Al heel lang niet, al was ons nieuwe modje soms 's-nachts actief.. Mod hij nog??quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:42 schreef Zeeland het volgende:
[..]
's avonds posten is vaak wel leuker dan overdag, maar 24/7 is het forum niet actief de laatste tijd.
Nog geen steek verandert dus.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeur niet en zie je eigen liefdevolle onthaal... Als je nu alweer begint te zeuren om niks... Hou op zeg..
Likewise.. En kunnen we er nu over ophouden aub???quote:
JoaC draait nog altijd de nachtdienst.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Al heel lang niet, al was ons nieuwe modje soms 's-nachts actief.. Mod hij nog??
veranderD.quote:
Wat mij betreft wel hoor. Laten we gewoon stoppen met het oprakelen van oud zeer.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Likewise.. En kunnen we er nu over ophouden aub???
quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:49 schreef Zeeland het volgende:
[..]
JoaC draait nog altijd de nachtdienst.
Ik heb nu ook weekend he? Of denk je dat ik nog nuchter benquote:
Het is dat je het zelf zegt.quote:
Lief dat je het vraagt PHP, maar laten we maar ff negeer-modus aanzetten, ok??quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel hoor. Laten we gewoon stoppen met het oprakelen van oud zeer.
Ik begin: Hoe gaat het met je?
My best.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt PHP, maar laten we maar ff negeer-modus aanzetten, ok??
Ik moet ook nog even de infinitief lerenquote:
Zwak excuus.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb nu ook weekend he? Of denk je dat ik nog nuchter ben
quote:
Je moet eens beter naar de SIRE spotjes kijken. Je zuipt bijna evenveel als Koos en Remlof opgeteld.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb nu ook weekend he? Of denk je dat ik nog nuchter ben
Dat is meestal zoquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:54 schreef dotCommunism het volgende:
Een juiste constatering van EchtGaaf.
Nou en. Ik kan het relativeren. Geloof ik.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:54 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je moet eens beter naar de SIRE spotjes kijken. Je zuipt bijna evenveel als Koos en Remlof opgeteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |