Ja, dat is ook wat mij bevreemdt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:56 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Al die mensen die PHP zo aanbidt (i.e. iedereen die rijk is) doen niks anders dan zuipen en snuiven, maar voor hen is geen plek hoor.
Even verbeterd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:56 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Al die mensen die PHP zo aanbidt (i.e. iedereen die rijk is) doen niks anders dan zuipen en snuiven, maar voor heM is geen plek hoor.
Oei, wrang.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Met uitzicht op mensen die op een terrasje zitten.
Ik aanbid PHP.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:56 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Al die mensen die PHP zo aanbidt (i.e. iedereen die rijk is) doen niks anders dan zuipen en snuiven, maar voor hen is geen plek hoor.
quote:
Even lopen YouTuben, wat een bagger, geen wonder dat ik het niet ken.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:52 schreef Voorschrift het volgende:
Van die muziek voor mensen die er van houden in hun polsen te snijden.
Aanbidder van Austria-Hungary, ik mag jou wel.quote:
Houd jij het maar lekker bij Hollandse humpapa-bende.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:52 schreef Voorschrift het volgende:
Van die muziek voor mensen die er van houden in hun polsen te snijden.
Beter voor m'n gezondheid.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Houd jij het maar lekker bij Hollandse humpapa-bende.
Songfestival. Homo's houden van songfestivalmuziek!quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Houd jij het maar lekker bij Hollandse humpapa-bende.
Ik aanbid alleen PHP.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Aanbidder van Austria-Hungary, ik mag jou wel.
In dat geval wat minder.quote:
Hij houdt van Ralf Mackenbach?quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Songfestival. Homo's houden van songfestivalmuziek!
Ik ben voorstander om het verdrag van Trianon terug te draaien, alleen ten goede van de hongaarse minderheden in de omringende landen.quote:
wtf is dat?quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij houdt van Ralf Mackenbach?
[ afbeelding ]
Goed idee, maar alleen als de Koning terug mag op z'n troon.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ben voorstander om het verdrag van Trianon terug te draaien, alleen ten goede van de hongaarse minderheden in de omringende landen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |