Er zijn meer mensen uit moslimlanden dan Fransen, Duitsers en Fransen bij elkaar. Bovendien zijn deze er in een kortere tijd gekomen. Er is veels te laat migratiebeleid gevoerd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja en hoe komt het dat die mensen segregeren? Chinezen Duitsers en Fransen kunnen wel prima integreren hier, waarom kunnen mensen die overwegend Islamitisch zijn dat niet? Dat is de vraag die jij jezelf moet stellen.
Laat Polen maar die kutbaantjes doen, Nederland is een van de grootste exporteurs richting Polen(geloof zelfs kort de grootste geweest paar jaar terug) gaat om factor 5 ofzo als je de kosten overlast en import Poolse goederen meetelt. Laat Nederlanders maar de andere, beter betaalde laagopgeleide baantjes doen.quote:En je hebt gelijk dat er mensen zijn die van een uitkering leven en gvd het lef hebben om werk te weigeren, GO Henk Kamp! Kortom, we gaan eerst die mensen aan het werk schoppen voordat we nieuwe mensen binnenlaten.
We kunnen ook de structuur ervan verbeteren ipv bezuinigen op sociale werkplaatsen, waar ze produceren.quote:Ik heb er inderdaad geen verstand van nee, maar ik kan wel grafieken uitlezen, en wat mij dan opvalt is dat Nederland nummer 1 is in het verstrekken van WA-jong uitkeringen, overigens ook WIA. Ik vind dat nogal frappant.
Maar wel roepen dat er wel geld naar de banken gaat, maar niet naar... <voer willekeurig iets in>quote:Dat JPB 4 banken heeft gered is ze geraden ook, ook Wilders 1 of Rutte of Marijnissen had die banken wel gered. Er was geen andere keus.
Oeh, dwing mensen hetzelfde te blijven.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mensen hebben behoefte aan rust en continuïteit. Dat biedt een homogene cultuur.
Je bruine hempje is nog niet gestreken?quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:04 schreef phpmystyle het volgende:
Ik wilde nog iets zeggen over uniformiteit maar dat doe ik toch maar niet.
Scouting is een redelijk grote hobby in Nederland, niks mis meequote:Op vrijdag 22 april 2011 03:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bruine hempje is nog niet gestreken?
En na de katholieke kerk daar waar het meeste misbruik van kinderen plaats vindt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:14 schreef JoaC het volgende:
[..]
Scouting is een redelijk grote hobby in Nederland, niks mis mee
Ik ga in ieder geval slapen, wekker gaat om 7.00quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:18 schreef remlof het volgende:
[..]
En na de katholieke kerk daar waar het meeste misbruik van kinderen plaats vindt.
quote:
Pff, vind het vooral een jeugdlegerquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:14 schreef JoaC het volgende:
[..]
Scouting is een redelijk grote hobby in Nederland, niks mis mee
Zo'n avondje terras doet wonderen voor je nachtrust. Alleen de motivatie om te gaan werken is de volgende dag wat minder.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:08 schreef JoaC het volgende:
[..]
Oeh, dwing mensen hetzelfde te blijven.
[ afbeelding ]
Inderdaad foutje.quote:Op vrijdag 22 april 2011 07:17 schreef Compatibel het volgende:
Ohw, en denken dat de Chinese samenleving in Nederland niet gesegregeerd is![]()
Toch jammer dat sommige mensen zomaar wat roeptoeteren zonder verstand van zaken te hebben.
Hier is weinig vrijheid waar te nemen, doch.quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:11 schreef Mutant01 het volgende:
Wat is iedereen vroeg wakker op een vrije dag?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:59 schreef KoosVogels het volgende:
Gemaakt door niemand minder dan opper-antisemiet Mel Gibson.
Say what? Ik ben dezelfde mening toegedaan. Is er nu geen plek voor mij in Nederland?quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:55 schreef phpmystyle het volgende:
En aan de andere kant van de lijn staan mensen die denken dat Nederland een blow/zuip/relax paradijs is. Voor die laatste groep mensen is er in Nederland geen plek. Sorry.
No stress just relax toch?quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Say what? Ik ben dezelfde mening toegedaan. Is er nu geen plek voor mij in Nederland?
En daarna Jezus z'n eieren zoeken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:55 schreef KoosVogels het volgende:
Goede Vrijdag, de dag dat we herdenken dat de Paashaas is opgespijkerd aan het kruis.
Vieze kolencentrale bouwers, ja dat is goed voor de toekomstige generaties.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat hoor je me niet zeggen, ik zou best wat zien in een kabinet VVD D66, evt aangevuld met CDA SGP, het is onrealistisch maar ik zou't appreciëren. Rechts-liberaal hervormingsbeleid. Dat is het beste voor de toekomstige generatie, en dan maakt het niets uit als je directeur of heftruckchauffeur wordt. De rekeningen moeten gewoon betaald worden, doe je dat niet dan zal de toekomstige generatie nog verder gebukt gaan onder de toch al hoge belastingdruk.
Gezellig met één biertje naar Amsterdam op 30 aprilquote:Op de trajecten Enkhuizen-Amsterdam en Den Helder-Amsterdam was de overlast het grootst. De NS zet daarom op deze trajecten dubbel zo veel personeel in om de overlast zo veel mogelijk te beperken.
Hihi, klote feest.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
Gezellig met één biertje naar Amsterdam op 30 april
Ja, het was wel een zooitje vorig jaar.
Die na drie dagen uitkomen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En daarna Jezus z'n eieren zoeken.
Al goed voorbereid? Drie dagen hangen, ik doe het je niet na.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
Iedereen gaat dus gezellig aan de sterke drank.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
M'n waarde, de wilde haren zijn er reeds maanden af, meer dan een half dozijn millimeters is het niet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Al goed voorbereid? Drie dagen hangen, ik doe het je niet na.
Al die mensen die PHP zo aanbidt (i.e. iedereen die rijk is) doen niks anders dan zuipen en snuiven, maar voor hen is geen plek hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Say what? Ik ben dezelfde mening toegedaan. Is er nu geen plek voor mij in Nederland?
Ja, dat is ook wat mij bevreemdt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:56 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Al die mensen die PHP zo aanbidt (i.e. iedereen die rijk is) doen niks anders dan zuipen en snuiven, maar voor hen is geen plek hoor.
Even verbeterd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:56 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Al die mensen die PHP zo aanbidt (i.e. iedereen die rijk is) doen niks anders dan zuipen en snuiven, maar voor heM is geen plek hoor.
Oei, wrang.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Met uitzicht op mensen die op een terrasje zitten.
Ik aanbid PHP.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:56 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Al die mensen die PHP zo aanbidt (i.e. iedereen die rijk is) doen niks anders dan zuipen en snuiven, maar voor hen is geen plek hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |