nieuwe kleren van de Keizer", nietwaar?
  zondag 22 mei 2011 @ 02:26:13 #113
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_97143920
Misschien heeft het nog niet het niveau van de topjaren bij de TROS. Wel was het al gewoon bij vlagen enorm grappig en zoveel beter dan de 95 % van de troep die over het algemeen op de Nederlandse tv te zien is :P
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_97144060
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 02:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
het niveau van de topjaren bij de TROS.
Dat ik dat nog eens heb mogen lezen :o :o
  zondag 22 mei 2011 @ 02:37:10 #115
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_97144128
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 02:32 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Dat ik dat nog eens heb mogen lezen :o :o
De topjaren van DWHN dan
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_97144789
Heertje is zo geniaal, en heeft zulke mooie metaforen :D

Dat over dat veel te pretentieuze DWDD was ook gewoon precies wat ik daar altijd van denk
pi_97144826
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 02:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Misschien heeft het nog niet het niveau van de topjaren bij de TROS. Wel was het al gewoon bij vlagen enorm grappig en zoveel beter dan de 95 % van de troep die over het algemeen op de Nederlandse tv te zien is :P
Helemaal mee eens :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_97145935
1,4 miljoen kijkers gisteren. Goed begin en hopelijk kunnen ze dit vasthouden.
pi_97146137
Leuke ep. En lekker lang ^O^ .
  Moderator zondag 22 mei 2011 @ 09:48:57 #120
42184 crew  DaMart
pi_97146322
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 02:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Misschien heeft het nog niet het niveau van de topjaren bij de TROS. Wel was het al gewoon bij vlagen enorm grappig en zoveel beter dan de 95 % van de troep die over het algemeen op de Nederlandse tv te zien is :P
Dat dus. Ik zet de tv eigenlijk maar sporadisch aan nog, omdat de programmering 90% van de tijd toch bagger is. Maar voor DWHN ga ik echt wel zitten hoor, ik heb me in ieder geval prima vermaakt! :D.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  zondag 22 mei 2011 @ 10:41:17 #122
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_97146944
quote:
Toch is het diep triest dat dat weggooi programma ervoor beter scoort.
pi_97147005
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 10:41 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Toch is het diep triest dat dat weggooi programma ervoor beter scoort.
Ik denk dat Tijls programma volgende week iets verder inzakt dan DWHN. De Jongens tegen de Meisjes is een nieuw programma die veel probeerders naar zich toetrekt, in tegenstelling tot DWHN.

DWHN zal overigens ook wel iets inzakken als De Jongens tegen de Meisjes slechter gaat scoren, en het reclameblok veel langer wordt.
  Moderator zondag 22 mei 2011 @ 10:48:17 #124
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_97147062
Het zal ook gewoon aan het weer liggen. Als het zaterdag een warme dag wordt, dan zie je honderdduizenden kijkers afhaken.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_97147108
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 10:48 schreef Mike het volgende:
Het zal ook gewoon aan het weer liggen. Als het zaterdag een warme dag wordt, dan zie je honderdduizenden kijkers afhaken.
Gister was het niet warm?
  Moderator zondag 22 mei 2011 @ 10:52:45 #126
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_97147126
quote:
10s.gif Op zondag 22 mei 2011 10:51 schreef pberends het volgende:

[..]

Gister was het niet warm?
Niet zomers warm, nee. Op dagen waar het boven de 25 graden was, raakte Ik Hou Van Holland ook gewoon meer dan een half miljoen kijkers kwijt.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_97147298
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 09:32 schreef Tegan het volgende:
Leuke ep. En lekker lang ^O^ .
Precies 40 minuten, das redelijk perfect. Maar echt lang niet hoor, hoewel DWHN bij de TROS de laatste jaren dacht ik meestal 33 min duurde.
  zondag 22 mei 2011 @ 11:10:48 #129
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_97147435
Er zaten wel een aantal instant classics tussen hoor _O-

"Als dit de TROS was geweest hadden we eerst een tattoo van een haring op onze rug moeten laten zetten, en moeten trouwen met onze zus"

"Het is nu alsof het feest is, maar niemand weet wie de chips betaald heeft"
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_97147638
en de opmerking over DWDD - Tellsell - Kroket vond ik ook heel goed gevonden.. :)

(ook al werd dat van die kroket door Acda afgekraakt, Raoul had gelijk..)
  Redactie Sport / Supervogel zondag 22 mei 2011 @ 11:24:27 #131
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_97147744
Gyros555, ouzo? was ook genieten _O- _O-
  zondag 22 mei 2011 @ 11:33:47 #132
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_97148009
Ben benieuwd hoe blij Wout is

http://www.wout.info/tegels.cfm

_O_
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zondag 22 mei 2011 @ 11:34:02 #133
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_97148014
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 11:20 schreef Kidney_bean01 het volgende:
en de opmerking over DWDD - Tellsell - Kroket vond ik ook heel goed gevonden.. :)

(ook al werd dat van die kroket door Acda afgekraakt, Raoul had gelijk..)
Tuurlijk heeft raoul gelijk, al blijft het lastig om DWDD qua kwaliteit te verslaan op zo'n manier dat er ook nog iemand kijkt... Wat DWDD goed doet is het schaamteloos pluggen van muziek, kunst en media, en prikkelt om daar als kijker zelf verder naar te zoeken.

Gyros 55, ouzo? Tzatzikidee! _O-

"ja, Anouk deed er ook zo lang over voor ze begreep wat ik bedoelde..."
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 22 mei 2011 @ 11:34:28 #134
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_97148026
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 11:33 schreef Stefan het volgende:
Ben benieuwd hoe blij Wout is

http://www.wout.info/tegels.cfm

_O_
Staat niets op de media-pagina :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 22 mei 2011 @ 11:36:25 #135
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_97148072
Raoul is onmisbaar voor dit programma merkte ik gisteren weer. Wat een held. Vooral dat toewerken naar de reclame :') :D

Amoebe van Oranje :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zondag 22 mei 2011 @ 11:39:25 #136
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_97148155
Amoebe van Oranje Nassau was idd wel compleet :D
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 22 mei 2011 @ 11:40:18 #137
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_97148181
"Als je als land je broek niet op kunt houden, dan moet je ook uit het IMF stappen..." die kwam ook niet echt aan...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 22 mei 2011 @ 11:43:30 #138
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_97148267
quote:
10s.gif Op zondag 22 mei 2011 11:40 schreef Skull-splitter het volgende:
"Als je als land je broek niet op kunt houden, dan moet je ook uit het IMF stappen..." die kwam ook niet echt aan...
Ik snap m niet idd.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_97148272
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 11:10 schreef Skull-splitter het volgende:
Er zaten wel een aantal instant classics tussen hoor _O-

"Als dit de TROS was geweest hadden we eerst een tattoo van een haring op onze rug moeten laten zetten, en moeten trouwen met onze zus"

"Het is nu alsof het feest is, maar niemand weet wie de chips betaald heeft"
Er was ook nog iets over rugharen en de Grieken en grondstoffen _O-.
pi_97148278
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 11:43 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ik snap m niet idd.
Strauss-Kahn, IMF-baas. Ik snapte 'm ook niet direct overigens.
  zondag 22 mei 2011 @ 11:45:30 #141
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_97148317
quote:
10s.gif Op zondag 22 mei 2011 11:44 schreef pberends het volgende:

[..]

Strauss-Kahn, IMF-baas. Ik snapte 'm ook niet direct overigens.
Nee, het kwartje viel hier ook een opmerking later pas...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 22 mei 2011 @ 11:46:02 #142
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_97148331
Kasper van Kooten is ook heel subtiel grappig. Niet zo leuk als zn vader maar wel droog.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zondag 22 mei 2011 @ 11:46:43 #143
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_97148352
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 11:46 schreef Stefan het volgende:
Kasper van Kooten is ook heel subtiel grappig. Niet zo leuk als zn vader maar wel droog.
Kan vreselijk droog uit de hoek komen. Maar had IETS vaker zijn bek open mogen trekken.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 22 mei 2011 @ 11:46:57 #144
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_97148362
Overigens zou zijn vader wel een geweldige gast kunnen zijn.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 22 mei 2011 @ 11:50:41 #145
194695 franklop
Fran knock
pi_97148459
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:40 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Jan Heemskerk komt nog een keer?
Ben benieuwd naar Frans Bromet _O_
JBC is ook wel een goede gast met veel absurde verhalen
Jan Heemskerk zou volgens mij eerst op 17 juni komen, maar 1 gast van gister viel uit en daarom nu al. Zal vast nog worden vervangen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 22 mei 2011 @ 12:05:37 #146
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_97148869
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_97148870
Gister meer gelachen dan de vijf jaar hiervoor met Jan Jaap. :P

Snap sommige reacties in dit topic ook niet. Misschien moeten bepaalde mensen geen fragmenten terugkijken maar hele uitzendingen uit het verleden.
pi_97148931
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 12:05 schreef nikk het volgende:
Gister meer gelachen dan de vijf jaar hiervoor met Jan Jaap. :P
Dat inderdaad, toen keek ik vaak niet eens meer omdat het zo slecht was :')
pi_97149325
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 12:05 schreef nikk het volgende:
Gister meer gelachen dan de vijf jaar hiervoor met Jan Jaap. :P

Snap sommige reacties in dit topic ook niet. Misschien moeten bepaalde mensen geen fragmenten terugkijken maar hele uitzendingen uit het verleden.
Fragmenten terugkijken moet je eigenlijk alleen doen als DWHN niet op tv is.

En over 5 jaar zitten we Youtube-fragmenten van de eerste RTL-aflevering terug te kijken om hoe hilarisch dat wel niet was. Mensen die er gister niet om konden lachen hebben echt 0,0 humor.
pi_97149420
Ik vond Jan-Jaap altijd wel ok, ben niet zo'n Thomas Acda fan.

Maar de aflevering van gisteren was wel geinig op zich.
٩๏̯͡๏)۶
  zondag 22 mei 2011 @ 12:21:43 #151
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_97149436
JJvdW heeft wel een tijdloze grappige bijdrage geleverd in zn 'Je doet niet meer mee' tirade.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_97149737
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 12:21 schreef Stefan het volgende:
JJvdW heeft wel een tijdloze grappige bijdrage geleverd in zn 'Je doet niet meer mee' tirade.
Dat wel ja _O_
  zondag 22 mei 2011 @ 12:35:49 #153
194695 franklop
Fran knock
pi_97149919
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 12:21 schreef Stefan het volgende:
JJvdW heeft wel een tijdloze grappige bijdrage geleverd in zn 'Je doet niet meer mee' tirade.

_O_
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 22 mei 2011 @ 12:54:25 #154
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_97150502
Marc-Marie vond ik best OK als vervanging van Acda, maar stiekem vind ik ze alledrie prima te pruimen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 22 mei 2011 @ 12:56:27 #155
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_97150568
MMH was leuker dan JJvdW maar Acda is t leukst.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zondag 22 mei 2011 @ 12:58:35 #156
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_97150637
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 12:56 schreef Stefan het volgende:
MMH was leuker dan JJvdW maar Acda isvind ik t leukst.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 22 mei 2011 @ 13:06:25 #157
283085 TWP
kassalade
pi_97150928
Jan Jaap van der Wal vond ik het altijd wel erg goed doen. Maar Acda is ook leuk. Sowieso een mooie aflevering weer :D
:)
pi_97152225
Mooie uitzending gister. :) Goede kijkcijfers ook.
  zondag 22 mei 2011 @ 13:47:17 #159
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_97152268
quote:
14s.gif Op zondag 22 mei 2011 12:58 schreef Skull-splitter het volgende:

MMH was leuker dan JJvdW maar Acda vind ik t leukst.

Precies, ik ook! ^O^
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_97152400
quote:
Wel bizar..dat stuk zou zo van een paar weken geleden kunnen zijn nav Alphen a/d Rijn met die foto en haatmail voor iemand die toch al dood is :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 22 mei 2011 @ 14:06:49 #161
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_97152986
Ik kijk DWHN nooit maar gisteren zouden Gijp, Derksen en Genee er toch zijn? Dat zeiden ze in VI
  zondag 22 mei 2011 @ 14:07:56 #162
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_97153015
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:06 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik kijk DWHN nooit maar gisteren zouden Gijp, Derksen en Genee er toch zijn? Dat zeiden ze in VI
Ja klopt
O)))
  zondag 22 mei 2011 @ 14:08:57 #163
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_97153058
Maar ze waren er dus niet?
pi_97153063
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:06 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik kijk DWHN nooit maar gisteren zouden Gijp, Derksen en Genee er toch zijn? Dat zeiden ze in VI
Serieus ja? Dat heb ik dan compleet gemist, bovendien zijn er maar 2 gasten normaal bij DWHN
٩๏̯͡๏)۶
pi_97153069
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:09 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Serieus ja? Dat heb ik dan compleet gemist
Je bent niet de enige :') Het is ook helemaal niet gezegd.
  zondag 22 mei 2011 @ 14:09:59 #166
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_97153092
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:08 schreef ZuidGrens het volgende:
Maar ze waren er dus niet?
Jawel
O)))
  zondag 22 mei 2011 @ 14:12:07 #167
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_97153150
Vooral Derksen was super ^O^
  zondag 22 mei 2011 @ 14:13:08 #168
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_97153179
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:09 schreef Piles het volgende:

[..]

Je bent niet de enige :') Het is ook helemaal niet gezegd.
Maandag toen Heertje er zat hadden ze het er wel over.
  zondag 22 mei 2011 @ 14:23:13 #169
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_97153542
Net gekeken, en het is gewoon weer echt zoals vroeger. Top ^O^.
pi_97154295
quote:
quote:
komiek Tijl Beckand
Ik moest weer lachen. :')
pi_97154585
quote:
10s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:46 schreef Specularium het volgende:

[..]

[..]

Ik moest weer lachen. :')
Oh, ik dacht dat het een komiek was.
  zondag 22 mei 2011 @ 15:09:44 #172
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_97154971
quote:
10s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:56 schreef pberends het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat het een komiek was.
Ooit was het de nieuwe Hansie :{
pi_97155567
Leuke aflevering!
Jammer van die irritante lachband.
  zondag 22 mei 2011 @ 15:27:36 #174
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_97155603
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 13:47 schreef Stefan het volgende:

[..]

Precies, ik ook! ^O^
Ja, niet dus, kut.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_97156034
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 15:26 schreef tralalala het volgende:
Leuke aflevering!
Jammer van die irritante lachband.
Vond ik ook een gemiste kans, er zijn veel betere lachbanden te vinden.
pi_97158123
Ik vond Acda nogal overheersend en praat hij altijd alsof hij stomdronken is??
Af en toe wel leuke opmerkingen, maar het was nu te veel de Acda-show.
Er was weinig wisselwerking tussen de gasten en Acda en Raoul.
Ik vond ook de lachband erg irritant. Ik vroeg me wel af of dat dus bij de Tros niet zo was. Hadden ze daar niet ook een lachband?

Verder was het wel hetzelfde als bij de Tros. Soms flauw, soms echt leuk...
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_97160697
Ik snap wel waarom mensen denken dat er een lachband is. Het lachen gaat door, ook al zijn ze al in een andere scene. Maar dat is logisch, en wordt in elke serie/show gedaan. Anders kun je niet normaal knippen/monteren :')
Het is dus geen band met lachgeluiden, maar gewoon de publiekslach die wat aangepast wordt.
pi_97160785
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 17:14 schreef Piles het volgende:
Ik snap wel waarom mensen denken dat er een lachband is. Het lachen gaat door, ook al zijn ze al in een andere scene. Maar dat is logisch, en wordt in elke serie/show gedaan. Anders kun je niet normaal knippen/monteren :')
Het is dus geen band met lachgeluiden, maar gewoon de publiekslach die wat aangepast wordt.
Ga er nog even serieus op in.
pi_97160920
quote:
7s.gif Op zondag 22 mei 2011 17:16 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ga er nog even serieus op in.
Volgens mij zijn er hier genoeg mensen die serieus denken dat er een lachband is :')
  zondag 22 mei 2011 @ 18:34:40 #181
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_97164316
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 17:14 schreef Piles het volgende:
Ik snap wel waarom mensen denken dat er een lachband is. Het lachen gaat door, ook al zijn ze al in een andere scene. Maar dat is logisch, en wordt in elke serie/show gedaan. Anders kun je niet normaal knippen/monteren :')
Het is dus geen band met lachgeluiden, maar gewoon de publiekslach die wat aangepast wordt.
Dat knippen gebeurt af en toe flink hard, zelfs ietwat lomp. Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is, maar zo nu en dan stoorde het me. Verder erg leuk om Acda weer te zien, hoewel hij niet helemaal lekker in zijn vel leek te zitten.
Stop the world, I want to get out.
pi_97164566
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 17:19 schreef Piles het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er hier genoeg mensen
die serieus denken dat er een lachband is :')
Zoals ik. .. Is het live publiek dan?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_97164927
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 18:40 schreef Injetta het volgende:

[..]

Zoals ik. .. Is het live publiek dan?
Nee, ingehuurde klapdwergen die na de show de laughover mogen doen.
pi_97165017
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 18:40 schreef Injetta het volgende:

[..]

Zoals ik. .. Is het live publiek dan?
Er zit publiek idd, net als dat toen bij de Tros was.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  zondag 22 mei 2011 @ 18:57:22 #185
194695 franklop
Fran knock
pi_97165314
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_97179944
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 17:14 schreef Piles het volgende:
Ik snap wel waarom mensen denken dat er een lachband is. Het lachen gaat door, ook al zijn ze al in een andere scene. Maar dat is logisch, en wordt in elke serie/show gedaan. Anders kun je niet normaal knippen/monteren :')
Het is dus geen band met lachgeluiden, maar gewoon de publiekslach die wat aangepast wordt.
Lijkt me ook idd. Ik denk als je het publiek mixt met gekke wijven en ze wat wijntjes voert dat je echt geen fucking lachband nodig hebt. Kijk naar Iedereen Is Gek Op Jack of naar Two and a Half Men, dan weet je pas echt wat een lachband is.
pi_97179971
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 18:57 schreef franklop het volgende:

deze blijft ook mooi :D
Ik zeg al jaren: nodig Martin Ros ASAP uit in DWHN!
pi_97180047
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 18:40 schreef Injetta het volgende:

[..]

Zoals ik. .. Is het live publiek dan?
Dat is altijd al geweest hoor.

quote:
Wil je erbij zijn?

Bij de opnames is het publiek weer van harte welkom. De opnames zijn in Studio Nieuw Noord in Amsterdam. Publiek zal vanaf 19.00 uur door de gastvrouwen worden ontvangen en mag rond 19.40 uur de studio in.

De opnames staan gepland van 20.00-22.00 uur.

Kaarten kosten ¤ 5,- p.p. en zijn alleen te bestellen via RTL Tickets: http://www.rtltickets.com/index.php?actie_id=105

Opnamedata: 20-27 mei / 3-10-17-24 juni 2011
Er zijn 6 afleveringen dus wees er op tijd bij als je deze unieke opnames graag bij wilt komen wonen.
Wel grappig dat het zo kort op elkaar opgenomen wordt. Ik dacht dat het bij de TROS altijd 's middags was. 's avonds vlak voor de uitzending geeft waarschijnlijk een betere sfeer.
pi_97182027
Ik ken DWHN alleen met Jan Jaap. Maar vind Acda ook wel leuk. Kan me bij Marc Marie echt niets voorstellen :P.
pi_97182069
quote:
10s.gif Op zondag 22 mei 2011 22:45 schreef pberends het volgende:

[..]

Dat is altijd al geweest hoor.

[..]

Wel grappig dat het zo kort op elkaar opgenomen wordt. Ik dacht dat het bij de TROS altijd 's middags was. 's avonds vlak voor de uitzending geeft waarschijnlijk een betere sfeer.
Het is een dag eerder?
pi_97182422
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 23:22 schreef Tegan het volgende:

[..]

Het is een dag eerder?
Je hebt helemaal gelijk, mijn fout.
pi_97182586
Anders kunnen ze denk ik niet editen :).
  maandag 23 mei 2011 @ 00:01:05 #193
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_97183845
Ik zal zo eens even terug gaan kijken :7
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_97186233
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 16:22 schreef Injetta het volgende:
Ik vond Acda nogal overheersend en praat hij altijd alsof hij stomdronken is??
Af en toe wel leuke opmerkingen, maar het was nu te veel de Acda-show.
Er was weinig wisselwerking tussen de gasten en Acda en Raoul.
Ik vond ook de lachband erg irritant. Ik vroeg me wel af of dat dus bij de Tros niet zo was. Hadden ze daar niet ook een lachband?

Verder was het wel hetzelfde als bij de Tros. Soms flauw, soms echt leuk...
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_97192533
Ik vond het een leuk aflevering, ben blij dat DWHN weer terug is! Thomas Acda vind ik ook een verbetering t.o.v. Jan Jaap van der Wal.
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_97193545
quote:
10s.gif Op zondag 22 mei 2011 22:43 schreef pberends het volgende:

[..]

Lijkt me ook idd. Ik denk als je het publiek mixt met gekke wijven en ze wat wijntjes voert dat je echt geen fucking lachband nodig hebt. Kijk naar Iedereen Is Gek Op Jack of naar Two and a Half Men, dan weet je pas echt wat een lachband is.
Waarschijnlijk gewoon hetzelfde publiek als bij de lama's dan. :')
  maandag 23 mei 2011 @ 12:47:38 #197
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_97195081
Denk dat t een combinatie is van live lachen en lachband, anders kun je amper editten ook. Bij Friends had je altijd publiek maar ook een lachband. Bij Jensen heb je publiek dat nooit lacht dus een lachband nodig.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_97195160
Bij Jensen houden ze ook klapbordjes omhoog. Dikke papperige VS style.
pi_97195169
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 12:47 schreef Stefan het volgende:
Denk dat t een combinatie is van live lachen en lachband, anders kun je amper editten ook. Bij Friends had je altijd publiek maar ook een lachband. Bij Jensen heb je publiek dat nooit lacht dus een lachband nodig.
Daar haalde ik mijn info ook vandaan ja, op de dvd's staat een making of, waarbij het uitgelegd wordt :)
  maandag 23 mei 2011 @ 13:30:29 #200
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_97196888
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:11 schreef schaakstuk het volgende:
Het was rampzalig slecht.

Elk moment verwachtte ik dat ze zouden melden dat het beroerde niveau kwam omdat ze nu commercieel moesten zijn en ze hun 'gevatte' grappen tot dat niveau moesten verlagen, maar dat ze vanaf nu weer de hoogstaande humor zouden gebruiken.

Helemaal eens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')