Nee hoor, en zonder fase 1quote:
Dat is chantage.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
1. Dat is nog niemand gelukt
2. Alleen als je met me trouwt
Nee, dat zijn voorwaarden in een onderhandeling... Hij deed een zet, ik deed een zet... Soit..quote:
Je dreigt met vertrek, dat is vreselijk. Hoe. Moet dat dan verder met ons?quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat zijn voorwaarden in een onderhandeling... Hij deed een zet, ik deed een zet... Soit..
Ik ben al 5 mnd weg Friek, je bent te laatquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wat als ik het gewoon leuk vind dat je blijft?
We redden het wel zonder je. Als het echt moet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zeeland, lieverd, ik ben al 5 mnd weg
Die heb ik vaker gehoord.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben al 5 mnd weg Friek, je bent te laat
Jullie reddden je heeeeeel goedquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:22 schreef Zeeland het volgende:
[..]
We redden het wel zonder je. Als het echt moet.
Vraag maar naquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die heb ik vaker gehoord.
/dramamodus.
Bronquote:Vrouwen zonder man betekenen niet veel, het zijn al snel oude vrijsters of blauwkousen, en vrouwen met man zijn ondergeschikt aan die mannen. Pas vanaf 1956 is de gehuwde vrouw wettelijk handelingsbekwaam geworden. Voor die tijd mocht zij nog geen auto of wasmachine kopen zonder handtekening van haar echtgenoot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |