Ga er nog even serieus op in.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:14 schreef Piles het volgende:
Ik snap wel waarom mensen denken dat er een lachband is. Het lachen gaat door, ook al zijn ze al in een andere scene. Maar dat is logisch, en wordt in elke serie/show gedaan. Anders kun je niet normaal knippen/monteren
Het is dus geen band met lachgeluiden, maar gewoon de publiekslach die wat aangepast wordt.
Dat knippen gebeurt af en toe flink hard, zelfs ietwat lomp. Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is, maar zo nu en dan stoorde het me. Verder erg leuk om Acda weer te zien, hoewel hij niet helemaal lekker in zijn vel leek te zitten.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:14 schreef Piles het volgende:
Ik snap wel waarom mensen denken dat er een lachband is. Het lachen gaat door, ook al zijn ze al in een andere scene. Maar dat is logisch, en wordt in elke serie/show gedaan. Anders kun je niet normaal knippen/monteren
Het is dus geen band met lachgeluiden, maar gewoon de publiekslach die wat aangepast wordt.
Zoals ik. .. Is het live publiek dan?quote:Op zondag 22 mei 2011 17:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er hier genoeg mensen
die serieus denken dat er een lachband is
Er zit publiek idd, net als dat toen bij de Tros was.quote:
Lijkt me ook idd. Ik denk als je het publiek mixt met gekke wijven en ze wat wijntjes voert dat je echt geen fucking lachband nodig hebt. Kijk naar Iedereen Is Gek Op Jack of naar Two and a Half Men, dan weet je pas echt wat een lachband is.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:14 schreef Piles het volgende:
Ik zeg al jaren: nodig Martin Ros ASAP uit in DWHN!quote:
Dat is altijd al geweest hoor.quote:
Wel grappig dat het zo kort op elkaar opgenomen wordt. Ik dacht dat het bij de TROS altijd 's middags was. 's avonds vlak voor de uitzending geeft waarschijnlijk een betere sfeer.quote:Wil je erbij zijn?
Bij de opnames is het publiek weer van harte welkom. De opnames zijn in Studio Nieuw Noord in Amsterdam. Publiek zal vanaf 19.00 uur door de gastvrouwen worden ontvangen en mag rond 19.40 uur de studio in.
De opnames staan gepland van 20.00-22.00 uur.
Kaarten kosten ¤ 5,- p.p. en zijn alleen te bestellen via RTL Tickets: http://www.rtltickets.com/index.php?actie_id=105
Opnamedata: 20-27 mei / 3-10-17-24 juni 2011
Er zijn 6 afleveringen dus wees er op tijd bij als je deze unieke opnames graag bij wilt komen wonen.
Het is een dag eerder?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat is altijd al geweest hoor.
[..]
Wel grappig dat het zo kort op elkaar opgenomen wordt. Ik dacht dat het bij de TROS altijd 's middags was. 's avonds vlak voor de uitzending geeft waarschijnlijk een betere sfeer.
Je hebt helemaal gelijk, mijn fout.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 16:22 schreef Injetta het volgende:
Ik vond Acda nogal overheersend en praat hij altijd alsof hij stomdronken is??
Af en toe wel leuke opmerkingen, maar het was nu te veel de Acda-show.
Er was weinig wisselwerking tussen de gasten en Acda en Raoul.
Ik vond ook de lachband erg irritant. Ik vroeg me wel af of dat dus bij de Tros niet zo was. Hadden ze daar niet ook een lachband?
Verder was het wel hetzelfde als bij de Tros. Soms flauw, soms echt leuk...
Waarschijnlijk gewoon hetzelfde publiek als bij de lama's dan.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Lijkt me ook idd. Ik denk als je het publiek mixt met gekke wijven en ze wat wijntjes voert dat je echt geen fucking lachband nodig hebt. Kijk naar Iedereen Is Gek Op Jack of naar Two and a Half Men, dan weet je pas echt wat een lachband is.
Daar haalde ik mijn info ook vandaan ja, op de dvd's staat een making of, waarbij het uitgelegd wordtquote:Op maandag 23 mei 2011 12:47 schreef Stefan het volgende:
Denk dat t een combinatie is van live lachen en lachband, anders kun je amper editten ook. Bij Friends had je altijd publiek maar ook een lachband. Bij Jensen heb je publiek dat nooit lacht dus een lachband nodig.
Helemaal eens.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:11 schreef schaakstuk het volgende:
Het was rampzalig slecht.
Elk moment verwachtte ik dat ze zouden melden dat het beroerde niveau kwam omdat ze nu commercieel moesten zijn en ze hun 'gevatte' grappen tot dat niveau moesten verlagen, maar dat ze vanaf nu weer de hoogstaande humor zouden gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |