*Proest*quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Winnaar van het junior-songfestival. Kreeg laatst een belletje van een kroegbaas. Of ik een berichtje kon maken over het heugelijke feit dat Ralf Mackenback naar zijn toko komt. Mijn reactie was eveneens: wie de neuk is Ralf Barrabas?
http://www.wikimagyar.nl/index.php/Szent_Istv%C3%A1nquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goed idee, maar alleen als de Koning terug mag op z'n troon.
Zijn nazaten niet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:01 schreef betyar het volgende:
[..]
http://www.wikimagyar.nl/index.php/Szent_Istv%C3%A1n
Die is al best lang dood.
Hoho, ik hoef er niet heen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
*Proest*
Verslag doen over Ralf, het is maar goed dat je goud geld verdient.
Wat is dat toch met koningen en van die immense baarden hebben? Bezitten koningen een speciaal baardgroei-gen dat ze ertoe in staat stelt?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:01 schreef betyar het volgende:
[..]
http://www.wikimagyar.nl/index.php/Szent_Istv%C3%A1n
Die is al best lang dood.
Anders moest je z'n handen schuddenquote:
Die heb ik wel ontmoet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:03 schreef Picchia het volgende:
Het lijkt mij wel wat om Coole Piet naar het songfestival te sturen.
Och wat jammer nou, had je z'n handtekening kunnen vragen.quote:
Zo overdreven is die baard toch ook weer nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:02 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Wat is dat toch met koningen en van die immense baarden hebben? Bezitten koningen een speciaal baardgroei-gen dat ze ertoe in staat stelt?
Kriebelt lekker denk ik....En als ze geen baardgroei hadden gingen ze gewoon naar Maskerade in Schijndel en kochten een baard.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:02 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Wat is dat toch met koningen en van die immense baarden hebben? Bezitten koningen een speciaal baardgroei-gen dat ze ertoe in staat stelt?
Onze laatste koning:quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zo overdreven is die baard toch ook weer niet? Volgens mij kunnen de meeste mannen dat prima kweken.
De reacties zijn dan nog vermakelijk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Anders moest je z'n handen schudden
Deze was wel bere-geil gewoon dit lied:
Shalalie shalala shalalie shalala het land voor lul door deze kut, shalalie shalala, het gaat niet uit Europa z'n bol, shalalie shalala iedereen chagrijnig, shalalie shalala.
Word je dan mooier of lelijker?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:08 schreef KoosVogels het volgende:
Ik moet me inderdaad ook weer eens scheren.
Ik vrees dat dit er bij WimLex niet zo in zitquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Onze laatste koning:
[ afbeelding ]
Wat een bazen zijn het toch ook, hoop dat Willem ook zo wordt.
Willem??quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Onze laatste koning:
[ afbeelding ]
Wat een bazen zijn het toch ook, hoop dat Willem ook zo wordt.
Het is de zoveelste bevestiging van het vermoeden dat de Oosterburen een steekje los hebben inderdaad.quote:
Ik lijk dan plots tien jaar jonger.quote:
Dat waardeer ik aan hem tijdens wedstrijden, het is toch mooi een hossende kroonprins/koning op de tribune te hebben tussen de Oranje supporters. Ik vind het prachtig.quote:
En je kies?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:11 schreef betyar het volgende:
Zodadelijk lekker naar de fysiotherapie, gelukkig loopt dat op zijn einde, mijn knie is van schaal 1 tot 10 een 6 geworden![]()
![]()
ik vind het een beetje een verkapte homo die zich niet kan gedragen in vliegtuigen waar de atletes mee in zitten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat waardeer ik aan hem tijdens wedstrijden, het is toch mooi een hossende kroonprins/koning op de tribune te hebben tussen de Oranje supporters. Ik vind het prachtig.
Maar meer dit:
[ afbeelding ]
Sexy hoor Koos!quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik lijk dan plots tien jaar jonger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |