abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 mei 2011 @ 18:34:40 #181
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_97164316
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 17:14 schreef Piles het volgende:
Ik snap wel waarom mensen denken dat er een lachband is. Het lachen gaat door, ook al zijn ze al in een andere scene. Maar dat is logisch, en wordt in elke serie/show gedaan. Anders kun je niet normaal knippen/monteren :')
Het is dus geen band met lachgeluiden, maar gewoon de publiekslach die wat aangepast wordt.
Dat knippen gebeurt af en toe flink hard, zelfs ietwat lomp. Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is, maar zo nu en dan stoorde het me. Verder erg leuk om Acda weer te zien, hoewel hij niet helemaal lekker in zijn vel leek te zitten.
Stop the world, I want to get out.
pi_97164566
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 17:19 schreef Piles het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er hier genoeg mensen
die serieus denken dat er een lachband is :')
Zoals ik. .. Is het live publiek dan?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_97164927
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 18:40 schreef Injetta het volgende:

[..]

Zoals ik. .. Is het live publiek dan?
Nee, ingehuurde klapdwergen die na de show de laughover mogen doen.
pi_97165017
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 18:40 schreef Injetta het volgende:

[..]

Zoals ik. .. Is het live publiek dan?
Er zit publiek idd, net als dat toen bij de Tros was.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  zondag 22 mei 2011 @ 18:57:22 #185
194695 franklop
Fran knock
pi_97165314
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_97179944
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 17:14 schreef Piles het volgende:
Ik snap wel waarom mensen denken dat er een lachband is. Het lachen gaat door, ook al zijn ze al in een andere scene. Maar dat is logisch, en wordt in elke serie/show gedaan. Anders kun je niet normaal knippen/monteren :')
Het is dus geen band met lachgeluiden, maar gewoon de publiekslach die wat aangepast wordt.
Lijkt me ook idd. Ik denk als je het publiek mixt met gekke wijven en ze wat wijntjes voert dat je echt geen fucking lachband nodig hebt. Kijk naar Iedereen Is Gek Op Jack of naar Two and a Half Men, dan weet je pas echt wat een lachband is.
pi_97179971
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 18:57 schreef franklop het volgende:

deze blijft ook mooi :D
Ik zeg al jaren: nodig Martin Ros ASAP uit in DWHN!
pi_97180047
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 18:40 schreef Injetta het volgende:

[..]

Zoals ik. .. Is het live publiek dan?
Dat is altijd al geweest hoor.

quote:
Wil je erbij zijn?

Bij de opnames is het publiek weer van harte welkom. De opnames zijn in Studio Nieuw Noord in Amsterdam. Publiek zal vanaf 19.00 uur door de gastvrouwen worden ontvangen en mag rond 19.40 uur de studio in.

De opnames staan gepland van 20.00-22.00 uur.

Kaarten kosten ¤ 5,- p.p. en zijn alleen te bestellen via RTL Tickets: http://www.rtltickets.com/index.php?actie_id=105

Opnamedata: 20-27 mei / 3-10-17-24 juni 2011
Er zijn 6 afleveringen dus wees er op tijd bij als je deze unieke opnames graag bij wilt komen wonen.
Wel grappig dat het zo kort op elkaar opgenomen wordt. Ik dacht dat het bij de TROS altijd 's middags was. 's avonds vlak voor de uitzending geeft waarschijnlijk een betere sfeer.
pi_97182027
Ik ken DWHN alleen met Jan Jaap. Maar vind Acda ook wel leuk. Kan me bij Marc Marie echt niets voorstellen :P.
pi_97182069
quote:
10s.gif Op zondag 22 mei 2011 22:45 schreef pberends het volgende:

[..]

Dat is altijd al geweest hoor.

[..]

Wel grappig dat het zo kort op elkaar opgenomen wordt. Ik dacht dat het bij de TROS altijd 's middags was. 's avonds vlak voor de uitzending geeft waarschijnlijk een betere sfeer.
Het is een dag eerder?
pi_97182422
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 23:22 schreef Tegan het volgende:

[..]

Het is een dag eerder?
Je hebt helemaal gelijk, mijn fout.
pi_97182586
Anders kunnen ze denk ik niet editen :).
  maandag 23 mei 2011 @ 00:01:05 #193
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_97183845
Ik zal zo eens even terug gaan kijken :7
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_97186233
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 16:22 schreef Injetta het volgende:
Ik vond Acda nogal overheersend en praat hij altijd alsof hij stomdronken is??
Af en toe wel leuke opmerkingen, maar het was nu te veel de Acda-show.
Er was weinig wisselwerking tussen de gasten en Acda en Raoul.
Ik vond ook de lachband erg irritant. Ik vroeg me wel af of dat dus bij de Tros niet zo was. Hadden ze daar niet ook een lachband?

Verder was het wel hetzelfde als bij de Tros. Soms flauw, soms echt leuk...
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_97192533
Ik vond het een leuk aflevering, ben blij dat DWHN weer terug is! Thomas Acda vind ik ook een verbetering t.o.v. Jan Jaap van der Wal.
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_97193545
quote:
10s.gif Op zondag 22 mei 2011 22:43 schreef pberends het volgende:

[..]

Lijkt me ook idd. Ik denk als je het publiek mixt met gekke wijven en ze wat wijntjes voert dat je echt geen fucking lachband nodig hebt. Kijk naar Iedereen Is Gek Op Jack of naar Two and a Half Men, dan weet je pas echt wat een lachband is.
Waarschijnlijk gewoon hetzelfde publiek als bij de lama's dan. :')
  maandag 23 mei 2011 @ 12:47:38 #197
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_97195081
Denk dat t een combinatie is van live lachen en lachband, anders kun je amper editten ook. Bij Friends had je altijd publiek maar ook een lachband. Bij Jensen heb je publiek dat nooit lacht dus een lachband nodig.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_97195160
Bij Jensen houden ze ook klapbordjes omhoog. Dikke papperige VS style.
pi_97195169
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 12:47 schreef Stefan het volgende:
Denk dat t een combinatie is van live lachen en lachband, anders kun je amper editten ook. Bij Friends had je altijd publiek maar ook een lachband. Bij Jensen heb je publiek dat nooit lacht dus een lachband nodig.
Daar haalde ik mijn info ook vandaan ja, op de dvd's staat een making of, waarbij het uitgelegd wordt :)
  maandag 23 mei 2011 @ 13:30:29 #200
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_97196888
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:11 schreef schaakstuk het volgende:
Het was rampzalig slecht.

Elk moment verwachtte ik dat ze zouden melden dat het beroerde niveau kwam omdat ze nu commercieel moesten zijn en ze hun 'gevatte' grappen tot dat niveau moesten verlagen, maar dat ze vanaf nu weer de hoogstaande humor zouden gebruiken.

Helemaal eens.
pi_97200982
quote:
6s.gif Op maandag 23 mei 2011 14:57 schreef pberends het volgende:
'DWHN stuk beter dan Comedy Live'

Wat een visionair.
quote:
Op maandag 23 mei 2011 @ 15:00 schreef RzrNl het volgende:
Vroeg me in een ander topic ook al af hoelang deze serie het vol zal houden.
RTL, JJ pleite, frictie tussen Dhr. Acda en de rest.
Lekker sarcastische en dwarse zak, die Thomas.
Maar hoelang kan dat doorgaan voordat RTL het weer afkapt omdat het niet "gezellig voor heel de familie is" (of een soortgelijke andere smoes)?

Edit: Ik mis de oude DWHN
Waarom snappen sommige mensen toch niets van de wereld?
  maandag 23 mei 2011 @ 15:10:36 #204
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_97201253
quote:
Paling is mijn bitch :D
Als je aan mijn vriendin komt, kom je aan mijn zus! _O- :D
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_97204436
quote:
6s.gif Op maandag 23 mei 2011 14:57 schreef pberends het volgende:
'DWHN stuk beter dan Comedy Live'

Wat een visionair.
quote:
Op datzelfde tijdstip werd zijn stoel bij het hernieuwde DWHN op RTL 4 bezet door oudgediende Thomas Acda. Die zich na tien jaar afwezigheid had voorgenomen Van der Wal terug te pakken voor diens grappen over te dikke mensen als Acda: 'Niet over zijn hazenlip, dat zou gemeen zijn en laag. Niet nodig ook: ik heb zijn nieuwe tv-programma gezien.'"
Die was ook zo geniaal.
pi_97206249
DWHN is niks veranderd. DWHN is namelijk altijd 'heel aardig, met briljante momenten' geweest. Lang niet elke aflevering is goed, het kan zo twee, drie afleveringen gewoon matig zijn, maar juist de briljante momenten maken het zo'n subliem programma. Het is echt een programma dat niet top hoeft te zijn, dat geen constant niveau nodig heeft. Het gaat om de topmomenten en die horen schaars te zijn.
pi_97206325
quote:
10s.gif Op maandag 23 mei 2011 16:20 schreef pberends het volgende:

[..]

[..]

Die was ook zo geniaal.
quote:
Helaas ontbreekt het Comedy Live ook (nog steeds) aan goede teksten met een stevige punchline. Ook de acteerprestaties laten nog te wensen over
Hij heeft wel een hoop woorden nodig om te zeggen dat het een kutshow is.
pi_97206964
quote:
7s.gif Op maandag 23 mei 2011 16:52 schreef Specularium het volgende:

[..]

[..]

Hij heeft wel een hoop woorden nodig om te zeggen dat het een kutshow is.
Quote één was van Acda, quote twee van die tv-recensent. Ja, nu is het wel goed, verdomme. :').
pi_97207071
quote:
3s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:04 schreef Stofje het volgende:

[..]

Quote één was van Acda, quote twee van die tv-recensent. Ja, nu is het wel goed, verdomme. :').
Ik reageerde op die ouwe frontpagelikker, met zijn stukjes.
pi_97207168
quote:
7s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:06 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik reageerde op die ouwe frontpagelikker, met zijn stukjes.
Met 'hij' bedoel je toch die tv-recensent? Want die citeer je... Ach, maakt ook niet uit :).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')