quote:
Even lopen YouTuben, wat een bagger, geen wonder dat ik het niet ken.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:52 schreef Voorschrift het volgende:
Van die muziek voor mensen die er van houden in hun polsen te snijden.
Aanbidder van Austria-Hungary, ik mag jou wel.quote:
Houd jij het maar lekker bij Hollandse humpapa-bende.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:52 schreef Voorschrift het volgende:
Beter voor m'n gezondheid.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Houd jij het maar lekker bij Hollandse humpapa-bende.
Songfestival. Homo's houden van songfestivalmuziek!quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Houd jij het maar lekker bij Hollandse humpapa-bende.
Ik aanbid alleen PHP.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Aanbidder van Austria-Hungary, ik mag jou wel.
In dat geval wat minder.quote:
Hij houdt van Ralf Mackenbach?quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Songfestival. Homo's houden van songfestivalmuziek!
Ik ben voorstander om het verdrag van Trianon terug te draaien, alleen ten goede van de hongaarse minderheden in de omringende landen.quote:
wtf is dat?quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij houdt van Ralf Mackenbach?
[ afbeelding ]
Goed idee, maar alleen als de Koning terug mag op z'n troon.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ben voorstander om het verdrag van Trianon terug te draaien, alleen ten goede van de hongaarse minderheden in de omringende landen.
Ja, jezus, zo kan ik mensen toch niet fatsoenlijk in hokjes plaatsen!quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:57 schreef Voorschrift het volgende:
Ik heb nog nooit het songfestival gezien.
Vrees voor je leven, maar hier is het:quote:
Dat is songfestivalmuziek toch al? Tenminste, dat is wel de neiging die ik ervan krijg.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:52 schreef Voorschrift het volgende:
Ik verdien m'n eigen hokje.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, jezus, zo kan ik mensen toch niet fatsoenlijk in hokjes plaatsen!
Winnaar van het junior-songfestival. Kreeg laatst een belletje van een kroegbaas. Of ik een berichtje kon maken over het heugelijke feit dat Ralf Mackenback naar zijn toko komt. Mijn reactie was eveneens: wie de neuk is Ralf Barrabas?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |