Moet 'm nog thuisgestuurd krijgen, maar oordeel zelf:quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is ie draagbaar of ben je een wandelende reclamezuil voor DWDD?
Ik weet niet waar de grens van oud tegenwoordig ligt maar cool iig niet dus dan gok ik het eerstequote:
Vooral het hoge stukjequote:
Nee, er komen extra lange afleveringen van Downistie voor in de plaats.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:26 schreef Wickedangel het volgende:
De DWWD-recordings komen volgend seizoen toch niet terug?
mag voor mij wegblijven...quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, er komen extra lange afleveringen van Downistie voor in de plaats.
Een dagelijkse editie van Dijkshoorn ipv Downistie heb ik zojuist geregeld, speciaal voor jouw.quote:
Ik wil een combo. Downistie Recordings. Bekende songs vertolkt door Downers.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, er komen extra lange afleveringen van Downistie voor in de plaats.
Nico dijkshoorn slow news vertolkt door downers terwijl jan mulder zijn ergenissen tekent in een animatietje.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik wil een combo. Downistie Recordings. Bekende songs vertolkt door Downers.
Mogen ze in de studio wel wat extra spuugfiltertjes aanschaffen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik wil een combo. Downistie Recordings. Bekende songs vertolkt door Downers.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:18 schreef peniskaas het volgende:
De DWDD-recordings lyrics. Nu kloppen ze wel.
I do believe in a higher power
I been loving you for a long time
Me and my guitar
Hit him like a freight train, moving
So this is christmas
Go your own way
I see your true colors
If it makes you happy
That you're going with another guy
Can't tell me it's not worth dying for
Desperado
Sing blue silver, uuh
Ain't no sunshine when she's gone
Though anyday now secrets e-end, then again
All I want is you
Abandonado, e năo me abandonei
I just wanna go back to blue
How I criiieeeeIIIEEEEEiieeed
All my friends think I'm ugly, I got a masculine face
So help me Jesus
Remix to the remix ignition, hot and fresh out the kitchen
Tell my boy that daddy's so proud of him
Well this is our last embrace
And the station master's shifting cards
We zullen doorgaan
Shout, shout, let it all out
And dreams of yesterday
I don't wanna let you go, I want someone to love me
Girls on film
Just a drop of water in an endless sea
I can't give anymore
Come together, right now
Psycho Killer, ah Qu'est-ce que c'est
Into the mystic
Most of my days are spent alone
Pain throws your heart to the ground
A place of love and mysteries, I'll be there anytime
En je moet haar wel vertrouwen want ze houdt al jouw gedachten in haar hand.
geniaalquote:
hoezo beginnen, de mannen staan op een nederlands labelquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:14 schreef bloodymary het volgende:
Triggerfinger is echt geweldig! Fijn dat ze het hier in Nederland ook door beginnen te krijgen. Beter dan die bagger die hier gemaakt wordt.
Nooooooo get out of my brain!!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:18 schreef peniskaas het volgende:
De DWDD-recordings lyrics. Nu kloppen ze wel.
I do believe in a higher power
I been loving you for a long time
Me and my guitar
Hit him like a freight train, moving
So this is christmas
Go your own way
I see your true colors
If it makes you happy
That you're going with another guy
Can't tell me it's not worth dying for
Desperado
Sing blue silver, uuh
Ain't no sunshine when she's gone
Though anyday now secrets e-end, then again
All I want is you
Abandonado, e năo me abandonei
I just wanna go back to blue
How I criiieeeeIIIEEEEEiieeed
All my friends think I'm ugly, I got a masculine face
So help me Jesus
Remix to the remix ignition, hot and fresh out the kitchen
Tell my boy that daddy's so proud of him
Well this is our last embrace
And the station master's shifting cards
We zullen doorgaan
Shout, shout, let it all out
And dreams of yesterday
I don't wanna let you go, I want someone to love me
Girls on film
Just a drop of water in an endless sea
I can't give anymore
Come together, right now
Psycho Killer, ah Qu'est-ce que c'est
Into the mystic
Most of my days are spent alone
Pain throws your heart to the ground
A place of love and mysteries, I'll be there anytime
En je moet haar wel vertrouwen want ze houdt al jouw gedachten in haar hand.
Omdat je ze nu pas begint te horen op de Nederlandse radio en t.v. en zo (sinds een jaar ongeveer), terwijl ze natuurlijk al jaren geweldig zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hoezo beginnen, de mannen staan op een nederlands label
3fm draait ze al jarenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:38 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Omdat je ze nu pas begint te horen op de Nederlandse radio en t.v. en zo (sinds een jaar ongeveer), terwijl ze natuurlijk al jaren geweldig zijn.
quote:Te gast in de uitzending van vrijdag 20 mei: Giel Beelen, Saskia Noort, Anouk fans, John de Mol,
Dré Hazes en Barrie Stevens. Muziek is er van Intergalactic Lovers.
Tafelheer is Marc-Marie Huijbregts. Ook een nieuwe aflevering van Downistie!
Ja, die is eigenlijk altijd wel boeiend.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:32 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij kan Georgina best goed zo'n kampslet spelen.
Enkele Vele decennia geleden een hele grote.quote:
Power! Stoer!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Snap niet wat voetbalvrouw te maken heeft met anouk?
Is stoer weetje.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Snap niet wat voetbalvrouw te maken heeft met anouk?
Hij had wel een klein beetje een puntquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:40 schreef Pitom het volgende:
Jezus wat is die MM irritant geworden. Waarom zit die randdebiel iedere vrijdag weer dit programma te verzieken?
Bij DWDD vind ik hem het laatste jaar juist beter, maar zijn shows heb ik nooit leuk gevonden.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:40 schreef Pitom het volgende:
Jezus wat is die MM irritant geworden. Waarom zit die randdebiel iedere vrijdag weer dit programma te verzieken?
Nou, erg kritisch zijn ze bij DWDD sowieso al nooit geweest.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Krijgen we elke dag nu een kontkussen uitzending?
Nee ze is 18+quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:45 schreef Specularium het volgende:
Zou Chiel weleens geprobeerd hebben in dr broekje te komen?
Te oud voor Giel.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:45 schreef Specularium het volgende:
Zou Chiel weleens geprobeerd hebben in dr broekje te komen?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:47 schreef Specularium het volgende:
![]()
![]()
![]()
Alleen die koppen al, ik kan er niks aan doen.
Nou de rest nog.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:48 schreef Specularium het volgende:
Ik ga helemaal stuk om niks en er is nog iemand dood ook.
Zielig he, dat hij dood is....Ben d'r kapot van..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:48 schreef Specularium het volgende:
Ik ga helemaal stuk om niks en er is nog iemand dood ook.
Dat vind ik juist zo sterkquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zelfs de begravenis medewerkers zijn mongols
Waarom zou Anouk in vredesnaam een hele uitzending verdienen/krijgen?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:50 schreef cobain1994 het volgende:
Dacht dat de gehele uitzending over Anouk ging...Krijgen we John de M...
Omdat ze Hot is?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom zou Anouk in vredesnaam een hele uitzending verdienen/krijgen?
Ja, dag, zo ken ik er nog wel 500.quote:
Ik 2 keer een flard.quote:
The Voice is toch gewoon een Idols-kloon?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:55 schreef MilaNL het volgende:
Oh nee na 10 jaar lang Idols-klonen gaan we nu nog 10 jaar Voice-klonen krijgen
Zoiets moet je bestrijden met vuur...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:55 schreef MilaNL het volgende:
Want iemand forceert jou om te kijken?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:55 schreef MilaNL het volgende:
Ze melken het helemaal leeg...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:55 schreef DrDurden het volgende:
[..]
The Voice is toch gewoon een Idols-kloon?
Zit wat in.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:55 schreef DrDurden het volgende:
[..]
The Voice is toch gewoon een Idols-kloon?
Zolang ik er prima omheen kan kijken en ze dus niet te vaak naamsbekendheid komen halen in andere shows boeit het mij geen flikker.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:55 schreef MilaNL het volgende:
Ja. Ik heb namelijk nog nooit The Voice gezien, maar toch weet ik precies wie eerste is geworden en wie de andere finalisten waren. Komt omdat ze alle andere programma's kapen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Want iemand forceert jou om te kijken?
Helaas struikel je tegenwoordig over de Ben Saunders van deze wereldquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang ik er prima omheen kan kijken en ze dus niet te vaak naamsbekendheid komen halen in andere shows boeit het mij geen flikker.
Tja dat snap ik ook niet, maar ik denk dat het met een contract te maken heeft waar RTL nu al spijt van heeft.quote:
Inteelt-TV.quote:
Ja.quote:
Je zou maar een TBS-patiënt zijn die helemaal los gaat op Ben...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Helaas struikel je tegenwoordig over de Ben Saunders van deze wereld
Vind je het gek met Hansie Hansie.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
1,2 miljoen haal je ook als je Funniest Home Videos op die tijd zet...
Scouting-alert.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:02 schreef alors het volgende:
Als dat de echte paardenknoop is, dan heb je hem in één ruk los, dat is namelijk wel zo handig als 600 kilo verstrikt raakt in een touw.
Duim je met me mee ?quote:
Ik heb vroeger wel op de Scouting gezeten, maar alleen omdat het een soort Hitlerjugend-light was.quote:
Die man in de hoek.quote:
U stemt PVV?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb vroeger wel op de Scouting gezeten, maar alleen omdat het een soort Hitlerjugend-light was.
Geen Carlo Boszhard hoop ik...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:07 schreef MilaNL het volgende:
Lijkt wel René van der Gijp die gast daarachter
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:08 schreef Specularium het volgende:
Zou ze Ajaxfan zijn? Ze heeft er wel de neus voor.
Met de doomsday morgen kun je inderdaad beter Christen zijn of vandaag nog wordenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:08 schreef alors het volgende:
[..]
sowieso als je Scientology aanhangt heb je een flinke steek los
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:08 schreef Specularium het volgende:
Zou ze Ajaxfan zijn? Ze heeft er wel de neus voor.
Onbegrijpelijk die stroming.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:08 schreef alors het volgende:
[..]
sowieso als je Scientology aanhangt heb je een flinke steek los
quote:
Nee hij gaat vertellen over Magische Zondag.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:11 schreef MilaNL het volgende:
En nu gaat Dreetje Hazes vertellen over een serie van 50 jaar geleden?
Die is CD-tjes van Dré aan het verkopen bij de toiletten.quote:
Zou me niets verbazen..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:16 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Die is CD-tjes van Dré aan het verkopen bij de toiletten.
Bloedjegeil, ze is al van 1967quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
I definitely would NOT hit it. Just look at those sharp knees. She is way below my standards.
We zijn helaas nog lang niet van hem af ben ik bang voor..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat een vervelende gast, die hazes jr.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:19 schreef Specularium het volgende:
Mooi he dat ie dit op eigen kracht heeft bereikt.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:19 schreef Specularium het volgende:
Mooi he dat ie dit op eigen kracht heeft bereikt.
net als grote-dre iddquote:
Grote Dre had de juiste snik die kleine Dre kansloos probeert te imiteren.quote:
De laatste tijd steeds vaker, zullen we marc-marie niet terugzien volgend seizoenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het blijft mooi hoe MvN werd terechtgewezen door Marc-Marie
Anouk is tevens een extreem dom wijf. Verwachten dat rappers niet vreemdgaanquote:
En dan? Even lekker het geheim van Sinterklaas gaan bespreken om 19.30?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:54 schreef TLC het volgende:
Maandag moeten Bram en Stefan aan tafel zitten vind ik![]()
Kleine kindjes horen dan al in bed te liggenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dan? Even lekker het geheim van Sinterklaas gaan bespreken om 19.30?
quote:Te gast in de uitzending van maandag 23 mei zijn o.a.: Doutzen Kroes, Robort Kranenborg, Tjaco van Eijken. Muziek is er vanLucky
Fonz
III
en Kempi en tafelheer is Jan Mulder. Meer informatie wordt hier later gepubliceerd.
Kempi én Lucky..zou wel eens DWDD recordings kunnen zijn.quote:
Ik ben bang.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Kempi én Lucky..zou wel eens DWDD recordings kunnen zijn.
Heeft een heel seizoen de Mediavrijdag gedaan laatste vrijdag vd maand, een lange slungel met een kutstem.quote:
Jij kent hem toch van de mediamaand de laatste vrijdag van de maand..iig niks aan.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:42 schreef Cynix ® het volgende:
Hmm, Lucky Fonz rinkelt geen belletje. Doutzen wél!
Raoul Heertjequote:De Wereld Draait Door (DWDD) is volgens Heertje 'een accumulatie van kwijl', 'een soort Tell Sell, maar dan langer.'
Heertje is nooit een dijenkletser geweest, meer van de beschouwingen die al of niet grappig zijn.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:18 schreef Cynix ® het volgende:
Heertje heeft op zich wel een beetje gelijk. Overigens moet-ie zich zelf ook zorgen maken, want hij is heel erg vaak heel erg niet grappig meer. En dat is het enige waar-ie voor ingehuurd wordt bij RTL4.
Koning.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:00 schreef pberends het volgende:
'DWHN stuk beter dan Comedy Live'
[..]
Raoul Heertje.
Heertje is zowel grappig als dat hij zinnige anekdotes kan vertellen. Dat maakt 'm een echte professionele cabaretier.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:18 schreef Cynix ® het volgende:
Heertje heeft op zich wel een beetje gelijk. Overigens moet-ie zich zelf ook zorgen maken, want hij is heel erg vaak heel erg niet grappig meer. En dat is het enige waar-ie voor ingehuurd wordt bij RTL4.
Kranenborg is er wel bij.quote:
truequote:Op maandag 23 mei 2011 19:28 schreef Specularium het volgende:
Die Felix toch, wat een feest elke keer als ie weer aanschuift.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |