abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97135953
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 22:57 schreef Kidney_bean01 het volgende:

[..]

ja dat had ik ook het idee, dat ze weer even de onderlinge verhouding enzo moeten vinden.. maar ja er zijn maar 6 afleveringen geloof ik.. tegen de tijd dat ze op elkaar ingespeeld zijn, is het alweer afgelopen!
Ik denk dat het al een stuk helpt als ze volgende aflevering Acda een fles Spa Rood geven ipv wijn.
pi_97136057
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 22:58 schreef CarlosJacques het volgende:

[..]

Ik denk dat het al een stuk helpt als ze volgende aflevering Acda een fles Spa Rood geven ipv wijn.
Dat zeker.
pi_97136088
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 22:58 schreef CarlosJacques het volgende:

[..]

Ik denk dat het al een stuk helpt als ze volgende aflevering Acda een fles Spa Rood geven ipv wijn.
_O-. Hij praat sowieso altijd al bezopen.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 23:01:44 #65
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_97136136
Geen geweldige show. Maar goed het was de eerste en zo slecht was het ook weer niet.

Hopelijk nodigen ze Maarten van Rossum nog een keer uit binnenkort. Veruit de beste gast aller tijden.
pi_97136150
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:00 schreef pberends het volgende:

[..]

_O-. Hij praat sowieso altijd al bezopen.
Mijn zusje vroeg of hij gehandicapt was.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  zaterdag 21 mei 2011 @ 23:02:10 #67
331842 Paul_in_the_Dark
Ja hallo met in the Dark?!
pi_97136162
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:00 schreef pberends het volgende:

[..]

_O-. Hij praat sowieso altijd al bezopen.
Idd zo praat Thomas gewoon
pi_97136204
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:01 schreef inZanity het volgende:
Geen geweldige show. Maar goed het was de eerste en zo slecht was het ook weer niet.

Hopelijk nodigen ze Maarten van Rossum nog een keer uit binnenkort. Veruit de beste gast aller tijden.
Komop lulletje rozenwater, vergeleken met alle andere tv-programma's was het bijna geniaal vanavond.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 23:03:44 #69
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_97136240
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:02 schreef Felagund het volgende:

[..]

Mijn zusje vroeg of hij gehandicapt was.
:D
pi_97136254
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:01 schreef inZanity het volgende:
Geen geweldige show. Maar goed het was de eerste en zo slecht was het ook weer niet.

Hopelijk nodigen ze Maarten van Rossum nog een keer uit binnenkort. Veruit de beste gast aller tijden.
Maarten _O_ Baas _O_
  zaterdag 21 mei 2011 @ 23:04:38 #71
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_97136287
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:03 schreef pberends het volgende:

[..]

Komop lulletje rozenwater, vergeleken met alle andere tv-programma's was het bijna geniaal vanavond.
Sorry hoor, dat mijn mening van die van jou afwijkt :')
pi_97136296
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:02 schreef Felagund het volgende:

[..]

Mijn zusje vroeg of hij gehandicapt was.
:')!
pi_97136351
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:01 schreef inZanity het volgende:
Geen geweldige show. Maar goed het was de eerste en zo slecht was het ook weer niet.

Hopelijk nodigen ze Maarten van Rossum nog een keer uit binnenkort. Veruit de beste gast aller tijden.
Van Rossem.
pi_97136365
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:01 schreef inZanity het volgende:
Hopelijk nodigen ze Maarten van Rossum nog een keer uit binnenkort. Veruit de beste gast aller tijden.
Maarten is echt hilarisch inderdaad, hopelijk komt die nog eens langs. Maxim Hartman was ook geniaal trouwens, die mag ook nog wel eens langskomen.

pi_97136394
En die dronken ouwe man met z'n SM'tje :')
  zaterdag 21 mei 2011 @ 23:07:29 #76
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_97136418
quote:
16s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:06 schreef Specularium het volgende:

[..]

Van Rossem.
Typefoutje.
pi_97136442
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:07 schreef Piles het volgende:
En die dronken ouwe man met z'n SM'tje :')
Martin Ros _O_.
pi_97136478
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:06 schreef CarlosJacques het volgende:

[..]

Maarten is echt hilarisch inderdaad, hopelijk komt die nog eens langs. Maxim Hartman was ook geniaal trouwens, die mag ook nog wel eens langskomen.

Maxim valt ook in de klasse Van Rossem.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 23:09:05 #79
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_97136510
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:07 schreef Piles het volgende:
En die dronken ouwe man met z'n SM'tje :')
Of Oltmans ^O^
pi_97136610
Pi-Air was ook cool. Grappiger dan ik achter hem had gezocht.
Maar dat kwam ook doordat Raoul hem geniaal zat op te fokken om zich niet in te houden.
pi_97136639
Het was rampzalig slecht.

Elk moment verwachtte ik dat ze zouden melden dat het beroerde niveau kwam omdat ze nu commercieel moesten zijn en ze hun 'gevatte' grappen tot dat niveau moesten verlagen, maar dat ze vanaf nu weer de hoogstaande humor zouden gebruiken.

Maar dat moment maar kwam niet. Ik heb het tot het einde toe uitgekeken, maar het bleef humor van een diep triest niveau.
En het ergste is nog dat ze zelf om die stompzinnige grappen zaten te lachen.

Tjeezus, wat zijn jullie alledrie, Thomas, Raoel en Harm, enorm diep gezonken!!
Ik dacht dat jullie allemaal van jezelf grappig waren, maar het blijkt nu dat jullie volkomen afhankelijk zijn van ghostwriters.

De ontgoocheling van Koefnoen is daar niks bij!
  zaterdag 21 mei 2011 @ 23:13:49 #82
123170 alors
zlata1234
pi_97136746
:D :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_97136774
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:11 schreef schaakstuk het volgende:
Het was rampzalig slecht.

Elk moment verwachtte ik dat ze zouden melden dat het beroerde niveau kwam omdat ze nu commercieel moesten zijn en ze hun 'gevatte' grappen tot dat niveau moesten verlagen, maar dat ze vanaf nu weer de hoogstaande humor zouden gebruiken.

Maar dat moment maar kwam niet. Ik heb het tot het einde toe uitgekeken, maar het bleef humor van een diep triest niveau.
En het ergste is nog dat ze zelf om die stompzinnige grappen zaten te lachen.

Tjeezus, wat zijn jullie alledrie, Thomas, Raoel en Harm, enorm diep gezonken!!
Ik dacht dat jullie allemaal van jezelf grappig waren, maar het blijkt nu dat jullie volkomen afhankelijk zijn van ghostwriters.

De ontgoocheling van Koefnoen is daar niks bij!
pi_97137433
geweldige show Het is er alleen maar op vooruit gegaan ik hoop echt dat ze 3x meer kijkcijfers hebben dan Comedy Live
  † In Memoriam † zaterdag 21 mei 2011 @ 23:31:47 #85
21636 Feestkabouter
pi_97137559
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:07 schreef Piles het volgende:
En die dronken ouwe man met z'n SM'tje :')
leg effe uit?
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 21 mei 2011 @ 23:33:13 #86
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_97137619
Gasten van volgende week worden pas in de uitzending bekend? Of hoe zit dat met DWHN?
  zaterdag 21 mei 2011 @ 23:33:33 #87
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_97137633
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:31 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

leg effe uit?
  † In Memoriam † zaterdag 21 mei 2011 @ 23:36:14 #88
21636 Feestkabouter
pi_97137736
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:11 schreef Specularium het volgende:
Pi-Air was ook cool. Grappiger dan ik achter hem had gezocht.
wie?
  † In Memoriam † zaterdag 21 mei 2011 @ 23:36:37 #89
21636 Feestkabouter
pi_97137752
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:33 schreef Pino112 het volgende:
Gasten van volgende week worden pas in de uitzending bekend? Of hoe zit dat met DWHN?
20 mei 2011: Kasper van Kooten en Jan Heemskerk
27 mei 2011: Barry Atsma en Linda van Dyck
3 juni 2011: Paul Witteman en Frans Bromet
10 juni 2011: Tim Knol en Jelle Brandt Corstius
17 juni 2011: Ramon Beuk en Jan Heemskerk
24 juni 2011: Job Gosschalk en Eric Smit

http://nl.wikipedia.org/w(...)n_Dit_was_het_nieuws
  † In Memoriam † zaterdag 21 mei 2011 @ 23:38:46 #90
21636 Feestkabouter
pi_97137843
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

thanks :)
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 21 mei 2011 @ 23:39:45 #91
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_97137886
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:36 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

wie?
Pierre van Hooijdonk.

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:36 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

20 mei 2011: Kasper van Kooten en Jan Heemskerk
27 mei 2011: Barry Atsma en Linda van Dyck
3 juni 2011: Paul Witteman en Frans Bromet
10 juni 2011: Tim Knol en Jelle Brandt Corstius
17 juni 2011: Ramon Beuk en Jan Heemskerk
24 juni 2011: Job Gosschalk en Eric Smit

http://nl.wikipedia.org/w(...)n_Dit_was_het_nieuws
Oh, wist niet dat het op Wiki stond, thnx.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 23:40:06 #92
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_97137899
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:36 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

20 mei 2011: Kasper van Kooten en Jan Heemskerk
27 mei 2011: Barry Atsma en Linda van Dyck
3 juni 2011: Paul Witteman en Frans Bromet
10 juni 2011: Tim Knol en Jelle Brandt Corstius
17 juni 2011: Ramon Beuk en Jan Heemskerk
24 juni 2011: Job Gosschalk en Eric Smit

http://nl.wikipedia.org/w(...)n_Dit_was_het_nieuws
Jan Heemskerk komt nog een keer?
Ben benieuwd naar Frans Bromet _O_
JBC is ook wel een goede gast met veel absurde verhalen
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  † In Memoriam † zaterdag 21 mei 2011 @ 23:41:08 #93
21636 Feestkabouter
pi_97137943
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:40 schreef henkde_j het volgende:

Jan Heemskerk komt nog een keer?
viel me ook ineens op ja
  zaterdag 21 mei 2011 @ 23:41:28 #94
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_97137959
Redelijke eerste aflvering. Acda praatte in het begin nogal irritant (kutstemmetje op zetten, erger dan normaal)...
Haters everywhere but I don't really care.
pi_97138095
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:36 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

20 mei 2011: Kasper van Kooten en Jan Heemskerk
27 mei 2011: Barry Atsma en Linda van Dyck
3 juni 2011: Paul Witteman en Frans Bromet
10 juni 2011: Tim Knol en Jelle Brandt Corstius
17 juni 2011: Ramon Beuk en Jan Heemskerk
24 juni 2011: Job Gosschalk en Eric Smit

http://nl.wikipedia.org/w(...)n_Dit_was_het_nieuws
Als ik een van die toekomstige gasten was zou ik me nog wel eens terdege achter de oren krabben.
Ik bedoel, DWHN was een topproduct, geniaal (afgezien dan van die lulhannes Van der Wal) en dat je daar graag aan mee wil doen, lijkt me logisch.

Maar na het zien van deze wanvertoning vanavond, kan ik me goed voorstellen dat je ernstig gaat twijfelen.
  † In Memoriam † zaterdag 21 mei 2011 @ 23:50:09 #96
21636 Feestkabouter
pi_97138320
niet zo zeiken allemaal.

het is algemeen bekend dat als je iets heel lang mist, je het beeld (de herinnering) dat je ervan hebt mooier gaat maken dan het oorspronkelijk was.
en met dat te mooi gemaakte beeld zijn jullie het nu aan het vergelijken. da's niet eerlijk.

het was gewoon een goeie uitzending. niet briljant, wel gewoon goed.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 23:52:39 #97
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_97138438
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:45 schreef schaakstuk het volgende:

[..]

Als ik een van die toekomstige gasten was zou ik me nog wel eens terdege achter de oren krabben.
Ik bedoel, DWHN was een topproduct, geniaal (afgezien dan van die lulhannes Van der Wal) en dat je daar graag aan mee wil doen, lijkt me logisch.

Maar na het zien van deze wanvertoning vanavond, kan ik me goed voorstellen dat je ernstig gaat twijfelen.
Kom op geef ze wat tijd, de eerste aflevering is altijd lastig, zeker nu er ook een panelwisseling is geweest.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_97138459
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:50 schreef Feestkabouter het volgende:
niet zo zeiken allemaal.

het is algemeen bekend dat als je iets heel lang mist, je het beeld (de herinnering) dat je ervan hebt mooier gaat maken dan het oorspronkelijk was.
en met dat te mooi gemaakte beeld zijn jullie het nu aan het vergelijken. da's niet eerlijk.

het was gewoon een goeie uitzending. niet briljant, wel gewoon goed.
Precies, die fragmenten leken vooral toen leuker dan wanneer je het opeens vanavond voor het eerst zou zien. Humor evolueert ook snel.

Bovendien is er 15 jaar DWHN geweest, geen wonder dat er zat steengoede fragmenten te vinden zijn. Dat kun je nooit gaan vergelijken met het gemiddelde van een hele uitzending.
pi_97138504
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:11 schreef schaakstuk het volgende:
Het was rampzalig slecht.

Elk moment verwachtte ik dat ze zouden melden dat het beroerde niveau kwam omdat ze nu commercieel moesten zijn en ze hun 'gevatte' grappen tot dat niveau moesten verlagen, maar dat ze vanaf nu weer de hoogstaande humor zouden gebruiken.

Maar dat moment maar kwam niet. Ik heb het tot het einde toe uitgekeken, maar het bleef humor van een diep triest niveau.
En het ergste is nog dat ze zelf om die stompzinnige grappen zaten te lachen.

Tjeezus, wat zijn jullie alledrie, Thomas, Raoel en Harm, enorm diep gezonken!!
Ik dacht dat jullie allemaal van jezelf grappig waren, maar het blijkt nu dat jullie volkomen afhankelijk zijn van ghostwriters.

De ontgoocheling van Koefnoen is daar niks bij!
:') _O-.

Deze DWHN was leuker dan 3 afleveringen Koefnoen, 4 afleveringen Comedy Live en 6 afleveringen Ik Hou Van Holland bij elkaar.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 23:55:04 #100
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_97138549
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:54 schreef pberends het volgende:

[..]

:') _O-.

Deze DWHN was leuker dan 3 afleveringen Koefnoen, 4 afleveringen Comedy Live en 6 afleveringen Ik Hou Van Holland bij elkaar.
Heb jij 6 afleveringen "Ik houd van Holand" gekeken? :')
pi_97138574
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:55 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Heb jij 6 afleveringen "Ik houd van Holand" gekeken? :')
Nee, een kwartier en dat vermenigvuldig ik met 24.
pi_97138920
Blij dat het weer terug is, ik heb me vermaakt.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_97139197
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:52 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Kom op geef ze wat tijd, de eerste aflevering is altijd lastig, zeker nu er ook een panelwisseling is geweest.
Die panelwisseling was alleen maar een verbétering.

Die prutser Van der Wal ingeruild voor de Godfather van DWHN, Acda die altijd al een van mijn favoriete komieken was.

Ik had hooggespannen verwachtingen. Deze uitzending heb ik weken geleden al in mijn PDA genoteerd om hem maar niet te missen. DWHN was een van mijn favoriete programma's. Waar ik voor thuis bleef, zoals men dat vroeger placht uit te drukken.

Maar deze uitzending was een totale afknapper. En niet omdat mijn verwachtingen te hoog gespannen waren. En ook niet omdat dit een eerste aflevering was. Deze aflevering was dermate beroerd dat je dat niet aan "een eerste aflevering" toe kunt schrijven.
Er is nu gewoon iets fundamenteel mis bij dit programma. Ik weet er te weinig van om de oorzaak te kunnen aanwijzen, maar als leek denk ik dat de scriptwriters niet mee zijn gegaan van de TROS naar RTL4.
En daarom zal DWHN ook nooit meer iets worden op RTL4. Misschien dat ik aflevering 2 nog ga bekijken, in de ijdele hoop dat ze hun excuses aanbieden voor de beroerde aflevering 1, maar daarna hou ik wel het voor gezien, denk ik.

Net zoals Koefnoen ook nooit meer iets zal worden. Omdat ook daar iets mis is gegaan toen ze over moesten stappen van Kopspijkers naar een eigen programma.
pi_97139252
emo.gif
  zondag 22 mei 2011 @ 00:10:20 #105
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_97139378
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:07 schreef schaakstuk het volgende:

[..]

Die panelwisseling was alleen maar een verbétering.

Die prutser Van der Wal ingeruild voor de Godfather van DWHN, Acda die altijd al een van mijn favoriete komieken was.

Ik had hooggespannen verwachtingen. Deze uitzending heb ik weken geleden al in mijn PDA genoteerd om hem maar niet te missen. DWHN was een van mijn favoriete programma's. Waar ik voor thuis bleef, zoals men dat vroeger placht uit te drukken.

Maar deze uitzending was een totale afknapper. En niet omdat mijn verwachtingen te hoog gespannen waren. En ook niet omdat dit een eerste aflevering was. Deze aflevering was dermate beroerd dat je dat niet aan "een eerste aflevering" toe kunt schrijven.
Er is nu gewoon iets fundamenteel mis bij dit programma. Ik weet er te weinig van om de oorzaak te kunnen aanwijzen, maar als leek denk ik dat de scriptwriters niet mee zijn gegaan van de TROS naar RTL4.
En daarom zal DWHN ook nooit meer iets worden op RTL4. Misschien dat ik aflevering 2 nog ga bekijken, in de ijdele hoop dat ze hun excuses aanbieden voor de beroerde aflevering 1, maar daarna hou ik wel het voor gezien, denk ik.

Net zoals Koefnoen ook nooit meer iets zal worden. Omdat ook daar iets mis is gegaan toen ze over moesten stappen van Kopspijkers naar een eigen programma.
Het is inderdaad enorm anders dan bij de TROS...not.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  † In Memoriam † zondag 22 mei 2011 @ 00:13:23 #106
21636 Feestkabouter
pi_97139520
vroegah hadden ze ook slechte grappen (zie vanaf 5.05):

Thomas had het er vanavond nog over.
pi_97139608
quote:
13s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:10 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Het is inderdaad enorm anders dan bij de TROS...not.
Jij ziet het enorme onoverbrugbare kwaliteitsverschil niet?
Zucht.....
Wat mankeert jullie toch?

Ik hou er maar over op.
Wetende dat de geschiedenis mij gelijk zal geven.
  zondag 22 mei 2011 @ 00:17:01 #108
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_97139686
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:15 schreef schaakstuk het volgende:

[..]

Jij ziet het enorme onoverbrugbare kwaliteitsverschil niet?
Zucht.....
Wat mankeert jullie toch?

Ik hou er maar over op.
Wetende dat de geschiedenis mij gelijk zal geven.
Iedereen is gek behalve jij. Sorry voor dat wij onwetend zijn.

:') :') :') :') :') :') :')
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_97139974
ik heb in alle interviews horen zeggen dat het complete team van de TROS nu ook bij RTL werkt aan het programma, dus dat er niets veranderd is (behalve een ander kanaal). Ik hou het er gewoon op dat ze er de eerste aflevering even in moeten komen, vooral Acda.

Op de BBC is het programma ook nogsteeds, en daar BLIJFT het grappig, ondanks steeds wisselende presentatoren. Dus het kan wel...........
pi_97140496
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:23 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik heb in alle interviews horen zeggen dat het complete team van de TROS nu ook bij RTL werkt aan het programma, dus dat er niets veranderd is (behalve een ander kanaal). Ik hou het er gewoon op dat ze er de eerste afleveringe even in moeten komen, vooral Acda.

Op de BBC is het programma ook nogsteeds, en daar BLIJFT het grappig, ondanks steeds wisselende presentatoren. Dus het kan wel...........
HIGNFY is inderdaad enorm grappig. Meestal is het Nederlandse aftreksel van een BBC programma nogal inferieur. Behalve DWHN die ik zelfs béter vond dan de BBC-versie! Vooral toen Thomas en Raoul nog in het panel zaten, jaren geleden.

Van der Wal sleurde het niveau van DWHN sterk omlaag. Maar het bleef een enorm grappig programma, vooral omdat je die lulhannes VdWal gewoon door kon spoelen op je DVD-recorder.

Maar met ingang van vandaag is DWHN ineens tot een bagger niveau verworden, te vergelijken slechts met die alledaagse reality-soap troep, of WieKanErHetValsteZingen shit.
pi_97140970
Ik vond deze aflevering maar matig, vooral Acda kwam echt slecht uit de verf. Jan-Jaap van der Wal was beter.
pi_97141861
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:17 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Iedereen is gek behalve jij. Sorry voor dat wij onwetend zijn.

:') :') :') :') :') :') :')
Inderdaad, maar ik neem je jouw onwetendheid niet kwalijk.
Het is toch een beetje zoals in "De nieuwe kleren van de Keizer", nietwaar?
  zondag 22 mei 2011 @ 02:26:13 #113
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_97143920
Misschien heeft het nog niet het niveau van de topjaren bij de TROS. Wel was het al gewoon bij vlagen enorm grappig en zoveel beter dan de 95 % van de troep die over het algemeen op de Nederlandse tv te zien is :P
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_97144060
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 02:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
het niveau van de topjaren bij de TROS.
Dat ik dat nog eens heb mogen lezen :o :o
  zondag 22 mei 2011 @ 02:37:10 #115
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_97144128
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 02:32 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Dat ik dat nog eens heb mogen lezen :o :o
De topjaren van DWHN dan
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_97144789
Heertje is zo geniaal, en heeft zulke mooie metaforen :D

Dat over dat veel te pretentieuze DWDD was ook gewoon precies wat ik daar altijd van denk
pi_97144826
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 02:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Misschien heeft het nog niet het niveau van de topjaren bij de TROS. Wel was het al gewoon bij vlagen enorm grappig en zoveel beter dan de 95 % van de troep die over het algemeen op de Nederlandse tv te zien is :P
Helemaal mee eens :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_97145935
1,4 miljoen kijkers gisteren. Goed begin en hopelijk kunnen ze dit vasthouden.
pi_97146137
Leuke ep. En lekker lang ^O^ .
  Moderator zondag 22 mei 2011 @ 09:48:57 #120
42184 crew  DaMart
pi_97146322
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 02:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Misschien heeft het nog niet het niveau van de topjaren bij de TROS. Wel was het al gewoon bij vlagen enorm grappig en zoveel beter dan de 95 % van de troep die over het algemeen op de Nederlandse tv te zien is :P
Dat dus. Ik zet de tv eigenlijk maar sporadisch aan nog, omdat de programmering 90% van de tijd toch bagger is. Maar voor DWHN ga ik echt wel zitten hoor, ik heb me in ieder geval prima vermaakt! :D.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')