Al heel lang niet, al was ons nieuwe modje soms 's-nachts actief.. Mod hij nog??quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:42 schreef Zeeland het volgende:
[..]
's avonds posten is vaak wel leuker dan overdag, maar 24/7 is het forum niet actief de laatste tijd.
Nog geen steek verandert dus.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeur niet en zie je eigen liefdevolle onthaal... Als je nu alweer begint te zeuren om niks... Hou op zeg..
Likewise.. En kunnen we er nu over ophouden aub???quote:
JoaC draait nog altijd de nachtdienst.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Al heel lang niet, al was ons nieuwe modje soms 's-nachts actief.. Mod hij nog??
veranderD.quote:
Wat mij betreft wel hoor. Laten we gewoon stoppen met het oprakelen van oud zeer.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Likewise.. En kunnen we er nu over ophouden aub???
quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:49 schreef Zeeland het volgende:
[..]
JoaC draait nog altijd de nachtdienst.
Ik heb nu ook weekend he? Of denk je dat ik nog nuchter benquote:
Het is dat je het zelf zegt.quote:
Lief dat je het vraagt PHP, maar laten we maar ff negeer-modus aanzetten, ok??quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel hoor. Laten we gewoon stoppen met het oprakelen van oud zeer.
Ik begin: Hoe gaat het met je?
My best.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt PHP, maar laten we maar ff negeer-modus aanzetten, ok??
Ik moet ook nog even de infinitief lerenquote:
Zwak excuus.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb nu ook weekend he? Of denk je dat ik nog nuchter ben
quote:
Je moet eens beter naar de SIRE spotjes kijken. Je zuipt bijna evenveel als Koos en Remlof opgeteld.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb nu ook weekend he? Of denk je dat ik nog nuchter ben
Dat is meestal zoquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:54 schreef dotCommunism het volgende:
Een juiste constatering van EchtGaaf.
Nou en. Ik kan het relativeren. Geloof ik.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:54 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je moet eens beter naar de SIRE spotjes kijken. Je zuipt bijna evenveel als Koos en Remlof opgeteld.
Owh ja, Koos en Remlof... Zuchtquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:54 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je moet eens beter naar de SIRE spotjes kijken. Je zuipt bijna evenveel als Koos en Remlof opgeteld.
Friek, lieverd, wat zoek je hier toch???quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:55 schreef Friek_ het volgende:
In plaats van dat ik nu aan het zuipen ben in de kroeg, zit ik wederom gekluisterd aan het beeld van Andere Tijden en Geschiedenis24 over het algemeen.
Wat ben ik toch een zielige motherfucker.
Ik ben ook aan't kijken ipv leren engels. Ik blijf dom zoquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:55 schreef Friek_ het volgende:
In plaats van dat ik nu aan het zuipen ben in de kroeg, zit ik wederom gekluisterd aan het beeld van Andere Tijden en Geschiedenis24 over het algemeen.
Wat ben ik toch een zielige motherfucker.
Ze moeten de verlichting van de molen nog aanzetten.quote:
Hoi.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het niet-weten is prettig. Ignorance is bliss
Geloof het of niet, ik ben sinds kort aan het meeposten in de POL SC. Dit terwijl ik geen enkele SC lang heb uitgehouden. Duim voor me!quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Friek, lieverd, wat zoek je hier toch???
Hebben ze molens bij jullie?quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:57 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ze moeten de verlichting van de molen nog aanzetten.
Die twee leven nog steeds.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh ja, Koos en Remlof... Zucht
Je zit hier al maanden af en toe en je leeft nog: chapeau!!quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Geloof het of niet, ik ben sinds kort aan het meeposten in de POL SC. Dit terwijl ik geen enkele SC lang heb uitgehouden. Duim voor me!
Jou hebben we daarentegen de laatste tijd niet zoveel gezien. Je blijft nu toch wel hangen hè?quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je zit hier al maanden af en toe en je leeft nog: chapeau!!
Ja, voor de oorlog zelfs drie. Helaas nu nog slechts 1 molen.quote:
Jij zit in het buitenland?quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De zon schijnt. En dus is het goed.
Nee, heb eigenlijk al afscheid genomen maar kom af en toe nog ergens binnenvallen.. Gewoon voor de lol..quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jou hebben we daarentegen de laatste tijd niet zoveel gezien. Je blijft nu toch wel hangen he?
Waarom heeft de PVV geen Kamervragen gesteld?quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:01 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ja, voor de oorlog zelfs drie. Helaas nu nog slechts 1 molen.
Buh. Kan ik je nog op andere gedachten brengen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, heb eigenlijk al afscheid genomen maar kom af en toe nog ergens binnenvallen.. Gewoon voor de lol..
Het probleem is meer om er weg te komen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Geloof het of niet, ik ben sinds kort aan het meeposten in de POL SC. Dit terwijl ik geen enkele SC lang heb uitgehouden. Duim voor me!
Dat dacht ik wel, met je sarcastische kutposts.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee . Maar ik weet wel zeker dat de zon schijnt
Misschien als je HEEEEEEEL creatief bentquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Buh. Kan ik je nog op andere gedachten brengen?
Aan iets filosofisch plakt toch geen sarcasme?quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel, met je sarcastische kutposts.
Je noemt JoaC twee keer.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owhw, en JoaC... Remlof, KoosVogels en JoaC...
![]()
![]()
![]()
ED = EG en vaak niet te volgen...quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Aan iets filosofisch plakt toch geen sarcasme?
EDquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
ED = EG en vaak niet te volgen...
Een goede grap misschien?quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien als je HEEEEEEEL creatief bent![]()
Excuusquote:
Hij is heel creatief! Kom je nu terug?quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien als je HEEEEEEEL creatief bent![]()
Maar nee
Nou, dat ging meestal automatisch raar genoeg.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:03 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Het probleem is meer om er weg te komen.
Neu.... Verdwijn gewoon (bijna)quote:
Was slechts een constatering.quote:
Neequote:Op vrijdag 22 april 2011 01:07 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Hij is heel creatief! Kom je nu terug?
Ik dacht dat ik op iemand leek, maar nu blijkt ik toch weer uniek te zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Excuus: EG = EG en vaak niet te volgen
quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Neu.... Verdwijn gewoon (bijna)
En als ik phpmystyle gewoon een permban geef?quote:
Voor mij ben je uniek jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik op iemand leek, maar nu blijkt ik toch weer uniek te zijn.
1. Dat is nog niemand geluktquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
[..]
En als ik phpmystyle gewoon een permban geef?
Nee hoor, en zonder fase 1quote:
Dat is chantage.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
1. Dat is nog niemand gelukt
2. Alleen als je met me trouwt
Nee, dat zijn voorwaarden in een onderhandeling... Hij deed een zet, ik deed een zet... Soit..quote:
Je dreigt met vertrek, dat is vreselijk. Hoe. Moet dat dan verder met ons?quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat zijn voorwaarden in een onderhandeling... Hij deed een zet, ik deed een zet... Soit..
Ik ben al 5 mnd weg Friek, je bent te laatquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wat als ik het gewoon leuk vind dat je blijft?
We redden het wel zonder je. Als het echt moet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zeeland, lieverd, ik ben al 5 mnd weg
Die heb ik vaker gehoord.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben al 5 mnd weg Friek, je bent te laat
Jullie reddden je heeeeeel goedquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:22 schreef Zeeland het volgende:
[..]
We redden het wel zonder je. Als het echt moet.
Vraag maar naquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die heb ik vaker gehoord.
/dramamodus.
Bronquote:Vrouwen zonder man betekenen niet veel, het zijn al snel oude vrijsters of blauwkousen, en vrouwen met man zijn ondergeschikt aan die mannen. Pas vanaf 1956 is de gehuwde vrouw wettelijk handelingsbekwaam geworden. Voor die tijd mocht zij nog geen auto of wasmachine kopen zonder handtekening van haar echtgenoot.
Hey Remlof!!!quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:36 schreef remlof het volgende:
Welcome back Whisk
Heb ik nog iets gemist?
Hoi Henkquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:40 schreef phpmystyle het volgende:
Docu tjsernobyl was wel interessant, nu snap ik waarom links geen kerncentrales wil. Altijd als zij het doen gaat het mis.
Hoi Ali.quote:
Nope, kheb morgen nog rijlessenquote:
In elke beschaafde maatschappij zijn er nooit meer dan 20% tokkies. Gelukkig.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:45 schreef phpmystyle het volgende:
Hmm, het lijkt erop dat de PVV voorlopig geen nieuwe kiezers meer kan aantrekken, ze verliezen alleen nog maar. Daarbij worden ze overschaduwd door de VVD.
Goed nieuws, maakt Paars waarschijnlijkerquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:45 schreef phpmystyle het volgende:
Hmm, het lijkt erop dat de PVV voorlopig geen nieuwe kiezers meer kan aantrekken, ze verliezen alleen nog maar. Daarbij worden ze overschaduwd door de VVD.
Jaaa JoaC EN remlofquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:48 schreef JoaC het volgende:
[..]
Goed nieuws, maakt Paars waarschijnlijker
Ik was laatst bij een bijeenkomst van een andere partij, waar een voormalig burgemeester van Amsterdam bij was, tokkies beperken zich dus niet tot 1 partijquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:48 schreef remlof het volgende:
[..]
In elke beschaafde maatschappij zijn er nooit meer dan 20% tokkies. Gelukkig.
Heb teruggelezen trouwens.
Die tokkies stemden eerst cda en PvdA. Daarbij gebruik jij het woord tokkies veel te makkelijk, je ontkent dat er hier in NL geen fundamentele problemen zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:48 schreef remlof het volgende:
[..]
In elke beschaafde maatschappij zijn er nooit meer dan 20% tokkies. Gelukkig.
Heb teruggelezen trouwens.
Als ze nog op de PvdA stemmen hebben ze tenminste nog enige vorm van beschaving ipv "het is allemaal hun schuld"quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:50 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik was laatst bij een bijeenkomst van een andere partij, waar een voormalig burgemeester van Amsterdam bij was, tokkies beperken zich dus niet tot 1 partij
Nee, dit maakt het Nederlandse bestuur nog gecompliceerder. En mocht de PvdA de intentie hebben om mee te doen aan een Paars kabinet zullen ze eerst Den Uyl Cohen moeten royeren.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:48 schreef JoaC het volgende:
[..]
Goed nieuws, maakt Paars waarschijnlijker
Die zijn er, maar die los je niet op door een hele bevolkingsgroep te stigmatiseren, daarmee maak je die problemen alleen maar erger.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die tokkies stemden eerst cda en PvdA. Daarbij gebruik jij het woord tokkies veel te makkelijk, je ontkent dat er hier in NL geen fundamentele problemen zijn.
Heb je 28 mei wat te doen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Shit, nu moet ik me als groupie van zowel Remlof als JoaC blijven gedragen... Sorry heren...
Nee, je moet een hele duidelijke lijn trekken, en dat zal de volgende gevolgen hebben. Aan de ene kant van de lijn staan goedwillende nette Moslims of wat dan ook. En aan de andere kant van de lijn staan mensen die denken dat Nederland een blow/zuip/relax paradijs is. Voor die laatste groep mensen is er in Nederland geen plek. Sorry.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Die zijn er, maar die los je niet op door een hele bevolkingsgroep te stigmatiseren, daarmee maak je die problemen alleen maar erger.
Misschien moeten we dat ook maar eens voor laagopgeleiden zoals jij doen, gewoon dwangarbeid in de mijnen, die kunnen dan weer open.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, je moet een hele duidelijke lijn trekken, en dat zal de volgende gevolgen hebben. Aan de ene kant van de lijn staan goedwillende nette Moslims of wat dan ook. En aan de andere kant van de lijn staan mensen die denken dat Nederland een blow/zuip/relax paradijs is. Voor die laatste groep mensen is er in Nederland geen plek. Sorry.
PvdA zoekt ook zondebokken, zie topinkomensquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ze nog op de PvdA stemmen hebben ze tenminste nog enige vorm van beschaving ipv "het is allemaal hun schuld"
Als de PVV+CDA verliest, is dit makkelijker te verkopen, als de VVD duidelijk groter is, kan het ontslagrecht en de pensioenen eindelijk aan worden gepakt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, dit maakt het Nederlandse bestuur nog gecompliceerder. En mocht de PvdA de intentie hebben om mee te doen aan een Paars kabinet zullen ze eerst Den Uyl Cohen moeten royeren.
De mensen die het hardst lijden zijn de goedwillenden binnen de bevolkingsgroep, de woordkeuze van G.W. maakt het alleen maar erger.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, je moet een hele duidelijke lijn trekken, en dat zal de volgende gevolgen hebben. Aan de ene kant van de lijn staan goedwillende nette Moslims of wat dan ook. En aan de andere kant van de lijn staan mensen die denken dat Nederland een blow/zuip/relax paradijs is. Voor die laatste groep mensen is er in Nederland geen plek. Sorry.
Waarom weer op de man? En ben ik laagopgeleid?quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien moeten we dat ook maar eens voor laagopgeleiden zoals jij doen, gewoon dwangarbeid in de mijnen, die kunnen dan weer open.
Wat zou je daarvan vinden?
Remlof???quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien moeten we dat ook maar eens voor laagopgeleiden zoals jij doen, gewoon dwangarbeid in de mijnen, die kunnen dan weer open.
Ja en omdat jij dat ook steeds doet. Leer incasseren faggot.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom weer op de man? En ben ik laagopgeleid?
En om toch even inhoudelijk te worden, Henk Kamp lijkt mij de aangewezen persoon om die luie nietsnutten eens goed aan't werk te helpen.
Jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moeten we maar een apart afspreken. Weet jij een leuk park?
Dude, niet onder de gordel gaan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is heel moeilijk te voorspellen als het CDA en PVV gaan verliezen, ik vermoed dat de eerst genoemde partij wel op haar laatste benen staat, tenzij ze een richting gaan kiezen en zich daarin gaan profileren. En de PVV is een ongeleid projectiel, tkan alle kanten opvliegen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:59 schreef JoaC het volgende:
[..]
PvdA zoekt ook zondebokken, zie topinkomens
[..]
Als de PVV+CDA verliest, is dit makkelijker te verkopen, als de VVD duidelijk groter is, kan het ontslagrecht en de pensioenen eindelijk aan worden gepakt.
[..]
De mensen die het hardst lijden zijn de goedwillenden binnen de bevolkingsgroep, de woordkeuze van G.W. maakt het alleen maar erger.
Je hebt zelf ook geen opleiding afgerond. Wie het laatst lacht lacht het best.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en omdat jij dat ook steeds doet. Leer incasseren faggot.
Ik heb havo en een bovenmodaal inkomen, doe me dat eerst maar eens naquote:Op vrijdag 22 april 2011 02:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je hebt zelf ook geen opleiding afgerond. Wie het laatst lacht lacht het best.
En als ik jou het spreekwoordelijke knietje geef ben jij boos en gepikeerd en dreig jij met een ban. Flauw.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik raak hem waar hij het lekker vindt om zelf te porren.
Ach remlof. Onze internetheld.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En als ik jou het spreekwoordelijke knietje geef ben jij boos en gepikeerd en dreig jij met een ban. Flauw.
Waar en wanneer?quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En als ik jou het spreekwoordelijke knietje geef ben jij boos en gepikeerd en dreig jij met een ban. Flauw.
Laat gaanquote:Op vrijdag 22 april 2011 02:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb havo en een bovenmodaal inkomen, doe me dat eerst maar eens na
Dat eerst heb ik ook in 2013, dat tweede wordt afwachten ja. Ach, maar wat ik later ga verdienen kun jij niet opmaken uit mijn internetgedrag.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb havo en een bovenmodaal inkomen, doe me dat eerst maar eens na
Remlof, LAAT GAANquote:Op vrijdag 22 april 2011 02:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Waar en wanneer?
Ik ban je alleen subiet als je users gaat naspitten en privé gegevens gaat posten.
Ik vind remlof soms ook raar, maar dat maakt hem nog niet tot 1 hond.quote:
PvdA heeft stabielere basis, ze gaan net als mijn partij gewoon schommelen. In CDA zit een duidelijkere val.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is heel moeilijk te voorspellen als het CDA en PVV gaan verliezen, ik vermoed dat de eerst genoemde partij wel op haar laatste benen staat, tenzij ze een richting gaan kiezen en zich daarin gaan profileren. En de PVV is een ongeleid projectiel, tkan alle kanten opvliegen.
Ik zou niet weten hoe GW de problemen verergert, toegeven, zijn woordkeus is bepaald niet erudiet te noemen nee maar ik kan me niet voorstellen dat het contraproductief is.
Die discussie gaan we niet weer voeren, ik heb alleen 1 keer een foto gepost, poe he.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Waar en wanneer?
Ik ban je alleen subiet als je users gaat naspitten en privé gegevens gaat posten.
Waar hij voor gestraft is, waardoor er nu een nieuwe kans is. Pas bij recidive zwaarder straffenquote:Op vrijdag 22 april 2011 02:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik raak hem waar hij het lekker vindt om zelf te porren.
Nee, want ik spit je niet naquote:Op vrijdag 22 april 2011 02:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat eerst heb ik ook in 2013, dat tweede wordt afwachten ja. Ach, maar wat ik later ga verdienen kun jij niet opmaken uit mijn internetgedrag.
De PvdA staat er idd beter voor dan het CDA, maar ook stukken zwakker in vergelijking met de VVD hoor. Het CDA moet gaan kiezen, of rechts conservatief, of een middenpartij. Dat laatst zal sowieso funest zijn voor de partij.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:07 schreef JoaC het volgende:
[..]
PvdA heeft stabielere basis, ze gaan net als mijn partij gewoon schommelen. In CDA zit een duidelijkere val.
PVV generaliseert migranten uit moslimlanden. "Jij PvdA stemmen, Wouter Bos jou uitkering geven" Ook creëert hij associaties waardoor mensen deze generaliserende mening overnemen.
Bij elke scheet die islamitisch ruikt schreeuwen ze ook nog eens moord en doodslag, terwijl ze het jodendom en christendom verheerlijken, wat niet past bij het humanistische wat Fortuyn ten minste nog wel erbij betrok. Ik word nog steeds boos dat een idioot hem dood knalde. (Was geen LPF-aanhanger, maar nu hebben we een borderliner die nationalisme met socialisme mengt ervoor terug gekregen)
Ik heb de PvdA ook niet hoog zitten, maar zelfs de PvdA zou beter beleid hebben gevoerd dan dit kabinet, maar dat zegt meer over het regeerakkoordquote:Op vrijdag 22 april 2011 02:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De PvdA staat er idd beter voor dan het CDA, maar ook stukken zwakker in vergelijking met de VVD hoor. Het CDA moet gaan kiezen, of rechts conservatief, of een middenpartij. Dat laatst zal sowieso funest zijn voor de partij.
Zoals ik al aangaf vind ik Wilders ook niet altijd chique, maar ik vind ook dat religieuzen tegen een stootje moeten kunnen, en niet bij het minst of geringste de handdoek in de ringen moeten gooien wegens ''disgriminatsi''.
En ja, sociaal-economisch is het een stront met bagger. Populisme pur sang, en totaal niet gericht naar de nieuwe generatie. De PVV staat wat dat betreft op 1 lijn met SP PvdA .
Ok danquote:Op vrijdag 22 april 2011 02:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, want ik spit je niet na
php, chill, kom naar de meet op 28 mei dan drinken we een paar biertjes
Moeilijk, als het gaat over immigranten en economie dan kan ik het prima met ze vinden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:14 schreef remlof het volgende:
Wat vind je van de christenfundamentalistische SGP php?
Dat hoor je me niet zeggen, ik zou best wat zien in een kabinet VVD D66, evt aangevuld met CDA SGP, het is onrealistisch maar ik zou't appreciëren. Rechts-liberaal hervormingsbeleid. Dat is het beste voor de toekomstige generatie, en dan maakt het niets uit als je directeur of heftruckchauffeur wordt. De rekeningen moeten gewoon betaald worden, doe je dat niet dan zal de toekomstige generatie nog verder gebukt gaan onder de toch al hoge belastingdruk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:14 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik heb de PvdA ook niet hoog zitten, maar zelfs de PvdA zou beter beleid hebben gevoerd dan dit kabinet, maar dat zegt meer over het regeerakkoord
Aletta Jacobs was nog lid van de VDB(voorloper D66), er is dus nog hoop voor je.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Moeilijk, als het gaat over immigranten en economie dan kan ik het prima met ze vinden.
Maar ik zie inderdaad niets in die onverzettelijke haat tegen de ideeën van aletta jacobs
De steun van die extremistische partij maakt dit kabinet alles behalve liberaal. Als ik VVD-stemmer was zou ik me zwaar bekocht voelen en naar D66 uitwijken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Moeilijk, als het gaat over immigranten en economie dan kan ik het prima met ze vinden.
Maar ik zie inderdaad niets in die onverzettelijke haat tegen de ideeën van aletta jacobs
Belastingdruk is nog wel de lichtste zorgen, zolang je bereid bent een flinke individuele schuld op te bouwen krijg je een korting waardoor je er procentueeel op vooruitgaat als je een duurder huis koopt en een groter inkomen krijgt. Zeepbel + discrepantie in belastingstelsel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat hoor je me niet zeggen, ik zou best wat zien in een kabinet VVD D66, evt aangevuld met CDA SGP, het is onrealistisch maar ik zou't appreciëren. Rechts-liberaal hervormingsbeleid. Dat is het beste voor de toekomstige generatie, en dan maakt het niets uit als je directeur of heftruckchauffeur wordt. De rekeningen moeten gewoon betaald worden, doe je dat niet dan zal de toekomstige generatie nog verder gebukt gaan onder de toch al hoge belastingdruk.
Dat die veel te hoog is natuurlijk. Er is een substantiële groep die niets kan of niets wil, die mensen segregeren en raken in een isolement. Dat is gewoon een gigantisch probleem want de politie zal daar in de toekomst geen vat meer op hebben. Zie Parijs of London bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:19 schreef JoaC het volgende:
[..]
Aletta Jacobs was nog lid van de VDB(voorloper D66), er is dus nog hoop voor je.
Welke problemen zijn er dan met migratie?
Volgens mij zitten de problemen vooral bij migranten die hier al meer dan 10 jaar wonen.
Ik was nog niet actief in pol toen de PvdA zich inliet met de CU, maar wat was jou reactie?quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:19 schreef remlof het volgende:
[..]
De steun van die extremistische partij maakt dit kabinet alles behalve liberaal. Als ik VVD-stemmer was zou ik me zwaar bekocht voelen en naar D66 uitwijken.
Ik was er niet blij mee, maar de CU is niet fundamentalistisch, zoals de SGP wel is. Zelfs de VN vindt dat die partij verboden zou moeten worden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik was nog niet actief in pol toen de PvdA zich inliet met de CU, maar wat was jou reactie?
Nou dat eerste betwijfel ik (hoewel je misschien gelijk hebt). Het is vooral dat de verhouding tussen loon en huiswaarde totaal scheef gegroeid is door de HRA, de markt heeft de HRA helemaal geïncorporeerd als het ware. Voor 3 ton heb je gewoon iets normaals, in Duitsland kom je toch al gauw in de buurt van het woord villa.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:21 schreef JoaC het volgende:
[..]
Belastingdruk is nog wel de lichtste zorgen, zolang je bereid bent een flinke individuele schuld op te bouwen krijg je een korting waardoor je er procentueeel op vooruitgaat als je een duurder huis koopt en een groter inkomen krijgt. Zeepbel + discrepantie in belastingstelsel.
Nou dan, ook de cu bestaat uit bibber-gereformeerden. En hou toch eens op met die verboden van je, daar los je geen problemen mee op.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik was er niet blij mee, maar de CU is niet fundamentalistisch, zoals de SGP wel is. Zelfs de VN vindt dat die partij verboden zou moeten worden.
Ik verbied niks, het is een oordeel van de VN.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou dan, ook de cu bestaat uit bibber-gereformeerden. En hou toch eens op met die verboden van je, daar los je geen problemen mee op.
Hoezo zinloos.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:19 schreef remlof het volgende:
[..]
De steun van die extremistische partij maakt dit kabinet alles behalve liberaal. Als ik VVD-stemmer was zou ik me zwaar bekocht voelen en naar D66 uitwijken.
Ik was ooit VVD-stemmerquote:Op vrijdag 22 april 2011 02:28 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hoezo zinloos.
Denk je nu werkelijk dat VVD'ers wat aantrekken van een anti-VVD'er zoals jij die in termen spreekt als:"Als ik VVDstemmer was geweest...".
Mja, als je zo simpel denkt houd je het inderdaad niet lang vol en moet je wel uitwijken naar d D66 of erger: PvDA.quote:
Ik vind het moeilijk om daar een oordeel over te geven. Ik gun de SGP best haar enge standpunten wel, alleen hou het dan wel in die gemeentes.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik verbied niks, het is een oordeel van de VN.
Maar als je mijn mening wil weten: ik vind dat elke vorm van religie buiten de politiek gehouden moet worden.
Die was enorm, en er is nu een vergrijzing aan de gang waardoor we een HELE krappe arbeidsmarkt krijgenquote:Op vrijdag 22 april 2011 02:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat die veel te hoog is natuurlijk.
Problemen in Parijs zijn niet te vergelijken met Nederland. Bovendien zijn de problemen er juist met de mensen die er al jaren zitten. Als we meer rechters zouden hebben was het probleem ook minder. Gelukkig bezuinigt Pittbull Fred erop, zodat ze een probleem behouden wat de PVV politiek-strategisch legitimeert met de juiste spins.quote:Er is een substantiële groep die niets kan of niets wil, die mensen segregeren en raken in een isolement. Dat is gewoon een gigantisch probleem want de politie zal daar in de toekomst geen vat meer op hebben. Zie Parijs of London bijvoorbeeld.
Diep van binnen stierf er iets in me, het kabinet daarop richtte nog meer schade aan.quote:[..]
Ik was nog niet actief in pol toen de PvdA zich inliet met de CU, maar wat was jou reactie?
Ik ben 24/7 met politiek bezig, maar fijn dat je mij zo wegzetquote:Op vrijdag 22 april 2011 02:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mja, als je zo simpel denkt houd je het inderdaad niet lang vol en moet je wel uitwijken naar d D66 of erger: PvDA.
Ik voel slaap opkomen. Ga het nog maar eens proberen.
Gute nacht leute
Dat is onmogelijk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar als je mijn mening wil weten: ik vind dat elke vorm van religie buiten de politiek gehouden moet worden.
Waarom zijn die niet met elkaar te vergelijken? Mijn inziens is er vanuit de politiek hier heel veel gedaan om de boel niet te laten segregeren, denk aan buurthuizen/praten is leuk projecten, dat is in Frankrijk (denk ik) veel minder. Verder is frankrijk echt een land van scheiding tussen kerk en staan, jij komt niet op school met een hoofddoek bijv.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:32 schreef JoaC het volgende:
[..]
Die was enorm, en er is nu een vergrijzing aan de gang waardoor we een HELE krappe arbeidsmarkt krijgen
[..]
Problemen in Parijs zijn niet te vergelijken met Nederland. Bovendien zijn de problemen er juist met de mensen die er al jaren zitten. Als we meer rechters zouden hebben was het probleem ook minder. Gelukkig bezuinigt Pittbull Fred erop, zodat ze een probleem behouden wat de PVV politiek-strategisch legitimeert met de juiste spins.
[..]
Diep van binnen stierf er iets in me, het kabinet daarop richtte nog meer schade aan.
Je bent op de hoogte van de implicaties daarvan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, het secularisme werkt prima in Frankrijk bijvoorbeeld.
Ja.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bent op de hoogte van de implicaties daarvan?
Dus geen.....quote:
En zou dat niet mooi zijn als dat hand en hand ging met behoud van onze cultuur?quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Iedereen is gelijk voor de wet, ongeacht geloof. Zo moeilijk is het niet.
Die scheiding tussen kerk en staat kan er alleen zijn in de vorm van macht: de politieke macht dient niet dezelfde macht te zijn als de religieuze. De paus kan geen burgemeesters benoemen en de minister-president geen kardinalen, om maar wat te noemen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, het secularisme werkt prima in Frankrijk bijvoorbeeld.
Even een vraag tussendoor, denk jij niet dat de secularisering zo hard doorzet dat het einde van religie in Nederland nabij is?quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die scheiding tussen kerk en staat kan er alleen zijn in de vorm van macht: de politieke macht dient niet dezelfde macht te zijn als de religieuze. De paus kan geen burgemeesters benoemen en de minister-president geen kardinalen, om maar wat te noemen.
Maar de scheiding tussen politiek en religie zal nooit bereikt worden. Daarvoor is religie imo fundamenteel menselijk (zal nooit verdwijnen) en is het ook onmogelijk om deze religieuze identiteit van mensen buiten het publieke domein te houden. De typisch liberale scheiding tussen privé en publiek haalt het niet; op een manier zullen mensen altijd geïnspireerd blijven door iets of iemand dat boven henzelf gaat.
Nee, want religie hoort bij de mens. Religie zal nooit verdwijnen; het neemt hoogstens andere vormen aan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Even een vraag tussendoor, denk jij niet dat de secularisering zo hard doorzet dat het einde van religie in Nederland nabij is?
Dat was geen antwoord op mijn vraag natuurlijk. Geef jij eens een scenario over religie in Nederland. Ik stel dat de secularisering hard omzich heen grijpt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee, want religie hoort bij de mens. Religie zal nooit verdwijnen; het neemt hoogstens andere vormen aan.
"Onze cultuur"quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En zou dat niet mooi zijn als dat hand en hand ging met behoud van onze cultuur?
Wat is mijn idee van cultuur dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:47 schreef remlof het volgende:
[..]
"Onze cultuur"
Flikker toch op, dat wat jij "onze cultuur" noemt is kut. De Europese cultuur van na de Verlichting is wel de moeite waard, maar dat kan je echt niet aan individuele landen toebedelen.
Dat doet het allang. Het punt is juist dat je religie ontzettend breed kan definiëren en niet kan laten behouden tot puur de wereldgodsdiensten. Als je me vraagt of het christendom nog in aanhang zal afnemen, dan zal ik keihard 'ja' antwoorden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat was geen antwoord op mijn vraag natuurlijk. Geef jij eens een scenario over religie in Nederland. Ik stel dat de secularisering hard omzich heen grijpt.
Nationalisme vrees ik.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat is mijn idee van cultuur dan?
Toen ze begonnen was het al gesegregeerd, nu is er na jaren eindelijk etnisch ondernemerschap en een grotere groep studerende jongeren met Marrokaanse/Turkse roots. Er had in de jaren 70/80 meer moeten gebeuren. Juist nu hebben we behoefte aan migratie uit Turkije, een land wat er beter voor staat dan Spanje/Portugal stonden toen ze bij EU kwamen. De educatie is daar wel, en Nederlanders zijn te lui om aardbeien te plukken of asperges te trekken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom zijn die niet met elkaar te vergelijken? Mijn inziens is er vanuit de politiek hier heel veel gedaan om de boel niet te laten segregeren, denk aan buurthuizen/praten is leuk projecten, dat is in Frankrijk (denk ik) veel minder. Verder is frankrijk echt een land van scheiding tussen kerk en staan, jij komt niet op school met een hoofddoek bijv.
Praat niet over zaken waar je geen weet over hebt, heb jongeren zien afhaken op uni die alles konden behalve in groepen werken. Intelligent, maar ongeschikt om met handen te werken. Deze kunnen via HBO wellicht nog wat bereiken.quote:En over die arbeidsmarkt kan ik kort wezen. Minimumloon handhaven wmb, en ontslagrecht wat versoepelen, met name voor het midden en klein bedrijf. WW beperken tot 1 jaar, en geen mensen wegstoppen in de wajong wegens vage psychische klachten.
JPB 4 redde nog banken, kwam gezeik vanuit PVV en SP, terwijl Bos juist goed werk leverde met slecht regeerakkoord.quote:Tsjah, alles wat JPB 4 aanraakten ontplofte of viel in elkaar. Alles wat je als kabinet fout kan doen ging fout. Als ze op een scooter stapten dan liep het zuigertje vast. Ik snap ook niet waarom Remlof daar geen afstand van neemt, temeer omdat hij iedereen die aanhanger is van dit kabinet de maat zit te nemen.
Heb je mijn topic gelezen? (al kwam ik niet erg goed uit de verf)quote:
Nee.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb je mijn topic gelezen? (al kwam ik niet erg goed uit de verf)
Cultuur is dynamisch, behoud van cultuur is dus een oxymoron.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb je mijn topic gelezen? (al kwam ik niet erg goed uit de verf)
Ja en hoe komt het dat die mensen segregeren? Chinezen Duitsers en Fransen kunnen wel prima integreren hier, waarom kunnen mensen die overwegend Islamitisch zijn dat niet? Dat is de vraag die jij jezelf moet stellen. En je hebt gelijk dat er mensen zijn die van een uitkering leven en gvd het lef hebben om werk te weigeren, GO Henk Kamp! Kortom, we gaan eerst die mensen aan het werk schoppen voordat we nieuwe mensen binnenlaten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:50 schreef JoaC het volgende:
[..]
Toen ze begonnen was het al gesegregeerd, nu is er na jaren eindelijk etnisch ondernemerschap en een grotere groep studerende jongeren met Marrokaanse/Turkse roots. Er had in de jaren 70/80 meer moeten gebeuren. Juist nu hebben we behoefte aan migratie uit Turkije, een land wat er beter voor staat dan Spanje/Portugal stonden toen ze bij EU kwamen. De educatie is daar wel, en Nederlanders zijn te lui om aardbeien te plukken of asperges te trekken.
Ons geld zit in de export, dus vooral investeren in kennis. Schengen in stand houden, dus Europees migratiebeleid.
[..]
Praat niet over zaken waar je geen weet over hebt, heb jongeren zien afhaken op uni die alles konden behalve in groepen werken. Intelligent, maar ongeschikt om met handen te werken. Deze kunnen via HBO wellicht nog wat bereiken.
[..]
JPB 4 redde nog banken, kwam gezeik vanuit PVV en SP, terwijl Bos juist goed werk leverde met slecht regeerakkoord.
Mensen hebben behoefte aan rust en continuïteit. Dat biedt een homogene cultuur.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:53 schreef JoaC het volgende:
[..]
Cultuur is dynamisch, behoud van cultuur is dus een oxymoron.
Dat verklaart een hoopquote:Op vrijdag 22 april 2011 02:58 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ga ronken. Val zowat flauw van de warmte.
Balle.
Doe toch niet zo cynisch. Bleh, wat zuur.quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop
Denk maar eens diep na
Er zijn meer mensen uit moslimlanden dan Fransen, Duitsers en Fransen bij elkaar. Bovendien zijn deze er in een kortere tijd gekomen. Er is veels te laat migratiebeleid gevoerd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja en hoe komt het dat die mensen segregeren? Chinezen Duitsers en Fransen kunnen wel prima integreren hier, waarom kunnen mensen die overwegend Islamitisch zijn dat niet? Dat is de vraag die jij jezelf moet stellen.
Laat Polen maar die kutbaantjes doen, Nederland is een van de grootste exporteurs richting Polen(geloof zelfs kort de grootste geweest paar jaar terug) gaat om factor 5 ofzo als je de kosten overlast en import Poolse goederen meetelt. Laat Nederlanders maar de andere, beter betaalde laagopgeleide baantjes doen.quote:En je hebt gelijk dat er mensen zijn die van een uitkering leven en gvd het lef hebben om werk te weigeren, GO Henk Kamp! Kortom, we gaan eerst die mensen aan het werk schoppen voordat we nieuwe mensen binnenlaten.
We kunnen ook de structuur ervan verbeteren ipv bezuinigen op sociale werkplaatsen, waar ze produceren.quote:Ik heb er inderdaad geen verstand van nee, maar ik kan wel grafieken uitlezen, en wat mij dan opvalt is dat Nederland nummer 1 is in het verstrekken van WA-jong uitkeringen, overigens ook WIA. Ik vind dat nogal frappant.
Maar wel roepen dat er wel geld naar de banken gaat, maar niet naar... <voer willekeurig iets in>quote:Dat JPB 4 banken heeft gered is ze geraden ook, ook Wilders 1 of Rutte of Marijnissen had die banken wel gered. Er was geen andere keus.
Oeh, dwing mensen hetzelfde te blijven.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mensen hebben behoefte aan rust en continuïteit. Dat biedt een homogene cultuur.
Je bruine hempje is nog niet gestreken?quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:04 schreef phpmystyle het volgende:
Ik wilde nog iets zeggen over uniformiteit maar dat doe ik toch maar niet.
Scouting is een redelijk grote hobby in Nederland, niks mis meequote:Op vrijdag 22 april 2011 03:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bruine hempje is nog niet gestreken?
En na de katholieke kerk daar waar het meeste misbruik van kinderen plaats vindt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:14 schreef JoaC het volgende:
[..]
Scouting is een redelijk grote hobby in Nederland, niks mis mee
Ik ga in ieder geval slapen, wekker gaat om 7.00quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:18 schreef remlof het volgende:
[..]
En na de katholieke kerk daar waar het meeste misbruik van kinderen plaats vindt.
quote:
Pff, vind het vooral een jeugdlegerquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:14 schreef JoaC het volgende:
[..]
Scouting is een redelijk grote hobby in Nederland, niks mis mee
Zo'n avondje terras doet wonderen voor je nachtrust. Alleen de motivatie om te gaan werken is de volgende dag wat minder.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:08 schreef JoaC het volgende:
[..]
Oeh, dwing mensen hetzelfde te blijven.
[ afbeelding ]
Inderdaad foutje.quote:Op vrijdag 22 april 2011 07:17 schreef Compatibel het volgende:
Ohw, en denken dat de Chinese samenleving in Nederland niet gesegregeerd is![]()
Toch jammer dat sommige mensen zomaar wat roeptoeteren zonder verstand van zaken te hebben.
Hier is weinig vrijheid waar te nemen, doch.quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:11 schreef Mutant01 het volgende:
Wat is iedereen vroeg wakker op een vrije dag?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:59 schreef KoosVogels het volgende:
Gemaakt door niemand minder dan opper-antisemiet Mel Gibson.
Say what? Ik ben dezelfde mening toegedaan. Is er nu geen plek voor mij in Nederland?quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:55 schreef phpmystyle het volgende:
En aan de andere kant van de lijn staan mensen die denken dat Nederland een blow/zuip/relax paradijs is. Voor die laatste groep mensen is er in Nederland geen plek. Sorry.
No stress just relax toch?quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Say what? Ik ben dezelfde mening toegedaan. Is er nu geen plek voor mij in Nederland?
En daarna Jezus z'n eieren zoeken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:55 schreef KoosVogels het volgende:
Goede Vrijdag, de dag dat we herdenken dat de Paashaas is opgespijkerd aan het kruis.
Vieze kolencentrale bouwers, ja dat is goed voor de toekomstige generaties.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat hoor je me niet zeggen, ik zou best wat zien in een kabinet VVD D66, evt aangevuld met CDA SGP, het is onrealistisch maar ik zou't appreciëren. Rechts-liberaal hervormingsbeleid. Dat is het beste voor de toekomstige generatie, en dan maakt het niets uit als je directeur of heftruckchauffeur wordt. De rekeningen moeten gewoon betaald worden, doe je dat niet dan zal de toekomstige generatie nog verder gebukt gaan onder de toch al hoge belastingdruk.
Gezellig met één biertje naar Amsterdam op 30 aprilquote:Op de trajecten Enkhuizen-Amsterdam en Den Helder-Amsterdam was de overlast het grootst. De NS zet daarom op deze trajecten dubbel zo veel personeel in om de overlast zo veel mogelijk te beperken.
Hihi, klote feest.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
Gezellig met één biertje naar Amsterdam op 30 april
Ja, het was wel een zooitje vorig jaar.
Die na drie dagen uitkomen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En daarna Jezus z'n eieren zoeken.
Al goed voorbereid? Drie dagen hangen, ik doe het je niet na.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
Iedereen gaat dus gezellig aan de sterke drank.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
M'n waarde, de wilde haren zijn er reeds maanden af, meer dan een half dozijn millimeters is het niet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Al goed voorbereid? Drie dagen hangen, ik doe het je niet na.
Al die mensen die PHP zo aanbidt (i.e. iedereen die rijk is) doen niks anders dan zuipen en snuiven, maar voor hen is geen plek hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Say what? Ik ben dezelfde mening toegedaan. Is er nu geen plek voor mij in Nederland?
Ja, dat is ook wat mij bevreemdt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:56 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Al die mensen die PHP zo aanbidt (i.e. iedereen die rijk is) doen niks anders dan zuipen en snuiven, maar voor hen is geen plek hoor.
Even verbeterd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:56 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Al die mensen die PHP zo aanbidt (i.e. iedereen die rijk is) doen niks anders dan zuipen en snuiven, maar voor heM is geen plek hoor.
Oei, wrang.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Met uitzicht op mensen die op een terrasje zitten.
Ik aanbid PHP.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:56 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Al die mensen die PHP zo aanbidt (i.e. iedereen die rijk is) doen niks anders dan zuipen en snuiven, maar voor hen is geen plek hoor.
quote:
Even lopen YouTuben, wat een bagger, geen wonder dat ik het niet ken.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:52 schreef Voorschrift het volgende:
Van die muziek voor mensen die er van houden in hun polsen te snijden.
Aanbidder van Austria-Hungary, ik mag jou wel.quote:
Houd jij het maar lekker bij Hollandse humpapa-bende.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:52 schreef Voorschrift het volgende:
Beter voor m'n gezondheid.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Houd jij het maar lekker bij Hollandse humpapa-bende.
Songfestival. Homo's houden van songfestivalmuziek!quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Houd jij het maar lekker bij Hollandse humpapa-bende.
Ik aanbid alleen PHP.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Aanbidder van Austria-Hungary, ik mag jou wel.
In dat geval wat minder.quote:
Hij houdt van Ralf Mackenbach?quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Songfestival. Homo's houden van songfestivalmuziek!
Ik ben voorstander om het verdrag van Trianon terug te draaien, alleen ten goede van de hongaarse minderheden in de omringende landen.quote:
wtf is dat?quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij houdt van Ralf Mackenbach?
[ afbeelding ]
Goed idee, maar alleen als de Koning terug mag op z'n troon.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ben voorstander om het verdrag van Trianon terug te draaien, alleen ten goede van de hongaarse minderheden in de omringende landen.
Ja, jezus, zo kan ik mensen toch niet fatsoenlijk in hokjes plaatsen!quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:57 schreef Voorschrift het volgende:
Ik heb nog nooit het songfestival gezien.
Vrees voor je leven, maar hier is het:quote:
Dat is songfestivalmuziek toch al? Tenminste, dat is wel de neiging die ik ervan krijg.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:52 schreef Voorschrift het volgende:
Ik verdien m'n eigen hokje.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, jezus, zo kan ik mensen toch niet fatsoenlijk in hokjes plaatsen!
Winnaar van het junior-songfestival. Kreeg laatst een belletje van een kroegbaas. Of ik een berichtje kon maken over het heugelijke feit dat Ralf Mackenback naar zijn toko komt. Mijn reactie was eveneens: wie de neuk is Ralf Barrabas?quote:
*Proest*quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Winnaar van het junior-songfestival. Kreeg laatst een belletje van een kroegbaas. Of ik een berichtje kon maken over het heugelijke feit dat Ralf Mackenback naar zijn toko komt. Mijn reactie was eveneens: wie de neuk is Ralf Barrabas?
http://www.wikimagyar.nl/index.php/Szent_Istv%C3%A1nquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goed idee, maar alleen als de Koning terug mag op z'n troon.
Zijn nazaten niet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:01 schreef betyar het volgende:
[..]
http://www.wikimagyar.nl/index.php/Szent_Istv%C3%A1n
Die is al best lang dood.
Hoho, ik hoef er niet heen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
*Proest*
Verslag doen over Ralf, het is maar goed dat je goud geld verdient.
Wat is dat toch met koningen en van die immense baarden hebben? Bezitten koningen een speciaal baardgroei-gen dat ze ertoe in staat stelt?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:01 schreef betyar het volgende:
[..]
http://www.wikimagyar.nl/index.php/Szent_Istv%C3%A1n
Die is al best lang dood.
Anders moest je z'n handen schuddenquote:
Die heb ik wel ontmoet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:03 schreef Picchia het volgende:
Het lijkt mij wel wat om Coole Piet naar het songfestival te sturen.
Och wat jammer nou, had je z'n handtekening kunnen vragen.quote:
Zo overdreven is die baard toch ook weer nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:02 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Wat is dat toch met koningen en van die immense baarden hebben? Bezitten koningen een speciaal baardgroei-gen dat ze ertoe in staat stelt?
Kriebelt lekker denk ik....En als ze geen baardgroei hadden gingen ze gewoon naar Maskerade in Schijndel en kochten een baard.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:02 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Wat is dat toch met koningen en van die immense baarden hebben? Bezitten koningen een speciaal baardgroei-gen dat ze ertoe in staat stelt?
Onze laatste koning:quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zo overdreven is die baard toch ook weer niet? Volgens mij kunnen de meeste mannen dat prima kweken.
De reacties zijn dan nog vermakelijk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Anders moest je z'n handen schudden
Deze was wel bere-geil gewoon dit lied:
Shalalie shalala shalalie shalala het land voor lul door deze kut, shalalie shalala, het gaat niet uit Europa z'n bol, shalalie shalala iedereen chagrijnig, shalalie shalala.
Word je dan mooier of lelijker?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:08 schreef KoosVogels het volgende:
Ik moet me inderdaad ook weer eens scheren.
Ik vrees dat dit er bij WimLex niet zo in zitquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Onze laatste koning:
[ afbeelding ]
Wat een bazen zijn het toch ook, hoop dat Willem ook zo wordt.
Willem??quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Onze laatste koning:
[ afbeelding ]
Wat een bazen zijn het toch ook, hoop dat Willem ook zo wordt.
Het is de zoveelste bevestiging van het vermoeden dat de Oosterburen een steekje los hebben inderdaad.quote:
Ik lijk dan plots tien jaar jonger.quote:
Dat waardeer ik aan hem tijdens wedstrijden, het is toch mooi een hossende kroonprins/koning op de tribune te hebben tussen de Oranje supporters. Ik vind het prachtig.quote:
En je kies?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:11 schreef betyar het volgende:
Zodadelijk lekker naar de fysiotherapie, gelukkig loopt dat op zijn einde, mijn knie is van schaal 1 tot 10 een 6 geworden![]()
![]()
ik vind het een beetje een verkapte homo die zich niet kan gedragen in vliegtuigen waar de atletes mee in zitten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat waardeer ik aan hem tijdens wedstrijden, het is toch mooi een hossende kroonprins/koning op de tribune te hebben tussen de Oranje supporters. Ik vind het prachtig.
Maar meer dit:
[ afbeelding ]
Sexy hoor Koos!quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik lijk dan plots tien jaar jonger.
Dat jasje en die jurk van Maxima lijken flink te vloeken met elkaar.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat waardeer ik aan hem tijdens wedstrijden, het is toch mooi een hossende kroonprins/koning op de tribune te hebben tussen de Oranje supporters. Ik vind het prachtig.
Maar meer dit:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |