Ik denk dat het al een stuk helpt als ze volgende aflevering Acda een fles Spa Rood geven ipv wijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:57 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
ja dat had ik ook het idee, dat ze weer even de onderlinge verhouding enzo moeten vinden.. maar ja er zijn maar 6 afleveringen geloof ik.. tegen de tijd dat ze op elkaar ingespeeld zijn, is het alweer afgelopen!
Dat zeker.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:58 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Ik denk dat het al een stuk helpt als ze volgende aflevering Acda een fles Spa Rood geven ipv wijn.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:58 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Ik denk dat het al een stuk helpt als ze volgende aflevering Acda een fles Spa Rood geven ipv wijn.
Mijn zusje vroeg of hij gehandicapt was.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:00 schreef pberends het volgende:
[..]. Hij praat sowieso altijd al bezopen.
Idd zo praat Thomas gewoonquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:00 schreef pberends het volgende:
[..]. Hij praat sowieso altijd al bezopen.
Komop lulletje rozenwater, vergeleken met alle andere tv-programma's was het bijna geniaal vanavond.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:01 schreef inZanity het volgende:
Geen geweldige show. Maar goed het was de eerste en zo slecht was het ook weer niet.
Hopelijk nodigen ze Maarten van Rossum nog een keer uit binnenkort. Veruit de beste gast aller tijden.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mijn zusje vroeg of hij gehandicapt was.
Maartenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:01 schreef inZanity het volgende:
Geen geweldige show. Maar goed het was de eerste en zo slecht was het ook weer niet.
Hopelijk nodigen ze Maarten van Rossum nog een keer uit binnenkort. Veruit de beste gast aller tijden.
Sorry hoor, dat mijn mening van die van jou afwijktquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Komop lulletje rozenwater, vergeleken met alle andere tv-programma's was het bijna geniaal vanavond.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mijn zusje vroeg of hij gehandicapt was.
Van Rossem.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:01 schreef inZanity het volgende:
Geen geweldige show. Maar goed het was de eerste en zo slecht was het ook weer niet.
Hopelijk nodigen ze Maarten van Rossum nog een keer uit binnenkort. Veruit de beste gast aller tijden.
Maarten is echt hilarisch inderdaad, hopelijk komt die nog eens langs. Maxim Hartman was ook geniaal trouwens, die mag ook nog wel eens langskomen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:01 schreef inZanity het volgende:
Hopelijk nodigen ze Maarten van Rossum nog een keer uit binnenkort. Veruit de beste gast aller tijden.
Martin Rosquote:
Maxim valt ook in de klasse Van Rossem.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:06 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Maarten is echt hilarisch inderdaad, hopelijk komt die nog eens langs. Maxim Hartman was ook geniaal trouwens, die mag ook nog wel eens langskomen.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:11 schreef schaakstuk het volgende:
Het was rampzalig slecht.
Elk moment verwachtte ik dat ze zouden melden dat het beroerde niveau kwam omdat ze nu commercieel moesten zijn en ze hun 'gevatte' grappen tot dat niveau moesten verlagen, maar dat ze vanaf nu weer de hoogstaande humor zouden gebruiken.
Maar dat moment maar kwam niet. Ik heb het tot het einde toe uitgekeken, maar het bleef humor van een diep triest niveau.
En het ergste is nog dat ze zelf om die stompzinnige grappen zaten te lachen.
Tjeezus, wat zijn jullie alledrie, Thomas, Raoel en Harm, enorm diep gezonken!!
Ik dacht dat jullie allemaal van jezelf grappig waren, maar het blijkt nu dat jullie volkomen afhankelijk zijn van ghostwriters.
De ontgoocheling van Koefnoen is daar niks bij!
wie?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:11 schreef Specularium het volgende:
Pi-Air was ook cool. Grappiger dan ik achter hem had gezocht.
20 mei 2011: Kasper van Kooten en Jan Heemskerkquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:33 schreef Pino112 het volgende:
Gasten van volgende week worden pas in de uitzending bekend? Of hoe zit dat met DWHN?
Pierre van Hooijdonk.quote:
Oh, wist niet dat het op Wiki stond, thnx.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:36 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
20 mei 2011: Kasper van Kooten en Jan Heemskerk
27 mei 2011: Barry Atsma en Linda van Dyck
3 juni 2011: Paul Witteman en Frans Bromet
10 juni 2011: Tim Knol en Jelle Brandt Corstius
17 juni 2011: Ramon Beuk en Jan Heemskerk
24 juni 2011: Job Gosschalk en Eric Smit
http://nl.wikipedia.org/w(...)n_Dit_was_het_nieuws
Jan Heemskerk komt nog een keer?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:36 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
20 mei 2011: Kasper van Kooten en Jan Heemskerk
27 mei 2011: Barry Atsma en Linda van Dyck
3 juni 2011: Paul Witteman en Frans Bromet
10 juni 2011: Tim Knol en Jelle Brandt Corstius
17 juni 2011: Ramon Beuk en Jan Heemskerk
24 juni 2011: Job Gosschalk en Eric Smit
http://nl.wikipedia.org/w(...)n_Dit_was_het_nieuws
Als ik een van die toekomstige gasten was zou ik me nog wel eens terdege achter de oren krabben.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:36 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
20 mei 2011: Kasper van Kooten en Jan Heemskerk
27 mei 2011: Barry Atsma en Linda van Dyck
3 juni 2011: Paul Witteman en Frans Bromet
10 juni 2011: Tim Knol en Jelle Brandt Corstius
17 juni 2011: Ramon Beuk en Jan Heemskerk
24 juni 2011: Job Gosschalk en Eric Smit
http://nl.wikipedia.org/w(...)n_Dit_was_het_nieuws
Kom op geef ze wat tijd, de eerste aflevering is altijd lastig, zeker nu er ook een panelwisseling is geweest.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:45 schreef schaakstuk het volgende:
[..]
Als ik een van die toekomstige gasten was zou ik me nog wel eens terdege achter de oren krabben.
Ik bedoel, DWHN was een topproduct, geniaal (afgezien dan van die lulhannes Van der Wal) en dat je daar graag aan mee wil doen, lijkt me logisch.
Maar na het zien van deze wanvertoning vanavond, kan ik me goed voorstellen dat je ernstig gaat twijfelen.
Precies, die fragmenten leken vooral toen leuker dan wanneer je het opeens vanavond voor het eerst zou zien. Humor evolueert ook snel.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:50 schreef Feestkabouter het volgende:
niet zo zeiken allemaal.
het is algemeen bekend dat als je iets heel lang mist, je het beeld (de herinnering) dat je ervan hebt mooier gaat maken dan het oorspronkelijk was.
en met dat te mooi gemaakte beeld zijn jullie het nu aan het vergelijken. da's niet eerlijk.
het was gewoon een goeie uitzending. niet briljant, wel gewoon goed.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:11 schreef schaakstuk het volgende:
Het was rampzalig slecht.
Elk moment verwachtte ik dat ze zouden melden dat het beroerde niveau kwam omdat ze nu commercieel moesten zijn en ze hun 'gevatte' grappen tot dat niveau moesten verlagen, maar dat ze vanaf nu weer de hoogstaande humor zouden gebruiken.
Maar dat moment maar kwam niet. Ik heb het tot het einde toe uitgekeken, maar het bleef humor van een diep triest niveau.
En het ergste is nog dat ze zelf om die stompzinnige grappen zaten te lachen.
Tjeezus, wat zijn jullie alledrie, Thomas, Raoel en Harm, enorm diep gezonken!!
Ik dacht dat jullie allemaal van jezelf grappig waren, maar het blijkt nu dat jullie volkomen afhankelijk zijn van ghostwriters.
De ontgoocheling van Koefnoen is daar niks bij!
Heb jij 6 afleveringen "Ik houd van Holand" gekeken?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:54 schreef pberends het volgende:
[..]![]()
.
Deze DWHN was leuker dan 3 afleveringen Koefnoen, 4 afleveringen Comedy Live en 6 afleveringen Ik Hou Van Holland bij elkaar.
Nee, een kwartier en dat vermenigvuldig ik met 24.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb jij 6 afleveringen "Ik houd van Holand" gekeken?
Die panelwisseling was alleen maar een verbétering.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kom op geef ze wat tijd, de eerste aflevering is altijd lastig, zeker nu er ook een panelwisseling is geweest.
Het is inderdaad enorm anders dan bij de TROS...not.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:07 schreef schaakstuk het volgende:
[..]
Die panelwisseling was alleen maar een verbétering.
Die prutser Van der Wal ingeruild voor de Godfather van DWHN, Acda die altijd al een van mijn favoriete komieken was.
Ik had hooggespannen verwachtingen. Deze uitzending heb ik weken geleden al in mijn PDA genoteerd om hem maar niet te missen. DWHN was een van mijn favoriete programma's. Waar ik voor thuis bleef, zoals men dat vroeger placht uit te drukken.
Maar deze uitzending was een totale afknapper. En niet omdat mijn verwachtingen te hoog gespannen waren. En ook niet omdat dit een eerste aflevering was. Deze aflevering was dermate beroerd dat je dat niet aan "een eerste aflevering" toe kunt schrijven.
Er is nu gewoon iets fundamenteel mis bij dit programma. Ik weet er te weinig van om de oorzaak te kunnen aanwijzen, maar als leek denk ik dat de scriptwriters niet mee zijn gegaan van de TROS naar RTL4.
En daarom zal DWHN ook nooit meer iets worden op RTL4. Misschien dat ik aflevering 2 nog ga bekijken, in de ijdele hoop dat ze hun excuses aanbieden voor de beroerde aflevering 1, maar daarna hou ik wel het voor gezien, denk ik.
Net zoals Koefnoen ook nooit meer iets zal worden. Omdat ook daar iets mis is gegaan toen ze over moesten stappen van Kopspijkers naar een eigen programma.
Jij ziet het enorme onoverbrugbare kwaliteitsverschil niet?quote:Op zondag 22 mei 2011 00:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is inderdaad enorm anders dan bij de TROS...not.
Iedereen is gek behalve jij. Sorry voor dat wij onwetend zijn.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:15 schreef schaakstuk het volgende:
[..]
Jij ziet het enorme onoverbrugbare kwaliteitsverschil niet?
Zucht.....
Wat mankeert jullie toch?
Ik hou er maar over op.
Wetende dat de geschiedenis mij gelijk zal geven.
HIGNFY is inderdaad enorm grappig. Meestal is het Nederlandse aftreksel van een BBC programma nogal inferieur. Behalve DWHN die ik zelfs béter vond dan de BBC-versie! Vooral toen Thomas en Raoul nog in het panel zaten, jaren geleden.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:23 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik heb in alle interviews horen zeggen dat het complete team van de TROS nu ook bij RTL werkt aan het programma, dus dat er niets veranderd is (behalve een ander kanaal). Ik hou het er gewoon op dat ze er de eerste afleveringe even in moeten komen, vooral Acda.
Op de BBC is het programma ook nogsteeds, en daar BLIJFT het grappig, ondanks steeds wisselende presentatoren. Dus het kan wel...........
Inderdaad, maar ik neem je jouw onwetendheid niet kwalijk.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:17 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Iedereen is gek behalve jij. Sorry voor dat wij onwetend zijn.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ik dat nog eens heb mogen lezenquote:Op zondag 22 mei 2011 02:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
het niveau van de topjaren bij de TROS.
De topjaren van DWHN danquote:Op zondag 22 mei 2011 02:32 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dat ik dat nog eens heb mogen lezen![]()
Helemaal mee eensquote:Op zondag 22 mei 2011 02:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Misschien heeft het nog niet het niveau van de topjaren bij de TROS. Wel was het al gewoon bij vlagen enorm grappig en zoveel beter dan de 95 % van de troep die over het algemeen op de Nederlandse tv te zien is
Dat dus. Ik zet de tv eigenlijk maar sporadisch aan nog, omdat de programmering 90% van de tijd toch bagger is. Maar voor DWHN ga ik echt wel zitten hoor, ik heb me in ieder geval prima vermaakt!quote:Op zondag 22 mei 2011 02:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Misschien heeft het nog niet het niveau van de topjaren bij de TROS. Wel was het al gewoon bij vlagen enorm grappig en zoveel beter dan de 95 % van de troep die over het algemeen op de Nederlandse tv te zien is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |