Al heel lang niet, al was ons nieuwe modje soms 's-nachts actief.. Mod hij nog??quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:42 schreef Zeeland het volgende:
[..]
's avonds posten is vaak wel leuker dan overdag, maar 24/7 is het forum niet actief de laatste tijd.
Nog geen steek verandert dus.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeur niet en zie je eigen liefdevolle onthaal... Als je nu alweer begint te zeuren om niks... Hou op zeg..
Likewise.. En kunnen we er nu over ophouden aub???quote:
JoaC draait nog altijd de nachtdienst.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Al heel lang niet, al was ons nieuwe modje soms 's-nachts actief.. Mod hij nog??
veranderD.quote:
Wat mij betreft wel hoor. Laten we gewoon stoppen met het oprakelen van oud zeer.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Likewise.. En kunnen we er nu over ophouden aub???
quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:49 schreef Zeeland het volgende:
[..]
JoaC draait nog altijd de nachtdienst.
Ik heb nu ook weekend he? Of denk je dat ik nog nuchter benquote:
Het is dat je het zelf zegt.quote:
Lief dat je het vraagt PHP, maar laten we maar ff negeer-modus aanzetten, ok??quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel hoor. Laten we gewoon stoppen met het oprakelen van oud zeer.
Ik begin: Hoe gaat het met je?
My best.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt PHP, maar laten we maar ff negeer-modus aanzetten, ok??
Ik moet ook nog even de infinitief lerenquote:
Zwak excuus.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb nu ook weekend he? Of denk je dat ik nog nuchter ben
quote:
Je moet eens beter naar de SIRE spotjes kijken. Je zuipt bijna evenveel als Koos en Remlof opgeteld.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb nu ook weekend he? Of denk je dat ik nog nuchter ben
Dat is meestal zoquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:54 schreef dotCommunism het volgende:
Een juiste constatering van EchtGaaf.
Nou en. Ik kan het relativeren. Geloof ik.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:54 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je moet eens beter naar de SIRE spotjes kijken. Je zuipt bijna evenveel als Koos en Remlof opgeteld.
Owh ja, Koos en Remlof... Zuchtquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:54 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je moet eens beter naar de SIRE spotjes kijken. Je zuipt bijna evenveel als Koos en Remlof opgeteld.
Friek, lieverd, wat zoek je hier toch???quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:55 schreef Friek_ het volgende:
In plaats van dat ik nu aan het zuipen ben in de kroeg, zit ik wederom gekluisterd aan het beeld van Andere Tijden en Geschiedenis24 over het algemeen.
Wat ben ik toch een zielige motherfucker.
Ik ben ook aan't kijken ipv leren engels. Ik blijf dom zoquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:55 schreef Friek_ het volgende:
In plaats van dat ik nu aan het zuipen ben in de kroeg, zit ik wederom gekluisterd aan het beeld van Andere Tijden en Geschiedenis24 over het algemeen.
Wat ben ik toch een zielige motherfucker.
Ze moeten de verlichting van de molen nog aanzetten.quote:
Hoi.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het niet-weten is prettig. Ignorance is bliss
Geloof het of niet, ik ben sinds kort aan het meeposten in de POL SC. Dit terwijl ik geen enkele SC lang heb uitgehouden. Duim voor me!quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Friek, lieverd, wat zoek je hier toch???
Hebben ze molens bij jullie?quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:57 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ze moeten de verlichting van de molen nog aanzetten.
Die twee leven nog steeds.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh ja, Koos en Remlof... Zucht
Je zit hier al maanden af en toe en je leeft nog: chapeau!!quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Geloof het of niet, ik ben sinds kort aan het meeposten in de POL SC. Dit terwijl ik geen enkele SC lang heb uitgehouden. Duim voor me!
Jou hebben we daarentegen de laatste tijd niet zoveel gezien. Je blijft nu toch wel hangen hè?quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je zit hier al maanden af en toe en je leeft nog: chapeau!!
Ja, voor de oorlog zelfs drie. Helaas nu nog slechts 1 molen.quote:
Jij zit in het buitenland?quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De zon schijnt. En dus is het goed.
Nee, heb eigenlijk al afscheid genomen maar kom af en toe nog ergens binnenvallen.. Gewoon voor de lol..quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jou hebben we daarentegen de laatste tijd niet zoveel gezien. Je blijft nu toch wel hangen he?
Waarom heeft de PVV geen Kamervragen gesteld?quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:01 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ja, voor de oorlog zelfs drie. Helaas nu nog slechts 1 molen.
Buh. Kan ik je nog op andere gedachten brengen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, heb eigenlijk al afscheid genomen maar kom af en toe nog ergens binnenvallen.. Gewoon voor de lol..
Het probleem is meer om er weg te komen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Geloof het of niet, ik ben sinds kort aan het meeposten in de POL SC. Dit terwijl ik geen enkele SC lang heb uitgehouden. Duim voor me!
Dat dacht ik wel, met je sarcastische kutposts.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee . Maar ik weet wel zeker dat de zon schijnt
Misschien als je HEEEEEEEL creatief bentquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Buh. Kan ik je nog op andere gedachten brengen?
Aan iets filosofisch plakt toch geen sarcasme?quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel, met je sarcastische kutposts.
Je noemt JoaC twee keer.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owhw, en JoaC... Remlof, KoosVogels en JoaC...
![]()
![]()
![]()
ED = EG en vaak niet te volgen...quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Aan iets filosofisch plakt toch geen sarcasme?
EDquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
ED = EG en vaak niet te volgen...
Een goede grap misschien?quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien als je HEEEEEEEL creatief bent![]()
Excuusquote:
Hij is heel creatief! Kom je nu terug?quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien als je HEEEEEEEL creatief bent![]()
Maar nee
Nou, dat ging meestal automatisch raar genoeg.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:03 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Het probleem is meer om er weg te komen.
Neu.... Verdwijn gewoon (bijna)quote:
Was slechts een constatering.quote:
Neequote:Op vrijdag 22 april 2011 01:07 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Hij is heel creatief! Kom je nu terug?
Ik dacht dat ik op iemand leek, maar nu blijkt ik toch weer uniek te zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Excuus: EG = EG en vaak niet te volgen
quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Neu.... Verdwijn gewoon (bijna)
En als ik phpmystyle gewoon een permban geef?quote:
Voor mij ben je uniek jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik op iemand leek, maar nu blijkt ik toch weer uniek te zijn.
1. Dat is nog niemand geluktquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
[..]
En als ik phpmystyle gewoon een permban geef?
Nee hoor, en zonder fase 1quote:
Dat is chantage.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
1. Dat is nog niemand gelukt
2. Alleen als je met me trouwt
Nee, dat zijn voorwaarden in een onderhandeling... Hij deed een zet, ik deed een zet... Soit..quote:
Je dreigt met vertrek, dat is vreselijk. Hoe. Moet dat dan verder met ons?quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat zijn voorwaarden in een onderhandeling... Hij deed een zet, ik deed een zet... Soit..
Ik ben al 5 mnd weg Friek, je bent te laatquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wat als ik het gewoon leuk vind dat je blijft?
We redden het wel zonder je. Als het echt moet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zeeland, lieverd, ik ben al 5 mnd weg
Die heb ik vaker gehoord.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben al 5 mnd weg Friek, je bent te laat
Jullie reddden je heeeeeel goedquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:22 schreef Zeeland het volgende:
[..]
We redden het wel zonder je. Als het echt moet.
Vraag maar naquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die heb ik vaker gehoord.
/dramamodus.
Bronquote:Vrouwen zonder man betekenen niet veel, het zijn al snel oude vrijsters of blauwkousen, en vrouwen met man zijn ondergeschikt aan die mannen. Pas vanaf 1956 is de gehuwde vrouw wettelijk handelingsbekwaam geworden. Voor die tijd mocht zij nog geen auto of wasmachine kopen zonder handtekening van haar echtgenoot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |