Idd, Raoul heeft vaak ook goede punten. Vond die vergelijking van DWDD met Tell Sell goed gevonden.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Het mooie is dat als er een "serieuze" discussie is, dat het dan eigenlijk ook wel boeiend is om te volgen (zoals die discussie van Raoul van Griekenland en schulden).
Helemaal met je eens. Volgensmij hadden de gasten ook te weinig inbreng omdat Thomas Acda OVERAL zijn mening over moest geven en veel te overheersend was... beetje minder aub Thomas Acda!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:51 schreef NLGooner het volgende:
Gasten hadden helaas niet zoveel inbreng..
Vond Harm met z'n grappen toch wel de leukste maar vond het nog wat tegenvallen.
Geef het wat tijd, hij moet er ook weer inkomen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:55 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Volgensmij hadden de gasten ook te weinig inbreng omdat Thomas Acda OVERAL zijn mening over moest geven en veel te overheersend was... beetje minder aub Thomas Acda!
ja Raoul had inderdaad een goeie daar! Maar helaas werd ook Raoul een beetje ondergesneeuwd door Acda..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:55 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Idd, Raoul heeft vaak ook goede punten. Vond die vergelijking van DWDD met Tell Sell goed gevonden.
Heertje is bij VI altijd super...in tegenstelling tot andere cabaretiers is hij "live" ook leukquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:54 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nee man.
Ik zie het op zich wel gebeuren. Heertje komt ook op bezoek bij VI.
ja dat had ik ook het idee, dat ze weer even de onderlinge verhouding enzo moeten vinden.. maar ja er zijn maar 6 afleveringen geloof ik.. tegen de tijd dat ze op elkaar ingespeeld zijn, is het alweer afgelopen!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Geef het wat tijd, hij moet er ook weer inkomen.
Ja ook echt, zelfs die kroket sloeg ergens op!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:55 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Idd, Raoul heeft vaak ook goede punten. Vond die vergelijking van DWDD met Tell Sell goed gevonden.
6 moet ruimschoots genoeg zijn... en van het najaar verwacht ik ze weer terug. Das wat anders dan 10 jaar.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:57 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
ja dat had ik ook het idee, dat ze weer even de onderlinge verhouding enzo moeten vinden.. maar ja er zijn maar 6 afleveringen geloof ik.. tegen de tijd dat ze op elkaar ingespeeld zijn, is het alweer afgelopen!
* Ofyles2 voor die dag een testament schrijft, mocht hij zich letterlijk doodlachen...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:49 schreef Gramulanion het volgende:
René van der Gijp en Johan Derksen uitnodigen. Dat moet je doen.
Ik denk dat het al een stuk helpt als ze volgende aflevering Acda een fles Spa Rood geven ipv wijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:57 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
ja dat had ik ook het idee, dat ze weer even de onderlinge verhouding enzo moeten vinden.. maar ja er zijn maar 6 afleveringen geloof ik.. tegen de tijd dat ze op elkaar ingespeeld zijn, is het alweer afgelopen!
Dat zeker.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:58 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Ik denk dat het al een stuk helpt als ze volgende aflevering Acda een fles Spa Rood geven ipv wijn.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:58 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Ik denk dat het al een stuk helpt als ze volgende aflevering Acda een fles Spa Rood geven ipv wijn.
Mijn zusje vroeg of hij gehandicapt was.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:00 schreef pberends het volgende:
[..]. Hij praat sowieso altijd al bezopen.
Idd zo praat Thomas gewoonquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:00 schreef pberends het volgende:
[..]. Hij praat sowieso altijd al bezopen.
Komop lulletje rozenwater, vergeleken met alle andere tv-programma's was het bijna geniaal vanavond.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:01 schreef inZanity het volgende:
Geen geweldige show. Maar goed het was de eerste en zo slecht was het ook weer niet.
Hopelijk nodigen ze Maarten van Rossum nog een keer uit binnenkort. Veruit de beste gast aller tijden.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mijn zusje vroeg of hij gehandicapt was.
Maartenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:01 schreef inZanity het volgende:
Geen geweldige show. Maar goed het was de eerste en zo slecht was het ook weer niet.
Hopelijk nodigen ze Maarten van Rossum nog een keer uit binnenkort. Veruit de beste gast aller tijden.
Sorry hoor, dat mijn mening van die van jou afwijktquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Komop lulletje rozenwater, vergeleken met alle andere tv-programma's was het bijna geniaal vanavond.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mijn zusje vroeg of hij gehandicapt was.
Van Rossem.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:01 schreef inZanity het volgende:
Geen geweldige show. Maar goed het was de eerste en zo slecht was het ook weer niet.
Hopelijk nodigen ze Maarten van Rossum nog een keer uit binnenkort. Veruit de beste gast aller tijden.
Maarten is echt hilarisch inderdaad, hopelijk komt die nog eens langs. Maxim Hartman was ook geniaal trouwens, die mag ook nog wel eens langskomen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:01 schreef inZanity het volgende:
Hopelijk nodigen ze Maarten van Rossum nog een keer uit binnenkort. Veruit de beste gast aller tijden.
Martin Rosquote:
Maxim valt ook in de klasse Van Rossem.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:06 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Maarten is echt hilarisch inderdaad, hopelijk komt die nog eens langs. Maxim Hartman was ook geniaal trouwens, die mag ook nog wel eens langskomen.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:11 schreef schaakstuk het volgende:
Het was rampzalig slecht.
Elk moment verwachtte ik dat ze zouden melden dat het beroerde niveau kwam omdat ze nu commercieel moesten zijn en ze hun 'gevatte' grappen tot dat niveau moesten verlagen, maar dat ze vanaf nu weer de hoogstaande humor zouden gebruiken.
Maar dat moment maar kwam niet. Ik heb het tot het einde toe uitgekeken, maar het bleef humor van een diep triest niveau.
En het ergste is nog dat ze zelf om die stompzinnige grappen zaten te lachen.
Tjeezus, wat zijn jullie alledrie, Thomas, Raoel en Harm, enorm diep gezonken!!
Ik dacht dat jullie allemaal van jezelf grappig waren, maar het blijkt nu dat jullie volkomen afhankelijk zijn van ghostwriters.
De ontgoocheling van Koefnoen is daar niks bij!
wie?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:11 schreef Specularium het volgende:
Pi-Air was ook cool. Grappiger dan ik achter hem had gezocht.
20 mei 2011: Kasper van Kooten en Jan Heemskerkquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:33 schreef Pino112 het volgende:
Gasten van volgende week worden pas in de uitzending bekend? Of hoe zit dat met DWHN?
Pierre van Hooijdonk.quote:
Oh, wist niet dat het op Wiki stond, thnx.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:36 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
20 mei 2011: Kasper van Kooten en Jan Heemskerk
27 mei 2011: Barry Atsma en Linda van Dyck
3 juni 2011: Paul Witteman en Frans Bromet
10 juni 2011: Tim Knol en Jelle Brandt Corstius
17 juni 2011: Ramon Beuk en Jan Heemskerk
24 juni 2011: Job Gosschalk en Eric Smit
http://nl.wikipedia.org/w(...)n_Dit_was_het_nieuws
Jan Heemskerk komt nog een keer?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:36 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
20 mei 2011: Kasper van Kooten en Jan Heemskerk
27 mei 2011: Barry Atsma en Linda van Dyck
3 juni 2011: Paul Witteman en Frans Bromet
10 juni 2011: Tim Knol en Jelle Brandt Corstius
17 juni 2011: Ramon Beuk en Jan Heemskerk
24 juni 2011: Job Gosschalk en Eric Smit
http://nl.wikipedia.org/w(...)n_Dit_was_het_nieuws
Als ik een van die toekomstige gasten was zou ik me nog wel eens terdege achter de oren krabben.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:36 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
20 mei 2011: Kasper van Kooten en Jan Heemskerk
27 mei 2011: Barry Atsma en Linda van Dyck
3 juni 2011: Paul Witteman en Frans Bromet
10 juni 2011: Tim Knol en Jelle Brandt Corstius
17 juni 2011: Ramon Beuk en Jan Heemskerk
24 juni 2011: Job Gosschalk en Eric Smit
http://nl.wikipedia.org/w(...)n_Dit_was_het_nieuws
Kom op geef ze wat tijd, de eerste aflevering is altijd lastig, zeker nu er ook een panelwisseling is geweest.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:45 schreef schaakstuk het volgende:
[..]
Als ik een van die toekomstige gasten was zou ik me nog wel eens terdege achter de oren krabben.
Ik bedoel, DWHN was een topproduct, geniaal (afgezien dan van die lulhannes Van der Wal) en dat je daar graag aan mee wil doen, lijkt me logisch.
Maar na het zien van deze wanvertoning vanavond, kan ik me goed voorstellen dat je ernstig gaat twijfelen.
Precies, die fragmenten leken vooral toen leuker dan wanneer je het opeens vanavond voor het eerst zou zien. Humor evolueert ook snel.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:50 schreef Feestkabouter het volgende:
niet zo zeiken allemaal.
het is algemeen bekend dat als je iets heel lang mist, je het beeld (de herinnering) dat je ervan hebt mooier gaat maken dan het oorspronkelijk was.
en met dat te mooi gemaakte beeld zijn jullie het nu aan het vergelijken. da's niet eerlijk.
het was gewoon een goeie uitzending. niet briljant, wel gewoon goed.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:11 schreef schaakstuk het volgende:
Het was rampzalig slecht.
Elk moment verwachtte ik dat ze zouden melden dat het beroerde niveau kwam omdat ze nu commercieel moesten zijn en ze hun 'gevatte' grappen tot dat niveau moesten verlagen, maar dat ze vanaf nu weer de hoogstaande humor zouden gebruiken.
Maar dat moment maar kwam niet. Ik heb het tot het einde toe uitgekeken, maar het bleef humor van een diep triest niveau.
En het ergste is nog dat ze zelf om die stompzinnige grappen zaten te lachen.
Tjeezus, wat zijn jullie alledrie, Thomas, Raoel en Harm, enorm diep gezonken!!
Ik dacht dat jullie allemaal van jezelf grappig waren, maar het blijkt nu dat jullie volkomen afhankelijk zijn van ghostwriters.
De ontgoocheling van Koefnoen is daar niks bij!
Heb jij 6 afleveringen "Ik houd van Holand" gekeken?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:54 schreef pberends het volgende:
[..]![]()
.
Deze DWHN was leuker dan 3 afleveringen Koefnoen, 4 afleveringen Comedy Live en 6 afleveringen Ik Hou Van Holland bij elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |