abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97138574
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:55 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Heb jij 6 afleveringen "Ik houd van Holand" gekeken? :')
Nee, een kwartier en dat vermenigvuldig ik met 24.
pi_97138920
Blij dat het weer terug is, ik heb me vermaakt.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_97139197
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:52 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Kom op geef ze wat tijd, de eerste aflevering is altijd lastig, zeker nu er ook een panelwisseling is geweest.
Die panelwisseling was alleen maar een verbétering.

Die prutser Van der Wal ingeruild voor de Godfather van DWHN, Acda die altijd al een van mijn favoriete komieken was.

Ik had hooggespannen verwachtingen. Deze uitzending heb ik weken geleden al in mijn PDA genoteerd om hem maar niet te missen. DWHN was een van mijn favoriete programma's. Waar ik voor thuis bleef, zoals men dat vroeger placht uit te drukken.

Maar deze uitzending was een totale afknapper. En niet omdat mijn verwachtingen te hoog gespannen waren. En ook niet omdat dit een eerste aflevering was. Deze aflevering was dermate beroerd dat je dat niet aan "een eerste aflevering" toe kunt schrijven.
Er is nu gewoon iets fundamenteel mis bij dit programma. Ik weet er te weinig van om de oorzaak te kunnen aanwijzen, maar als leek denk ik dat de scriptwriters niet mee zijn gegaan van de TROS naar RTL4.
En daarom zal DWHN ook nooit meer iets worden op RTL4. Misschien dat ik aflevering 2 nog ga bekijken, in de ijdele hoop dat ze hun excuses aanbieden voor de beroerde aflevering 1, maar daarna hou ik wel het voor gezien, denk ik.

Net zoals Koefnoen ook nooit meer iets zal worden. Omdat ook daar iets mis is gegaan toen ze over moesten stappen van Kopspijkers naar een eigen programma.
pi_97139252
emo.gif
  zondag 22 mei 2011 @ 00:10:20 #105
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_97139378
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:07 schreef schaakstuk het volgende:

[..]

Die panelwisseling was alleen maar een verbétering.

Die prutser Van der Wal ingeruild voor de Godfather van DWHN, Acda die altijd al een van mijn favoriete komieken was.

Ik had hooggespannen verwachtingen. Deze uitzending heb ik weken geleden al in mijn PDA genoteerd om hem maar niet te missen. DWHN was een van mijn favoriete programma's. Waar ik voor thuis bleef, zoals men dat vroeger placht uit te drukken.

Maar deze uitzending was een totale afknapper. En niet omdat mijn verwachtingen te hoog gespannen waren. En ook niet omdat dit een eerste aflevering was. Deze aflevering was dermate beroerd dat je dat niet aan "een eerste aflevering" toe kunt schrijven.
Er is nu gewoon iets fundamenteel mis bij dit programma. Ik weet er te weinig van om de oorzaak te kunnen aanwijzen, maar als leek denk ik dat de scriptwriters niet mee zijn gegaan van de TROS naar RTL4.
En daarom zal DWHN ook nooit meer iets worden op RTL4. Misschien dat ik aflevering 2 nog ga bekijken, in de ijdele hoop dat ze hun excuses aanbieden voor de beroerde aflevering 1, maar daarna hou ik wel het voor gezien, denk ik.

Net zoals Koefnoen ook nooit meer iets zal worden. Omdat ook daar iets mis is gegaan toen ze over moesten stappen van Kopspijkers naar een eigen programma.
Het is inderdaad enorm anders dan bij de TROS...not.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  † In Memoriam † zondag 22 mei 2011 @ 00:13:23 #106
21636 Feestkabouter
pi_97139520
vroegah hadden ze ook slechte grappen (zie vanaf 5.05):

Thomas had het er vanavond nog over.
pi_97139608
quote:
13s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:10 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Het is inderdaad enorm anders dan bij de TROS...not.
Jij ziet het enorme onoverbrugbare kwaliteitsverschil niet?
Zucht.....
Wat mankeert jullie toch?

Ik hou er maar over op.
Wetende dat de geschiedenis mij gelijk zal geven.
  zondag 22 mei 2011 @ 00:17:01 #108
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_97139686
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:15 schreef schaakstuk het volgende:

[..]

Jij ziet het enorme onoverbrugbare kwaliteitsverschil niet?
Zucht.....
Wat mankeert jullie toch?

Ik hou er maar over op.
Wetende dat de geschiedenis mij gelijk zal geven.
Iedereen is gek behalve jij. Sorry voor dat wij onwetend zijn.

:') :') :') :') :') :') :')
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_97139974
ik heb in alle interviews horen zeggen dat het complete team van de TROS nu ook bij RTL werkt aan het programma, dus dat er niets veranderd is (behalve een ander kanaal). Ik hou het er gewoon op dat ze er de eerste aflevering even in moeten komen, vooral Acda.

Op de BBC is het programma ook nogsteeds, en daar BLIJFT het grappig, ondanks steeds wisselende presentatoren. Dus het kan wel...........
pi_97140496
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:23 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik heb in alle interviews horen zeggen dat het complete team van de TROS nu ook bij RTL werkt aan het programma, dus dat er niets veranderd is (behalve een ander kanaal). Ik hou het er gewoon op dat ze er de eerste afleveringe even in moeten komen, vooral Acda.

Op de BBC is het programma ook nogsteeds, en daar BLIJFT het grappig, ondanks steeds wisselende presentatoren. Dus het kan wel...........
HIGNFY is inderdaad enorm grappig. Meestal is het Nederlandse aftreksel van een BBC programma nogal inferieur. Behalve DWHN die ik zelfs béter vond dan de BBC-versie! Vooral toen Thomas en Raoul nog in het panel zaten, jaren geleden.

Van der Wal sleurde het niveau van DWHN sterk omlaag. Maar het bleef een enorm grappig programma, vooral omdat je die lulhannes VdWal gewoon door kon spoelen op je DVD-recorder.

Maar met ingang van vandaag is DWHN ineens tot een bagger niveau verworden, te vergelijken slechts met die alledaagse reality-soap troep, of WieKanErHetValsteZingen shit.
pi_97140970
Ik vond deze aflevering maar matig, vooral Acda kwam echt slecht uit de verf. Jan-Jaap van der Wal was beter.
pi_97141861
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:17 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Iedereen is gek behalve jij. Sorry voor dat wij onwetend zijn.

:') :') :') :') :') :') :')
Inderdaad, maar ik neem je jouw onwetendheid niet kwalijk.
Het is toch een beetje zoals in "De nieuwe kleren van de Keizer", nietwaar?
  zondag 22 mei 2011 @ 02:26:13 #113
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_97143920
Misschien heeft het nog niet het niveau van de topjaren bij de TROS. Wel was het al gewoon bij vlagen enorm grappig en zoveel beter dan de 95 % van de troep die over het algemeen op de Nederlandse tv te zien is :P
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_97144060
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 02:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
het niveau van de topjaren bij de TROS.
Dat ik dat nog eens heb mogen lezen :o :o
  zondag 22 mei 2011 @ 02:37:10 #115
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_97144128
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 02:32 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Dat ik dat nog eens heb mogen lezen :o :o
De topjaren van DWHN dan
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_97144789
Heertje is zo geniaal, en heeft zulke mooie metaforen :D

Dat over dat veel te pretentieuze DWDD was ook gewoon precies wat ik daar altijd van denk
pi_97144826
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 02:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Misschien heeft het nog niet het niveau van de topjaren bij de TROS. Wel was het al gewoon bij vlagen enorm grappig en zoveel beter dan de 95 % van de troep die over het algemeen op de Nederlandse tv te zien is :P
Helemaal mee eens :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_97145935
1,4 miljoen kijkers gisteren. Goed begin en hopelijk kunnen ze dit vasthouden.
pi_97146137
Leuke ep. En lekker lang ^O^ .
  Moderator zondag 22 mei 2011 @ 09:48:57 #120
42184 crew  DaMart
pi_97146322
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 02:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Misschien heeft het nog niet het niveau van de topjaren bij de TROS. Wel was het al gewoon bij vlagen enorm grappig en zoveel beter dan de 95 % van de troep die over het algemeen op de Nederlandse tv te zien is :P
Dat dus. Ik zet de tv eigenlijk maar sporadisch aan nog, omdat de programmering 90% van de tijd toch bagger is. Maar voor DWHN ga ik echt wel zitten hoor, ik heb me in ieder geval prima vermaakt! :D.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  zondag 22 mei 2011 @ 10:41:17 #122
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_97146944
quote:
Toch is het diep triest dat dat weggooi programma ervoor beter scoort.
pi_97147005
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 10:41 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Toch is het diep triest dat dat weggooi programma ervoor beter scoort.
Ik denk dat Tijls programma volgende week iets verder inzakt dan DWHN. De Jongens tegen de Meisjes is een nieuw programma die veel probeerders naar zich toetrekt, in tegenstelling tot DWHN.

DWHN zal overigens ook wel iets inzakken als De Jongens tegen de Meisjes slechter gaat scoren, en het reclameblok veel langer wordt.
  Moderator zondag 22 mei 2011 @ 10:48:17 #124
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_97147062
Het zal ook gewoon aan het weer liggen. Als het zaterdag een warme dag wordt, dan zie je honderdduizenden kijkers afhaken.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_97147108
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 10:48 schreef Mike het volgende:
Het zal ook gewoon aan het weer liggen. Als het zaterdag een warme dag wordt, dan zie je honderdduizenden kijkers afhaken.
Gister was het niet warm?
  Moderator zondag 22 mei 2011 @ 10:52:45 #126
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_97147126
quote:
10s.gif Op zondag 22 mei 2011 10:51 schreef pberends het volgende:

[..]

Gister was het niet warm?
Niet zomers warm, nee. Op dagen waar het boven de 25 graden was, raakte Ik Hou Van Holland ook gewoon meer dan een half miljoen kijkers kwijt.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_97147298
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 09:32 schreef Tegan het volgende:
Leuke ep. En lekker lang ^O^ .
Precies 40 minuten, das redelijk perfect. Maar echt lang niet hoor, hoewel DWHN bij de TROS de laatste jaren dacht ik meestal 33 min duurde.
  zondag 22 mei 2011 @ 11:10:48 #129
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_97147435
Er zaten wel een aantal instant classics tussen hoor _O-

"Als dit de TROS was geweest hadden we eerst een tattoo van een haring op onze rug moeten laten zetten, en moeten trouwen met onze zus"

"Het is nu alsof het feest is, maar niemand weet wie de chips betaald heeft"
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_97147638
en de opmerking over DWDD - Tellsell - Kroket vond ik ook heel goed gevonden.. :)

(ook al werd dat van die kroket door Acda afgekraakt, Raoul had gelijk..)
  Redactie Sport / Supervogel zondag 22 mei 2011 @ 11:24:27 #131
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_97147744
Gyros555, ouzo? was ook genieten _O- _O-
  zondag 22 mei 2011 @ 11:33:47 #132
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_97148009
Ben benieuwd hoe blij Wout is

http://www.wout.info/tegels.cfm

_O_
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zondag 22 mei 2011 @ 11:34:02 #133
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_97148014
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 11:20 schreef Kidney_bean01 het volgende:
en de opmerking over DWDD - Tellsell - Kroket vond ik ook heel goed gevonden.. :)

(ook al werd dat van die kroket door Acda afgekraakt, Raoul had gelijk..)
Tuurlijk heeft raoul gelijk, al blijft het lastig om DWDD qua kwaliteit te verslaan op zo'n manier dat er ook nog iemand kijkt... Wat DWDD goed doet is het schaamteloos pluggen van muziek, kunst en media, en prikkelt om daar als kijker zelf verder naar te zoeken.

Gyros 55, ouzo? Tzatzikidee! _O-

"ja, Anouk deed er ook zo lang over voor ze begreep wat ik bedoelde..."
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 22 mei 2011 @ 11:34:28 #134
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_97148026
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 11:33 schreef Stefan het volgende:
Ben benieuwd hoe blij Wout is

http://www.wout.info/tegels.cfm

_O_
Staat niets op de media-pagina :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 22 mei 2011 @ 11:36:25 #135
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_97148072
Raoul is onmisbaar voor dit programma merkte ik gisteren weer. Wat een held. Vooral dat toewerken naar de reclame :') :D

Amoebe van Oranje :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zondag 22 mei 2011 @ 11:39:25 #136
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_97148155
Amoebe van Oranje Nassau was idd wel compleet :D
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 22 mei 2011 @ 11:40:18 #137
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_97148181
"Als je als land je broek niet op kunt houden, dan moet je ook uit het IMF stappen..." die kwam ook niet echt aan...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 22 mei 2011 @ 11:43:30 #138
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_97148267
quote:
10s.gif Op zondag 22 mei 2011 11:40 schreef Skull-splitter het volgende:
"Als je als land je broek niet op kunt houden, dan moet je ook uit het IMF stappen..." die kwam ook niet echt aan...
Ik snap m niet idd.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_97148272
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 11:10 schreef Skull-splitter het volgende:
Er zaten wel een aantal instant classics tussen hoor _O-

"Als dit de TROS was geweest hadden we eerst een tattoo van een haring op onze rug moeten laten zetten, en moeten trouwen met onze zus"

"Het is nu alsof het feest is, maar niemand weet wie de chips betaald heeft"
Er was ook nog iets over rugharen en de Grieken en grondstoffen _O-.
pi_97148278
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 11:43 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ik snap m niet idd.
Strauss-Kahn, IMF-baas. Ik snapte 'm ook niet direct overigens.
  zondag 22 mei 2011 @ 11:45:30 #141
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_97148317
quote:
10s.gif Op zondag 22 mei 2011 11:44 schreef pberends het volgende:

[..]

Strauss-Kahn, IMF-baas. Ik snapte 'm ook niet direct overigens.
Nee, het kwartje viel hier ook een opmerking later pas...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 22 mei 2011 @ 11:46:02 #142
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_97148331
Kasper van Kooten is ook heel subtiel grappig. Niet zo leuk als zn vader maar wel droog.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zondag 22 mei 2011 @ 11:46:43 #143
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_97148352
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 11:46 schreef Stefan het volgende:
Kasper van Kooten is ook heel subtiel grappig. Niet zo leuk als zn vader maar wel droog.
Kan vreselijk droog uit de hoek komen. Maar had IETS vaker zijn bek open mogen trekken.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 22 mei 2011 @ 11:46:57 #144
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_97148362
Overigens zou zijn vader wel een geweldige gast kunnen zijn.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 22 mei 2011 @ 11:50:41 #145
194695 franklop
Fran knock
pi_97148459
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:40 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Jan Heemskerk komt nog een keer?
Ben benieuwd naar Frans Bromet _O_
JBC is ook wel een goede gast met veel absurde verhalen
Jan Heemskerk zou volgens mij eerst op 17 juni komen, maar 1 gast van gister viel uit en daarom nu al. Zal vast nog worden vervangen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 22 mei 2011 @ 12:05:37 #146
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_97148869
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_97148870
Gister meer gelachen dan de vijf jaar hiervoor met Jan Jaap. :P

Snap sommige reacties in dit topic ook niet. Misschien moeten bepaalde mensen geen fragmenten terugkijken maar hele uitzendingen uit het verleden.
pi_97148931
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 12:05 schreef nikk het volgende:
Gister meer gelachen dan de vijf jaar hiervoor met Jan Jaap. :P
Dat inderdaad, toen keek ik vaak niet eens meer omdat het zo slecht was :')
pi_97149325
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 12:05 schreef nikk het volgende:
Gister meer gelachen dan de vijf jaar hiervoor met Jan Jaap. :P

Snap sommige reacties in dit topic ook niet. Misschien moeten bepaalde mensen geen fragmenten terugkijken maar hele uitzendingen uit het verleden.
Fragmenten terugkijken moet je eigenlijk alleen doen als DWHN niet op tv is.

En over 5 jaar zitten we Youtube-fragmenten van de eerste RTL-aflevering terug te kijken om hoe hilarisch dat wel niet was. Mensen die er gister niet om konden lachen hebben echt 0,0 humor.
pi_97149420
Ik vond Jan-Jaap altijd wel ok, ben niet zo'n Thomas Acda fan.

Maar de aflevering van gisteren was wel geinig op zich.
٩๏̯͡๏)۶
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')