Hey! Hoestie met jou Zeeland??quote:
Owh ja joh, en wie is dat dan??quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je weggejaagd was door onze mavo-klant.
Je bedoeld dat er over je gepraat wordt, anders begrijp ik je opmerking niet. En alles gaat overigens goed met mij.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Als ik weg ben wordt er met me gepraat.. Bijzonder wel ;-)
Ik bedoelde dat er verdomd weinig ( jij uitgezonderd) tegen me gezegd werd net toen ik duidelijk ff aanwezig was, maar dat er ineens wel "dag" tegen me gezegd werd door iemand toen ik "weg" was..quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:31 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je bedoeld dat er over je gepraat wordt, anders begrijp ik je opmerking niet. En alles gaat overigens goed met mij.Met jou ook alles zijn gangetje?
PHP is onze mavo-klant. Je kent hem vast nog.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh ja joh, en wie is dat dan??
Zie mijn 2e bericht aan Friek... :-)quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:35 schreef Zeeland het volgende:
[..]
PHP is onze mavo-klant. Je kent hem vast nog.
Als jij op fok komt gaan de meesten al naar bed, dus vind ik het niet zo gek dat iedereen weg gaat7. Heeft met de tijd te maken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat er verdomd weinig ( jij uitgezonderd) tegen me gezegd werd net toen ik duidelijk ff aanwezig was, maar dat er ineens wel "dag" tegen me gezegd werd door iemand toen ik "weg" was..
Fijn dat het goed met je gaat.
In POL wellicht wel ja :-)quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:37 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Als jij op fok komt gaan de meesten al naar bed, dus vind ik het niet zo gek dat iedereen weg gaat7. Heeft met de tijd te maken.
295e post.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:39 schreef Zeeland het volgende:
De hoeveelste post is dit? Ik zie dat niet op mijn telefoon.
Kijk, kijk, daar is hij dan weer...quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
295e post.
Aah, de kat is ook weer terug zie ik. hopelijk ditmaal wat beter gehumeurd.
Dank, voor je warme onthaalquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kijk, kijk, daar is hij dan weer...
's avonds posten is vaak wel leuker dan overdag, maar 24/7 is het forum niet actief de laatste tijd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |